Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet käyttänyt jotain vastakkaiselle sukupuolelle suunniteltua tuotetta? Esim. naisena miehen partahöylää, shampoota tms tai miehenä naisten suihkugeeliä tjms?

Vierailija
28.10.2017 |

Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️

Kommentit (81)

Vierailija
1/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiustenkuivaajaa tällä viikolla.

Vierailija
2/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

pari päivää sitten

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan ostanut mitään muuta kuin miehille suunnattuja partahöyliä sheivaamiseen. En käsitä miksi mun pitäisi maksaa enemmän siitä että paketissa lukee lady tms.

Vierailija
4/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puolisen vuotta sitten miehen suihkugeeliä, koska omani ei jostain syystä lähtenyt saunaan mukaan. Mies vielä sanoi saunan jälkeen mun tuoksuvan hyvälle. :)

Vierailija
5/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auto. Tänään.

Vierailija
6/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari viikkoa sitten miehen calvinin dödöä, oma oli loppu ja rahat aivan finito. Hyvä oli tuoksu

Vierailija
7/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️

EIIIIIII!!!!!

Vierailija
8/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ostin itselleni L’Occitanen kalleinta silmänympärysvoidetta, sellaista keltaisessa purkissa. Ei tehonnu.

Vierailija
9/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin äänestämässä keväällä

Vierailija
10/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ostanut mitään muuta kuin miehille suunnattuja partahöyliä sheivaamiseen. En käsitä miksi mun pitäisi maksaa enemmän siitä että paketissa lukee lady tms.

Hah joo. En tarvitse vaaleanpunaista vartta tai kukkia pakkaukseen. Mieluummin maksan samanlaisesta erivärisestä miltei puolet vähemmän.

Vierailija
11/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EIIIIIII!!!!!

Miksi? Ap

Vierailija
12/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä naisten tuotteet ovat huijausta, ellei sitten ole kyse esimerkiksi kuukautissuojista. Miksi maksaisin enemmän sheivaustuotteista? Siksi että pinkki pakkaus on kivempi vai?

Vierailija
13/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ostan aina naisten hiusvärejä koska muita ei oikein olekaan. Aika noloa kyllä jonottaa Sokoksessa kädessä pakkaus jossa on iso naisen naama.

Vierailija
14/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuotteet maksaa kaksi kertaa enemmän jos ne on suunnattu naisille.

Vierailija
15/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki tuotteet maksaa kaksi kertaa enemmän jos ne on suunnattu naisille.

Ja syytä tähän en mäkään ymmärrä. Ap

Vierailija
16/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta kysyttiin oikein lupa saako käyttää suihkusaippuaa, kun tuoksui niin hyvältä. :D

Vierailija
17/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina miesten höylää koska ne on parempia ja halvempia.

Vierailija
18/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän aina miesten höylää koska ne on parempia ja halvempia.

Tätä tulin kanssa sanomaan. Lisäksi meillä mies käyttää naisten suihkushampoita kun ei jaksa ostaa omia.

Vierailija
19/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sellaisia matalavyötäröisiä farkkuja, yhdet ostin käsittääkseni "naisten osastolta". Tympeitä sellaiset mattinykäs-tyylin housut, jotka pitää kiskoa lähes kainaloihin asti, että ei persaukset roikkuisi polvissa. Olen siis mies.

Vierailija
20/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään aamulla miehen dödöä. Oma loppui jo pari päivää sitten, ja muistin vasta tänään käydä kaupassa ostamassa lisää. Kyseessä tosin oli joku Dermosilin miesten dödö, joka ei kauhean miehekkäältä tuoksunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän