Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1521/1559 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chanel chance, se vihertävä, en nyt muista nimeä.. olisko ollut joku eau fraiche

Vierailija
1522/1559 |
15.12.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä jollakin on hyvä ei välttis omalla iholla tuoksu samalle. Olen todennut Ritualsin Karman body sprayn just nyt hyväksi päivällä ja vapaalla ja illalla Bossin Woman.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1523/1559 |
16.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisää näitä, onko uusia?

Vierailija
1524/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkään käyttänyt Bvlgari Omnia Crystalline. Siinä tuoksussa on aivan jumalainen vivahde joka tuoksuu nenääni vastustamattomalta.

Mutta halusin jotain muuta ja pitkästä aikaa tein tuoksutilauksen. Aina iki-ihanat Jo Malone Wood Sage joka muuttuu ihollani makeaksi, ylipäätään kaikki muuttuu ihollani makeaksi, siksi suihkautan vaatteisiin tuoksua. Wood Sage on ihanan tuoksuinen, ei liian tunkeileva vaan hyvin miedosti leijailee välillä nenään ja nuuhkin ranteitani, on se hyvän tuoksuinen.

Jo Malonelta tilasin myös Nectarine Blossom ja Honey, tämä on makea :D Viimeksi kun laitoin tätä, sain kaikenmaailman pörriäiset perääni mutta tämä tuoksuu ihan kesärannalta kun aurinko paistaa ja saa syödä viltin päällä mansikoita, pohtia käykö uimassa ja saa upottaa hiekkaan varpaat.

Tilauksessa tuli myös tuo lapsellisen näköinen Ariana Granden Cloud. Olen vältellyt menestyksekkäästi tämän ostoa mutta pakko se on kerran elämässään kokeilla ja tämähän on hauska. Ei ollenkaan niin karkki ja kakara kuin oletin.

YSL Libre oli myös sokko-ostos, tämä tuoksuu hieman vakavammin otettavalta naiselta. Vielä en ole suihkauttanut iholle mutta uskon että pidän tästä. Ei ihan omaa tyyliäni mutta varmasti johonkin tilaisuuteen voisi sopia.

Vierailija
1525/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laadukkaalta tuoksuva nainen?

Vierailija
1526/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pienet ranskalaiset hajuvesimerkit, jotka siis nimenomaan tekevät hajuvesiä päätuotteenaan. Niistä löytyy hyviä. Mutta jokaisen iholla tuoksuu eri tavalla, joten parempi ostella näytteitä, kokeilla rauhassa. Joskus ensi tuoksu on vähemmän hyvä, mutta tunnin päästä tuoksu onkin taivaallinen. Ja hyvin usein päinvastoin.

Voitko luetella merkkejä?

Organza, chanel, Oscar, ym. Kuukleta ranskalaisia hajuvesiä. Löytyy! Tai kysy myyjältä

Vierailija
1527/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ehdottomasti. Hajuveden haju on aina kaamea. Parfyymiksi sipaisen suihkun jälkeen alapäästä sormella viivat korvien taakse.

Hajuvesi laitetaan aina sykkivään osaan kehoa. Korvan takana eltaantuu. Korvantaus on epäpuhdas.

Vierailija
1528/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnentyttö\ kirjoitti:

Haluaisin käyttää vain ja ainoastaan Chanel 5 hajuvettä.

Nyt sain lahjaksi La Vie Est Belle parfyymin. Käytän sen loppuun ja ostan sitten Chanel 5 hajuvettä.

Minun luottotuoksut Oscar ja chanel 5. Chanelia en voi enää käyttää, tulee pää kipeäksi. Harmittaa suunnattomasti. Oscar on huippu.

Vierailija
1529/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä enää hajuvesiä. Jokin miedon tuoksuinen vartalovoide tai käsivoide riittää. Eikä esim. työssä ole edes fiksua tuoksua liikaa.

80-luvulla tulin huijatuksi käyttämään mm. Shalimar, Poison, Ispahan. Nuoruus ja hulluus.

Mahdoin olla oikea tuoksuvaara..

Vierailija
1530/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohis, mutta pakko sanoa, että ihana ketju! Niin kivoja tuoksukuvauksia, että tulee hyvä mieli. Täytyypä lähteä käväisemään Sokoksen tuoksuhyllyilä..

Vierailija
1531/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ohis, mutta pakko sanoa, että ihana ketju! Niin kivoja tuoksukuvauksia, että tulee hyvä mieli. Täytyypä lähteä käväisemään Sokoksen tuoksuhyllyilä..

Tää on tosi kiva ketju mutta miksi tähän täytyy tulla sellaisia jotka eivät pidä tuoksuista tai niistä keskustelemisesta?

Vierailija
1532/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parfyymeillä lotraavaat naiset yrittävät peitelleä bakteerivaginoosinsa sietämätöntä löyhkää. Se on varma merkki siitä.

Normaali, terve ihminen ei hajusteita tarvitse eikä käytä.

Vierailija
1533/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

anscu kirjoitti:

Ja Versacen Bright Crystal aivan ihana :) Guccilla myös pari hyväksi havauttua :)

Lainaan vanhaa viestiä. Versacen Bright Chrystal ei toimi minulla tai nenääni. Ennemmin tuoksuu vetiselle ja laimealle vesimelonille. Miten nenät voikin haistaa niin eri tavoin :)

Vierailija
1534/1559 |
03.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En enää käytä varsinaisia hajuvesiä kun onnistuin löytämään laivalta Chanelin hiustuoksun. Sata kertaa parempi kuin iholle laitettavat hajuvedet.

Vierailija
1535/1559 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahlasin koko tämän ketjun läpi ja sain kerättyä lähes sata tuoksua jotka haluan kokoelmaani :D

Aloitin tänään tilaamalla Sokoksen kauneuspäiviltä -20% Armanin She EdP:n, toivottavasti osoittautuu hyväksi hankinnaksi. 

Tässä ketjussa ei ole muuten ollenkaan mainittu että myös Tokmannilta saa tilattua monia merkkituoksuja, sinne teenkin listaa seuraavaksi kun moni hinta heillä jäi tuota Sokoksen -20% alennustakin alhaisemmaksi. Nyt olisi vielä ilmaiset toimituskulutkin 16.3. saakka...

Vierailija
1536/1559 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erehdyin antamaan kaverilleni marc jacobsin daisyn näytteen ja siitä lähtien on sitä kutsuttu pillunraikastimeksi!

Vierailija
1537/1559 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemukseni mukaan yli 90% hajuvesiä käyttävistä naisista haisee luotaantyöntävälle. Joko tuoksua on lotrattu liikaa tai tuoksu on joku sonnin pallihiki, mikä saa naisen kiimaan ja oksettaa miestä. Haiskaa miltä haisette, muttä jääkää silloin kotiin.

Vierailija
1538/1559 |
12.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mennen.

Vierailija
1539/1559 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on maailman parasta hajuvettä, joka kestää seuraavaan aamuunkin saakka ja tuoksua ovat tähän saakka rakastaneet kaikki, joilta olen kysynyt.

Tämä hajuvesi antaa onnellisen ja rauhallisen olon ja tuoksu on taivaallinen.

Tuoksu on YSL:n tuoksu, alkuperäiseltä nimeltään Champagne,  sitemmin nimi muutettiin Yvresseksi ja nykyään sitä ei saa Suomesta mistään, en tiedä saako koko maailmastakaan, mikä on aivan älyttömän harmittavaa.

Chanpagne, yksi pieni suihkaus, oli myös minun ehdoton suosikkini joskus vuosia sitten, kunnes... jouduin työasioissa matkustamaan noin 300 km mennen tullen yhden todellisen Champagne-idolin kyydissä. Hän oli jo kotoa lähtiessään suihkinut tuoksua REILUSTI, lisäsi sitä joka välissä päivän mittaan - ja meinasin kotimatkalla tukehtua hänen autossaan, koska suorastaan HAISI Champagnelle. Sen jälkeen en enää itse voinut tuoksua käyttää, vaikka siitä kovasti tykkäsinkin.  

Vierailija
1540/1559 |
13.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mämmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi