Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet käyttänyt jotain vastakkaiselle sukupuolelle suunniteltua tuotetta? Esim. naisena miehen partahöylää, shampoota tms tai miehenä naisten suihkugeeliä tjms?

Vierailija
28.10.2017 |

Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️

Kommentit (81)

Vierailija
61/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain tuotteissa eroja. Naisten shaverien terät ovat parempia naisten iholle koska naisten iho on ohuempi ja karvat hienompia kuin miesten paksut karvat ja paksu iho.

Eli naisten terät ovat tylsempiä.

Totuus on että miesten terät ovat laadukkaampia ja terät kestävät pitempään.

Partavaahdot ovat riittoisampia ja toimii paremmin höylän kanssa kuin vastaavat naisten tuotteet. Naisten tuotteet ovat yleensä kalliimpia ja huonolaatuisia.

Vierailija
62/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi kun menin äidille kylään viikoksi, unohdin partakoneen kotiin niin äiti antoi käyttöön korkkaamattoman naisten säärikarvahöylän :D Tästä jotain pari viikkoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on sellaisia matalavyötäröisiä farkkuja, yhdet ostin käsittääkseni "naisten osastolta". Tympeitä sellaiset mattinykäs-tyylin housut, jotka pitää kiskoa lähes kainaloihin asti, että ei persaukset roikkuisi polvissa. Olen siis mies.

Minä taas ostan nykyisin omat farkkuni miesten osastolta. Olen siis nainen. Tykkään tästä tämän hetkisestä miesten slim farkkumuodista. Suht matala ja leveä vyötäro ja kapeat lahkeet. Takataskut suhteellisen alhaalla ja kivasti kulutetut ilman liikaa revittyjä kohtia.

Käytän myös mieheni partahöylää ja yhtä miesten deoa, koska purkissa lukee ettei kellastuta vaatteita.

Ostan myös muita vaatteita miesten osastolta isoina kokoina. Ostan oikein ison koon, jotta riittää kangasta, että voin tuunailla sitten niistä paremmin mieleisiäni Saan juuri sen pituisen teepaidan kun haluan, sellaisilla hihoilla ja kauluksella kun haluan.

Ostan myös lasten osastolta itselleni, sekä tyttöjen, että poikien.

Kenkiä varsinkin poikien osastolta.

Vierailija
64/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä ainakin pestään samoilla suihkugeeleillä, onko ne nyt sitten välttämättä naisille suunniteltuja? suihkussa tällähetkellä on jotain palmoliven sotkuja, joissa hunajaa tai oliivia tai mantelia. Monesti kyllä on hajuttomiakin pesuaineita. En yleensä tykkää noista miehille tehtyjen suihkugeelien hajuista. Joskus sipaisen naamaan myös Lidlin testivoittaja kasvorasvaa (sitä jossa sininen kansi).

Vierailija
65/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin kauneusmessuilta kasvovoiteen, joka tuntui testerin perusteella oikein miellyttävältä. En perehtynyt tähän tarkemmin, kun hintakin oli alle 10 €. Kotona huomasin, että se olikin tarkoitettu miehille. Tulee joka tapauksessa omaan käyttöön.

Vierailija
66/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen käyttänyt pelkästään miesten deodoranttia jo vuosia. Pitää paremmin hienhajun loitolla ja on sen verran voimakkaamman tuoksuista, että kevyt sipaus riittää. Lisäksi monet naisten dödöt reagoivat jotenkin kummasti ihoni kanssa: moni muuttuu imelän ja jotenkin eltaantuneen hajuiseksi.

Vierailija
67/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan ulkomailta miesten nahkakenkiä. Viimeksi Portugalissa miesten kenkien koot lähtivät koosta 39. En halua korkoa ja haluan hieman rosoisemman malliset ja näiä löytyy miesten malleista helpommin.

Ostan myös miesten neuleita ja urheiluvaatteita. Ja paitoja, hattuja, hanskoja, huiveja ja pipoja. Laadukkaampia halvemmala kuin naisten vastaavat.

