Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa pizzan puhelimella?

Vierailija
25.10.2017 |

Eikö ole vanhanaikaista koska nykyään on pizzaonline?

Onko oikeasti ihmisiä, jotka tilaa pizzan puhelimella? Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa pizzan puhelimella?

??

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se puhelinsoitto on vähän kuin äänikomennolla toimiva nettisivu. Huomattavasti kätevämpää, kuin räpeltää netissä tilauksiaan. 

Hirveän tyhmä kysymyshän tämä oli, mutta ap:lla on näköjään niin kamalan tylsää, että vastasin säälistä.

Vierailija
22/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suoraan soittamalla ne ei peri siellä pizzeriassa kuljetusmaksua kahdesta pizzasta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä lapsellistakin lapsellisempi "mitä ajattelet ihmisestä" -äimistelijä.

Vierailija
24/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just samanlainen kuin minä. Soitan ja tilaan. Mä mitään netissä rupee räpeltää ku vakiopitsasta pitää jättää joku täyte pois tai mun skidi haluaa tasan ne neljä täytettä, joita ei listan vakiopitsoista sillä combolla löydy.

Vierailija
25/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse soittaa kellekään, vaan huikata, että nyt pitäisi leipoa pizza.

Vierailija
26/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ajattele tuollaisesta henkilöstä yhtään mitään. Ei minua kiinnosta pätkääkään millä tavalla joku tilaa pitsansa.

Vierailija
27/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kyseinen henkilö haluaa pizzaa ja haluaa tilata sen helpoimmalla, nopeimmalla ja kätevimmällä tavalla.

Vierailija
28/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ajattelet ihmisestä, joka tilaa pizzan puhelimella?

Todella inhottavia ihmisiä että tekevät noin!!

Vierailija
29/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko pizzan tilaaminen puhelimella -palvelu on suunniteltu laiskoille, krapulaisille wt:eille kusiverskoissaan.

Vierailija
30/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä tilaan pizzaonlinelta puhelimella

Vierailija
31/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähin pizzeria on noin 100 metrin päässä. Soitan sinne ja tilaan pizzan jonka käyn itse hakemassa, he antavat aika-arvion siitä koska pizza on valmis. Soitan, koska en jaksa odottaa paikan päällä. Enkä todellakaan maksa millekään pizzaonlinelle siitä, että he tuovat pizzan minulle.

Ei pizza-online mitään tuo vaan se pizzapaikka itse. Pizzaonlinesta voi myös tilata noudettavaksi samalla tavalla kuin soittamallakin eikä se maksa ylimääräistä.

Vierailija
32/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että näitä ihmisiä vastaan pitäisi järjestää mielenosoitus, jossa saa riehua ja heittää viattomia ohikulkijoita paukkupommeilla. 

Vierailija
33/33 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten sä jaksat näitä samoja..kokoajan tätä samaa eri muodossa. Herää jo ja keksi jotain muuta! Sä oot aikuinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kuusi