Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruokaboksi - aiotteko kokeilla? Mikä erottaa muista?

Vierailija
23.10.2017 |

89€ viikossa hinta

Kommentit (178)

Vierailija
121/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vegeboksin kokkailija täällä terve. Ensimmäisen ruuan kokkasin. Ihan reilu annos tuli Vegegulassia tästä pienimmästä boxista. Kolme aikuista söi ja huomiseksi jäi vielä pikku lounas yhdelle. Raaka-aineet olivat kalliimpaa merkkiä mitä itse normaalisti ostan (jalotofua, Muttia). Itse suosin kauppojen omia merkkejä. Pistin mausteita reilummin kuin ohjeessa. Olisi saanut pistää vieläkin reilummin. Eli tosi varovaiset määrät oli ohjeistettu. Mutta kokemuksena varsin positiivinen.

Piti vielä palata tähän kun esim Prisman foodieta suositeltiin. Uteliaisuuttani näpyttelin tuon pienen Vegeboksin tuotteet koriin. 23,56 € tuotteet + keräily s-etukortilla 4,90 € + kotiinkuljetus s-etukortilla 15,90 €=  yht. 44,36 € . Ja tämän pienen boksin hinta siis on sen 59 € (josta sain PSBU alekoodilla 20€ alen) . Eli alehinnalla ok mutta tuskin jään normihinnalla säännölliseksi käyttäjäksi. 

Pakostikin jäät, koska heidän boksistaan ei pääse irti, jos siihen kerran retkahtaa.

T: Tämän karvaasti kokenut

Vierailija
122/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio, koska mulla menee viikossa vähemmän kauppaan ja osaan kokata itse ihan ilman reseptejä. Toi on uusavuttomille ja laiskoille.

Miten joku pystyy näkemään kaiken näin positiivisesti 😂 Ei saatana.

Asiaahan ei voi nähdä niin että kun ei käy kaupassa, jää aikaa jollekin tärkeämmille jutuille. Tai että voi joskus kokeilla jotain uutta.

Itse ainakin teen liian usein samoja ruokia.

Osaan tehdä ruokaa, en ole uusavuton enkä myöskään laiska. Päinvastoin, käytän aikaani mieluimmin muuhun kun prismassa juoksuun🤷🏼‍♀️

Itekki tilasin boksin siksi, että sais aloitettua jostain eri kasvisruokien tekemisen ja käyttäis muutakin kuin halloumia niihin. Olen tutustunut boksin eri kasvisproteiineihin ja nyt on ihan hyvä reseptivarasto myös kasvisruokien osalta.

Kyllä mäkin osaan tehdä ruokaa ihan ilman reseptejä. Uudet ainekset on vaan sellasia, että mieluummin tutustun niihin jonkun valmiin reseptin kanssa. Ja ohan se mukava, kun ruoka tulee ovelle, eikä tarvi mennä aina kauppaan. Säästyn myös heräteostoksilta eikä ruokaa mene roskiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin tällöin olen tilannut meidän perheelle (3 henkeä). Hinta on todella kova, vähintäänkin puooleen hintaan saa ainekset kaupasta. Mutta välillä kiireistä arkea helpottaa, kun joku muu on miettinyt reseptit valmiiksi ja kantanut raaka-aineet ovelle.

Näinhän se menee, että minkä hinnan laittaa sille ajalle, mikä menee ruokaostoksiin, ruokien miettimisiin yms. Kyseessä on kuitenkin palvelu, joka maksaa, koska palveluntarjoajan pitää tuotteen hinnalla maksaa itselleen ja työntekijöilleen palkkaa, sekä kattaa tuotteen valmistuksesta aiheutuvat kulut.

Mulle hinta on toisinaan ok ja toisinaan ei. Riippuu ihan viikosta, ja tilaan boksia vain aina silloin tällöin.

Vierailija
124/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittivat sieltä mutta eivät suostuneet kertomaan ainesosia tai mitkä ruuat sisältävät maidon ainesosia siis. Ihmettelin kun eikö se ole kuluttajan oikeus saada tietää mitä on ostamassa, taisi tulla joku direktiivikin asiasta parisen vuotta sitten, väitti tähän vastaan ja löi luurin melkein korvaan. Ei löytynyt ainesosia edes nettisivuilta. En suosittele.

Tuollahan nuo on nettisivulla ruuat ja niiden ainekset kaikkien nähtävissä aina pari viikkoa eteenpäin.

Vierailija
125/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi P. kirjoitti:

Kävin tänään tutustumassa ruokaboksiin. Vaikutti kiinnostavalta ja ajattelin myös tilata. Voi kuulemma valita viikottain tuleeko vai eikö. Sopii ainakin meidän kiireiseen elämänmenoon =)

Moi Vappu, sinä se täällä jaksat palstailla, mutta perheellisen on yritettävä, vaikka huijarinkin.

Vierailija
126/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhi P. kirjoitti:

Kävin tänään tutustumassa ruokaboksiin. Vaikutti kiinnostavalta ja ajattelin myös tilata. Voi kuulemma valita viikottain tuleeko vai eikö. Sopii ainakin meidän kiireiseen elämänmenoon =)

Sellainen mainos sieltä sitten. Vai että oikein Terhi P., yrittäkää nyt edes...

Onkos Vapun oikea nimi Terhi?

Vierailija
127/178 |
10.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää boksinne. Osaan itsekin käydä kaupassa 😁

Vierailija
128/178 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei! Tilasin, kun puhelinmyyjä soitti. Sain 10€ alennuksen ekasta tilauksesta, mikä nyt näyttää olleen aika huono alennus kun 20€ alennuksiakin on saanut. Oltiin mietitty tommosta palvelua (Sannin) tai vaimo oli sitä mieltä, että vois kokeilla. En yleensä koskaan tilaa mitään puhelimessa, mutta näin Joulun aikana ajattelin, että kokeillaan.

Maanantaina tuli tosi myöhään (21:30), odotin aikaisemmin. Soittivat ovikelloa, onneksi lapset eivät heränneet.

Heti kun paketti tuli laitoin tilaukset tauolle, että ei vaan tule mitään boksia, jota en ole tilannut.

Tää oli kuitenkin juuri sitä, mitä halusin. Ruuat olivat täysin erilaisia, kun kotona arkena olen tottunut tekemään.

Kun menen kauppaan, mietin että broileria vai jauhelihaa (harvoin kalaa) ja sit on joku 10 reseptiä, joiden pohjalta teen nopeasti jotain. Yleensä vihanneksia on vähän tai ei ollenkaan. Arjessa ei todellakaan jaksa suunnitella. Reseptejä jos katsoo ja etsii jotain, niin usein siinäkin oikoo, että tulee nopeammin ja lopulta siitä katoaa juurikin se joku.

Tällä kertaa nyt tein todella tarkkaan ohjeen mukaan. Minusta nää ruuat oli todella hyviä. Lapset eivät erityisesti tykänneen, mutta söivät kuitenkin. Mielestäni sekin on toivottavaa, niin oppivat uusia makuja vähitellen. Eka resepti joka piti olla nopein (pasta carbonara) oli minulle hidas, mutta muut menivät paljon helpommin. Lisäksi pidin siitä että resepteissä oli paljon monipuolisemmin kasviksia, kun olen itse omiin ruokiin laittanut. (Lukuunottamatta sitä carbonaraa joka nyt ei tossa suhteessa ollut erikoisen hyvä).

Jokainen ruoka on riittänyt kahdeksi päiväksi. Meillä siis 74€ /3 ruokaa.

Aluksi ajattelin, että en toi on kallis ja että en tilaa uudestaan, mutta nyt kun katson seuraavan viikon reseptejä, niin kyllä vähän houkuttaa. Ehkä jonkun ajan kuluttua kokeilen toisen setin.

Parasta tässä ehkä se, että kun normaalisti sävellän kaiken päästäni, niin olen keittiössä yksin. Nyt kun oli selkeä resepti ja vielä uusia makuja niin tehtiin yhdessä vaimon kanssa ja se oli kivaa.

Kuten todettu, mausteet olisi voinut kuulua boksiin, ne jouduttiin hakemaan erikseen.

Vierailija
129/178 |
03.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan. Koska Vappu Pimiä.

Vierailija
130/178 |
07.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tilata kokeiluna, mutta peruin HETI, kun en halunnut sitoutua luottokortilla toimintaan, kertamaksu pankkikortilla olisi ollut ok.

MUTTA, heistä ei pääsekään eroon, viestiä on tullut jo viisi ja kohta varmaan ovat oven takana laatikkonsa kanssa. Olen siis perunut VIISI kertaa tilauksen.

En suosittele tällaista pakkomyyntiä missään tapauksessa!!

Vierailija
131/178 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruoka oli pahaa, ei maistunut perheemme aikuisille eikä lapsille. Lisäksi jauheliha ja kala oli pilaantunutta, vaikka oli säilytetty ohjeiden mukaan.

