Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ruokaboksi - aiotteko kokeilla? Mikä erottaa muista?

Vierailija
23.10.2017 |

89€ viikossa hinta

Kommentit (178)

Vierailija
81/178 |
25.05.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt muutaman ruokaboxin reseptin, jossa yhtenä raaka-aineena on tuote nimeltä vegaaninen fetajuusto. Feta on Eussa nimisuojattu maataloustuote, joten ihmettelen, miten nämä voivat nimeä käyttää.

Vierailija
82/178 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paldanin p a s k a a kalliilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/178 |
22.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

YKNR

Tuolla koodilla 20 € alennusta ruokaboksista. Ei ole paha hinta sen jälkeen.

Vierailija
84/178 |
28.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäreni (ruoka-alan ammattilainen) kokeili ja piti saamiaan tuotteita erittäin hyvinä. Itsekin olen nyt laittanut tilaukseen pienen boksin / 2 h:lle  Kokkailen kotona ihan mielelläni ja teen yleensä kaikki itse alusta loppuun, ravinolan hellan ääressäkin on tullut kokkailtua usiampi vuosi, joten laiskuudesta tai uusavuttomuudesta ei ole kyse. Voihan sitä kokeilla jotain uuttakin. ja puoliso voi siinä sivussa harjoitella ruuanlaittoa.

Vierailija
85/178 |
20.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tilannut, mutta tutustuin kyllä ja vaikutti kallilta, joten en aio tilatakaan. 

Vierailija
86/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut useilta että kilpailuun osallistumisen jälkeen tulee soitto jossa kerrotaan että olet osallistunut, pyydetään tiedot ja seuraavaksi onkin tilaus aktivoitu ja yllätys odottaa kotiovella

Vierailija
87/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Google arvostelujen kautta löytyy vähän erilaisia arvosteluja kuin yrityksen mainonnassa käytetyt

Vierailija
88/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
89/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi P. kirjoitti:

Kävin tänään tutustumassa ruokaboksiin. Vaikutti kiinnostavalta ja ajattelin myös tilata. Voi kuulemma valita viikottain tuleeko vai eikö. Sopii ainakin meidän kiireiseen elämänmenoon =)

Liihotahan roottoriin siitä läpinäkyvä mainoslokki.

Vierailija
90/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinja kirjoitti:

Älkää hyvät ihmiset tilatko ikinä täältä!

Ruokaboksi perustuu mummojen "Ei sido mihinkään (paitsi jos et tajua perua tilaustasi)"-taktiikkaan! Tilasin loka-marraskuussa kokeilupakkaiksen koska _ei sido mihinkään_ ja nyt noin 10 viikko ensimmäisestä tilauksesta tuli ilmoitus että minulle on tulossa maanantaille toimitus ruokaboksilta, jota en pysty peruuttamaan bringin kautta (sopimus sanoo että pitää peruuttaa ruokaboksin kautta), ruokaboksin asiakaspalvelu on mennyt kiinni 3 tuntia bringin toimitusilmoituksesta, eikä tilausta voi perua netistä.

Kävin katsomassa tililtä ja 59 euroa on jo velvoitettu alkuviikosta tililtäni. En voi tehdä asialle mitään ja itken tässä nyt jo toista päivää, koska ne rahat oli tarkoitettu kanini silmälääkärin ensi viikolle.

En tilaisi IKINÄ! Ruokaboksi on käyttänyt tuhottomasti rahaa nettimarkkinointiin ja sen huomaa kun googletetaan "Ruokaboksi" hakuun tulee paljon kaupallisen yhteistyön blogeja ja instagram

on tukotettu täyteen some-henkilöiden mainoksilla!

Voi ei! Saiko kani lääkärin? ❤️

Piti valitettavasti lopettaa se, kun kerran ei rahat millään riittäneet.

Vierailija
91/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan jonkun neukun kasaamaan boksia tilaile.

Vierailija
92/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten niin neukun? Eikös tämä ole suomalaisen, vaalean naisjuontajan yritys?

