Tyttöystävä kertoi ihastuneensa toiseen, mitä tehdä?
Ja kyseinen mies on tunnustanut myös ihastuneensa tyttöystävääni. Haluavat nyt paljon hengata yhdessä ja tutustua paremmin kun tulevat niin hyvin juttuun. Tyttöystävän mielestä minun ei kuulu tästä suuttua, koska ihastuminen ei ole sama kuin rakastuminen ja rakastaa yhä minua.
Mitähän vittua? Miksi edes kertoi tästä minulle?
Kommentit (54)
Anna hänen mennä ja etsi itsellesi uusi kaveri. Noloa tuollainen uuden etsiminen parisuhteessa, mutta niin tätä päivää. Minusta hänen olisi ensin pitänyt kertoa sinulle, ettei hän enää välitä seurustelustanne ja sitten etsiä uusi ystävä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kai tuossa ole mitään muuta vaihtoehtoa kuin ero, valitettavasti. Jos tyttöystävä ei edes halua yrittää päästä yli tuosta ihastuksesta vaan haluaa olla hänen kanssaan niin turhaa kai tuohon suhteeseen on sitten jäädä kun se luultavasti päättyy jokatapauksessa jossain vaiheessa.
Bonuksena tämä ex-tyttöystävä kuvittelee olevansa reilu, kun kertoo rehellisesti tunteistaan.
Nimenomaan. Rehellisyys on tärkeintä silloin kun halutaan ylläpitää nykyinen suhde. Silloin kun ollaan jo etenemässä uuteen suhteeseen, niin oikea ratkaisu olisi lopettaa edellinen ensin, eikä siinä saa lisäpisteitä siitä että hieroo uutta ihastusta exän naamalle.
Vierailija kirjoitti:
Vedä turpaan jompaa kumpaa.
Kai sää nyt ainakin toisen voitat eli heikompi saa köniinsä
Menet panemaan kostoksi kummankin mutsia, älä missään nimessä omaa mutsia kattele sillä silmällä.
Ihastuksia tulee ja menee. Anna nähdä tätä miestä, koska kun ihastus menee ohi hänen rakkautensa sinuun vain vahvistuu.
Sun pitää vain lopettaa suhde heti ennen kuin tyttöystäväsi satuttaa sua lisää. Vaikka tyttöystävällä ihastuksen kanssa ei koskaan tulisikaan mitään juttua, niin suhdetta tulisi tulevaisuudessa häiritsemään pahasti. Tyttöystävä "rehellisyydellään" on selvästi romuttanut luottamuksen. Tyttöystävä varmaankin kypsymättömyyttään kuvittelee, että mitä vain saa tehdä kunhan on rehellinen ja avoimesti kertoo teoistaan.
Ollaanpa täällä epävarmoja. Antaa tyttiksen vilkuilla muita (huonompia) miehiä. Tajuaa hyvin nopeasti arvosi kun ihastuksesta paljastuu enemmän.
Naurettavaa kuvitella, että asia on ok jos sen kertoo toiselle. Ihastua voi parisuhteessakin, mutta senhän terveessä suhteessa oleva ei anna edetä siitä eteenpäin.
Hänhän vain haluaa pitää sinut vain varalla jos juttu ei uuden ihastuksen kanssa toimi. Arvosta itseäsi ja sano ettei noin voi tehdä! Jätä hänet vielä hyvän sään aikana jos tätä ei ymmärrä.
Miksi noista ihastumisista pitää toiselle kertoa? Turhaan aiheutetaan toiselle pahaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ja kyseinen mies on tunnustanut myös ihastuneensa tyttöystävääni. Haluavat nyt paljon hengata yhdessä ja tutustua paremmin kun tulevat niin hyvin juttuun. Tyttöystävän mielestä minun ei kuulu tästä suuttua, koska ihastuminen ei ole sama kuin rakastuminen ja rakastaa yhä minua.
Eroa siitä muijasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No päätätte parisuhteenne. Jos hän haluaa tavoitella ihastustaan ja aloittaa syvemmän tutustumisen häneen, niin mitä muuta siinä voi tehdä? Vai meinaatko jäädä siihen vierelle kolmanneksi pyöräksi?
No tätä mieltä minäkin olen. Pitäisikö tämän olla jotenkin ihan ok? Onko nykyaikaa välillä treffata toista kiinnostunutta ja katsotaan vaihdetaanko toiseen vaikka on yli kaksi vuotta yhteiseloa takana?
Ap
Nykyään EI enää sitouduta. Vaan joka päivä on kilpailu missä sinun pitää olla maailman paras mies/nainen maailmassa ja joka päivä pitää näyttää puolisolle että parempaa ei maailmassa ole. Muuten menetät toisen.
Sinulla on ap selvästi erilaiset arvot kuin tällä tytöllä. Sinä olet sitoutunut ja uskollinen, hän ei ole. Jätä se sika, ansaitset parempaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi samanlailla mulleki. Meidän suhde oli oikeasti erittäin hyvä ennenkuin tämä uusi ystävä vaelteli tyttöystäväni elämään.. Ihan vaan hyvii frendei. Meni kaks kuukautta ja sinne lähti muija. Meidän piti mennä naimisiin ja perustaa perhe.. Sitten meni noin 4-5kk, kun exä laitteli itkuisia viestejä ja pyyteli anteeksi sitä että lähti kylmästi.. Katuu koko juttuaan ja kehtas pyytää takas. Nyt se tossa sit käveli vastaan kaupassa silmä mustana. Onnittelin valinnasta.
Hemmetti että olisin ruvennut nairamaan.
Joskus Karma oikeasti toimii. Nainen ansaitse kaiken paskan mitä sai. Toivottavasti vittuilit naiselle mahdollisimman paljon!
Sanot vain, että sittenhän tämä oli tässä. Hain Ikeasta sinulle jo muutaman ison muuttokassin. Saat minulta myös kantoapua isompien kamojen ulos nostossa. Onnea valitsemallesi tielle ja terveisiä!
Ei ole hyvä olla suhteessa, jossa kumppaneilla on ihan erilaiset arvot. Toinen haluaa uskollisuutta ja on valmis sitoutumaan. Toinen taas etsiskelee siinä samalla parempaa olettaen, että kumppanin on suostuttava avoimeen suhteeseen, jos hän haluaa treffailla muitakin. Ap, tuo suhde ei ole sinulle. Päätä suhde ja etsi tyttöystävä, joka ei halua avointa suhdetta vaan arvostaa samoja arvoja kuin sinäkin. Tuossa suhteessa tulet vain pettymään ja pahasti.
Sano sille: terve menoa! Uutta matoa koukkuun, ja elämässä eteenpäin. Tuollaisten kanssa ei pidä jäädä roikkumaan, että jos se vaikka kuitenkin sitten loppujen lopuksi minua sen verran rakastaisi, että jäisi kuitenkin luokseni....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kävi samanlailla mulleki. Meidän suhde oli oikeasti erittäin hyvä ennenkuin tämä uusi ystävä vaelteli tyttöystäväni elämään.. Ihan vaan hyvii frendei. Meni kaks kuukautta ja sinne lähti muija. Meidän piti mennä naimisiin ja perustaa perhe.. Sitten meni noin 4-5kk, kun exä laitteli itkuisia viestejä ja pyyteli anteeksi sitä että lähti kylmästi.. Katuu koko juttuaan ja kehtas pyytää takas. Nyt se tossa sit käveli vastaan kaupassa silmä mustana. Onnittelin valinnasta.
Hemmetti että olisin ruvennut nairamaan.
Joskus Karma oikeasti toimii. Nainen ansaitse kaiken paskan mitä sai. Toivottavasti vittuilit naiselle mahdollisimman paljon!
Yläpeukkua myös!
Vittu mikä muija... Tee samalla tavalla - hanki uusi ja mene eteenpäin. Näytä sille muijalle et ole kakkos vaihtoehto toiselle.
Jos muijasi tulee katuma päälle sanot suorat sanat ja haistata vitut perää.
Koita olla tekemättä mitään kostosuunnitelmia, koska parempi kosto et jää varttumaan sitä horoa (anteeksi)...
😫 Kyllä ottaa päähän sun puolesta...
Vierailija kirjoitti:
Sanot vain, että sittenhän tämä oli tässä. Hain Ikeasta sinulle jo muutaman ison muuttokassin. Saat minulta myös kantoapua isompien kamojen ulos nostossa. Onnea valitsemallesi tielle ja terveisiä!
Älä nyt ihmeessä ala sitä auttamaan noin paljoa . Jos kämppä on sun sanot, että viikko aikaa raahata kamat ulos tai ne löytyy kaatopaikalta. Vaikeampaa, jos omistatte asunnon yhdessä/olette molemmat vuokralla siinä.
Sanot että vaihtoehtoja on kaksi: Joko ei näe sitä miestä enää koskaan, tai sitten ei näe sinua enää koskaan.