Ruokaboksi - aiotteko kokeilla? Mikä erottaa muista?
Kommentit (178)
Mulle kävi samoin, olisin kokeillut mutta vasta tilattuani kertaluonteisen testi boksin kertoivat että NYT tarvitsee antaa pankkikortin maksutiedot heille. Juu EI. Ilmoitin että voin maksaa laskulla tai boksin tuojan maksupäätteelle mutta netin kautta en pankkikorttini tietoja anna.
Asiakaspalvelija rupesi vänkäämään kuinka he täyttävät tämän ja tämän nimistä maksuoperaattoria ja se on toimiva koska ei heillä muuten olisi niin ja niin montaa asiakasta jotka sitä käyttävät.
Eli toope asiakaspalvelija ei edes ymmärtänyt mitä sanoin.
Asiakaspalvelija vänkäsi vielä että boksi on jo kasattu ja sitä ei voi antaa kenellekään muulle vaan se menee hävikkiin jos peruutan tilauksen. Ilmoitin peruuttavani tilauksen koska valitettavasti en anna netin välityksellä maksutietojani. No sieltä sitten tuli vahvistus että tilaus on peruutettu. Saa nyt sitten nähdä tuleeko boksi joka tapauksessa oven taakse maanantaina :D
Koskaan enää en tuohon Pimiöbisnekseen haksahda.
Onko näissä kylmäkuljetus, jos lihaa ja kalaa tilaa?
Kauhea mustamaalauskampanja täällä
menossa, joku jo niin psykoosissa että luulee kaiken positiivisen tulevan ilmeisesti firmalta itseltään XD
Oon tilannut bokseja useamman ja hyvin toimii enkä oo edes Vappu vai kuka se oli. Osa resepteistä ei aina ole olleet sitä suurinta herkkua mutta ei kaikki tykkää kaikesta. Otetaan usein myös hedelmäboksi. Vähentää mukavasti arjen metatyötä.
Vierailija kirjoitti:
Kauhea mustamaalauskampanja täällä
menossa, joku jo niin psykoosissa että luulee kaiken positiivisen tulevan ilmeisesti firmalta itseltään XD
Oon tilannut bokseja useamman ja hyvin toimii enkä oo edes Vappu vai kuka se oli. Osa resepteistä ei aina ole olleet sitä suurinta herkkua mutta ei kaikki tykkää kaikesta. Otetaan usein myös hedelmäboksi. Vähentää mukavasti arjen metatyötä.
Aivan varmasti olet kyseisen yrityksen edustaja. Melko huonosti pitää mennä, koska täällä mainostatte.
Tilataanko tässä sika säkissä vai näkeekö jostakin, mitä tuo kokeiluboksi sisältää?
Tilasin muutama viikko sitten ison boksin, jonka sain puoleen hintaan ja olin tosi tyytyväinen ja kovasti innostuin tästä jutusta.
Tänään minulle piti tulla taas uusi Ruokaboksi, mutta eipä ole tullut. Sain tekstarilla linkin, jossa pystyi seuraamaan tilauksen etenemistä, ja se on tällä hetkellä"toimitettu" -tilassa eli ikään kuin se olisi tuotu perille. Ilmeisesti lähetti vienyt boksin jonnekin ihan väärään osoitteeseen ja vaan jättänyt sen sinne ulko-ovelle. Lähetin s-postia asiakaspalveluun, saa nähdä, uskovatko he minua vai väittövätkö he minun valehtelevan. Millä mä voin sen todistaa, että boksia ei ole toimitettu minulle?
Ihan ok boksi oli ja vielä ilmainen! :)
Vierailija kirjoitti:
Kokeilen pian. Tilasin jo. Plussaa vs. Sannan ruokakassi on se että reseptit netissä.
Vähentää kaupassa käymistä.
Itse testasin kanssa kun sain 20e alennusta pitkästä aikaa https://lomake.ruokaboksi.fi/kaveri tuolta saat sinäkin.
Huomasin myös että ruokaboksin ostoista saa myös PROPSEJA https://www.propspoints.com/
Lataa appi puhelimeen ja liitä maksukorttisi niin ostoista alkaa kertyä propseja. Saat alkuun 750 propsia kun lisäät koodin 6S60MEH
Christiiina kirjoitti:
Tilasin muutama viikko sitten ison boksin, jonka sain puoleen hintaan ja olin tosi tyytyväinen ja kovasti innostuin tästä jutusta.
Tänään minulle piti tulla taas uusi Ruokaboksi, mutta eipä ole tullut. Sain tekstarilla linkin, jossa pystyi seuraamaan tilauksen etenemistä, ja se on tällä hetkellä"toimitettu" -tilassa eli ikään kuin se olisi tuotu perille. Ilmeisesti lähetti vienyt boksin jonnekin ihan väärään osoitteeseen ja vaan jättänyt sen sinne ulko-ovelle. Lähetin s-postia asiakaspalveluun, saa nähdä, uskovatko he minua vai väittövätkö he minun valehtelevan. Millä mä voin sen todistaa, että boksia ei ole toimitettu minulle?
Kuinka kävi? Olit luultavasti jättänyt sen täpän siinä tilausseurantasivulla kohtaan "Jätä ovelle" jolloin tosiaan jättävät sen sinne. Muussa tapauksessa he kyllä soittavat puhelinnumeroosi, jos eivät löydä perille.
Puolet tolla hinnalla kävelen 200 metriä kotiovelta syömään kotiruokaa ravintolassa joka päivä eikä tarvii edes itse kokata tai tiskata! Joo ei kiitos! Ei mitään järkeä tilata tuollaisia
Aggressiivista puhelinmainontaa ja häirintää, vaikka on markkinointikielto, jos ei tuollaista asiaa osaa tarkistaa. En ostaisi ikinä tuolta.
Älkää nyt hyvät ihmiset tällaiseen ansaan menkö. Ostakaa halvemmalla ruokaa kaupasta, ei se niin vaikeaa ole ja säästätte samalla rahaa ja hermoja.
Joku nostaa taas vanhoja ketjuja, tässä aloitus on vuodelta 2017.
Ruokaboksissa on hyviä reseptejä ja niillä tulee hyvää ruokaa. Hinta ei ole köyhiä varten.
Ollaan muutaman kerran tilattu. Jos töissä on molemmilla kiireinen ja normaalia pidempi viikko, niin tuo Ruokaboksi on kyllä helpottanut arkea silloin.
Ei tilata sitä mitenkään säännöllisesti, koska tulee vuositasolla aika kalliiksi. Meillä on 4 lasta ja se isoin boksi neljällä reseptillä riittää meille neljäksi päiväksi.
Tilaan ruokaboksin silloin tällöin, eli 1-2 kertaa kuukaudessa. Saan sillä tavalla vaihtelua perheen ruokiin. Ihan hyvä palvelu ja ruoat on maukkaita.
Ei ole huijausta.
Hei,
Meille on tullut ruokaboksi nyt taas puolivuotta ja on kyllä erinomaisia reseptejä. Raaka-aineet myös keskimääräistä laadukkaampia, esim. Wotkinsin lihat ja Sinuhen leivät. Resepteissä on kivasti valinnanvaraa, sopii hyvin harrastelijalle, joka haluaa kokeilla uutta, tai arkeen helpotusta kaipaavalle.
Jos joku haluaa hyödyntää 20 euron kokeiluedun sen voi käyttää tämän linkin kautta:
Nämä ovat ruokaboksin asiakkaiden kaverikoodeja. Saavat omalle ruokaboksi tilille rahaa, jos ruokaboksin palveluun tulee uusi asiakas koodin kautta. Sitten alkaa ruokaboksin tyrkytys, jos erehdytte testaamaan.
Tuputus oli itselle viimeinen niitti perua palvelu. Lisäksi tuli kalliiksi, enkä kokenut helpottavaksi, vaan stressaavaksi käyttää.
Tilasin ja eilen tuli.
Ei siis kannata maanantaiksi näitä ruokia odottaa pääsevänsä syömään. Tilaus tuli noin kahdeksan aikaan illalla.
Tilasin suurimman boksin ja nyt on jo selvää, että ruoka riittää max. 2 hengelle päivässä.
Eli jos annoskokoja haluaa pienetää tai ei syö paljoa on boksi tarjoushinnalla varmaan ihan ok.