Vierailija
68/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari vuotta sitten Aivan ihanaa hajuvettä tax freestä. Nyt kun tilasin sitä ebaystä, huomasin et se on miesten after shave! Ei ihme että naistyökaverit on kehuneet aivan jumalaiseks 😂

Käytän sitä siis edelleen.

Hei mikä tää tuoksu on? Kiinnostuin kovasti.

Vierailija
69/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen diabetestä sairastava mies ja kolmevuotta käyttänyt naisten terveyssiteitä pieneen jälkitiputtelu vaivaan koska miesten tenat ovat aivan hirmuhintaisia ja isoja ohutsiteisiin verrattuna.

Vierailija
70/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla vedin miesten antiperspiranttia kainaloon. Kuten muinakin aamuina. Tais olla joku Old Spice tuoksu miehille. Ihan jees. Ja toimii.

Käytän joko näitä tai hajusteettomia antiperspirantteja.

Vierailija
71/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miesten slim fit-farkkuja. Kaapista löytyy myös yksi miesten merinovillaneule, joka alunperin oli mieheni, mutta kutistui vahingossa pesussa. Neule istuu minulle juuri passelisti. Minulla on myös treeneissä käytössä miesten puolelta ostetut löysät shortsit, koska naisten sisäliikuntahousut on joko tiukkoja trikoita tai liian lyhyitä shortseja.

Lisäksi käytän karvojenajeluun miesten höyliä. Shampoot ja saippuat meillä on hajusteettomia ja niitä käyttää sekä mies että minä.

Vierailija
72/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikko sitten mieheni eau de toilettea, Diorin Eau Sauvagea. Olen itse sen miehelleni lahjaksi ostanut, mutta minä sitä taidan enemmän käyttää. Tykkäisin niin kovasti Diorin Diorella-tuoksusta, mutta kun sitä ei enää mistään tunnu saavan, ja tuo Eau Sauvage on Diorellan "sisarustuoksu", vähän samanlainen, sitruunainen.

Vierailija
73/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä naisten tuotteet ovat huijausta, ellei sitten ole kyse esimerkiksi kuukautissuojista. Miksi maksaisin enemmän sheivaustuotteista? Siksi että pinkki pakkaus on kivempi vai?

Tarkoitatko niitä halvimpia kertakäyttöhöyliä? Ei ne ole yhtään samoja kuin ns. ladyshaverit tai paremmat miesten höylät. Eroa on muussakin kuin väreissä ja kuvioissa. Oma ihoni ei kestä kertakäyttöhöyliä ja yksikään miesystäväni ei sellaisia ole käyttänyt (raapivat).

Vierailija
74/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten miehen dödöä, kun oma oli loppu.

Vierailija
75/81 |
29.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitakin vuosia sitten suihkugeeliä. Mulla on aina omat tuotteet.

Vierailija
76/81 |
30.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän naisten farkkuja, kun niistä löytyy useimmin sopivia.

M27

Vierailija
77/81 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miehelle ostettua Infusion d'Homme Prada -tuoksua. Mies tykkää siitä itse, joten suihkauttelen salaa silloin tällöin. Mulla on myös naisten versio samasta tuoksusta, mutta tämä on voimakkaampi ja hieman erilainen. Hyvä esimerkki "miesten tuoksusta", joka sopii hyvin myös naiselle.

Vierailija
78/81 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten suihkugeeliä?????? ei hitto, joko suihkusaippuatkin on sukupuolitettu. onko naisilla jotenkin suomusempi iho kuin miehillä vai.

Vierailija
79/81 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️

Pitäisikö miesten tuotteella tulla sitten pahanhajuiset hiukset? Ja miksi ylipäätään hajustetut?

Vierailija
80/81 |
31.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut mitään muuta kuin miehille suunnattuja partahöyliä sheivaamiseen. En käsitä miksi mun pitäisi maksaa enemmän siitä että paketissa lukee lady tms.

Kaikki tuotteet maksaa kaksi kertaa enemmän jos ne on suunnattu naisille.

Ja syytä tähän en mäkään ymmärrä. Ap

Naiset ovat sen verran tyhmiä, että maksavat "naiseudesta" ja mielikuvista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän