Ruokaboksi - aiotteko kokeilla? Mikä erottaa muista?
Kommentit (178)
Kallista on. Minun kohdalla.Viikkoreseptit vei hermot. Nyt tuli yllättäen tieto kulj liikkeeltä, että olis tulossa ruokaboksi. En sitä ollut tilannut. Veloittivat luottokorttia. Mitää viestejä ko firmalta en etukäteen saanut. OMG. Peruin puhelimitse kokonaan asiakkuuteni ja tämän haamutilaukseni. Miksi peruuttaminen ei onnistu netin kautta. Jos muutoin toimitaan verkossa.
Reseptit alkavat nopeasti toistaa itseään ja miinusta se, että kaikkia mausteita ei tule paketissa mukana. Esim. Dijonin sinappi ja kurkuma eivät minusta kuulu automaattisesti keskivertosuomalaisen ruokakomenroon. Samoin kaikkien kastikkeiden peruspohja on sama: öljy, etikka,suola ja pippuri tai kermaviili, etikka, suola ja pippuri (+ ehkä joku yrtti).
Ruokaohjeiden vaiheistukset ovat välillä kummallisia. Kehotetaan esim. ensiksi laittamaan pastavesi kiehumaan, vaikka ensin kannattaisi pilkkoa lukuisat kasvikset ja juurekset ja laittaa ne uuniin. En tiedä johtuuko sitä, että meillä on induktioliesi, mutta pastaveden kiehuminen vie alle viisi minuuttia. Siinä ajassa en pilko ja kuori kiloa perunoita, porkkanoita ja sipulia.
Maustaminen on tosi niukkaa, ihan jo suolan määränkin voi vähintään tuplata ohjeissa. Eli kovin mautonta ruokaa tulee. Reseptiien valmistukseen ilmoitetut ajat eivät aina pidä ollenkaan paikkaansa. Mitään nopeita arkiruokia nämä eivät minusta ole. Esim. paljon reseptejä, joissa käytetään sekä liettä että uunia ja edellytetään paljon pilkkomista.
Ihan kiva kokeilu välillä, ajatuksena että ruokalistaan saisi vaihtelua. Pari kertaa nyt kokeiltu eikä pysyvälle ruokalistalle taida jäädä taaskaan mitään.
https://etu.ruokaboksi.fi/kaveri
Tällä koodilla 8MZF saat 20 alennuksen ruokaboksista.
Ei tarvitse tilata 4 viikkoa, kuten siinä 40 alennuksessa.
8MZF koodilla saa 20 alennuksen ekasta ruokaboksista. Sain koodin kun itse tilasin. 😊
Muuten koodit on 10 /kerta.
Liittyy jotenkin muistaakseni Vappu Pimiään. Ehdottomasti en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio, koska mulla menee viikossa vähemmän kauppaan ja osaan kokata itse ihan ilman reseptejä. Toi on uusavuttomille ja laiskoille.
Miten joku pystyy näkemään kaiken näin positiivisesti 😂 Ei saatana.
Asiaahan ei voi nähdä niin että kun ei käy kaupassa, jää aikaa jollekin tärkeämmille jutuille. Tai että voi joskus kokeilla jotain uutta.
Itse ainakin teen liian usein samoja ruokia.
Osaan tehdä ruokaa, en ole uusavuton enkä myöskään laiska. Päinvastoin, käytän aikaani mieluimmin muuhun kun prismassa juoksuun🤷🏼
Ei mulla mene kaupassa 20 min kauempaa vaikka on isohko perhe.
Eri
Mä en tue Vappu Pimiän bisneksiä. Eli en kokeile.
Eipä tartte toista kertaa kokeilla tai tilaa.. toimitus tuotiin normaali pakettiautolla ja kaikki tuotteet lämpimänä kalakin oli +10 astetta niin tyhmä saa olla mutta ei pölijä.. kaupasta haen tulevaisuudessa itse tai otan selvää millaisella kyydillä tulee ettei tartte mitään tautia saada näistä.. kuski ei sanaakaan suomea tai saati olisi edes moikannut nopsaan laatikko oven eteen maahan ja kaasu pohjassa pakoon ei ei ei..
Mahtaa olla iso toimitus jos 80-90 euroo maksavat. Itse en tiedä millä päällä olen ja mitä haluan syödä ylihuomenna, joten boksi kuulostaa minulle tylsältä. Joskus tulee yllätysruokailijoita, joille haluan tarjota jotain ekstraa. Tykkään myös muunella omia ruokiani, ettei elämä käy yksitoikkoiseksi.
Nyt Ruokaboksi super edulliseen hintaan koodillani😊
Suosittele Ruokaboksia nyt viikonlopun aikana, etu on voimassa maanantai-iltaan asti! (2.9-5.9.2022) Etu on voimassa vain ensitilaajille.
Ystäväsisaa ensimmäisen boksin puoleen hintaan (-50%)jasinä saat boksin puoleen hintaan jokaisesta vinkkaamasta ystävästäsi (max 3kpl).
Kerran kokeilin aivan huvikseni. Keittokirjoja on useita ja netistä löytyy reseptejä, mutta tuli vain sellainen ajatus, että saisinko uusia ideoita.
Laatikko tuli ajallaan, ei siinä mitään. Mutta kauppaan oli silti lähdettävä, kun eihän siihen sisältynyt esimerkiksi joitain tarvittavia maitotuotteita. Maustoin myös lisää oman maun mukaan.
Ruuat tuli syötyä, mutta ei ole tullut tehtyä yhtään ruokaa toista kertaa.
Olen tilannut useita kertoja eikä ole ikinä ollut mitään pilaantunutta tai tuotteita puuttunut.
Mukavaa vaihtelua kotikokkailun resepteihin ja kasviksiakin tulee käytettyä paljon enemmän ja monipuolisemmin. Ruoanlaittotaidot ovat karttuneet.
Ainoa miinus on suht korkea hinta, mutta olisi tyhmää verrata tätä suoraan markettihintoihin, sillä tähän sisältyy paljon muutakin kuin pelkkä ruokatavaroiden hinta.
Tää on aika surullinen ketju. Montaa ihmistä tuntuu kovasti harmittavan, että jollain ihmissillä on halua ja rahaa käyttää tällaista palvelua.
Te jotka sanotte että kaupasta saa halvemmalla ostettua niin meettekö te ravintolassakin sanoon kaikille ihmisille et Prismassa tää olis maksanut vaan tän verran tai lentokoeen 1. luokassa matkustaville et tajuuks sä mitä tää matka olis maksanut tuolla economy-puolella?
Kyllä ne ihmiset sen tietää et Prismassa on halvempaa! He haluavat tästä palvelusta maksaa ja käyttää sen ajan johonkin muuhun. Ei pitäis olla keltään muulta pois et miten toiset omaa arkeaan pyörittää. Eikö oo vaan kivempi olla siellä Prisman käytävällä pyörimässä kun on vähemmän väkeä?
Välillä olen tilannut koska helpottavaa on että on valmis suunnitelma mitä syödään. Sinänsä en koe kaupassa käymistä rasitteeksi vaan sen aivotyön mitä keksiä syödä. Hinta on se miksi en jatkuvasti tilaa.
Alekoodilla kannattaa tilata esim PSBU koodilla saat 20 euron alennuksen ja silloin voisi sanoa että paketin hinta ok.
En tykkää että laittavat ehdoin tahdoin kotimaista. Suomalaiset tomaatit talvisaikaan ei ole ympäristöystävällistä. Ja ovat useimmiten epäkypsiä.
Kannattaa kiinnittää huomiota tuotteiden päiväykseen. Me saimme tilauksen maanantai-iltana ja osan tuotteista viimeinen käyttöpäivä oli perjantaina. Luulin, että ruokaboksin raaka-aineista voisi kokata viikonloppunakin. Mutta asiakaspalvelija kertoi, että tuotteet on suunnattu arkeen. Meillä tuli valitettavasti ruokahävikkiä, kun en tätä tajunnut.
En aio kokeilla, koska ei ole täällä saatavilla. Kuten ei ole Foodora tai Wolt tai mitä niitä nyt onkaan. LÄhimpään ketjuravintolaankin on yli 30 km.
Vierailija kirjoitti:
En aio kokeilla, koska ei ole täällä saatavilla. Kuten ei ole Foodora tai Wolt tai mitä niitä nyt onkaan. LÄhimpään ketjuravintolaankin on yli 30 km.
Sama täällä. Ja vaikka toimittaisikin, ketjun perusteella totean että ei ole mitään tarvetta, ei edes uteliaisuudesta eikä kokeilumielessä.
Oletko huomannut, että luottokorttisi/pankkikorttisi takapuolella on samanlainen numerosarja ja se on käteismaksu eli voit maksaa pankkikortilla eikä tarvitse luotolla mkasaa.
Nykyään on myös valittavissa 'tauota tilaukset toistaiseksi' eikä tarvitse joka viikkoa erikseen klikkailla.
Voit myös poistua listoilta kun ilmoitat asiaspalveluun, että haluat pois - poistavat sinut.
Itse tilaan aina silloin tällöin ja aina vegebokseja, niistä saa uusia ideoita kasvisruokailuun. Tänäänkin tulee boksi, sain 20€ alennuskupongin.
Sivuilta näkee myös reseptit eli voit itse käydä kaupassa ostamassa samat raaka-aineet kuin resepteissä on ja maksat tietenkin vain ruokien hinnan + oman ajan&vaivan kaupassakäynnillä.
Olen kokeillut tätäkin ja säästäähän siinä kun maksaa vain ruoat eikä palvelusta mitään.
Kukin tyylillään.