Tänään yhdet rippijuhlat, mutta ei huvittaisi
Kommentit (15)
Mutta toivottavasti rippilapsella ei ole tennareita jalassa. Menee juhlafiilis!
Nuorilla kuuluu rahanahneus silmissä. Kiittävätkö?
Tarviiko sitä fiilistä niin hirveästi olla, kun rahan vuoksi noita juhlia pidetään.
Vierailija kirjoitti:
Nuorilla kuuluu rahanahneus silmissä. Kiittävätkö?
Kiiluu
Mulla oli viime vuonna viimeiset edustusjuhlat kun kummityttö pääsi ylioppilaaksi ja kyllä huokasin helpotuksesta että urakka viimein ohi! Ei enää pönötysjuhlia jos eivät kummitytöt keksi naimisiin joskus mennä...
Vierailija kirjoitti:
On se vähän kiusallista jos se nuori on evvk ja vieraissakaan ei oikein ole montaa tuttua.
Niin, ajatella että pitäisi juhlia sitä rippilasta eikä aina valittaa omia oloja. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se vähän kiusallista jos se nuori on evvk ja vieraissakaan ei oikein ole montaa tuttua.
Niin, ajatella että pitäisi juhlia sitä rippilasta eikä aina valittaa omia oloja. :)
Siis nuori on evvk
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun nimenomaan näkee ettei se nuori haluaisi edes itse olla niissä juhlissa. Mitä oikein pitäisi tehdä, pitää joku kiusallinen puhekin vielä?
Fyffet pois kummilta nykyään, teennäistä.
Mitä juhlimista ripissä on??!! Mieluummin juhlisin sellaista nuorta, joka kieltäytyy koko rippikoulusta, kun ymmärtää, millaista taikauskoista ja vallanhimoista sumutusta koko rippisatuilu on.
Minä en pystyisi pakottamaan itseäni sellaisiin juhliin jonnekka ei ole mitään mielenkiintoa mennä, muuta kuin hampaat irvessä istumaan.
Sitä vartenhan tulee näitä äkillisiä vatsatauteja ja noidannuolia. 😁
Kun muutaman kerran ei mene ja jättää lahjat antamatta,niin kutsut harvenee. Ei tarvi mennä jos ei huvita!
Pelkkä rahankeräystapahtuma. Onneksi en kuulu kirkkoon niin ei tarvitse osallistua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä rahankeräystapahtuma. Onneksi en kuulu kirkkoon niin ei tarvitse osallistua koskaan.
Kunnon väki ei kuulu kirkkoon.