Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Millaiset ihmiset yleensä eivät pidä sinusta?

Vierailija
28.10.2017 |

Ja nyt puhutaan siitä, että pitämättömyys johtuu ominaisuuksistasi (perustemperamentti, ulkoinen ja sosiaalinen olemus, katse, puhetapa, ilmeet, eleet...) eikä siitä, että teillä on ollut erimielisyyksiä, riitaa, olet hänen mielestään tehnyt väärin tms.

Kommentit (235)

Vierailija
201/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinit, kiihkouskovaiset, pintaliitäjät, siinä suurimmat ryhmät jotka minusta eivät pidä

Vierailija
202/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoiset cis-miehet

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten miehet ei pidä minusta. Koska osaan ajatella omilla aivoilla, en aina tee kuten he käskevät, minulla on omia mielipiteitä ja oma tahto. Sanovat hankalaksi. En myöskään automaattisesti pidä heitä jumalina ja kaikkitietävinä. Ihan oman elämänkokemukseni perusteella tällainen minusta on tullut, miehet on opettaneet että heihin ei voi luottaa, koskaan, missään asiassa.

Tai sitten se on ihan tuo vihamielisyys miksi sinusta ei tykätä :D

Olet vähän kuin ne miehet täällä, jotka ajattelevat etteivät naiset tykkää heistä heidän kiltteytensä vuoksi. 

En minä kyllä miehiä vihaa, päinvastoin, osa osaa olla todella ihania ja avuliaita, hurmaavia ja hauskoja. Mutta miehet ei pidä minusta koska en ole avuton nainen vaan minulla on oma tahto ja suutun jos päättävät asioistani minulta kysymättä. 

Eikö muka voimakastahtoinen, kipakka nainen ole ihan yleisesti tunnettu yksi miesten suosikki-naiskarikatyyri. Lähes yhtä suosittu kuin yltiönaisellinen prinsessa-tyyppi. 

Miehet pitää voimakastahtoisista naisista vain jos he näyttävät prinsessoilta.

Tämä totta. Tuolloin ei haittaa vaikkei olisikaan voimakastahtoinen.

Vierailija
204/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Räikeät naisihmiset, jotka haluavat jatkuvasti olla valokeilassa. Kokevat minut kai uhkana, vaikka en ole sisäisesti kuin he. Ai niin, ja jotkut lihavat ihmiset. Jostain syystä kokevat tarpeelliseksi hyökätä, vaikka voisivat olla vain iloisia ja ystävällisiä - kuten minäkin heille.

Muuten tulen kaikkien kanssa toimeen.

Mulla sama!

Olen itse kiltti, auttavainen ja ystävällinen, jonka vuoksi olen pidetty työpaikalla ihan, vaikken mitenkään erityisesti tuo itseäni esille. Tämä näyttää kovasti ärsyttävän juuri tällaisia ihmisiä.

Lisäksi jotkut elämäntapani (esim urheilullisuus, jota en myöskään tuo esille sen kummemmin) näyttävät jostain syystä kiukuttavan näitä samoja tyyppejä, erityisesti sellaisia, jotka eivät itse harrasta urheilua.

Itse lähtökohtaisesti pidän suurimmasta osasta ihmisiä.

Vierailija
205/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useimmiten miehet ei pidä minusta. Koska osaan ajatella omilla aivoilla, en aina tee kuten he käskevät, minulla on omia mielipiteitä ja oma tahto. Sanovat hankalaksi. En myöskään automaattisesti pidä heitä jumalina ja kaikkitietävinä. Ihan oman elämänkokemukseni perusteella tällainen minusta on tullut, miehet on opettaneet että heihin ei voi luottaa, koskaan, missään asiassa.

Olet vähän kuin ne miehet täällä, jotka ajattelevat etteivät naiset tykkää heistä heidän kiltteytensä vuoksi. 

En minä kyllä miehiä vihaa, päinvastoin, osa osaa olla todella ihania ja avuliaita, hurmaavia ja hauskoja. Mutta miehet ei pidä minusta koska en ole avuton nainen vaan minulla on oma tahto ja suutun jos päättävät asioistani minulta kysymättä. 

Miehet, kuten muutkin ihmiset yleensä pitävät minusta, vaikken taivu kynnysmatoksi. Minun ei tarvitse suuttua, koska joku yrittää päättää puolestani, koska kukaan ei tee niin. Jos yrittää, ei kiinnosta sen vertaa, että jaksaisin riehaantua. Otan muut tasavertaisina ja saman kohtelun saan takaisin. Joku on tytötellyt, ajattelen sen olevan hänen häpeänsä ja jatkan hommiani. Vaistoan sinussa passiivis-aggressiivisuutta ja defenssejä ja arvelen edellisen kommentoijan osuneen naulan kantaan.

