Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?
Kommentit (339)
Isot reidet ja takamus. Yyyh. Kulmakarvojen nyppiminen. Kimeä ääni. Pillihousut. Laitetut kynnet.
Näin kärjistetysti kirjoitti:
Aika jänniä vastauksia olettaen, että ne ei ole trolleja! Tasaarvo? On minustakin tärkeää, mutta, että yhtä vahvoja niin fyysisesti kuin henkisestikkin, elektroniikka osaajia, ei niihin miehiä tarvita, sotilaita ja johtajia, Miksi nainen ei saisi tehdä uraa, olla leikkaamatta karvojaan yms ym. tottakai saa.. mutta auta armias, jos miestä kiinnostaa sisustus, tai ei ole matala ääni, tai he****isti partaa, mutta ei liikaa partaa ..vähän partaa kuitenkin pitää olla, mutta ei trimmattua partaa.. Miehen halutaan elättävän, Silti nainen ei halua olla kotona, vaan tehdä uraa, Mutta jos mies sitten jää kotiin niin ei ole mies eikä mikään... Kuka sitä lasta sitten hoitaa.. vai mitä ihmettä?
Ööh... Ehkä naiset kaipaa perinteisiä miehekkäitä miehiä? Onhan se selvä, että Suomessa seksinkin harrastaminen on romahtanut, kun miehistä on tullut vikiseviä androgyynejä henkilöitä. Mä ainakin haluan, että miehet on miehiä ja ottaa sen miehen vastuun. Tällä hetkellä naiset vastaa kaikesta, kun tasa-arvon nimissä miehistä tehdään aloitekyvyttömiä marionetteja, jotka pyörii naisen ällien mukaan.
Ehdottomasti raivostuttavin asia on puheessa viimeisen tavun/äänteen nostaminen korkeammalle. Mikään oikea mies ei puhu niin.
Kimeä nauru ja ääni, iso takapuoli ja karvojen sheivaaminen. Nämä siis ärsyttää heteroissa, homoissa ei haittaa.
Ja itse siis pidän eniten tietyllä tavalla feminiineistä / androgyyneistä (näteistä ja laihoista) miehistä, en mistään bodarikarjuista.
Drama queeneily! Mikään ei ole etovampaa kuin se kun satakiloinen ukonköriläs aloittaa älyttömiin mittasuhteisiin yltävän nillitys/syyttämismesoamisen tyyliin "mikset oo lukenu mun ajatuksia ja keittänyt kahvia mulle kun tiiät että tykkään sitä tähän aikaan juoda.." tai kuinka mä vihaan hänen sukuaan kun en nyt yövuoron jälkeen jaksakaa ex tempore lähteä kahvittelemaan sadan kilsan päähän tuntemattomien ihmisten luo. Ja sitten sitä äksyilyä riittää päivätolkulla ja aiheeseen palataan myös seuraavan riidan tullen.
Ulkoisesti varmaan semmoinen ylenmääräinen itsensä puunaaminen ja laittautuminen ja peilin edessä asuminen ym ulkonäkökeskeisyys. Persoonallinen oma tyyli ja androgyyni look on kyllä positiivisia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Sellainen yltiöpäinen omasta ulkonäöstä huolehtiminen ja muutenkin turhanpäiväinen someaktiivisuus, jonka miellän enemmän wannabe-instafeimityttöjen ongelmaksi. Mikään ei ole vastenmielisempää itselle kuin mies, joka käy suihkussa kaksi kertaa päivässä, viilaa kynsiä, käy parturissa kaksi kertaa kuukaudessa, nyppii kulmia enemmän kuin minä, lihaksia treenataan vain, jotta näytetään hyvältä.
2-3 vko välein parturi miehille on oikeastaan vaatimus jotta voi näyttää huolitellulta ja edustavalta. Pitkien hiuksien kanssa sitä on näemmä vaikea tajuta.
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
12121212 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistakaahan miehet, että nämä on yksittäisten naisten mielipiteitä eikä välttämättä tosi elämässä edes ole niin ehdottomia. Mitä se teitä liikuttaa jos joku Kälviän vanhainkodin kylmäkkö ei diggaa jalkoja ristissä pitäviä miehiä? Etsii sitten itselleen sellaisen miehen joka röhnöttää aina jalat levällään tai on yksin. Minäkin pitkänä naisena saisin teidän viestiketjun perusteella lähteä dildo-ostoksille, sen verran huonot miesmarkkinat minulla tämän otannan perusteella on :D
Itse asiassa pitkistä ja lyhyistä naisista pitävät miehet menevät aika lähelle 50-50 ja jos eroa jomman kumman hyväksi on niin jonkin verran keskimittaa pidempi nainen on parhaissa asemissa.
Samaa ei voi sanoa naisista, kaikki klooniarmeijan jäsenet suosivat pitkiä miehiä.
