Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ovat tällä hetkellä elämässänne hyvin?

Vierailija
23.10.2017 |

Laitetaan välillä negatiivisten ketjujen vastapainoksi tällainen :) Asia voi olla pieni tai suuri, pääasia että itse olet siitä onnellinen.

Omani
* Olen terve
* Isäni sairauteen löydettiin viimein lääke joka toimii
* Ihana koiravauvani täyttää tänään vuoden, aion tänään leipoa sille maksalaatikko-nakkikakun

Siinä nyt ensimmäisenä mieleen tulevat, kertokaa omianne :)

Kommentit (56)

Vierailija
41/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on tällä hetkellä hyvin, niin hyvin että yritän joka päivä muistaa olla siitä kiitollinen. Olen terve, aikuinen lapseni on terve, samoin elossa olevat lähiomaiseni. Minulla on mielenkiintoinen työ, ihanat työkaverit, ihan riittävä palkka. Miesystäväni on maailman rakastavin, huomaavaisin ja auttavaisin ihminen ja tekee minut todella onnelliseksi (toivoakseni minäkin hänet). Minulla on mahdollisuus opiskella töiden ohella ja siten kehittyä lisää ja mahdollisesti tulevaisuudessa työllistyä entistä monipuolisemmin. Minulla on varaa ja mahdollisuus harrastaa monipuolisesti, matkustella, syödä ulkona, käydä teatterissa/konserteissa/näyttelyissä jne. On varaa sellaisiinkin pieniin asioihin, jotka eivät olisi välttämättömiä; voin ostaa kiinnostavan kirjan, kun näen sellaisen, tai muuta mikä pistää silmääni.

Siinä tärkeimmät.

Vierailija
42/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies, lapset ja koti. Paljon ystäviä, taloudellinen tilanne ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa tehdä mitä, ja kulkea missä huvittaa, mihin kellonaikaan tahansa, lain puitteissa tietenkin.

Saa nukkua kuinka pitkään tahansa tai milloin tahansa, puhelin vaan äänettömälle.

Voi katsoa netistä sarjoja, leffoja ja live urheilua kuinka paljon vaan ja mihin aikaan vaan, päälle pikkupanoksin vedonlyöntiä ja sen suunnittelua.

Voi katsoa telkkaria ihan niin paljon kuin jaksaa.

Voi käydä harrastamassa mihin aikaan vaan ja olla siellä niin kauan kuin jaksaa.

Silti haluan töihin, niin pian kuin mahdollista. Jatkuva hakeminen päällä.

Mutta kunnes löytyy, niin nautin nyt vaikka noista ylläolevista. 7kk tässä on nyt menny.

Vierailija
44/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on juuri nyt huikean hyvä vaihe elämässäni -reilun kymmenen uuvuttavan, lähes raunioittavan vuoden jälkeen. Jee! 

Minulle tarjottiin(!) töitä unelmapaikasta ja pystyin lopettamaan todella uuvuttavan työn mahdottomilla työajoilla ja työmatkoilla. Tämän uuden työn vuoksi voin taas olla tarpeeksi läsnä kolmelle lapselleni. Tämän uuden työn vuoksi voin taas elää normaalia vuorokausirytmiä. Tämän uuden työn vuoksi voin taas alkaa harrastamaan jotain. Ja tämän uuden työn vuoksi voin maksaa velkojani nopeammin pois.

Lisäksi minulla on uusi ihana ihmissuhde, kepeä, mutkaton ja helppo, ihanaa seksiä ja huumoria. Ja mies on avulias, komea ja sympaattinen. Sekä tykkään siitä kun asumme omissa talouksissamme (vain viiden minuuttin matkan päässä toisistamme) eikä meidän tarvitse selitellä omia menojamme, tai tarvetta omalle ajalle. Rakastan tätä ihmistä.

Näin siis elämä voi yllättäen hymyillä tällaiselle yli nelikymppiselle yksinhuoltajalle :)

Vierailija
45/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on juuri nyt huikean hyvä vaihe elämässäni -reilun kymmenen uuvuttavan, lähes raunioittavan vuoden jälkeen. Jee! 

Minulle tarjottiin(!) töitä unelmapaikasta ja pystyin lopettamaan todella uuvuttavan työn mahdottomilla työajoilla ja työmatkoilla. Tämän uuden työn vuoksi voin taas olla tarpeeksi läsnä kolmelle lapselleni. Tämän uuden työn vuoksi voin taas elää normaalia vuorokausirytmiä. Tämän uuden työn vuoksi voin taas alkaa harrastamaan jotain. Ja tämän uuden työn vuoksi voin maksaa velkojani nopeammin pois.

Lisäksi minulla on uusi ihana ihmissuhde, kepeä, mutkaton ja helppo, ihanaa seksiä ja huumoria. Ja mies on avulias, komea ja sympaattinen. Sekä tykkään siitä kun asumme omissa talouksissamme (vain viiden minuuttin matkan päässä toisistamme) eikä meidän tarvitse selitellä omia menojamme, tai tarvetta omalle ajalle. Rakastan tätä ihmistä.

Näin siis elämä voi yllättäen hymyillä tällaiselle yli nelikymppiselle yksinhuoltajalle :)

Rauhoitu. Ne 10 tärkeää vuotta menivät jo. Lapset on jo teinejä. Nyt ne ei enää viihdy sun kans, vaan menoillaan.

Vierailija
46/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies ollut yli 20 vuotta, lasten asiat hyvin, siedettävä vakituinen työpaikka, toiveiden mukainen koti.

Vierailija
47/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rauhoitu. Ne 10 tärkeää vuotta menivät jo. Lapset on jo teinejä. Nyt ne ei enää viihdy sun kans, vaan menoillaan.

Anteeksi mitä? Teetpä aikamoisia oletuksia... Kyllä, kaksi teiniä ja viihtyvät onneksi seurassani edelleenkin. Ja yksi alakoululainen, joka todellakin tarvitsee huomiotani ja seuraani vielä hyvinkin paljon. Mutta mistä tällainen kitkerä kommentti?

-44

Vierailija
48/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi kaunis pieni koti, ja saan ekaa kertaa elämässäni asua yksin.

Opiskelen unelma-alaani, jossa lisäksi työllisyys ja palkkaus ovat tosi hyvällä mallilla, joten tulevaisuus näyttää sen suhteen hyvältä. Lisäksi plakkarissa on jo oman alan työpaikka ensi kesäksi.

Elämäni on melko vapaata ja huoletonta, ja saan tehdä mielekkäitä asioita, joista nautin.

Mulla on monta ihanaa ystävää.

Kaiken kaikkiaan elämä on aika kivalla mallilla, ja oon kaikesta tästä kiitollinen.

Vierailija
49/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijoituksilla voisi jo elää säästeliäästi jos tahtoisi lopettaa työt. Ihana kouluikäinen poika. Viinanhimo tuntuu pikkuhiljaa talttuvan ja mieli rauhoittuvan monen sekavan, huuruisen ja kiireisen vuoden jälkeen. T. Yrittäjäisä

Vierailija
50/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana pieni tytär ja ihana pieni poika.

Minulla on mielenkiintoinen työ.

Minulla on kiva koti.

Parisuhteeni voi paremmin kuin vuosiin.

Pärjäämme taloudellisesti.

Olen lakannut välittämästä siitä, mitä muut minusta ajattelevat. En enää suorita saadakseni hyväksyntää. Ne vuodet ovat nyt takanapäin, kuten myös ne ihmiset, jotka satuttivat ja käyttivät hyväkseen heikkouttani. Jäljellä ovat

ne ihmiset, joista saan iloa ja voimaa elämääni.

Vierailija
51/56 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- minä ja läheiseni ovat terveitä. Isälläni on pitkäaikaissairaus mutta hän pysyy oireettomana.

- minulla on ihana aviomies ja kaksi pientä lasta

- meillä on kiva omakotitalo joka on rakkaudella sisustettu

- saan olla äitiyslomalla vakituisesta työstäni kotona kahden lapseni kanssa

- minulla on monta rakasta ystävää

- olen tutustunut muihin äiteihin kotiseudullani

Vierailija
52/56 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- se että saan diagnoosini takia elää rauhassa käymättä ansiotyössä ja omistaa elämäni sille, mille minun uskoakseni kuuluukin omistaa se; yhteiskunta ja muut ihmiset ovat käytännössä lakanneet vaatimasta minulta asioita, ja se on vapauttanut minut tekemään asioita puhtaasti siksi, että sydämestäni haluan

- saan olla terveenä ja oireettomana, vaikka minulla on diagnoosi lääketieteellisesti parantumattomasta sairaudesta; olen Suomen kansalainen, joten kallis lääkkeeni maksetaan 100% verovaroin toisin kuin sama lääke esim. USAn kansalaisilla

- perheeni on kunnossa ja lapseni tulen näkemään taivaassa

- ne ihanan tunnelmalliset talviaamut, varsinkin joulun alla (jos tulee lunta)

- viime vuosien aikana olen ns. eheytynyt henkisesti aika paljon

Tästä tuli huomaamattani pääosin "onni onnettomuudessa" -lista.

Vierailija
53/56 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on

-ihana mies ja lapset

-kiva työ yrittäjänä

-tosi hyviä ja tärkeitä ystäviä

Vierailija
54/56 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana vaimo ja maailman suloisin, reippain ja ihanin tytär.

Vakituinen työpaikka.

Hyviä ystäviä.

Ongelmani / ongelmamme, jotka liittyvät terveyteen ja kotiimme, ratkeavat ehkä jonkin ajan kuluttua.

Vierailija
55/56 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Pääsimme homeasunnosta pois, ja vieläpä isompaan, parempikuntoiseen ja pihalliseen asuntoon.

- Lapsi on saanut päiväkodissa kaverin ryhmän uudesta tytöstä. Ennen oli aina jotain käninää tyttöporukassa ja hän taisi olla vähän ulkopuolinen, nyt toistaiseksi ainakin sujuu tämän uuden kanssa. :)

- Mulla on töitä ainakin ensi huhtikuuhun saakka.

- Voin henkisesti paljon paremmin kuin pitkään, pitkään aikaan.

- Valmistuminen häämöttää jo ensi vuoden puolella ja tuntuu pitkästä aikaa siltä, että kykenen siihen.

Vierailija
56/56 |
25.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen viimeisen 3 vuoden aikana pystynyt maksamaan kaiken käteismaksulla. Asunnon osto, auto, remontti, ilmalämpöpumppu, vakuutukset, ym + yleisen elämisen kulut. Minulla ei ole vakituista työpaikkaa. Sain sopivia työsopimuksia oikeaan aikaan oikeassa paikassa. Olen käytännössä velaton.

En kaipaa luksus elämää. Nautin pienistä asioista. Olen joskus käynyt tosi pohjalla. (itse- aiheutettua ja vääränlainen seura) arvostan, että on lämmin asunto ja pakkasessa ruokia aina saatavilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi