Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin viimeksi olet käyttänyt jotain vastakkaiselle sukupuolelle suunniteltua tuotetta? Esim. naisena miehen partahöylää, shampoota tms tai miehenä naisten suihkugeeliä tjms?

Vierailija
28.10.2017 |

Mä käytin tänään sukulaismiehellä kylässä käydessä shampoona miesten body-hair-shampoota. Ihan hyvän tuoksuiset hiukset tuli, vaikka for men-tuote olikin. ☺️

Kommentit (81)

Vierailija
21/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisten kosmetiikka on aina tarjouksessa, miesten kosmetiikka vain silloin tällöin.

Vierailija
22/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biotherme Homme -tuotteet on kalliimpia kuin naisten vastaavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin pari päivää sitten tiskiharjaa, meillä mies tiskaa, koska minä en siihen useinkaan pysty.

Vierailija
24/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän mieheni partakonetta joka aamu oman leukani siistimisen hänen lähdettyä töihin. Ilman konetta tai terällä höyläämättä en voisi töihin lähteä, sen verran parta kasvaa 😭

T. Kahden pienen lapsen äiti 31v

Vierailija
25/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytössä on nyt naisten shampoo koska se on tuttu merkki. Jos ostaa summassa jotain niin yleensä se haisee pahalta. K-menun hedelmäistä suihkusaippuaa käytin yhden purkin, se oli ok. Nyt on miesten suihkusaippuaa ja taas on pistävä ja tympeä haju niinkuin miesten tuotteissä yleensä. Inhoan sitä että kaikki pitää nykyään brändätä sukupuolen mukaan. Voisi tietysti ostaa hajustamatontakin niin ei tarvitsisi välittää.

M40

Vierailija
26/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin pari vuotta sitten Aivan ihanaa hajuvettä tax freestä. Nyt kun tilasin sitä ebaystä, huomasin et se on miesten after shave! Ei ihme että naistyökaverit on kehuneet aivan jumalaiseks 😂

Käytän sitä siis edelleen.

Vierailija
27/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ostin pari vuotta sitten Aivan ihanaa hajuvettä tax freestä. Nyt kun tilasin sitä ebaystä, huomasin et se on miesten after shave! Ei ihme että naistyökaverit on kehuneet aivan jumalaiseks 😂

Käytän sitä siis edelleen.

Hauska! 🤣 Ap

Vierailija
28/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissain tuotteissa eroja. Naisten shaverien terät ovat parempia naisten iholle koska naisten iho on ohuempi ja karvat hienompia kuin miesten paksut karvat ja paksu iho.

Vierailija
29/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partavaahtoa pari päivää sitten kun sheivasin jalat. Niin ja höyläkin oli miehille tehty vanhanaikainen safety razor jostain 50-luvulta, siis niitä metallisia joihin itse ostetaan ja vaihdetaan terä :)

Vierailija
30/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joissain tuotteissa eroja. Naisten shaverien terät ovat parempia naisten iholle koska naisten iho on ohuempi ja karvat hienompia kuin miesten paksut karvat ja paksu iho.

Miten se terä tietää miten paksu iho sillä käyttäjällä on? :D

Vierailija
31/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinhän ne uskottelee. Naisten terät on samoja kuin miesten, tylsempiä vain. Ja siitä syystä kuluvat nopeammin.

Vierailija
32/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miesten versiota Rogainesta, koska se toimii paremmin. Ei kasvata partakarvoja. Olen käyttänyt myös miesten alusvaatteita.

Vierailija
33/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänäänkin oli jalassa miesten osastolta ostamani housut (joggerssit)

Vierailija
34/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä muistu mieleen mitään lähikuukausilta. Joskus olen käyttänyt hiusten kuivaajaa (onko se naisten laite?). Olen myös joskus käyttänyt naisielle tarkoitettua suihkugeeli tms. jos oma on ollut loppu tai kyläpaikassa ei ole ollut muuta tarjolla. Sinkkunaisilta löytyy yllättävän hyvin miesten hygieniatutteita.

t.Mies

Vierailija
35/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enpä ole itse ainakaan huomannut. Naisten terät ovat vain huonompia.

Vierailija
36/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän mieheni partakonetta joka aamu oman leukani siistimisen hänen lähdettyä töihin. Ilman konetta tai terällä höyläämättä en voisi töihin lähteä, sen verran parta kasvaa 😭

Mulla kasvaa paremmat viikset kuin monella miehellä. Ensimmäinen partakarva ilmestyi tänä keväänä. Musta ja paksu, hyvin elinvoimainen. Luomissa kasvaa myös.

Tässä olisi ihan ketjun verran asiaa aiheesta :D

N27

Vierailija
37/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kasvaa paremmat viikset kuin monella miehellä. Ensimmäinen partakarva ilmestyi tänä keväänä. Musta ja paksu, hyvin elinvoimainen. Luomissa kasvaa myös.

Tässä olisi ihan ketjun verran asiaa aiheesta :D

N27

No aloitapa tästä aiheesta ketju. Vois olla mielenkintoista luettavaa. 👍🏼 Ap

Vierailija
38/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän aina miesten partahöylää. Kummallakin eriväriset pitimet ja ostetaan iso paketti vaihtoteriä.

Vierailija
39/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesten partahöylät on paljon parempia kuin naisten!

Vierailija
40/81 |
28.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän miesten dödöjä, ostan kyllä itse omat enkä mene mieheni dödöille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä