Milloin viimeksi olet käyttänyt jotain vastakkaiselle sukupuolelle suunniteltua tuotetta? Esim. naisena miehen partahöylää, shampoota tms tai miehenä naisten suihkugeeliä tjms?
Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️
Kommentit (81)
Vierailija kirjoitti:
Miesten partahöylät on paljon parempia kuin naisten!
Ehkä mäkin seuraavan kerran kehtaisin ostaa näitä, kerran näinkin moni naispuolinen niitä kehtaa ostaa. Rohkaisette muakin, thanks! 🤗 Ap
Vierailija kirjoitti:
Käytän miesten dödöjä, ostan kyllä itse omat enkä mene mieheni dödöille.
Mitä tuoksua suosittelisit naisille? Mikä ei olisi liian miehinen tuoksu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️
EIIIIIII!!!!!
Miksi? Ap
Pysykää vain omissa tuotteissanne. Ilmankos aina tuubi tyhjä.
Ostin pari miesten neuletakkia, omassa koossani eli pienintä mitä löytyi. Edullisista ketjuliikkeistä, mutta selvästi parempaa laatua kuin naisten vastaavat; ryhdikkäämpi kangas / malli, ja kangas on kestävämmän oloista, ja mikä parasta, ei ole sellainen inhottavan sähköinen karvankerääjä! Muut neuleeni ovat heti täynnä hiuksia ja kissankarvaa. Nämä miesten neuleet roikkuu naulakossa heti valmiina ja edustuskelpoisina.
Tällä viikolla sheivasin partahöylällä ja viime viikolla kun kävin miesystävän luona suihkussa käytin jotain for men shampoota.
Miesten höyliä ostan aina. Pitkät kalsarit on miesten osastolta, koska niissä riittävän pitkät puntit 170cm naiselle. Naisten kalsarit näyttää usein capreilta. Miesten shampoota joskus ostan. 1 miesten slim fit kauluspaita löytyy ja jopa E-kupin tissini mahtuvat niihin. Porakone ja kuviosaha tuli ostettua, vaikkei ne mitenkään ole sukupuolijaoteltu. Miesten suosima farmariauto on myös.
Mä käytän aina naisten hiusharjaa, koska mulla on miehenä niin tuuhea tukka. Mitkään pilipalikammat ei auta mun hiuksiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän mieheni partakonetta joka aamu oman leukani siistimisen hänen lähdettyä töihin. Ilman konetta tai terällä höyläämättä en voisi töihin lähteä, sen verran parta kasvaa 😭
T. Kahden pienen lapsen äiti 31vMulla kasvaa paremmat viikset kuin monella miehellä. Ensimmäinen partakarva ilmestyi tänä keväänä. Musta ja paksu, hyvin elinvoimainen. Luomissa kasvaa myös.
Tässä olisi ihan ketjun verran asiaa aiheesta :D
N27
No aloitapa tästä aiheesta ketju. Vois olla mielenkintoista luettavaa. 👍🏼 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EIIIIIII!!!!!
Miksi? Ap
Pysykää vain omissa tuotteissanne. Ilmankos aina tuubi tyhjä.
Hehe, älä osta niin hyviä ja houkuttelevia tuotteita. 😄 Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käytän mieheni partakonetta joka aamu oman leukani siistimisen hänen lähdettyä töihin. Ilman konetta tai terällä höyläämättä en voisi töihin lähteä, sen verran parta kasvaa 😭
T. Kahden pienen lapsen äiti 31vMulla kasvaa paremmat viikset kuin monella miehellä. Ensimmäinen partakarva ilmestyi tänä keväänä. Musta ja paksu, hyvin elinvoimainen. Luomissa kasvaa myös.
Tässä olisi ihan ketjun verran asiaa aiheesta :D
N27
No aloitapa tästä aiheesta ketju. Vois olla mielenkintoista luettavaa. 👍🏼 Ap
Jess! Pitääpäs heti mennä kommentoimaan. Mullakin kasvaa nykysin leuassa ja huulten yläpuolella karvaa siihen tahtiin, että viikottain pitää olla sheivailemassa. 🙄 Ap
Minä olen käyttänyt naisten dödöä ja naisten suihkushampoota. Ei ollut omia jäljellä.
Kerran käytin nussimisen jälkeen vaimon pitkää yöpaitaa. En jaksanut alkaa etsimään omia kalsareitani orgasmin jälkeen, vaan otin yöpaidan, sillä se oli sängyn päädyssä valmiina. Muuten olen pukeutunut miesten vaatteisiin.
