Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?
Kommentit (339)
Vierailija kirjoitti:
Näin kärjistetysti kirjoitti:
Aika jänniä vastauksia olettaen, että ne ei ole trolleja! Tasaarvo? On minustakin tärkeää, mutta, että yhtä vahvoja niin fyysisesti kuin henkisestikkin, elektroniikka osaajia, ei niihin miehiä tarvita, sotilaita ja johtajia, Miksi nainen ei saisi tehdä uraa, olla leikkaamatta karvojaan yms ym. tottakai saa.. mutta auta armias, jos miestä kiinnostaa sisustus, tai ei ole matala ääni, tai he****isti partaa, mutta ei liikaa partaa ..vähän partaa kuitenkin pitää olla, mutta ei trimmattua partaa.. Miehen halutaan elättävän, Silti nainen ei halua olla kotona, vaan tehdä uraa, Mutta jos mies sitten jää kotiin niin ei ole mies eikä mikään... Kuka sitä lasta sitten hoitaa.. vai mitä ihmettä?
Ööh... Ehkä naiset kaipaa perinteisiä miehekkäitä miehiä? Onhan se selvä, että Suomessa seksinkin harrastaminen on romahtanut, kun miehistä on tullut vikiseviä androgyynejä henkilöitä. Mä ainakin haluan, että miehet on miehiä ja ottaa sen miehen vastuun. Tällä hetkellä naiset vastaa kaikesta, kun tasa-arvon nimissä miehistä tehdään aloitekyvyttömiä marionetteja, jotka pyörii naisen ällien mukaan.
Minä ainakin haluan olla koti-isä ja viedä lapset kouluun ja tulla kotiin lämpöiseen vähän siivoilemaan ja enemmänkin pelailemaan videopelejä. Sitten voin hakea lapset koulusta ja tehdä jonkun sopan vaimolle kun hän tulee töistä.
Minua ei työelämä kiinnosta. Onneksi löysin naisen joka haluaa tienata ja elättää perheensä. Minusta on kotona enemmän hyötyä kuin työelämässä. Ps-. joskus menen elixiaan, kun en jaksa pelata videopelejä.
Mulla on mies joka sheivaa kaiken karvan paitsi kulmakarvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ennen juuri miehiset miehet istuivat jalka toisen päällä.Naisilla sitä pidettiin miesmäisenä istumistapana.On täällä kummia valituksia.
Jalka toisensä päällä voi istua myös leveästi. Sen sijaan jos tarkoitat jalat ristissä istumista niin se on pidemmän päälle epämukavaa ja vaatii usein utumuksen uudelleen järjestelyä kun varusteiden koko elää lämpötilan mukaan.
Voi, mutta pitääkö? Naisten valitus ja päättömät vaatimuksetko ovat syy, että miesten pitäisi istua tietyllä tavalla?
Vierailija kirjoitti:
No en tiedä onko tämä ominaisuus, mutta sellainen kikattava nauru on karmeaa. Kaikissa näissä kikattajissa tuntuu olevan jotain muutakin vialla. Ihmettelen eikö nämä miehet itse sitä tajua vai onko se heidän mielestä jopa jotenkin hienoa?
Tiedostatko itsekin aina kun naurat, että miten sen teet? Jos se on vain, öö, ... luonteenomaista?
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa käyttää
IHANA sanaa.
Ei vaan sovi miehen suuhun!
Eikö edes lapsista?
pulleat ja kylmät (limainen kädenpuristus) kädet. kapeat hartiat ja naismainen nauru. pullea perse ja ohut niska samassa kropassa.
Reino Nordinihtavia piirteitä. (Peniskuvien lähettely, päihteidenkäyttö, ylimielisyys ja jatkuva teennäinen kikattelu omille jutuilleen)
Tunteistaan lässyttävät miehet on ällöjä. Miehen ei kuulu puhua tunteistaan
Laihuus ja hentous, viettää paljon aikaa peilin edessä, käyttää ihon- ja hiustenhoitotuotteita enemmän kuin keskivertonainen. Käyttää paljon rahaa pukeutumiseen. Seuraa trendejä ja liikkuu sipsuttavasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Istuminen jalat ristissä
Sama täällä. Terve Mies istuu jalat levällään niin että paksu ja suonikas siitin mahtuu lepäämään suurten kivespussien päällä.
Repesin😂
Mä taas kiihotuin.
Jos kävelee niin että keinuttaa yliampuvasti lanteitaan. No ei näytä naisellakaan kovin älykkäältä mutta joskus sille ei lantion mallin takia juuri voi mitään.
Vierailija kirjoitti:
Reino Nordinihtavia piirteitä. (Peniskuvien lähettely, päihteidenkäyttö, ylimielisyys ja jatkuva teennäinen kikattelu omille jutuilleen)
Nämäkö on naisellisia piirteitä?
Itkevät miehet. Jos näen miehen itkevän, menetän arvostukseni häntä kohtaan miehenä. Toki kavereita voidaan olla siltikin.
Aika kovin ahdas ja perinteinen tuntuu olevan naisten miesmaku myös vuonna 2017
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Kaikki Reino Nordinihtavat piirteet ovat naisellisia. Eivät nuo itsessään, mutta jos ne liittyvät Reino Nordiniin, niin ovat.
Nuorille miehille pitäisi näyttää tämä, niin tietäisivät minkälaiset miehet menestyy naisten kanssa. Aikamoinen ristiriita siihen minkälaisiksi pojat kasvatetaan/opetetaan.
En nyt tiedä, onko tämä naisellista, mutta lässyttämistä (kulta-blaablaa-kamaa) ja muutenkin yletöntä romanttisuutta. Asiallinen ja merkkipäivät muistava tulee olla, mutta ei mikään falski siirappikasa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin. Kaikki Reino Nordinihtavat piirteet ovat naisellisia. Eivät nuo itsessään, mutta jos ne liittyvät Reino Nordiniin, niin ovat.
Ehkä tästä paistaa läpi se, etten pidä Reino Nordinista. Huomiohuorailu ja nokka pystyssä käveleminen on todella ärsyttävä piirre nais... miehessä.
Vierailija kirjoitti:
Mies ei saa käyttää
IHANA sanaa.
Ei vaan sovi miehen suuhun!
Joo! Ja toisaalta itseäni ärsyttää, kun tämä tökkii, koska oon ihan vastaan tämmösiä sukupuolirooleja. Oon myös huomannut, että monesti ulkomaalaiset oppivat alkuvaiheessa tämän sanan. En tiedä, onko se hauskan kuuloinen vai helppo sana vai oppivatko sen suomalaisilta naisilta, mutta joka kerta pistää vähän naurattamaan, kun könsikkäät hokevat ihanaa.
Pitkät kynnet
Valittava kimeä ääni