Vierailija
132/178 |
31.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tilasin, enkä tilaa enää. Järkyttävä hinta, tuplaten kaupan hintaan verrattuna. Yli puolet reseptin ainesosista (mm.mausteet) pitää löytyä itseltä.  Boksi tuli illalla kymmenen aikaan kotiin. Pienet jo nukkumassa, kun ovikello soi. Älkää ihmeessä tilatko. Googlettakaa vaikka Hellapoliisi, Soppa 365 tai Peggyn punainen keittiö ja  valitkaa hyvä resepti. Tilatkaa/ ostakaa ruoka kaupasta, saatte tuplasti enemmän. 

Kuulostaa aivan järjettömältä. Asun Englannissa ja meillä on kanssa samantapaisia ruokabokseja, mutta kyllä täällä ainakin kaikki mausteet tulee mukaan, ehkä jotain pippuria ja suolaa lukuunottamatta ja myös voi valita lähes 40 uudesta reseptistä viikottain. Käsitinkö oiken, että tuossa Ruokaboksissa ei voi edes itse valita niitä reseptejä (paitsi sen, että onko perus, vege vai perheboksi)? Myös tuo hinta kuulostaa aivan järkyltä... 

Vierailija
133/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaativat luottokorttisi tiedot, etkä voi enää perua, vaikka et halua käyttää heidän vaatimaansa maksujärjestelyä eli luovuttaa luottokorttitietojasi heille.

Boksi tuli silti, nyt vaativat rahaa laskulla.

Olin mukamas tehnyt tilauksen vaikka en ollut hyväksynyt heidän maksutapaansa.

Aivan käsittämätön firma.

Vierailija
134/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On todellakin kokemuksia, mutta vain huonoja.

Vierailija
135/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nöyryytetty kirjoitti:

Vaativat luottokorttisi tiedot, etkä voi enää perua, vaikka et halua käyttää heidän vaatimaansa maksujärjestelyä eli luovuttaa luottokorttitietojasi heille.

Boksi tuli silti, nyt vaativat rahaa laskulla.

Olin mukamas tehnyt tilauksen vaikka en ollut hyväksynyt heidän maksutapaansa.

Aivan käsittämätön firma.

Mua houkuttelis kokeilla kun sais alea nyt, mut toimivatko tosiaan noin?

Kyllähän palvelusta on eroon päästävä halutessaan!

Vierailija
136/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokaboksin konseptissa on toki ideaa, mutta toteutus on surkea.

Ohjeetkin on varsin ylimalkaiset.

Tuotteita puuttui, ohjeessa vaadittua kermaakaan ei ollut, joten sitä piti lähteä kaupasta hakemaan.

Varsin hinnakasta ruokaa halvoilla raaka-aineilla.

En suosittele.

Vierailija
137/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo olet valmis luovuttamaan luottokorttisi tiedot ja valtuuttamaan heidät laskuttamaan sitä ilman erillistä lupaasi, niin anna mennä.

Vierailija
138/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaikuta kovin asiakasystävälliseltä toiminnalta, jos boksi tulee, vaikket ole edes hyväksynyt maksuehtoja.

En kyllä maksaisi mitään, tuohan on jo törkeää.

Vierailija
139/178 |
16.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvät kokemukset. Sain yhdistettyä lahjakortin ja 20e alennuksen jonka sain tutulta, tilasin niillä sen isomman vegeboksin. Siitä sai noin 10 annosta, vain muutama juttu piti omasta kaapista ottaa (siis lähinnä mausteita). Respat oli helppoja. Seuraavan boksin peruminen onnistui helposti myös. Ainoa mikä vituttaa on se, että jatkuvasti tulee soittoja sieltä, mutta en tiedä johtuuko boksin tilaamisesta vai siitä että osallistuin kilpailuun.

Vierailija
140/178 |
28.02.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilin, ja ihan ok sisältö. Lisäsin ruokaan vielä mausteita ja yrttejä itse.

Jos omat tai netin ideat loppuvat enkä enää pysty käymään torilla ja kaupassa itse, niin saatan tilata joskus.

Minulle ruoanlaitto on sosiaalinen hetki ja haemme yhdessä koko perheen kanssa reseptejä ja uusia vaihtoehtoja netistä ja somesta, ostamme raaka-aineet ja teemme ruuan. Näin pääsee paljon halvemmalla ja saa taatusti tuoretta lähiruokaa. Plussaa yhteinen aika lasten kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme neljä