Jouluapua sivustolta: "perheessä 9 kissaa" ...
Ihan oikeesti. Mikä teitä ihmiset vaivaa? Jos ei ole varaa ostaa jouluruokia (jotka on ihan samanhintaisia kuin normaali ruoka, jos ei ole pakko saada kalaa ja juustoa monensorttista pöytään), niin mikä selitys on silloin pitää YHDEKSÄÄ kissaa?
Kommentit (469)
Aloittaja:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikeesti. Mikä teitä ihmiset vaivaa? Jos ei ole varaa ostaa jouluruokia (jotka on ihan samanhintaisia kuin normaali ruoka, jos ei ole pakko saada kalaa ja juustoa monensorttista pöytään), niin mikä selitys on silloin pitää YHDEKSÄÄ kissaa?
Oletteko miettineet, jos perheen kissat ovat rescue-kissoja.
Silloinhan tuo kuvailemasi tilanne kääntyy aivan toisenlaiseksi.
Omistaja on ärjettömyyden sijasta pelastaja.
Onhan se asetelma hieman toinen, jos yrittää köyhänä PELASTAA kissat kuin yrittää köyhyydellään TA..PP..AA ne nälkään!
Eikö.
Vesilasi voi siis olla puoliksi tyhjä tai puoliksi täysi.
Kummin sinä katsot?
Vierailija kirjoitti:
Aloittaja:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko miettineet, jos perheen kissat ovat rescue-kissoja.
Silloinhan tuo kuvailemasi tilanne kääntyy aivan toisenlaiseksi.
Omistaja on ärjettömyyden sijasta pelastaja.
Onhan se asetelma hieman toinen, jos yrittää köyhänä PELASTAA kissat kuin yrittää köyhyydellään TA..PP..AA ne nälkään!
Eikö.
Vesilasi voi siis olla puoliksi tyhjä tai puoliksi täysi.
Kummin sinä katsot?
Mammat on niin pönttöjä ettei ne katso mitään.
Ne ei osaa.
Tuota jouluruuan pyyntöjä en itsekkään ymmärrä. Meidän lähikaupassa on monesti joulun aikoihin punajuuret, porkkanat, lantut ja omenat alle 1 e kilo/ pussi.
Tänä vuonna esimerkiksi sieniä sai hyvin metsästä niitä ainakin itse kerättiin, jotta saadaan jouluksi tehtyä sienisalaattia. Piparkakkutaikina ei maksa paljoa mutta ainakin meillä lapset tykkää leipoa niitä
Meillä 3 kissaa ja jos tulot romahtaisi niin ei kissoja anneta pois. Vanhin jo 10 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Up
Miksi?
Siksi että sulla olis jotain kysyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Tuota jouluruuan pyyntöjä en itsekkään ymmärrä. Meidän lähikaupassa on monesti joulun aikoihin punajuuret, porkkanat, lantut ja omenat alle 1 e kilo/ pussi.
Tänä vuonna esimerkiksi sieniä sai hyvin metsästä niitä ainakin itse kerättiin, jotta saadaan jouluksi tehtyä sienisalaattia. Piparkakkutaikina ei maksa paljoa mutta ainakin meillä lapset tykkää leipoa niitä
Jos ei osaa itse tehdä tai jos ainoa veitsi katkesi tai uuni on rikki.
Oli ainakin 3vuotta sitten. Maalla on valitettavasti yhä yleistä että kissoja ei leikata, ne kulkee vapaana ulkona ja lisääntyy paljon, näitä kissoja ei juurikaan hoideta, hyvä että edes ruokitaan "kissa löytää oman ruokansa, kissa huolehtii itse itsestään"..
Vierailija kirjoitti:
Oli ainakin 3vuotta sitten. Maalla on valitettavasti yhä yleistä että kissoja ei leikata, ne kulkee vapaana ulkona ja lisääntyy paljon, näitä kissoja ei juurikaan hoideta, hyvä että edes ruokitaan "kissa löytää oman ruokansa, kissa huolehtii itse itsestään"..
Rivitalossa naapuri jättää kesäisin kissat pihalle oman onnensa nojaan kun lähtee mökille. Ainakin hengissä ovat pysyneet sen pari viikkoakin.
Miksi?