Kirjoituksesi on hyvin epäempaattinen. Toisiin naisiin vain suhtaudutaan voimakkaan alentuvasti ja aina kaikkia asioita ei voi sivuuttaa. Olen itse joutunut miesten väheksynnän kohteeksi koko ikäni ja aina esim. saanut kokemustani ja osaamistani huonompia töitä. Minua ei koskaan oteta porukkaan mukaan enkä saa sanoa mitään tai osallistua keskusteluun. Jos yritän ja toisinaan olen kokeneempi kuin mieskollegani minut hiljennetään ja nujerretaan täysin. Toisaalta samat hemmot valittavat jos olen hiljaa ja teen omia hommiani. Ei vain aina voi voittaa jos on naisvihaa ja aggressiivista käytöstä. Tätä väheksymistä harrastavat myös naiset. Tämä on vain lisääntynyt iän myötä. Nuorempana miehet sietivät minua paremmin. Johtui varmaan siitä, että olin nätti.

Ei ollut tarkoitus tylyttää tai sivuuttaa kokemustasi. Ymmärrän kertomasi valossa, että on pakko alkaa puolustuskannale jaksaakseen. Mutta ajattelen edelleen, että täytyisi yrittää sivuuttaa muiden vallankäytön yritykset. Se että joku suhtautuu alentuvasti sinuun, ei kerro sinusta mitään, vaan heistä. Ja kun heillä ei ole sinuun valtaa, et välitä kuka pitää sinusta, koska arvostat itse itseäsi.

Vierailija
206/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Äänekkäät, määrätietoiset ja ne, joiden arvoissa kunnianhimo, näyttämisen halu ja menestyminen ovat tärkeitä. Itse kun olen vähän sellainen laiskanpuolinen pohdiskelija, jota ei kiinnosta edes yrittää tutustua tuonkaltaisiin ihmisiin, ja se varmasti käytöksestäni myös näkyy.

Jostain syystä myös monet n. 50-60-vuotiaat miehet tuntuvat pitävän minua ärsyttävänä ihan riippumatta siitä, millaisia itse ovat, mutta etenkin ns. korkeassa asemassa olevat. Olen 27v nainen siis. Eivätkä ole välttämättä sellaisia jotka eivät kenestäkään nuorehkosta naisesta pitäisi.

Patriarkaalisuus on uhattuna.

Vierailija
207/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiset kopeat ja itsetietoiset, yleensä naiset, jotka ei tykkää välittömyydestäni ja tavastani rupatella small talkia. Olen vähentänyt small talkia huomattavasti kun oon huomannut, että jotkut suhtautuu muhun sen takia niin ylimielisesti.

Vierailija
208/235 |
28.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan olla todella tunteeton, kylmä ja analyyttinen. Sisäisesti olen todella tunteellinen, mutta lapsuuden aiheuttama käyttäytymistapa ei muutu.

Olen myös ronskin rehellinen mielipiteistäni. En myöntäile, ja korjaan virheellisiä faktoja.

Olen myös hiljainen ja iloton.

Vierailija
209/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet, kuten muutkin ihmiset yleensä pitävät minusta, vaikken taivu kynnysmatoksi. Minun ei tarvitse suuttua, koska joku yrittää päättää puolestani, koska kukaan ei tee niin. Jos yrittää, ei kiinnosta sen vertaa, että jaksaisin riehaantua. Otan muut tasavertaisina ja saman kohtelun saan takaisin. Joku on tytötellyt, ajattelen sen olevan hänen häpeänsä ja jatkan hommiani. Vaistoan sinussa passiivis-aggressiivisuutta ja defenssejä ja arvelen edellisen kommentoijan osuneen naulan kantaan.

Kirjoituksesi on hyvin epäempaattinen. Toisiin naisiin vain suhtaudutaan voimakkaan alentuvasti ja aina kaikkia asioita ei voi sivuuttaa. Olen itse joutunut miesten väheksynnän kohteeksi koko ikäni ja aina esim. saanut kokemustani ja osaamistani huonompia töitä. Minua ei koskaan oteta porukkaan mukaan enkä saa sanoa mitään tai osallistua keskusteluun. Jos yritän ja toisinaan olen kokeneempi kuin mieskollegani minut hiljennetään ja nujerretaan täysin. Toisaalta samat hemmot valittavat jos olen hiljaa ja teen omia hommiani. Ei vain aina voi voittaa jos on naisvihaa ja aggressiivista käytöstä. Tätä väheksymistä harrastavat myös naiset. Tämä on vain lisääntynyt iän myötä. Nuorempana miehet sietivät minua paremmin. Johtui varmaan siitä, että olin nätti.

