Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minun kyllä pitäisi ymmärtää muita, mutta muiden ei minua

Vierailija
26.10.2017 |

Niin. Minut kasvatettiin niin, että minun pitäisi ymmärtää muita, mutta kenenkään velvollisuus ei ole ymmärtää minua. Siis että jos mulla on jokin asia, jota muut eivät hyväksy, niin syy ei ikinä ole siinä, että he eivät vain ymmärrä asiaa, vaan se on aina niin, että minussa on jotain vikaa, mulla on jokin ajatusvääristymä, muka.
Mutta jos joku toinen käyttäytyy tuomittavasti, niin oikeasti ei siinä olekaan mitään tuomittavaa, vaan minä olen ilkeä tuomitsija, joka en ymmärrä toista ihmistä.
Todella raivostuttavaa ja lisäksi tämä on pilannut elämäni.

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mies ei ainakaan ole koskaan kantanut tikkua ristiin sen eteen, että ois koittanutkaan saada mua ymmärtämään itseään. Turha se on nyt suu mutrussa itkeä, jos mä en ymmärrä. Itse on siitä vastuussa, että koittaa edes saada mut itseään ymmärtämään. Mun äitikin oli sellainen pelle, joka ei osannut saada itseään ymmärretyksi. Ja sitten kuvitteli, että haukuttuaan minut mua jotenkin kiinnosti ottaa selvää, mitä se haukkuja halusikaan. Ei tod. kiinnostanut. Mun puolesta sai hypätä vaikka lietelantasäiliöön ja upota sinne. Mitäs haukkui minut.

ap

Vierailija
22/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ymmärrä ketään. Sinulle ei muilla ole merkitystä. On vain minä minä

Minä ymmärrän ketä tahansa, joka koittaa ja osaa tehdä minulle kantansa ymmärretyksi.

ap

Te olettekin semmoisia paskoja, joita en ymmärrä, koska en kannata paskojen, muita kiusaavien idioottien vallanhimoa tässä maassa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja te olette luusereita, koska teidän asenteenne on se, että muiden tulisi teitä ymmärtää vain siksi, koska olette olemassa. Mitään todistustaakkaa ette koe itsellänne olevan osoittaa, miksi olette oikeassa. Teidät jyrää kuka vain tuosta noin vain, kun haluaa. Säälittävät pellet.

ap

Vierailija
24/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mä tiedän paremmin. Mä tiedän, että jos jotain haluaa, niin se on kiinni siitä, että saa muut ymmärtämään itseään. Ei siitä, että näille voi vain sanella, että "mä haluan tätä" ja muut sitten toteuttaa sen teille, jotka vain kuvittelette painelevanne jotain nappeja, ei oikeasti tehdä mitään sen eteen, että saatte haluamanne. Se on muiden syy yhyyy aina jos ette saa. Vaikka se on vain se, että te ette osanneet perustella miksi olisitte tärkeitä ihmisiä kellekään.

ap

Vierailija
25/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim. mä en ollut mun miehelle niin tärkeä ihminen, että se ois ymmärtänyt mitä tarkoittaa, kun sanon, että seksi on mulle vaikeaa. Se luuli, että se oli jokin miehen kiihotuslausahdus. Eikä ymmärtänyt mua, että oisin tarvinnut hirveän ymmärtäväisen suhtautumisen kumppanilta asiaan, jota en itsekään tiedä, miksi se on rikki ja hajalla. Annoin vain hänelle mitä sain, samaa en ymmärrä sinua -asennetta takaisin. Ois ollut liian kuluttavaa koittaa samalla vielä itse antaa ymmärrystä toiselle, joka ei näe sen olevan tarpeellista minulle. Tai äitihän sen oli mulle opettanut, etten mä mitään ymmärrystä tartte enkä ole koskaan oikeassa, mutta äiti nyt oli väärässä ihan kaikessa, käytännössä.

ap

Vierailija
26/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen kasvatusmetodeja seuraamalla myöskään se ei selkeästi ole mikään arvo, että lapsia opetettaisiin ymmärtämään vanhempiaan. En jaksanut sitä scheissea, ja jätin lapset miehen kanssa perseilemään. Nyt ei tartte ottaa äitiä huomioon eikä ymmärtää, morjens.

ap

Vierailija
27/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne nyt katosi sun, palstalainen, joka haluat kuvitella että jotain jostain ymmärrät, uho ja vittuilu?! No!?

ap

Vierailija
28/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, nyt mä oon itseasiassa ratkaissut mun miehen aiempien suhteiden päättymisten syyn. Ne naiset eivät tykänneet siitä, että mies on niin "vaatimaton". Eli ei koitakaan opettaa naista ymmärtämään itseään. Naisille varmaan tuli järjestään sellainen fiilis, etteivät ole toiselle kovin tärkeitä, koska miehelle on aivan sama, miten häntä kohtelee. Ja siis vaikka kohteliskin ihan hyvin, niin se joku tunne siitä, että miehelle merkkaa se suhde on jäänyt varmaa puuttumaan. Koska se todellakin vaikuttaa siltä, että miehelle on aivan sama, vaikka sä naisit naapurin penan kanssa. Koska jos se on jotain, mistä sä naisena ykkäät, nin mikä hän on kieltämään. Aivan, sillä, miltä se miehestä tuntuu ei olekaan väliä sille, kuka on hänen kumppaninsa. Kuitenkin mä voisin jättää väliin monet perseilyt, jos mies ei pidä niistä, vaikka niiden ollessa hänelle ok, niin teen niitä ihan mielellään, koska se tuntuu hyvältä, esim.

ap

Vierailija
29/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihullu jälleen vauhdissa

Vierailija
30/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mies ei ainakaan ole koskaan kantanut tikkua ristiin sen eteen, että ois koittanutkaan saada mua ymmärtämään itseään. Turha se on nyt suu mutrussa itkeä, jos mä en ymmärrä. Itse on siitä vastuussa, että koittaa edes saada mut itseään ymmärtämään. Mun äitikin oli sellainen pelle, joka ei osannut saada itseään ymmärretyksi. Ja sitten kuvitteli, että haukuttuaan minut mua jotenkin kiinnosti ottaa selvää, mitä se haukkuja halusikaan. Ei tod. kiinnostanut. Mun puolesta sai hypätä vaikka lietelantasäiliöön ja upota sinne. Mitäs haukkui minut.

ap

Miksi ihmeessä sitten olet mennyt sellaisen miehen kanssa yhteen joka ei ymmärrä sinua tai sinä häntä? Vai onko tämäkin äitisi vika?

Kukaan ei ole pyhimys. Kaikki tekevät huonoja asioita, välillä vahingossa ja välillä ei. Jopa sinä, etkä voi syyttää kaikesta muita. Olen pahoillani, että sinulla on ollut ja on edelleen huono olo, mutta onko vauvapalstalle spämmiminen oikea ratkaisu?

Vierailija
31/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Miksi ihmeessä sitten olet mennyt sellaisen miehen kanssa yhteen joka ei ymmärrä sinua tai sinä häntä? Vai onko tämäkin äitisi vika?

Kukaan ei ole pyhimys. Kaikki tekevät huonoja asioita, välillä vahingossa ja välillä ei. Jopa sinä, etkä voi syyttää kaikesta muita. Olen pahoillani, että sinulla on ollut ja on edelleen huono olo, mutta onko vauvapalstalle spämmiminen oikea ratkaisu?

Koska äittini vaati minua ajattelemaan, ettei mua kuulukaan ymmärtää, vaan jos joku ei ymmärrä, se tarkoittaa, että mussa on vikaa.

ap

Vierailija
32/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota jo iso ihminen vastuu itsestäsi, ja lopeta se äiti-ulina.

Vierailija
33/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Ja kyllä minä voin syyttää "kaikesta muita", jos otetaan vaikka tilanne, että teen jotain ymmärtämättömyyttäni, mikä loukkaa toisia, vähänkö on sattunut näin. Mutta suhtautuuko se toinen minuun niin, että tein sen ymmärtämättömyyttäni ja siksi, etten ymmärrä HÄNTÄ? Ei todellakaan, vaan suuttuu mulle ja alkaa levittää paskaa ja vihaa minusta ympäriinsä. No, tässä vaiheessa olisi tarvittu joku, eli yleensä äiti, puolustamaan minua ja sanomaan, että älä välitä, toi toinen on epästabiili ja sairas, et tehnyt mitään väärää, ja että jos se toinen ei osaa käsitellä asioita rauhallisesti ja fiksusti ja koita saada sinua ymmärtämään nätisti, kuinka häntä sitten tulisi kohdella, niin se on sen ihmisen ongelma.

Mutta ei. Sen sijaan äidistä ne hullut sekopäät jotka kiusasivat minua ja suuttuivat mulle tekivät ihan oikein, koska mä olin ollut niin vitun loukkaava.

Vaikka jos en edes ymmärtänyt olevani, niin aika ilkeää ja kieroa syyttää minua toisen satuttamisesta. Se että toiseen sattuu silloin ei johdu minusta, vaan heillä on jokin oma käsittelemätön ongelma.

ap

Vierailija
34/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota jo iso ihminen vastuu itsestäsi, ja lopeta se äiti-ulina.

Ota itse äläkä syyttele muita, jotka eivät sinua ymmärrä, että he ovat loukkaavia ilkeyttään, koska SINÄ SINÄ SINÄ et nyt saanut oikeuta!

ap

Vierailija
35/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mä tiedän paremmin. Mä tiedän, että jos jotain haluaa, niin se on kiinni siitä, että saa muut ymmärtämään itseään. Ei siitä, että näille voi vain sanella, että "mä haluan tätä" ja muut sitten toteuttaa sen teille, jotka vain kuvittelette painelevanne jotain nappeja, ei oikeasti tehdä mitään sen eteen, että saatte haluamanne. Se on muiden syy yhyyy aina jos ette saa. Vaikka se on vain se, että te ette osanneet perustella miksi olisitte tärkeitä ihmisiä kellekään.

ap

Kyllä. Tuntuu toimivan, vaikutat kovin tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä.

Vierailija
36/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota vastuu itsestäsi, olet jo aikuinen

Vierailija
37/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Kyllä. Tuntuu toimivan, vaikutat kovin tasapainoiselta ja onnelliselta ihmiseltä.

Se alkaa toimia, kun saan äidin paskat niskastani pois, joka on siis se, ettenkö mä ois oikeassa siinä, mikä mulle on hyväksi. Se ei todellakaan ole sitä, mitä hän ajoi. Kaikki mitä hän ajoi minun hyväkseni oli pahaa minulle. Ja pahantahtoista luuloa minusta. Täysi paska ihmisenä. Näki minussa pahaa, vaikka olin vain ymmärtämätön LAPSI. Ja rankaisi minua sen mukaan. Onneksi en uskonut ikinä sitä sikaa, on vain mennyt näin kauan löytää muista ihmisistä apua, koska te muut ihmiset olette läskiperseidiootteja.

ap

Vierailija
38/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ota vastuu itsestäsi, olet jo aikuinen

Ota itse läskipää ja opettele erottamaan milloin loukkaannut jollekulle siksi, että tämä ei vain YMMÄRRÄ sinua, ei siksi, että tämä olinilkeä, paha ja paska ihminen. Ja lakkaa syyttelemästä muita omasta pahasta olostasi ja ala opettaa ihmisille miten sinua pitää kohdella olematta katkera siitä, että he ei sitä heti osaa.

ap

Vierailija
39/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Se alkaa toimia, kun saan äidin paskat niskastani pois, joka on siis se, ettenkö mä ois oikeassa siinä, mikä mulle on hyväksi. Se ei todellakaan ole sitä, mitä hän ajoi. Kaikki mitä hän ajoi minun hyväkseni oli pahaa minulle. Ja pahantahtoista luuloa minusta. Täysi paska ihmisenä. Näki minussa pahaa, vaikka olin vain ymmärtämätön LAPSI. Ja rankaisi minua sen mukaan. Onneksi en uskonut ikinä sitä sikaa, on vain mennyt näin kauan löytää muista ihmisistä apua, koska te muut ihmiset olette läskiperseidiootteja.

ap

Tämä läskiperseidiootti toivottaa kaikille (myös Ap:lle) mukavaa päivää ja lähtee katraineen nauttimaan ensilumesta!

Vierailija
40/62 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Tämä läskiperseidiootti toivottaa kaikille (myös Ap:lle) mukavaa päivää ja lähtee katraineen nauttimaan ensilumesta!

No jos sä saat tuollaisesta nautintoa niin entä sitten? Miksi sen pitäisi minua harmittaa tai kiinnostaa milläänlailla? Mä tykkään jostain muusta, so what. En ikinä nauttis tuollaisesta. Ensi lumi tulee hei joka vuosi, onpa jännää!

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän kahdeksan