Vierailija
93/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En aio, koska mulla menee viikossa vähemmän kauppaan ja osaan kokata itse ihan ilman reseptejä. Toi on uusavuttomille ja laiskoille.

Miten joku pystyy näkemään kaiken näin positiivisesti 😂 Ei saatana.

Asiaahan ei voi nähdä niin että kun ei käy kaupassa, jää aikaa jollekin tärkeämmille jutuille. Tai että voi joskus kokeilla jotain uutta.

Itse ainakin teen liian usein samoja ruokia.

Osaan tehdä ruokaa, en ole uusavuton enkä myöskään laiska. Päinvastoin, käytän aikaani mieluimmin muuhun kun prismassa juoksuun🤷🏼‍♀️

"jää aikaa jollekin tärkeämmille jutuille."

Kuten AV-palstailuun

Vierailija
94/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö se nuo boxit kasailee?

Vierailija
95/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekö se nuo boxit kasailee?

Totta, mutta ajattelin että olen erehtynyt perustajasta/omistajasta. Eli en ole.

Vierailija
96/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettynyt 2018 kirjoitti:

Taitaapi olla tältäkin sivulta 98 % ruokaboksin omaa väkeä kommentoimassa..

Kerran olen tilannyt 4 henkilölle, 3 päivä ruoat. En tilaa enää!

Ruokaboksi oli toimitettu ilmoitettua kellon aikaa huomattavasti aikaisemmin ja jätetty rappukäytävään. Luovutus hetkellä boksin vastuu siirtyy tilaajalle.

Mikäli laatikossa pakastetuotteet sulaa tai muita ruokia menee pilalle niin vastuu on tilaajan.

Selitys: Aikaisemmatkaan tilaajat eivät olleet kotona, joten olemme jättäneet paketteja ovien eteen...

Mitenköhän tämä ei saa enempää keskustelua aikaan kun katsoo googlen arvosteluja (tai arvosteluja mistä tahansa muualta kuin yrityksen nettisivuilta?) ?

Tiedän vain tyytyväisiä someinfluencereita, jotka ovat olleet tyytyväisiä.

Muut ovat pettyneet hintalaatusuhteeseen, puuttuviin tuotteisiin, toimitustapoihin, myyntiin jne jne.

Täällä taitaa edelleen olla fanit ja työntekijät kilpaa kehumassa.

Vierailija
97/178 |
31.08.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen ennemmin foodien tai k-ruoan verkkokauppaa. Molemmissa reseptejä joiden perusteella voi tehdä ostoslistaa. Samalla tulee tarkastettua esim. öljyt ja mausteet, jotka ei boksiin kuulu.

Vaihtelua tulee kun tekee reseptien mukaan ja tuotteet voi tilata kotiin tai käydä hakemassa. Saa sitä mitä haluaa ja halvemmalla. Säästyy rahaa enemmän.

Vierailija
98/178 |
02.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tulee aina mieleen ruoka boksista

Vierailija
99/178 |
27.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegeboksin tilasin. Äkikseen katsottuna ei tässä ehkä rahalle vastinetta. Mutta kokkailen ensin ruuat ja sanon sitten. Tosin sain 20 € alennuskoodin niin ei paha. Mutta täydellä hintaa... En tiedä. Palaan loppuviikosta kun olen kokkaillut. PSBU tuolla koodilla saa 20 euron alen.

Vierailija
100/178 |
29.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vegeboksin kokkailija täällä terve. Ensimmäisen ruuan kokkasin. Ihan reilu annos tuli Vegegulassia tästä pienimmästä boxista. Kolme aikuista söi ja huomiseksi jäi vielä pikku lounas yhdelle. Raaka-aineet olivat kalliimpaa merkkiä mitä itse normaalisti ostan (jalotofua, Muttia). Itse suosin kauppojen omia merkkejä. Pistin mausteita reilummin kuin ohjeessa. Olisi saanut pistää vieläkin reilummin. Eli tosi varovaiset määrät oli ohjeistettu. Mutta kokemuksena varsin positiivinen.