Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä naisellisia piirteitä miehessä ette siedä?

Vierailija
30.10.2017 |

Saako mies olla naisellinen?

Kommentit (339)

Vierailija
101/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karvaton kroppa. Erityisesti sileät sääret hyi!

Vierailija
102/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan miehet, että nämä on yksittäisten naisten mielipiteitä eikä välttämättä tosi elämässä edes ole niin ehdottomia. Mitä se teitä liikuttaa jos joku Kälviän vanhainkodin kylmäkkö ei diggaa jalkoja ristissä pitäviä miehiä? Etsii sitten itselleen sellaisen miehen joka röhnöttää aina jalat levällään tai on yksin. Minäkin pitkänä naisena saisin teidän viestiketjun perusteella lähteä dildo-ostoksille, sen verran huonot miesmarkkinat minulla tämän otannan perusteella on :D

Itse asiassa pitkistä ja lyhyistä naisista pitävät miehet menevät aika lähelle 50-50 ja jos eroa jomman kumman hyväksi on niin jonkin verran keskimittaa pidempi nainen on parhaissa asemissa.

Samaa ei voi sanoa naisista, kaikki klooniarmeijan jäsenet suosivat pitkiä miehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-nalkutus

-ne pitkät hiukset. Voin kertoa omasta kokemuksesta, että kun se letti kesken aktin lävähtää naamalle, se on sitä myöten siinä.

-huulirasvan yms käyttö, mutta varsinkin huulirasva

-peilailu

Näin ne mieltymykset on erilaisia. Itse viehätyn lähes yksinomaan pitkähiuksisista miehistä. Ihanaa letittää oman miehen hiukset joka aamu, ja siitä letistä on kiihottavaa pitää kiinni seksin aikana ;D

Vierailija
104/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karvaton kroppa. Erityisesti sileät sääret hyi!

Minulta poistettiin säärikarvat laaserilla tänään ja käyn säännöllisesti kosmetologilla, mutta olenkin itsestäni huolta pitävä timmissä kunnossa oleva metroseksuaalimies. ap

Vierailija
105/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin niinku OT:na, näin vasta erään blogisti-juontajaherran tv:ssä ja olin tosi yllättynyt. Olin kuvitellut tosi miehekkääksi äijäksi ja olikin yllättävän feminiininen olemus, ilmeet ja eleet. Mutta makunsa kullakin.

106/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tissit ja sellainen naisellinen peppu

Vierailija
107/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shampoo. Isäni ei suostunut pesemään tukkaansa shampoolla "koska miehet eivät käytä sellaisia". Pesi palasaippualla tai mäntysuovalla.

Vierailija
108/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

12121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistakaahan miehet, että nämä on yksittäisten naisten mielipiteitä eikä välttämättä tosi elämässä edes ole niin ehdottomia. Mitä se teitä liikuttaa jos joku Kälviän vanhainkodin kylmäkkö ei diggaa jalkoja ristissä pitäviä miehiä? Etsii sitten itselleen sellaisen miehen joka röhnöttää aina jalat levällään tai on yksin. Minäkin pitkänä naisena saisin teidän viestiketjun perusteella lähteä dildo-ostoksille, sen verran huonot miesmarkkinat minulla tämän otannan perusteella on :D

Itse asiassa pitkistä ja lyhyistä naisista pitävät miehet menevät aika lähelle 50-50 ja jos eroa jomman kumman hyväksi on niin jonkin verran keskimittaa pidempi nainen on parhaissa asemissa.

Samaa ei voi sanoa naisista, kaikki klooniarmeijan jäsenet suosivat pitkiä miehiä.

Vilikaasehhan hyvä mies sitä teidän omaa ketjua, kyllä se pituus ominaisuutena on siellä ihan reilusti edustettuna. Äläkä laita noita päästä vedettyjä tilastoja, ei ne ketään vakuuta. Ei, vaikka käyttäisit ilmaisua "itse asiassa".

Vierailija
109/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellainen yltiöpäinen omasta ulkonäöstä huolehtiminen ja muutenkin turhanpäiväinen someaktiivisuus, jonka miellän enemmän wannabe-instafeimityttöjen ongelmaksi. Mikään ei ole vastenmielisempää itselle kuin mies, joka käy suihkussa kaksi kertaa päivässä, viilaa kynsiä, käy parturissa kaksi kertaa kuukaudessa, nyppii kulmia enemmän kuin minä, lihaksia treenataan vain, jotta näytetään hyvältä.

Vierailija
110/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä on vaikea selittää, mutta sellaista "nössömäisyyttä". Sellaista, että nainen joutuu ottamaan sen "miehen roolin" suhteessa. 

Ja silti aina raivotaan sen tasa-arvon perään...

Vierailija
111/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iso ja pyöreä pylly. Pienet ja hennot kädet ja kapeat hartiat.

Minulla on kapea peräpeili,leveät hartiat,ohut pitkä kaula ja sirot pitkäsormiset kädet.

Vierailija
112/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon tasa-arvoon. Mikä on suotavaa naisilta, on myös suotavaa miehiltä ja päinvastoin.

Vierailija
113/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksin pihtaaminen, kotitöistä nalkuttaminen, loputon juoruaminen. Nämä liitetään usein naisiin, mutta omassa elämässä olen törmännyt näihin lähinnä miehillä.

Vierailija
114/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkä tukka paska jätkä.? 

Vierailija
115/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso peppu, pihtipolvet, luisut hartiat ja sitten käytöksen puolella "ämmämäinen juoruilu ja valitus". Yksi erityisen ärsyttävä piirre on ruuan närppiminen. Säätäminen ja kronklaaminen. Miehen kuuluu syödä reippaasti ja sellainen "varovainen kokeilu" on ärsyttävää. Kuten eräs mies sanoi osuvasti miehestä, jolla pitää kaikki olla tietynlaista ja uusia ruokia kokeilee varovaisesti pureskellen... mikkihiiri. :)

Vierailija
116/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuminen jalat ristissä 

Alkuasukkaat tekee sitä paljon ja pitävät tee-kuppia pikkurillillä.

Eroavat myös EU:sta, koska EU on liian miehekkään mahtipontinen.

Vierailija
117/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa hottiksista, BB-julkuista yms. on naismaisia miehiä. Yöks. Miehen pitää olla siisti, mutta liiallinen puunaus on vastenmielistä.

Vierailija
118/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä jännä että tällä palstalla miehiä haukutaan avoimesti sellaisista ominaisuuksista joille ei voi mitään tehdä.. vaan ovat sellaisiksi luoja luonut.

Mutta entäs kun tulisi sellainen kysymykseen kuten hienhajuinen tynnyrintulppa nainen. Ja niitähän suomessa riittää!! On kohta kaikki femakot haukkumassa sovinistiksi.

Vierailija
119/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Femakkolässytys.

Mitä on femakkolässytys?

Miehimys selittää traniuksena tai teivaisenakuinka kannattaa feminismiä ja haluaa "tasa-arvoista" matriarkaattia.

Vierailija
120/339 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkea kimeä ääni, "naisellinen" tiukka pukeutuminen, kulmakarvojen nyppiminen, liiallinen hiustenlaitto tai peilailu, jalat ristissä istuminen, puuttuu "naistenjuttuihin/töihin kuten sisustukseen mitkä verhot, oikea tapa pestä ikkunoita ym, pitkät hiukset, korvakorut.. riittäähän näitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi