Tyttöystävä kertoi ihastuneensa toiseen, mitä tehdä?
Ja kyseinen mies on tunnustanut myös ihastuneensa tyttöystävääni. Haluavat nyt paljon hengata yhdessä ja tutustua paremmin kun tulevat niin hyvin juttuun. Tyttöystävän mielestä minun ei kuulu tästä suuttua, koska ihastuminen ei ole sama kuin rakastuminen ja rakastaa yhä minua.
Mitähän vittua? Miksi edes kertoi tästä minulle?
Kommentit (54)
Vierailija kirjoitti:
Älä anna periksi! kirjoitti:
Vittu mikä muija... Tee samalla tavalla - hanki uusi ja mene eteenpäin. Näytä sille muijalle et ole kakkos vaihtoehto toiselle.
Jos muijasi tulee katuma päälle sanot suorat sanat ja haistata vitut perää.
Koita olla tekemättä mitään kostosuunnitelmia, koska parempi kosto et jää varttumaan sitä horoa (anteeksi)...
😫 Kyllä ottaa päähän sun puolesta...
Just. Ja ikää oli?
🤔 Mihin ikä tähän liittyy? Ootko joku ikäraja kyttä 🙄
irwin goodmania lainatakseni: tervemenoo muijanretale!!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kyseinen mies on tunnustanut myös ihastuneensa tyttöystävääni. Haluavat nyt paljon hengata yhdessä ja tutustua paremmin kun tulevat niin hyvin juttuun. Tyttöystävän mielestä minun ei kuulu tästä suuttua, koska ihastuminen ei ole sama kuin rakastuminen ja rakastaa yhä minua.
Kävi samanlailla mulleki. Meidän suhde oli oikeasti erittäin hyvä ennenkuin tämä uusi ystävä vaelteli tyttöystäväni elämään.. Ihan vaan hyvii frendei. Meni kaks kuukautta ja sinne lähti muija. Meidän piti mennä naimisiin ja perustaa perhe.. Sitten meni noin 4-5kk, kun exä laitteli itkuisia viestejä ja pyyteli anteeksi sitä että lähti kylmästi.. Katuu koko juttuaan ja kehtas pyytää takas. Nyt se tossa sit käveli vastaan kaupassa silmä mustana. Onnittelin valinnasta.
Hemmetti että olisin ruvennut nairamaan.
Joskus Karma oikeasti toimii. Nainen ansaitse kaiken paskan mitä sai. Toivottavasti vittuilit naiselle mahdollisimman paljon!
En vittuillut. En mä sitä inhoa ollenkaan. Näin vaan kävi mulle ja se on elämää. Kyllä mä arvostan sitä, että kerto rehellisesti sen et katuu ja on paskana siitä mitä kaikkea menetti. Kun se tiedosti koko aika, että himassa on kaikki hyvin.. Silti se retkahti tollai. Enkä mä halua, Että sille tehdään pahaa, koska se on oikeasti hyvä ihminen tästä huolimatta. Ja sille pellelle aion sanoo jos vastaan tulee, että pidä nyt sit hyvää huolta ku sait sen. Niin paljon sitä himoitsi, niin miks sit kiduttaa sitä. Takasin en ota se on varma. Mutta en kyllä kato sivusta jos exä saa paskaa siltä urpolta.
Vain naiset voi olla noin hirveitä. Eikä varmaan edes tajua tekevänsä väärin.
Vierailija kirjoitti:
Vain naiset voi olla noin hirveitä. Eikä varmaan edes tajua tekevänsä väärin.
Kyllä miehetkin osaavat, harvoin ne edes kertovat, kunhan touhuavat selän takana.
Olit sellainen ihan kiva ja turvallinen poikaystävä, mutta nainen on ehkä nyt löytänyt sen, joka vie jalat alta.
Vierailija kirjoitti:
Lienee jatkoa tarinalle, jossa nainen tapasi miehen netissä, lähti baariin sitä tapaamaan ja kutsui miesystävänsä kanssa yhteiseen kotiin yökylään kahdeksi päiväksi rellestämään? Ja mies kyseli täällä, että mitähän naisen päässä liikkuu? No just sitä miltä se ilmiselvästi olikin: Tätä.
Mulla yks tuttu, joka kahdeksan vuotta ollut rakkaansa kanssa yhdessä ja lopulta kihloissa. Nainen sitten ehdotti miehelle, että mitäpä jos kokeiltas vähän jotain uutta, kokeile sää jotain misua niin mää kokeilen jotain jannua. No, naisellahan oli tietenkin mies jo valmiiksi katsottuna, vanha ystävä, joka juuri oli siirtynyt vapaille markkinoille. Mies sitten ensi järkytyksestä toivuttuaan suostui tähän ja käytännössä ujona miehehä runk'aili yksin kotonaan itku kurkussa kun nainen bylsi parasta ystäväänsä parin sadan kilometrin päässä.
Niinhän siinä sitten kävi, että naisen tunteet lämpenivät entisestään, mutta tämä paras ystävä halusi sitten hetken aikaa toipua erostaan. No mitä tekee tämä nainen, menee sulhaselleen itkemään, miten tämä mies ei vastaa enää hänen puheluihinsa ja peruu tapaamisia! Ja tämä sulho kuuntelee ja lohduttaa!
En edelleenkään osaa sanoa kumman käytös oli pöyristyttävämpää, naisen, joka kehtaa puolisolleen itkeä rakastajansa tunteiden ailahteluja, vai mies joka suostuu moisen horon itkuja kuuntelemaan :D :D
Tuntuu todella pahalta puolestasi AP. En osaa muuta sanoa , veti hiljaiseksi tämä postaus. Sinua on kohdeltu väärin. Sinulla on oikeus tuntea itsesi loukatuksi. Sinulle on varmasti parempaa luvassa!
Liehittelet tän muijan vielä kerran sänkyyn ja yhtäkkiä kesken panon otat dikin ulos ja sanot, että en mä pysty enää paneen sua, sori.
Housut jalkaan ja ulos.
Just. Ja ikää oli?