Millaiset ihmiset yleensä eivät pidä sinusta?
Ja nyt puhutaan siitä, että pitämättömyys johtuu ominaisuuksistasi (perustemperamentti, ulkoinen ja sosiaalinen olemus, katse, puhetapa, ilmeet, eleet...) eikä siitä, että teillä on ollut erimielisyyksiä, riitaa, olet hänen mielestään tehnyt väärin tms.
Kommentit (235)
Sellaiset jotka elävät valheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua yleensä inhoaa eniten ne ihmiset joita muut pitävät aivan erityisen mukavina ihmisinä. Jatkuvasti kuulen ihmettelyä: miksi se noin teki sulle, sehän on niin mukava? Tai jos kerron mitä tämä "mukava" teki: ei ole totta, se on mukava.
Olisi kiva joskus saada selitys.
Sama. Tälläinen työpaikan "mukava" ihminen teki minulle jos jonkinlaisia temppuja, edes esimiehet eivät uskoneet minua. Kyseinen ihminen on jo ainakin kahdesti ollut puhuttelussa työpaikkakiusaamisesta mutta kiistämällä kaiken pääsee joka kerta kuin koira veräjästä.
Tuttua juttua, tuollaiset "kaikkien kaverit" on kaikkein häijyimpiä selkään puukottajia ja kaikkea muuta kuin kaikkien kaveri. Ystävystyvät vain ja ainoastaan saadakseen juoruilun aihetta ja "haaremin" ympärilleen jonka suojissa on helppo iskeä puukolla selkään tai jopa rintaan. Kiusaavat just sellaisia ihmisiä jotka eivät siihen haaremiin suostu liittymään tai jotka näkee pinnan alle.
Vierailija kirjoitti:
Mua vanhemmat naiset. Saan todella paljon halveksuntaa ja mua pidetään naiivina bimbona ikäni vuoksi.
N18
Ikäviä on ikäloput naiset. Mutta on meitä hyviäkin pomoja, jotka tekee stopin tuommoiselle.
Sinkkumies
Useimmiten miehet ei pidä minusta. Koska osaan ajatella omilla aivoilla, en aina tee kuten he käskevät, minulla on omia mielipiteitä ja oma tahto. Sanovat hankalaksi. En myöskään automaattisesti pidä heitä jumalina ja kaikkitietävinä. Ihan oman elämänkokemukseni perusteella tällainen minusta on tullut, miehet on opettaneet että heihin ei voi luottaa, koskaan, missään asiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ns. wannabe-alfat.
Omasta mielestäni en itse ole alfa, mutta olen miettinyt johtuisiko tuo siitä, että olen kuitenkin sangen itsevarma, ulkoasultani olen jokseenkin dominantti (190 cm pitkä) ja matalaääninen. Ja onhan minulla myös ihan kivan kokoinen penis. Johtavassa asemassa työelämässä.
En siis tiedä mutta aina jos jossain tapaa sellaisia hiukan lyhyempiä kukkopoikia niin he eivät pidä minusta. Kyräilevät ja yrittävät olla ylimielisiä tavalla mistä hiukan kuin näkyy läpi kuitenkin epävarmuus. Yleensä nämä on sellaisia kuntosalilla käyviä mutta silti pullamössöltä näyttäviä, muodikkaasti pukeutumaan pyrkiviä mutta tyylitajun puutteen vuoksi hassulta vaatteissaan näyttäviä ja heillä on vanha BWM tai Audi autona.
Oikeat alfat sen sijaan kyllä "pitävät" minusta ja usein olen elämässäni päässyt tällaisen siiven alle. En siis myymällä kunniaani ja nöyristelemällä, vaan ilmeisesti he ovat jotenkin nähneet minussa potentiaalia. Näin on ollut lukioajoista saakka.
Ryhmädynamiikka ja ihmisen sosiaalisuuteen liittyvä psykologia on varsin mielenkiintoista!
Huh..wow.. saako kysyä ikää ja ootko sinkku?
Välillä hävettää naiset. Viestissä olisi ollut vaikka minkälaisia mahdollisuuksia jatkaa pohtimista sosiaalipsykologisista kysymyksistä ja yksilöiden välisestä dynamiikasta... ja tulos on tämä. Ellei sitten ollut ironinen kommentti vastineena kirjoittajan itsetehostukselle.
Musta ei pidä:
-Keski-ikäiset ja siitä vanhemmat naiset. Tää on ihan mysteeri mulle, sillä näin on ollut aina lapsesta saakka ja oon nyt jo kolmekymppinen. Vaikka en sanoisi mitään ja olisin kuinka hiljaa tai puhelias, niin ei tykätä
-Materiakeskeiset ihmiset. Ei vaan tee vaikutusta merkkivaatteet/asusteet, kalliit dinnerit/viinit, tyyriit matkat, mökit, asunnot, veneet, autot ja se ärsyttää usein, sillä ohjaan keskustelun usein aiheisiin joissa ei voi rahalla päteä, vaan mua kiinnostaa ihan muut jutut
Minusta eivät pidä sellaiset wt-naiset, jotka käyttää aineita, kulkee keskellä viikkoa kaljatölkki kädessä, hengailee puistonpenkeillä mulkoillen ihmisiä ja selvittää asiat huudolla/tappelulla. Enpä ole heille mitään sanonut, enkä tietääkseni näytä kasvoillani sitä myötähäpeän määrää mitä koen heidän vuokseen.
Vierailija kirjoitti:
Ns. wannabe-alfat.
Omasta mielestäni en itse ole alfa, mutta olen miettinyt johtuisiko tuo siitä, että olen kuitenkin sangen itsevarma, ulkoasultani olen jokseenkin dominantti (190 cm pitkä) ja matalaääninen. Ja onhan minulla myös ihan kivan kokoinen penis. Johtavassa asemassa työelämässä.
En siis tiedä mutta aina jos jossain tapaa sellaisia hiukan lyhyempiä kukkopoikia niin he eivät pidä minusta. Kyräilevät ja yrittävät olla ylimielisiä tavalla mistä hiukan kuin näkyy läpi kuitenkin epävarmuus. Yleensä nämä on sellaisia kuntosalilla käyviä mutta silti pullamössöltä näyttäviä, muodikkaasti pukeutumaan pyrkiviä mutta tyylitajun puutteen vuoksi hassulta vaatteissaan näyttäviä ja heillä on vanha BWM tai Audi autona.
Oikeat alfat sen sijaan kyllä "pitävät" minusta ja usein olen elämässäni päässyt tällaisen siiven alle. En siis myymällä kunniaani ja nöyristelemällä, vaan ilmeisesti he ovat jotenkin nähneet minussa potentiaalia. Näin on ollut lukioajoista saakka.
Ryhmädynamiikka ja ihmisen sosiaalisuuteen liittyvä psykologia on varsin mielenkiintoista!
Kuvaillakseni tunnetuilla henkilöillä, niin Bile-Dani, Stefan-rakas, Stubbi tai Elias Kaskinen eivät pitäisi minusta. Nalle, Putin, Robin, jääkiekon mm-joukkue todennäköisesti pitäisivät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua yleensä inhoaa eniten ne ihmiset joita muut pitävät aivan erityisen mukavina ihmisinä. Jatkuvasti kuulen ihmettelyä: miksi se noin teki sulle, sehän on niin mukava? Tai jos kerron mitä tämä "mukava" teki: ei ole totta, se on mukava.
Sama. Tälläinen työpaikan "mukava" ihminen teki minulle jos jonkinlaisia temppuja, edes esimiehet eivät uskoneet minua. Kyseinen ihminen on jo ainakin kahdesti ollut puhuttelussa työpaikkakiusaamisesta mutta kiistämällä kaiken pääsee joka kerta kuin koira veräjästä.
Tuttua juttua, tuollaiset "kaikkien kaverit" on kaikkein häijyimpiä selkään puukottajia ja kaikkea muuta kuin kaikkien kaveri. Ystävystyvät vain ja ainoastaan saadakseen juoruilun aihetta ja "haaremin" ympärilleen jonka suojissa on helppo iskeä puukolla selkään tai jopa rintaan. Kiusaavat just sellaisia ihmisiä jotka eivät siihen haaremiin suostu liittymään tai jotka näkee pinnan alle.
Itse olen tarkkailijaluonne ja melko harjaantunut sellainen. Epäilen että "kaikkien kaverit" vaistoaa, että näen pinnan alle. Näen sen kaiken paskan, heikkouden ja miellyttämisenhalun.
Minusta eivät pidä ihmiset, jotka ovat aina tekemässä jotain, työllistyvät helposti ja menestyvät opinnoissa. Tunnen että minua pidetään laiskana reppanana, joka ei edes yritä, ja siksi en ole mielenkiintoista seuraa.
Minusta eivät myöskään pidä itseään ahkerasti ehostavat, salilla treenaavat trendikkäät miehet. Jos sellaisten kanssa täytyy tehdä vaikkapa jotain projektia, yrittävät mahdollisimman nopeasti päästä tilanteesta.
Vierailija kirjoitti:
Useimmiten miehet ei pidä minusta. Koska osaan ajatella omilla aivoilla, en aina tee kuten he käskevät, minulla on omia mielipiteitä ja oma tahto. Sanovat hankalaksi. En myöskään automaattisesti pidä heitä jumalina ja kaikkitietävinä. Ihan oman elämänkokemukseni perusteella tällainen minusta on tullut, miehet on opettaneet että heihin ei voi luottaa, koskaan, missään asiassa.
Ja jos ei välitä kauneusihanteista eikä pukeudu tai laittaudu miehiä miellyttävästi, se ärsyttää miehiä lisää.
Sellaiset ihmiset, jotka yrittävät peittää totuutta, uskovat, että omilla valheellisilla teoillaan tai sanoillaan voivat viilata ihmisiä linssiin ja hallita valheellisesti elämäänsä ja ympäröivää maailmaa. Tällaiset ihmiset verhoavat omat itsekkäät toimintansa muiden syyksi.
Kaikki sellaiset naiset, joita en katso lähtökohtaisesti hiukan alaspäin. Muu ilmeisesti tekee minusta saamattoman ällökkeen.
Tai vaihtoehtoisesti joskus sellaiset vaatimattomammat naiset, joita en katsele ihaillen millään lailla.
True story!
Vierailija kirjoitti:
Minusta eivät pidä ihmiset, jotka ovat aina tekemässä jotain, työllistyvät helposti ja menestyvät opinnoissa. Tunnen että minua pidetään laiskana reppanana, joka ei edes yritä, ja siksi en ole mielenkiintoista seuraa.
Minusta eivät myöskään pidä itseään ahkerasti ehostavat, salilla treenaavat trendikkäät miehet. Jos sellaisten kanssa täytyy tehdä vaikkapa jotain projektia, yrittävät mahdollisimman nopeasti päästä tilanteesta.
Ahkerat tai ahkeraa esittävät eivät aina menesty. Sellaisille tulee yllätyksenä, kun huoleton bilehile onkin tehnyt jotain oikein kaikessa hiljaisuudessa. Sen jälkeen suhtautuminen muuttuu, kun voi olla mahdollisuus hyötyä toisesta.
Alkoholistit. Koska en oikeasti halua alkaa heidän kanssaan "keskustelemaan" saatikka kuunnella heidän sössötyksiään. Vastareaktiona tulee sitten haukkumista, eivätkä he koskaan itse lähde tilanteesta pois.
Narsistien kanssa en tule toimeen, koska en sovi "hoviin". Narsisti-kuningas kokee, että minun arvovaltaani pitää vähentää. Ja sitä taistelua ei voi voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten se on ihan tuo vihamielisyys miksi sinusta ei tykätä :D
Olet vähän kuin ne miehet täällä, jotka ajattelevat etteivät naiset tykkää heistä heidän kiltteytensä vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tarkkailijaluonne ja melko harjaantunut sellainen. Epäilen että "kaikkien kaverit" vaistoaa, että näen pinnan alle. Näen sen kaiken paskan, heikkouden ja miellyttämisenhalun.
Juuri näin, sanoit sen paljon paremmin ja ytimekkäämmin :)
Annatkohan sä liikaa painoarvoa töille? Elämä on vapaalla ..
Ei mua kiinnosta _oikeasti_ mitä töissä tapahtuu. Mä teen mun työt ja kotona sitten elän kuten haluan.
Sinkkumies