Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?
Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.
Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!
Kommentit (1559)
Laadukkaalle tuoksuva nainen käyttää shalimar tai paris tuoksua😉
Vierailija kirjoitti:
Vain idiootti käyttää nykyään hajuvesiä. Puhdas iho ja hajusteettomilla pesuaineilla pestyt puhtaat vaatteet ovat se paras tuoksu.
Jos kotona tykkää käyttää, niin siitä vain. Mutta julkisiin tiloihin ei tulla kosmeettisten lemujen kanssa.
En ole mikään hajusteyliherkkä, mutta inhottaa kuitenkin. Eipä enää juuri tapaakaan tätä ilmiötä.
Olin tulossa sanomaan samaa. Hajusteet eivät ole tätä päivää. Vaikuttaa halvalta ja sivistymättömältä jättää ympärilleen hajustepilvi.
Tykkään raikkaista sitrustuoksuista ja käytän Chanelin Paris - Biarritz unisex tuoksua.
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sanomaan samaa. Hajusteet eivät ole tätä päivää. Vaikuttaa halvalta ja sivistymättömältä jättää ympärilleen hajustepilvi.
Käytän kevyttä tuoksuvettä, hajuvedet lemuaa liikaa, esim. Hobbyhall:ista saa hyviä
Vierailija kirjoitti:
Minulla taitaa olla hyvin outo iho. Kohdalleni on osunut nyt ainakin kolme tapausta, jotka eivät mene yksiin tuoksuista kiinnostuneen valtaväestön kanssa:
Lancomen La vie est belle haisee ihollani pistävälle, aivan kammottavan pistävälle. Olisin halunnut tykätä tästä, sillä paperilapulta tuoksuteltuna tuoksu oli minun mielestäni aivan ihana.
Narciso Rodriquesin Powder pysyy ihollani vain hetken, vaikka monet kertovat sen kestävän iholla pitkään.
Maison Margiela Replica -sarjan On a date on haukuttu monessa mielipidekeskustelussa kissanpissan hajuiseksi tuoksuksi - ja minulla taas se toimii loistavasti. Ihana, puhdas, lämmin marjainen tuoksu.
Kummallista. Mikäköhän ihossani on "vialla" kun se toimii näin kummallisesti?
Happo-emäs tasapaino. Kuiva vs rasvainen iho. En löydä koskaan itselleni mieluisaa tuoksua pahviliuskoja haistelemalla, sillä tuoksut muuttuvat täysin ihollani. Hyvänä esimerkkinä YSL:n Opium, joka ystävälläni tuoksui vallan ihanalta, mutta itselläni kissankuselta.
Pyydän joskus ihan tuoksunäytteen kiinnostavasta tuoksusta, jotta saan kokeilla iholle muutamia kertoja. Jos löydän hyvän tuoksun, olen valmis myös maksamaan siitä kalliisti.
Nichetuoksuja, niistä löytyy hyviä.
Byredon tuolsut sopivat mulle! Nyt menossa Ball DAfrique
Käytän Diorin Diorissimoa. Aivan ihana raikas päätuoksu kielo
Diorin Diorissimo alkoi kiinnostamaan. Rakastan kielon tuoksua.
Pradan Iris on raikas tuoksu.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille vastanneille!
Päädyin Chanelin Eau Tendreen. Chanelin ja Diorin suurimmat klassikot eivät vain tuntuneet itselle oikeilta, mutta Eau Tendre tuoksui heti varsin lumoavalta. En ole ikinä ennen haistanut hajuvettä ja samalla sekunilla todennut että se tuoksuu itsestä tuhat kertaa paremmalta kuin muut mitä ikinä on haistanut. Rakkautta ensisilmäyksellä ;)
Oletteko muut kokeillee kys. hajuvettä? Mitä pidätte ja mitä käytätte itse?
Sain joululahjaksi muutama vuosi sitten ja on oma suosikkini, ihana tuoksu! Usein kysytään mitä tuoksua käytän. Ja ei todellakaan tarvitse läträtä, pieniö suihkaus riittää.
itse käytän tuhtia paskanhajua kusisissa kalsareissani josta sitten sipaisen sormillani nenäsi alle...
t. aina on tilaa yhdelle joka EI vaihda sukkia
Tykkään oman vaimon karvaisesta kainalosta eikä siihen tarvi juurikaan mitään hajuja. Ehkä hieman pimperon tuoksua niin jalla jalla vamos vamos jiihaa jiihaaa
Usein en käytä mitään, mutta välillä Versage bright crystal, aika perus kiva hajuvesi. Sitten myös Calvin Klein Eternity on mukavan raikas tuoksu, arkeen kiva.
Uusi lemppari on Lancome Idole, todella ilmava hento tuoksu, aivan ihana ainakin mun iholla.
Jossain vaiheessa tykkäsin Lacosten pour femmestä, ja tykkään toki vieläkin. Mutta hyvin harvoin tulee sitä nykyään käytettyä muita Lacosten hajuvesiä olen kokeillut, mutta eivät ole mun makuun.
No. 1 Passant Guardant by Clive Christian esim.
Tietäisikö kukaan, minkä merkkinen tuoksu olisi samantyyppinen kuin So...? Sorbet Dream?
Se on niitä edullisia markettien tuoksuja. Kokeilin sitä ystävältäni ja se ei yllättäen aiheuttanut pääkipua eikä hengitysoireita, kuten useimmat tuoksut. Todella mielelläni käyttäisin jotain "turvallista" tuoksua, mutta tuota ei saa enää edes ulkomailta. Sitä on valmistettu Englannissa ja jotkut myyvät sitä vielä Ebayssa, mutta eivät suostu Eu-kieltojen vuoksi toimittamaan sitä enää Suomeen. Muut So...? -tuoksut - ne, jotka olen löytänyt - eivät ole mun juttu.
Sain selville So...? Sorbet Dream -tuoksusta seuraavaa: "Mimosa, praline, vadelma, heliotrooppi, vaahtokarkki ja vanilja muodostavat tuoksun ytimessä olevan kokonaisuuden."
Ja oli myös maininta: floral, sugary marshmallow and raspberry.
Olisi ihana löytää joko tuo tuoksu tai joku vastaava, jota voisi käyttää edes joskus. En käyttäisi tuoksua iholle, vaan laittaisin sitä vähän vaatteisiin ja ehkä hiuksiin.
Kiitos paljon mahdollisista vihjeistä. :)
Minulla taitaa olla hyvin outo iho. Kohdalleni on osunut nyt ainakin kolme tapausta, jotka eivät mene yksiin tuoksuista kiinnostuneen valtaväestön kanssa:
Lancomen La vie est belle haisee ihollani pistävälle, aivan kammottavan pistävälle. Olisin halunnut tykätä tästä, sillä paperilapulta tuoksuteltuna tuoksu oli minun mielestäni aivan ihana.
Narciso Rodriquesin Powder pysyy ihollani vain hetken, vaikka monet kertovat sen kestävän iholla pitkään.
Maison Margiela Replica -sarjan On a date on haukuttu monessa mielipidekeskustelussa kissanpissan hajuiseksi tuoksuksi - ja minulla taas se toimii loistavasti. Ihana, puhdas, lämmin marjainen tuoksu.
Kummallista. Mikäköhän ihossani on "vialla" kun se toimii näin kummallisesti?