Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset yleensä eivät pidä sinusta?

Vierailija
28.10.2017 |

Ja nyt puhutaan siitä, että pitämättömyys johtuu ominaisuuksistasi (perustemperamentti, ulkoinen ja sosiaalinen olemus, katse, puhetapa, ilmeet, eleet...) eikä siitä, että teillä on ollut erimielisyyksiä, riitaa, olet hänen mielestään tehnyt väärin tms.

Kommentit (235)

Vierailija
141/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän karut, pitävät suorasta puheesta ja hiukan karkeasta huumorista. Keskusteluista, jotka kulkevat syviä polkuja hyvinkin ankeilla mielen seuduilla.

N45

Vierailija
142/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset, ylipäätään :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäät ekstrovertit

Vierailija
144/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän karut, pitävät suorasta puheesta ja hiukan karkeasta huumorista. Keskusteluista, jotka kulkevat syviä polkuja hyvinkin ankeilla mielen seuduilla.

N45

Sillä tavalla. Luin että ”pitävät sinusta”. No, luettelemieni asioiden vastakohtaihmiset - ja niitä riittää.

Sama

Vierailija
145/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sosiaaliset ihmiset, pitävät tällaista hiljaisempaa kai jotenkin outona.

Eivät pidä outona, mutta häkeltyvät ja vaivaantuvat jos toinen hiljaa kuuntelee eikä paljon kommentoi. Ovat tottuneet toisten sosiaalisten ihmisten puheripuliin ja siihen että kukaan ei kuuntele tai vastaus/kommentti tulee heti ennen kuin on oman lauseensa lopettanut. Monelle puheliaalle ihmiselle jatkuva puheentuottaminen on suojakuori, kulissi, vaivaantuvat hiljaisuudessa. Muistan elävästi kun nuorena tyttönä olin työpaikassa jossa yksi nainen puhui taukoamatta, toiset oli hiljaa samassa pöydässä. Kukaan muu ei sanonut juuri mitään ja kun puhelias ei enää keksinyt sanottavaa, ahdistui silminnähden ja alkoi ihan täristä. Usein hiljaisilla ihmisillä on parempi itsetunto tai ovat itsevarmempia.

Vierailija
146/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katkerat, kaunaiset ja kateelliset ihmiset eivät voi sietää elämänkatsomustani ja asenteitani. Eivät myöskään ne, joiden mielestä tunne ja luulo voittavat aina tiedon.

Taisit juuri luetella kaikki vasemmistolaisiin kuuluvat piirteet.

Taidat olla yhteiskunnallisista asioista täysin tietämätön pöhkö ja perusteettoman mielikuvasi vankina. Koita kasvaa!

Vierailija
147/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua yleensä inhoaa eniten ne ihmiset joita muut pitävät aivan erityisen mukavina ihmisinä. Jatkuvasti kuulen ihmettelyä: miksi se noin teki sulle, sehän on niin mukava? Tai jos kerron mitä tämä "mukava" teki: ei ole totta, se on mukava.

Olisi kiva joskus saada selitys.

Sama. Tälläinen työpaikan "mukava" ihminen teki minulle jos jonkinlaisia temppuja, edes esimiehet eivät uskoneet minua. Kyseinen ihminen on jo ainakin kahdesti ollut puhuttelussa työpaikkakiusaamisesta mutta kiistämällä kaiken pääsee joka kerta kuin koira veräjästä.

Vierailija
148/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänekkäät, määrätietoiset ja ne, joiden arvoissa kunnianhimo, näyttämisen halu ja menestyminen ovat tärkeitä. Itse kun olen vähän sellainen laiskanpuolinen pohdiskelija, jota ei kiinnosta edes yrittää tutustua tuonkaltaisiin ihmisiin, ja se varmasti käytöksestäni myös näkyy.

Jostain syystä myös monet n. 50-60-vuotiaat miehet tuntuvat pitävän minua ärsyttävänä ihan riippumatta siitä, millaisia itse ovat, mutta etenkin ns. korkeassa asemassa olevat. Olen 27v nainen siis. Eivätkä ole välttämättä sellaisia jotka eivät kenestäkään nuorehkosta naisesta pitäisi.

Vierailija
149/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konservatiiviset, ne joilla on ahdas mieli ja vain yksi tapa hyväksyä ja tehdä asioita.

Vierailija
150/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun viereen astelee valioyksilö, niin huomaavat omat heikkoutensa. Ihmiset eivät kestä omia heikkouksiaan, vaan mielummin näkevät niitä muissa. Kun vieressä olevassa niitä ei ole, niin sehän suututtaa ja tuottaa alemmuuden tunteita.

Sinkkumies

Vierailija
151/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No töissä ainakaan sellaiset, jotka ovat todella kaavoihin kangistuneita. Joille säännöt on elämääkin tärkeämmät. Toki minullekin, mutta käytän kyllä ihan maalaisjärkeä ja sääntöjä välillä kuuluukin rikkoa. Kaupanalalla siis olen.

Vierailija
152/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuiset työpaikkakiusaajat kiusaavat niin ovelasti, että sellaiseen on lähes mahdoton puuttua. Se kiusaaminen on eristämistä ja manipulointia ja uhrin maineen mustaamista. Yksin on hyvin vaikea vakuuttavasti puolustaa itseään, varsinkin kun ne puolueettomatkin manipuloidaan omalle puolelle.

Vierailija
153/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä todella lihavat tai hoikat naiset. Itse olen lihava myös, mutta mua lihavammat ei voi sietää mua.

Vierailija
154/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vanhemmat naiset. Saan todella paljon halveksuntaa ja mua pidetään naiivina bimbona ikäni vuoksi.

N18

Vierailija
155/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. wannabe-alfat.

Omasta mielestäni en itse ole alfa, mutta olen miettinyt johtuisiko tuo siitä, että olen kuitenkin sangen itsevarma, ulkoasultani olen jokseenkin dominantti (190 cm pitkä) ja matalaääninen. Ja onhan minulla myös ihan kivan kokoinen penis. Johtavassa asemassa työelämässä. 

En siis tiedä mutta aina jos jossain tapaa sellaisia hiukan lyhyempiä kukkopoikia niin he eivät pidä minusta. Kyräilevät ja yrittävät olla ylimielisiä tavalla mistä hiukan kuin näkyy läpi kuitenkin epävarmuus. Yleensä nämä on sellaisia kuntosalilla käyviä mutta silti pullamössöltä näyttäviä, muodikkaasti pukeutumaan pyrkiviä mutta tyylitajun puutteen vuoksi hassulta vaatteissaan näyttäviä ja heillä on vanha BWM tai Audi autona. 

Oikeat alfat sen sijaan kyllä "pitävät" minusta ja usein olen elämässäni päässyt tällaisen siiven alle. En siis myymällä kunniaani ja nöyristelemällä, vaan ilmeisesti he ovat jotenkin nähneet minussa potentiaalia. Näin on ollut lukioajoista saakka. 

Ryhmädynamiikka ja ihmisen sosiaalisuuteen liittyvä psykologia on varsin mielenkiintoista!

Vierailija
156/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain syystä usein nuoret miehet. Naisten kanssa tulen hyvin toimeen.

Vierailija
157/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisetko ihmiset eivät yleensä pidä minusta... Hmm odotas kun mietin... negatiiviset, pessimistit, masentuneet ja narsistit. Jostain syystä en tule näiden ihmisten kanssa toimeen vaikka tahtoisinkin.

Vierailija
158/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva pitää minusta. Olen tylsä, kuivakka 36-vuotias nainen, jonka suurinta huvia on katsella tiliotetta.

Vierailija
159/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ns. wannabe-alfat.

Omasta mielestäni en itse ole alfa, mutta olen miettinyt johtuisiko tuo siitä, että olen kuitenkin sangen itsevarma, ulkoasultani olen jokseenkin dominantti (190 cm pitkä) ja matalaääninen. Ja onhan minulla myös ihan kivan kokoinen penis. Johtavassa asemassa työelämässä. 

En siis tiedä mutta aina jos jossain tapaa sellaisia hiukan lyhyempiä kukkopoikia niin he eivät pidä minusta. Kyräilevät ja yrittävät olla ylimielisiä tavalla mistä hiukan kuin näkyy läpi kuitenkin epävarmuus. Yleensä nämä on sellaisia kuntosalilla käyviä mutta silti pullamössöltä näyttäviä, muodikkaasti pukeutumaan pyrkiviä mutta tyylitajun puutteen vuoksi hassulta vaatteissaan näyttäviä ja heillä on vanha BWM tai Audi autona. 

Oikeat alfat sen sijaan kyllä "pitävät" minusta ja usein olen elämässäni päässyt tällaisen siiven alle. En siis myymällä kunniaani ja nöyristelemällä, vaan ilmeisesti he ovat jotenkin nähneet minussa potentiaalia. Näin on ollut lukioajoista saakka. 

Ryhmädynamiikka ja ihmisen sosiaalisuuteen liittyvä psykologia on varsin mielenkiintoista!

Huh..wow.. saako kysyä ikää ja ootko sinkku?

Vierailija
160/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus. Hiljattain joku oli kateellinen pienestä asiasta jota en edes ajattele koskaan. Pidin naurettavana ja lapsellisena.