Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä hajuvesiä laadukkailta ja hyviltä tuoksuvat naiset käyttävät? Mitä itse käytät?

Vierailija
28.10.2017 |

Jotkut ihmiset käyttävät jotain todella hyviä ja laadukkaan tuoksuisia hajuvesiä. Mitä merkkejä ne ovat? Tuntuu, että en ole ikinä onnistunut ostamaan oikeasti sellaista kympin hajuvettä. Oma iho vaikuttaa ilmeisesti hieman siihen miltä hajuvesi tuoksuu, mutta sellaiset seikat lienevät melko pieniä kuitenkin.

Suositelkaa laadukkaita merkkejä. Mitä itse käytätte ja miltä kys. hajuvesi tuoksuu? Saa kertoa kaikkea muutakin hajuvesien valintaan ja merkkeihin liittyvää. Kiitos!

Kommentit (1559)

Vierailija
1481/1559 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Britney Spears

Vierailija
1482/1559 |
26.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä noita näytteitä voi tilata ja paljonko niillä tavallisesti on hintaa?

Minä en ole tuo aikaisempi mutta itse olen tilannut näytteitä useampaan otteeseen Notino:sta, jolloin fima on ilmeisesti itävaltalainen mutta samplet lähetetään muistaakseni Tsekeistä? Joka tapauksessa, hinnat on 0,90 eurosta johonkin 15 euroon/kpl. Niillä on hyvät valikoimat kalliimpia niche-tuoksujen näytteitä. Ne tulevat halpis muoviputkiloissa eli ei kannata odottaa mitään miniatyyripulloja. Näin olen saanut testattua esimerkiksi Parfums de Marlyn Delinan ja Creedin tuoksuja, joita en ikinä raaskisi ostaa täyttä pulloa. Toimitus maksaa jotain 6,95e mutta ei tule muita yllärikuluja.

Sieltä minäkin olen tilannut näytteitä mm. Amouagen, Byredon, Montalen ja Xerjoffin tuoksuista. Myös Baccarat rouge 540. Tulin siihen tulokseen, että pidän kuitenkin tavan designer-tuoksuista enemmän. Hyvä näin, eipä tule niin kalliiksi. Oikeastaan Amouagen aprikoosintuoksuinen Sunshine oli ainut, jonka voisin joskus tulevaisuudessa ostaa. Noissa näytteissä oli tuoksua 2-5 ml eli tarpeeksi ehkä kymmeneen kokeilukertaan.

Tilasin myös näytteen tuosta Baccarat rouge 540:stä ja voi mikä pettymys. En koe sitä ollenkaan naiselliseksi tuoksuksi. Sopisi ehkä jollekin latinomiehelle. En ymmärrä miksi ylistetään niin kovasti ja hintakin on huikea.

Sofia Blörf käyttää tuota Baccarat Rouge 540-tuoksua :D Ainakin sen ig-tilin kuvassa oli kaksi pulloa lavuaarin vieressä, joitakin kuukausia sitten. Se tavallinen Baccarat ja se voimakkaampi punaisessa pullossa oleva.

Samalla valmistajalla useita unisextuoksuja mutta omaan nenääni tuoksuvat laadukkailta mutta miehekkäiltä. Tuo BR 540 on makea tuoksu mutta ei tippaakaan naisellinen. Voisin kuvitella että sitä käyttäisi ruskettunut, valkoisiin pukeutunut rennon tyylikäs latinomies ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1483/1559 |
07.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1484/1559 |
16.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytetäänkö sanaa-hajuvesi?Sain kerran pyyhkeitä sanan käytöstä.

Mies 31

Vierailija
1485/1559 |
26.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistattehan, että hajuvedet ovat ongelmajätettä. Vanhoja pulloja ei saa heittää tavalliseen roskikseen. Ne pitää viedä ongelmajätteeseen käsiteltäviksi tai palauttaa hajuvesiä myyvään liikkeeseen, joka lähettää ne edelleen.

Kun tuota miettii, niin väkisinkin tulee mieleen, että mitähän myrkkyjä munkin ihoni läpi on kehooni piintynyt näiden 20 vuoden kuluessa. Noissahan käytetään mm. ftalaatteja (eli muovinpehmentimiä). Eipä ihme, että lisääntymiskyky häviää ihmisiltä vähitellen.

Miksi kukaan heittäisi vanhoja pulloja roskikseen?

Onneksi olen jo vaihtari-iässä ja saan käyttää ftalaatteja itseeni.

Vierailija
1486/1559 |
01.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviltä tuoksuvat naiset eivät tarvitse hajuvesiä.

Hajuvedet on tehty ihmisille jotka eivät peseydy.

Vierailija
1487/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oskar de la renta

Vierailija
1488/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En mitään. Ehdottomasti. Hajuveden haju on aina kaamea. Parfyymiksi sipaisen suihkun jälkeen alapäästä sormella viivat korvien taakse.

Eli freesi tuoksu on mielestäsi silakka.

Vierailija
1489/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 31

Eau de toilette äännetään "oo dö tualett"

Tai sitten eau de parfum äännetään "oo dö parfym"

Vierailija
1490/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies 31

Minä puhun vain tuoksuista. Hajuvesi-nimitys on jotenkin niin viiskytlukulaista. Kuuluu samaan sarjaan valkoisten käsineiden, tönkköalushameiden ja pienten lierihattujen kanssa.

Vierailija
1491/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bottega Veneta Parco Palladiano XIII.. ihana tuoksu, joka kestää pitkään... laatua, ja etsittävä esim kentältä. 

Vierailija
1492/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maison margiela, by the fireplace

Tätä ei todellakaan kannata ostaa ilman testausta. Jakaa mielipiteet ja tuoksu on todella erikoinen. Muutenkin Maison Margiela on yliarvostettu ja -hinnoiteltu.

By the Fireplace on mun suosikki syksystä kevääseen. Ei tosiaan ole mikään "helppo" tuoksu, mutta tosi hyvä mielestäni ja se on tuoksu, josta olen saanut kehuja myös muilta.

Vierailija
1493/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian voimakasta hajua voi välttää niin, että suihkauttaa hajuvettä ilmaan (aika korkealle) ja kävelee sitten pilven läpi. Ja tässäkin pitää muistaa, että ei nyt suoraan "sukella" siihen pilveen, vaan antaa sumun hiemna hajota ja rennosti kävelee pilven läpi.

Olen ollut muutamana vuonna Stockalla ja ruotsin- ja vironlaivoilla "hajuvesityttönä", ja niissä menee paljon kaupaksi Dioria ja Marc Jacobsia. 

Miksi suihkuttaa enemmän, kuin on tarpeen?

Vierailija
1494/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en laittaisi hajuvettä hiuksiin.

Vierailija
1495/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyviltä tuoksuvat naiset eivät tarvitse hajuvesiä.

Hajuvedet on tehty ihmisille jotka eivät peseydy.

Heitä varten ovat myös huuhteluaineet (sekä halvat dödöt). YÖKS.

Vierailija
1496/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Cat kirjoitti:

Kyllä olen kirjaimellisesti, käytännöllisesti ja filosofisesti nirppanokka, kun joku haisee parfyymille. Dödö ja hajusteet usein ovat miedompia, mutta kun konkreettisesti saa tuulettaa sitä parfyymin lemua pois työhuoneessa, siihen kyllästyy. Pankaa irtoripset tai ottakaa tatuointi mieluummin.

Mitä se kertoo että AINA KUN KESKUSTELLAAN HAJUVESISTÄ, ON NIRPPANOKKIA. Ei tule mitään mieleen? Haju!

Tämä ei ole verrannollinen älyyn. Fiksut ja älykkäät ihmisetkin haisevat. Heihin vetoan: uskokaa nyt, että se lemu on kamala ja te ette vain sitä itse haista. Kukaan ei hauku jonkun irtoripsiä. Ne eivät haise!

Fiksu pomonikin hieman liikaa haisee. Kestetään. En sano mitään.

Irtoripset ja tatuoinnit vasta wt puuhaa onkin..

Ehkä tarvitset ammattiapua noinkin vahvaan tunnereaktioon. Suuri osa kansaa on kuitenkni kanssasi eri mieltä, ei tuoksuja muuten niin paljoa myytäisi.

Vierailija
1497/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ikäni olen käyttänyt kevyitä kukkaistuoksuja. Tykkään raikkaasta ja kammoan tunkkaisia.

Vierailija
1498/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yves Saint laurent Black opium

Kaikki escadan tuoksut 🥰

DKNY

Vierailija
1499/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dior Merde edp

Vierailija
1500/1559 |
14.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ehkä ihan paras mutta toimiva. Fleur de Merde avec voulez vous deja vu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan