Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä tällaiset unet kertovat? Pliis vastatkaa!

Vierailija
26.10.2017 |

Olen sinkku. Puolisen vuotta olen ollut korviani myöten rakastunut mieheen (vapaa hänkin), mutten ole kehdannut näyttää sitä suoraan. Pelkään ettei hän tunne samoin ja että olen vain kuvitellut, että hänelläkin olisi tunteita.

Nyt olen noin kuukauden sisällä nähnyt kaksi kertaa samankaltaista unta: Ekassa tämä mies tuli silittämään minua ja tajusin, että hänellä on samanlaisia tunteita kuin minullakin, että hän välittää minusta. Toisessa ystäväni tuli kertomaan, että mies on ihastunut minuun. Sanoin ettei varmasti kyllä ole. Ystäväni nauroi, että näkeehän sen nyt ihan selvästi että on. Miehen käytös kuulemma muuttuu joka kerta niin ihastuneeksi, kun vain näkeekin minut.

Aiemmin kun olen ollut ihastunut miehiin, jotka ei olekaan sitten tunteneet samoin, olen nähnyt unia, joissa miehet torjuvat rakkauteni. Nykyiset uneni poikkeavat kaikista aiemmista.

Voisiko unet nyt kertoa siitä, että alitajuisesti tiedän, että tunteemme ovat samat, vaikka valveaikaan järkeni ei halua sitä uskoa, jotten taas pettyisi ja satuttaisi itseäni?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiveuni :)

Vierailija
2/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla enneuni tai sitte vaan näet unta siitä mitä haluaisit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin ketjuun, koska osaan jonkin verran tulkita unia. Tästä en kyllä pysty sanomaan mitään. Se voi osoittaa myös syvää toivettasi, mutta se voi myös kertoa totuuden.

Vierailija
4/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rilli kirjoitti:

Voi olla enneuni tai sitte vaan näet unta siitä mitä haluaisit.

Jäitä hattuun, unet eivät ennusta mitään.

Vierailija
5/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulin ketjuun, koska osaan jonkin verran tulkita unia. Tästä en kyllä pysty sanomaan mitään. Se voi osoittaa myös syvää toivettasi, mutta se voi myös kertoa totuuden.

Olen monesti kyllä toivonut vastarakkautta, niin kuin jokainen. Unissa toiveet eivät ole koskaan toteutuneet. Olen hyvin rehellinen itselleni, joten ole pystynyt "huijaamaan" itseäni edes unissani. :) Mutta voihan todella olla, että nyt vain elän unissa unelmaani.

Ap

Vierailija
6/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda unet ja kerro miehelle että olet ihastunut. Et häviä mitään vaikkei hän olisi kiinnostunut sinusta. Mutta varmasti häviät jos hänkin on kiinnostunut mutta molemmat vain odotatte ja annatte tilaisuuden mennä ohi.

Vierailija
7/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hassua unissa on ollut se, että olen todella ollut yllättynyt miehen tunteista. En ole unissakaan yrittänyt iskeä häntä, vaan aloite on tullut miehen puolelta. :)

Ap

Vierailija
8/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketään uniin perehtynyttä linjoilla?

Ap

Vierailija
9/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
10/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

hereillä olessas varmaan mietit järjellä liikaa..ja pelkäät/ajattelet negatiivisesti..voi päätellä sanavalinnostasi: "pelkään ettei hän tunne samoin" "en ole kehdannut..." mutta unessa tiedät että mies tykkää sinusta, ja sinä hänestä, joten eikö toi ole aika selvä? eli uni yrittää viestiä alitajunnastasi, että älä järkeile, koska rakkautta ei voi järjellä ajatella?

yrität kohteliaisuuttasi (vaatimattomuuttasi?) selitellä ettei mies ole kiinnostunut, mutta miksei olisi?:)

Vierailija
11/11 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hereillä olessas varmaan mietit järjellä liikaa..ja pelkäät/ajattelet negatiivisesti..voi päätellä sanavalinnostasi: "pelkään ettei hän tunne samoin" "en ole kehdannut..." mutta unessa tiedät että mies tykkää sinusta, ja sinä hänestä, joten eikö toi ole aika selvä? eli uni yrittää viestiä alitajunnastasi, että älä järkeile, koska rakkautta ei voi järjellä ajatella?

yrität kohteliaisuuttasi (vaatimattomuuttasi?) selitellä ettei mies ole kiinnostunut, mutta miksei olisi?:)

Juuri näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kaksi