Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tällä hetkellä elämässänne hyvin?

Vierailija
23.10.2017 |

Laitetaan välillä negatiivisten ketjujen vastapainoksi tällainen :) Asia voi olla pieni tai suuri, pääasia että itse olet siitä onnellinen.

Omani
* Olen terve
* Isäni sairauteen löydettiin viimein lääke joka toimii
* Ihana koiravauvani täyttää tänään vuoden, aion tänään leipoa sille maksalaatikko-nakkikakun

Siinä nyt ensimmäisenä mieleen tulevat, kertokaa omianne :)

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana perhe, hyvä työ, tarpeeksi rahaa, olen terve ja minulla on viisi päivää lomaa jäljellä ennen vuodenvaihdetta. Ja sitten minulla on parantunut yksi ikävä vaiva ja olen nukkunut vähän paremmin kuin aiemmin. 

Vierailija
2/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Olen terve

-Rahat riittävät menoihin tällä hetkellä

-Enää ei tarvitse sitä voimat vienyttä harrastuksiinkuskausrumbaa, kun lapset jo isoja

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttären masennus on jo lähes poissa, huonoja hetkiä on enää harvoin :)

Vierailija
4/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana mies ja lapsi.

Olen tarpeeksi varakas ettei tarvitse huolehtia toimeentulosta.

Opintovapaani jatkuu vielä viisi kuukautta ja saan opiskella aidosti kiinnostavaa alaa.

Vierailija
5/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellinen perheestäni, asumisestamme, läheiset välit vanhempiini, terveys, ja ystävät jotka pysyneet vierellään koulun ajoista lähtien eli n. 25 vuotta 😊

Vierailija
6/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Hyvä ja (akateemista) koulutusta vastaava työ

-Ihana perhe ja koti

-Hyvä toimeentulo

-Alan olla palautunut varsin rankasta edellisestä vuodesta (läheisen sairauden paheneminen ja kuolema, muutto, oma sairastelu, työkiireet yms.)

- Rakastan syksyä!

Ollaan enemmän kiitollisia!

Vierailija
7/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain 53-vuotiaana töitä pitkän työttömyys-pätkätyöjakson jälkeen.

Vierailija
8/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pitkästä aikaa terveys hyvä, sekä itsellä että läheisillä.

-Vihdoin mieleinen asunto rauhallisella alueella, hyvien ulkoilumahdollisuuksien lähellä.

- Ystävä toiselta puolelta Suomea (nähtiin viimeksi vuosi sitten) tulossa viettämään pitkää vkl

- Löysin siivotessa 20€ senkin takaa :D

Vierailija
9/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla todettu terveydellinen ongelma on todettu sellaiseksi, että voin pitkälti hallita sitä hyvillä elintavoilla, enkä tarvitse lääkitystä. Minulla on vakituinen työ ja ihanat työkaverit. Asun paremmassa asunnossa kun minulla olisi varaa, koska minulla on myös ihanat kämppikset jakamassa vuokraa. Minulla on läheiset välit kaikkiin perheenjäseniini. Ja vaikka mitä muuta. Koen olevani aika hyvässä asemassa ja onnellinen tällä hetkellä.

Vierailija
10/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talous ja terveys ovat ok. Olen ollut aina kiinnostunut omasta taloudestani ja toisaalta innokas liikkumaan ja syömään luonnonmukaista ruokaa. Poimin itse marjat ja sienet. Onneksi myös jälkipolvi on saanut viimein asiansa jotakuinkin hallintaansa. Öitä on mennyt vuosia valvoessa. Nyt helpottaa. Onneksi vanhenemme ja viisastumme.

Vierailija
11/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain juuri töitä kahden vuoden työttömyyden jälkeen!

Vierailija
12/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on nyt vauva ja se tekee onnelliseksi. Haaveilin vuosia perheenlisäyksestä.

Vierailija
13/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koti, puoliso, lapset, ihanat naapurit.

Ystäviä on. Elämästäni ei puutu mitään muuta kuin terveys mutta ilman sitäkin voi olla onnellinen.

Vierailija
14/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aivan uskomattoman hyvässä parisuhteessa. En ole koskaan ollut näin onnellinen tai tuntenut näin syvää yhteyttä toiseen ihmiseen. Yhteinen arki on kuin unelmaa ja on ollut jo parin vuoden verran. Aina välillä tulee oikein pysähdyttyä miettimään, että miten kaikki voikaan olla niin täydellisesti. En uskonut sielunkumppaneihin ennen, mutta ei tälle muutakaan selitystä keksi.

Vierailija
15/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisessa parisuhteessa. Lapset kasvaneet aikuisiksi ja tuntuvat löytävän paikkansa elämässä. Työ on kiinnostava, haastava ja palkitseva. Talous on kunnossa. Paljon asioita joita odotan innolla. Nyt kun vielä tämä flunssa helpottaisi että pääsisi liikkeelle petin pohjalta...

Vierailija
16/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin juuri työttömäksi, enkä usko enää ikinä työllistyväni uudelleen, olen 58 v. Mutta minulla on onneksi säästöjä, joten rahatilanne ei huolestuta tässä kohtaa ollenkaan. Olen hyvin tyytyväinen, ehkä alan opiskella jotain uutta ja kivaa!

Vierailija
17/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan tehdä osa-aikaisena työtä jota rakastan. Olen perus terve.

Vierailija
18/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lapset ja eläimet terveitä ja onnellisia

- Katto pään päällä ja ruokaa jääkaapissa, pyykkikonekin toimii (jee!)

- Ehdin lenkille tänä iltana

- Saan mennä ajoissa nukkumaan

Vierailija
19/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

On vakituinen työpaikka.

Vierailija
20/56 |
23.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on muutama ihana ystävä ja terveet lapset ja vanhemmat. Rahaa on tilillä tarpeeksi, ettei tarvitse nälkää nähdä. Iästä huolimatta korvien välissä on sen verran lapsellisuutta, että osaan repiä iloa pienistä hölmöistä asioista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kuusi