Vilikaasehhan hyvä mies sitä teidän omaa ketjua, kyllä se pituus ominaisuutena on siellä ihan reilusti edustettuna. Äläkä laita noita päästä vedettyjä tilastoja, ei ne ketään vakuuta. Ei, vaikka käyttäisit ilmaisua "itse asiassa".
Ketjun aihe on "millainen _miehinen_ ominaisuus on turn-off naisessa".
Voisikohan se mahdollisesti vaikuttaa siihen miksi ketjussa on mainintoja pitkistä naisista mutta ei lyhyistä naisista?
Juuh, vaan kun olet sitä mieltä, että pitkä on paremmassa asemassa kuin lyhyt. Pitkä on miesten ketjussa reilusti edustettuna, mikä kertoo siitä, ettei se ole naisessa ainakaan tuon ketjun perusteella mikään toivottu uminaisuus. Miehisenä ominaisuutena sitä ilmeisesti pidetään. TODELLAKAAN minulla ei pitkänä naisena ole yhtä laajat miesmarkkinat kuin on esim. 165 senttisellä naisella ja tämän tiedän ihan kokemuksesta.
En osaa vastata, ei sellaista ole. Arvostan miehiä ja naisia ihan yksilöinä, olivat lyhyitä, pitkiä, naisellisia tai miehekkäitä.
Yllätän itseni nyt puolustamalla miehiä- ei me naiset voida vaatia arvostusta, jos itsekin sorrumme samaan toisen ihmisen ominaisuuksien arvosteluun!
Korvien väli ratkaisee aina.
Pitkät, laihat naiselliset sormet - yök! Leveä lantio, sitä tosin näkee todella harvoin, mutta joskus olen nähnyt miehellä naisellisen lantion ja se on kyllä puistattava. Kimittävä, korkea ääni - hyi. Luihu naama.
Mielenkiintoista tasa-arvoa kun miesten tulisi kyllä arvostaa ja ihailla naista joka pumppaa salia niin, että hartiat on laatikot kuin miehellä ja käsivarsissa on jäntevyyttä. Mutta miehellä taas geenien kautta tullut luontainen pehmeys/reidet tms. on ällöä.
Ja housutkin on naisella aivan jees, miehellä taas korut ja hame eivät ole!
Vierailija kirjoitti:
En osaa vastata, ei sellaista ole. Arvostan miehiä ja naisia ihan yksilöinä, olivat lyhyitä, pitkiä, naisellisia tai miehekkäitä.
Yllätän itseni nyt puolustamalla miehiä- ei me naiset voida vaatia arvostusta, jos itsekin sorrumme samaan toisen ihmisen ominaisuuksien arvosteluun!
Korvien väli ratkaisee aina.
Hohhoijaa, edelleenkin, täällä on yksittäisten ihmisten mielipiteitä ja jokainen on oikeutettu esittämään omansa. ME NAISET emme yhtenäisenä kansana ole jokaisen kommentin takana täysillä tukemassa ja peukuttamassa kaikkia näkemyksiä. Jos joku mies ei tämän ketjun perusteella pysty enää yhtäkään naista kunnioittamaan niin se on sitten vissiin ihan v*tun tyhmä mies alkujaankin.
En tykkää miehessä siitä, että se tykkää tulla sormetetuksi.
ei sellaisia ole. jos miehet olisivat enemmän "naisellisia", maailma olisi parempi ja viehättävämpi paikka! se, minkä miellämme "feminiiniseksi", on tosin täysin sopimuksenvaraista ja mielivaltaista.
Vierailija kirjoitti:
Suurin osa hottiksista, BB-julkuista yms. on naismaisia miehiä. Yöks. Miehen pitää olla siisti, mutta liiallinen puunaus on vastenmielistä.
Eikö se bile-Dani ollut jossain vaiheessa suomalaisten naisten ykkös-suosikki? Olihan sillä sentään ollut tuhansia naisia ja lisää oli jonossa..
Apulannan Toni Virtasen estrogeeni-kroppa isoine perseineen (eri asia jos esim painnonostajalla on iso, lihaksikas perse). Muuten Toni on kyllä hyvä ja fiksu tyyppi.
Apulannan Toni Virtasen estrogeeni-kroppa isoine perseineen (eri asia jos esim painnonostajalla on iso, lihaksikas perse). Muuten Toni on kyllä hyvä ja fiksu tyyppi.
Mies ei saa käyttää
IHANA sanaa.
Ei vaan sovi miehen suuhun!
Neitimäinen kävelytyyli peppua pyöritellen. Neitimäinen sanavalinta, esim. ihana, fantastinen. Meikkaaminen ka kynsien lakkaaminen. Kaikenlainen teennäisyys.
Niitä samoja joita en siedä naisessakaan. Miellyttämisenhalua, kiertelyä ja kaartelua jotta ei vahingossakaan loukkaisi toista.