Olen myös pitänyt pinkkiä hörhelöistä hiuslenkkiä kun olen laittanut hiukseni poninhännälle. Kai se on lähinnä naisille tarkoitettu, mutta en välittänyt asiasta kun ei ollut muutakaan tallessa.
Olen hetero karju kirjoitti:
Minä olen käyttänyt naisten dödöä ja naisten suihkushampoota. Ei ollut omia jäljellä.
Kerran käytin nussimisen jälkeen vaimon pitkää yöpaitaa. En jaksanut alkaa etsimään omia kalsareitani orgasmin jälkeen, vaan otin yöpaidan, sillä se oli sängyn päädyssä valmiina. Muuten olen pukeutunut miesten vaatteisiin.
Olen myös pitänyt pinkkiä hörhelöistä hiuslenkkiä kun olen laittanut hiukseni poninhännälle. Kai se on lähinnä naisille tarkoitettu, mutta en välittänyt asiasta kun ei ollut muutakaan tallessa.
Ihanan näköinen mies. Karvaiset jalat ja pinkki yöpaituli ja pinkki hörhelöhiusdonitsi. 😂 Puuttumaan jäi vielä pinkit hörhelöaamutossut. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Olen hetero karju kirjoitti:
Ihanan näköinen mies. Karvaiset jalat ja pinkki yöpaituli ja pinkki hörhelöhiusdonitsi. 😂 Puuttumaan jäi vielä pinkit hörhelöaamutossut. 🤗
😂🤣😂🤣
Sukkahousut taisi olla viimeksi eilen ja varmaan tänäänkin.
Käytän päivittäin miesten hajuvettä omana tuoksunani, toisinaan ostan myös Vichyltä miesten deodoranttia, sillä se haisee täysin samalta, kun naisten puolen 72 tunnin suojan takaava antiperspirantti. Lisäksi olen jo useamman vuoden käyttänyt miesten partahöyliä sheivaukseen. Usein tulee ostettua myös villapaitoja ja neuleita miesten osastolta, sillä olen huomannut, että niissä useammin käytetään laadukkaampia materiaaleja kuin naisten vastaavissa, mutta hinta on lähes sama (esimerkiksi miesten puolelta saa 100% villaa olevan paidan noin 80 eurolla, kun taas naisten "villapaidasta", josta yli puolet on muuta kuin villaa, saa maksaa lähes saman hinnan). Myös t-paitoja tulee ostettua miesten puolelta. Miesten muodissa vaihtuvuuden ei odoteta olevan niin nopeaa kuin naisten muodin ollessa kyseessä, joten miesten vaatteissa panostetaan useammin ajattomuuteen ja laadukkaisiin leikkauksiin.
Käytän kotona aina hametta ja farkkuja vain kodin ulkopuolella (koskapa siis on pakko).
Silloinkin yleensä mielummin naisten farkkuja, koska niitä on aina enemmän kirppareissa tarjolla ja koska koon puolesta löydän niistä suhteellisen helposti ne juuri jalkaani sopivat ja siksikin, että ne ovat yleensä paremman näköiset ja usein (kultalanka kirjailuineen tai aplikaatioineen) koristeellisemmat kuin miesten farkut.
Kaikki vaatteeni yleensäkin ostan lähinnä kirppiksiltä (paitsi alusvaatteet tietenkin)
Naisille suunnattuja työkaluja ei kannata ostaa, ne ovat huonompaa laatua.
Olen tainnut lainata äidiltäni hajuttonta deodoranttia ehkä viikko sitten? (Ei ollut muuta saatavilla.)
Tai jos Lushin tuotteet on tarkoitettu naisille, niin olen käyttänyt viimeksi tänä aamuna naisten voiteita :D (jalat halkeilee ja kärsii työkengissä, Pumice Power ja Lemony Flutter on oikeastaan ainoat jotka auttaa).
Salaa puolison pikkuhousuja lainailen vähän aikaa... Laitan kyllä pesuun, kun ovat lainaamiseni jälkeen spermaiset ;).
Miesten suihkugeeli ja partavaahto käytössä päivittäin. Ostettiin joskus nippu suihkugeelejä tarjouksesta ja käytin jo omani eli ne naisten tuoksut, ei olla sitten jaksettu tai muistettu ostaa uusia kun tuokin ajaa asiansa tietysti yhtä hyvin. Myös miesten (bändi)paitoja löytyy multa useita mutta nyt lähiaikoina on sattuneesta syystä olleet päällä enemmän imetyspaidat.