Ei ollut tarkoitus tylyttää tai sivuuttaa kokemustasi. Ymmärrän kertomasi valossa, että on pakko alkaa puolustuskannale jaksaakseen. Mutta ajattelen edelleen, että täytyisi yrittää sivuuttaa muiden vallankäytön yritykset. Se että joku suhtautuu alentuvasti sinuun, ei kerro sinusta mitään, vaan heistä. Ja kun heillä ei ole sinuun valtaa, et välitä kuka pitää sinusta, koska arvostat itse itseäsi.

No on se aika syvältä jos ei saa/pysty tekemään työtä, jossa olisi hyvä ja ahkera, ennakkokuulojen ja naisvihan vuoksi. Toki yritän arvostaa itseäni, mutta jos ympäristössä miehet järjestään lyttäävät ja vähättelevät niin se on vaikeampaa kuin sinulle, jolle sellaista ei tehdä. Jos joutuisit asemaani edes viikoksi ajattelutapasi taatusti muuttuisi. Harva kuitenkaan hyväosaisena lähtee puolustamaan heikompiaan. Niin kauan kuin itsellä menee hyvin muiden huonot työolot ovat vain valittamista. Sitä saa kuitenkin mitä tilaa. Jos itsellesi joskus koittavat heikommat ajat ei kannata odotella sympatiaa tai tukea muilta. Ihan yksin saat paikastasi maailmassa taistella.

Vierailija
210/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielistelijöitä hatuttaa kun se ei tehoa minuun.

Jotkut ei varmaan jaksa myöskään sitä että olen aika eläväinen persoona.

Vierailija
211/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei musta tykkää kai oikein kukaan. Olen todella ujo ja peittääkseni sen etenkin uusien ihmisten kanssa otan vähän kuin asiakaspalvelijaroolin päälle. Hymyilen tyhmästi ja vaikutan teennäisen iloiselta ja liian kohteliaalta. :( Se ei yleensä mene läpi ja luon kai melko kieron kuvan itsestäni sen vuoksi.

Vierailija
212/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaiset. Helpompi olisi sanoa millaiset pitää, kun niitä on vähän.

Vierailija
213/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mua vanhemmat naiset. Saan todella paljon halveksuntaa ja mua pidetään naiivina bimbona ikäni vuoksi.

N18

Ikäviä on ikäloput naiset. Mutta on meitä hyviäkin pomoja, jotka tekee stopin tuommoiselle.

Sinkkumies

Tuu meille pomoksi, meidän oma on aika nilviäinen, ei saa kuria suutaan soittaville naisille, jotka itse on laiskoja mutta arvostelevat niitä jotka tekee töitä kahdenkin edestä. Nuorempia on nämä laiskat, me vanhat keski-ikäiset painetaan töitä kuin pienet eläimet. Pomo sanoo vain että pitää tulla toimeen ja hipsii karkuun.

Vierailija
214/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankeuttajat, usein passiivis-aggressiivisia.

Suorittaja-uhriutuja -tädit.

Narsistit, ikävä kyllä näen aika äkkiä läpi, kokemuksen vuoksi.

Ohuthiuksiset, jos eivät tunne minua.

Vierailija
215/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei pidä puheliaat hössöttäjät. Olen itse todella hiljainen ja olen useammalta kuin yhdeltä räpätädiltä kuullut olevani "masentunut" tai että mussa on jotain vialla. Vialla on se, että en jaksa jaaritella turhista asioista ja päivitellä kaiken maailman maitolitran hintoja ja serkun kummin kaiman verhojen väriä. En vaan jaksa.

Vierailija
216/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarmat ihmiset jotka eivät uskalla olla aitoja. Ihmiset jotka yrittävät liikaa saada huomiota ja hyväksyntää muilta. Olen aina ollut hieman huono esittämään muuta kuin olen. Olen perusluonteeltani rohkaiseva ja ystävällinen mutta vihaan vääryyttä enkä pelkää nostaa kissaa tarpeen vaatiessa pöydälle. Joitain kai myös suoruus voi ärsyttää. Yleensä minua inhoavat teinitytöt sekä muut teininomaiset nuoret naiset. Parhaimmat ystävät ovat itseäni vanhempia.

N23

Vierailija
217/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei tykkää perfektionistit, siis ne, jotka ulottaa sen typerän täydellisyydentavoittelunsa myös muihin ihmisiin. Olen vähän laiska, joten superahkerat pätijäihmiset ei yleensä oikein ymmärrä, miksi ja miten voin olla niin rela silloin kun ei ole pakko tehdä mitään.

Vierailija
218/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateelliset.

Vierailija
219/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei monikaan. En minäkään.

Vierailija
220/235 |
29.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvat eivät minusta pidä, mutta miehistä "wanna be alfat", naisista puolituttujen kavereiden puolisot ja työelämässä laskat ja huonosti motivoituneet ihmiset.