Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1501/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Empiiristen havaintojeni perusteella tämän hetken suosikkituoksu tyylikkäiden naisten keskuudessa on Carolina Herreran Good Girl.

Vierailija
1502/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän kertomatta. En halua että muut omivat tuoksuni, vaikka se onkin vaikeasti saatavissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1503/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsillä heitän, mutta mua on kehuttu sitruunan tuoksuisesta jalkoja raikastavasta suihkeesta 😂

Vierailija
1504/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Escadan tuoksut tyylikkäitä? Nehän on ovat halvan tuoksuisia, yksiulotteisia ja heikosti kestäviä.

Vierailija
1505/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

eau de diesel,jos haluat tuoksua rahalle

Vierailija
1506/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras tuoksu on suihkunraikas, ei hajuvedessä uineet hölmöläiset.

Vierailija
1507/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikkona ärsyttää nämä hajuvesissä uivat "leidit" - jääkää kotiin haisemaan!! Onneksi monessa paikassa jo kannustetaan hajusteettomuuteen, ettei tarvitse kuolla jonkun parfymöörin takia.

Käytä toki astmaatikkona paksua maskia. Ei tarvi valittaa muille, kun voi suojata itse itsensä.

Vierailija
1508/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Astmaatikkona ärsyttää nämä hajuvesissä uivat "leidit" - jääkää kotiin haisemaan!! Onneksi monessa paikassa jo kannustetaan hajusteettomuuteen, ettei tarvitse kuolla jonkun parfymöörin takia.

Kyllä sitä nyt ollaan dramaattisia. 🙄

Jää sinä kotiin, ettei aina tarvitse valittaa. Pärjäämme ihan hyvin ilman sinuakin.

Vierailija
1509/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

My Diesel on laadukas hajuste naiselle kuin naiselle.

Vierailija
1510/1559 |
17.05.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mun ystävistä käyttää Louis Vuittonin tuoksua. Todennäköisesti paras tuoksu mitä olen haistanut. Nimeä en muista.

Itsellä oli lempituoksu Bvlgari Mon Jasmin Noir leau Exquise mutta sen tuotanto lopetettiin. Siitä asti asti olen etsinyt uutta lempparia mutta vielä en ole löydänyt. Itse tykkään todella paljon kukkaistuoksuista esim. jasmiini, gardenia. Tällä hetkellä kokeilussa Gucci gorgeous gardenia, tuoksuu ihanalta mutta sen tuoksu haihtuu iholta melko nopeasti ja tää on eau de parfum.

Vierailija
1511/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tom Ford - Lost Cherry,

Kenzo - L'Eau,

Chanel - Chance Tendre,

Lanvin - Eclat d'Arpege,

Dolce & Gabbana - L'Imperatrice

🥰👍

Vierailija
1512/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annet kirjoitti:

Tom Ford - Lost Cherry,

Kenzo - L'Eau,

Chanel - Chance Tendre,

Lanvin - Eclat d'Arpege,

🥰👍

Muuten tää paitsi toi Lanvinin. Mulla on se, ja olen totaalikyllästynyt siihen. Se on ihan perustuoksu.

Vierailija
1513/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Myski päivällä on varma tyylimoka. Myös tuoksut joiden yksi ainesosa on myski.

Tyylimoka :D Kaikenlaisella höpönlöpöllä sitä jaksetaan päätä vaivata :D

Vierailija
1514/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Empiiristen havaintojeni perusteella tämän hetken suosikkituoksu tyylikkäiden naisten keskuudessa on Carolina Herreran Good Girl.

Itäkeskustyylisten aikuispissisten haju, ei kiitos.

Vierailija
1515/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annet kirjoitti:

Tom Ford - Lost Cherry,

Kenzo - L'Eau,

Chanel - Chance Tendre,

Lanvin - Eclat d'Arpege,

🥰👍

Lost Cherry haisee halvalle muoviselle kirsikalle.

Kuka viitsii maksaa sellaisesta pullosta 150€?

Vierailija
1516/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään tuoksuja. Aiheuttaa kanssaihmisille migreeniä.

Vierailija
1517/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nivea

Vierailija
1518/1559 |
12.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa kokeilla L'Occitanen Terre de Lumière tuoksua. Todella kaunis, pehmeä, ihana tuoksu. Ei myöskän ole ihan jokaisella vastaantulijalla tätä.

Vierailija
1519/1559 |
13.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirvein lemu on väkevä hiki.

Laatuparfyymit on ihanaa arjen luksusta.

Käytän joka päivä.

Nyt Hermes: Un Jardin sur de Nil.

Tuo on ihana tuoksu, minulla on siitä pikku näytepullo.

Sen verran haluaisin kommentoida, että vaikka rakastan tuoksuja ja olen jonkuntasoinen "hardcore" tuoksuharrastaja, että joskus se, että joku kysyy mitä tuoksua käytät, tai "mikä täällä tuoksuu näin hyvälle" ei ihan aina välttämättä ole kohteliaisuus, vaan kohteliaisuuteen puettu huomio siitä, että tuoksu on havaittu (ja joskus jopa kysytään siksi, että ei tykätä ko tuoksusta), ja kun joku sitten vastaa, että Parfum Ööde ja De, kohtelias vastaus siihen on "Onpa kiva/hyvä tuoksu".

Itse otan tosissani sellaiset kehut, jotka ovat aitoja. Yleensä sen näkee ihmisestä.

Miehet kehuvat naisten hajuvesiä noin ylipäätään, koska ovat kovinkin ylpeitä itsestään jos havaitsevat naisella olevan edes _jotain_ parfyymiä 😀 ja keksivät olla kohteliaita muullakin tavalla kuin kehumalla ulkonäköä.

Ei ole siis tarkoitus masentaa. Mutta kaikki tämähän tarkoittaa, että jotkut ihmiset yrittävät käyttäytyä hyvin ja käytöskoodien mukaisesti.

1520/1559 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempituoksujani nuoruudesta lähtien ovat olleet:

Dior: Diorissimo

Dior: Tendre Poison

Rochas: Byzance

Body Shop: White Musk

Näitä tuoksuja yhdistävät kielo, ruusu ja myski. Jokaisessa on joitakin näistä kolmesta.

YSL Opiumiin minulla on viha-rakkaussuhde. En pidä sen mausteisuudesta, mutta välillä, kun tuoksu on haihtumassa, se muuttuukin minusta hyväksi. Sain selityksen tälle, kun äsken googlasin mitä se sisältää: mausteiden alla siinäkin on mukana kielo ja ruusu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän