Miksi pitää tapailla monia samaan aikaan!?
Mulla ainakin laskee mielenkiinto heti miestä kohtaan, jos tiedän hänen tapailevan ja paneskelevan muitakin minun aikana. Minä haluan olla se numero 1 ja miehen mielenkiinnon kohde, en mikään varasijalla oleva.
Sitten äijien on turha ihmetellä miksen halua enää nähdä ja pitää yhteyttä.
Kommentit (77)
Tinder tarjoaa mätsejä satunnaiseen tahtiin, eikä naisia voi penkittää viikkokaupalla. Tuskin sinullekaan sopisi, jos mies ehdottaisi että jatketaan juttua ensi kuussa, käyn nyt treffeillä ensin tämän yhden kanssa.
En käsitä minäkään. Ennen muinoiset haaremit olivat paha asia, mutta nyt haaremi on vain jaettu jokaisen omaan kotiin... En ymmärrä naisia jotka suostuvat tyydyttämään miehen silloin kuin muilta naisiltaan ehtii pyörähtämään..
Iso tarjonta ja helppous (tinder) mahdollistaa, aina voi löytyä "parempaa", vaikea sitoutua. Netin ulkopuolella tutustuminen on hitaampaa eikä vastaan tule koko ajan uusia mahdollisuuksia. Esim. jos käyt kerran viikossakin baarissa / juhlissa niin tuskin löytyt ketään joka viikko edes, netissä löydät helposti pari matchia yhden ILTApäivän aikana.
No minä tapailen ihan siksi, että en ennen treffejä tiedä kenestäkään oikein mitään, enkä voi tehdä karsintaa ja päätöstä jatkon suhteen, ennen kuin oikeasti tunnen ihmistä edes vähän. Ajoitusongelma tuo yleensä on, jos yhtäkkiä syntyy useampi kiinnostava keskustelu. Miksi ihmeessä antaisin pakit ihan hyvälle tyypille vain siksi, että ehdin jo lupaamaan treffin jonkun toisen kanssa? Ja sitten taas kun niiden ensimmäisten tai toisten treffien jälkeen on sellainen epävarma olo, että onkohan se mies nyt edes kiinnostunut ja usein tulee sellainen tunne, että tämä taisi nyt olla tässä ja sitten ehtii jo sopimaan seuraavat treffit, kun sitten se edellinen mies vielä ottaakin yhteyttä.
Niin no voi kai sitä haaremiksikin sanoa, jos tapailu on synonyymi panemiselle. Kaikille se ei kuitenkaan sitä ole.
En voisi tapailla miestä, jolla on seksiä toisen naisen kanssa. Voisin kuitenkin kaveripohjalla tavata ja tutustua mieheen, jolla on muitakin naispuolisia kavereita. Mutta jos mies haluaa seurustella kanssani, hänen täytyy olla ihastunut juuri minuun, ja haluta seurustella vain ja ainoastaan minun kanssani. Mihinkään peleihin en lähtisi.
Ja jälleen kerran tuon tähän sen baariesimerkin. Jos ennen ne kontaktit syntyivät baareissa, niin teittekö silloinkin tosiaan niin, että annoitte puhelinnumeron vain yhdelle miehelle kerrallaan? Vaikkei ollut mitään takuita, soittaako mies edes? Tai jos olitte edellisellä viikolla antaneet baarissa puhelinnumeron Heikille ja käyneet hänen kanssaan kahvilla torstaina, mutta uutta tapaamista ei sovittu, eikä lauantaihin mennessä Heikistä kuulunut mitään, et voi antaa lauantaina puhelinnumeroasi Matille, vaikka hän vaikuttaa tosi mukavalta?
Päivitä itsesi vuoteen 2017 sieltä kansakouluajoilta. Enää ei ole ihanne ja normi päätyä avioliittoon tai kahden väliseen suljettuun parisuhteeseen vaan suhteet voi olla mitä monimuotoisempia. Ihmisellä on erilaisia tarpeita, joita ei tyydytetä yhden ihmisen kanssa ja suurinta osaa ihmiskunnasta ei luotu näihin kahden välisiin suhteisiin.
Onko tämä sukupuolisidonnaista käytöstä?
Vierailija kirjoitti:
En voisi tapailla miestä, jolla on seksiä toisen naisen kanssa. Voisin kuitenkin kaveripohjalla tavata ja tutustua mieheen, jolla on muitakin naispuolisia kavereita. Mutta jos mies haluaa seurustella kanssani, hänen täytyy olla ihastunut juuri minuun, ja haluta seurustella vain ja ainoastaan minun kanssani. Mihinkään peleihin en lähtisi.
Siis noinhan tapailu yleensä kaikilla muillakin menee. Ei tapailu ole seurustelua. Ja seurusteluun ryhtyminen tarkoittaa juuri sitä, ettei enää tapailla muita.
Siksi, kun haluan tutustua erilaisiin ihmisiin niin miehiin kuin naisiinkin.
Vierailija kirjoitti:
No minä tapailen ihan siksi, että en ennen treffejä tiedä kenestäkään oikein mitään, enkä voi tehdä karsintaa ja päätöstä jatkon suhteen, ennen kuin oikeasti tunnen ihmistä edes vähän. Ajoitusongelma tuo yleensä on, jos yhtäkkiä syntyy useampi kiinnostava keskustelu. Miksi ihmeessä antaisin pakit ihan hyvälle tyypille vain siksi, että ehdin jo lupaamaan treffin jonkun toisen kanssa? Ja sitten taas kun niiden ensimmäisten tai toisten treffien jälkeen on sellainen epävarma olo, että onkohan se mies nyt edes kiinnostunut ja usein tulee sellainen tunne, että tämä taisi nyt olla tässä ja sitten ehtii jo sopimaan seuraavat treffit, kun sitten se edellinen mies vielä ottaakin yhteyttä.
Eli pidät vaan varalla? Tietääkö nämä sun treffikumppanit, ettei ole ainoita?
Mies pyörittää keskimäärin noin 7-8 naista vain yksi voi olla sijalla 1. Muut odottavat vaihtopenkillä vuoroaan.
Naiset saa yleensä valita kymmenistä/sadoista miehistä jotka tekee aloitteen.
Moni mies joutuu valitsemaan niistä muutomasta naisesta, jotka sattuu saamaan järkevään keskusteluyhteyteen.
Eli naisilla lienee runsaudenpula ja miehillä taas useammin pyrkimys valita vähiten huono sellaisista jotka nyt sattuu löytämään.
Jos tilanne olisi 50/50, eli naiset&miehet ottaisi saman määrän aloitteita, ja yhtä kohden olisi esim 5 ehdokasta = homma olisi selvempää.
Omat kokemukset on sitä, että samaa naista heruttaa kymmeniä miehiä, niin eipä sitä sitten kiinnosta sellaisen huomiosta kilpailla
Mun mielestä tutustumistreffeillä, siis 1-3 ensimmäistä, saa käydä niin monen kanssa kuin siinä tyrkyllä on. Kunhan ei kiellä samaa toiselta. Jos sulla on siinä useampi mätsi, joista saa lisäselkoa vain tapaamalla, niin totta kai kannattaa tavata kaikki sillä hetkellä kiinnostavat! Ei siinä vaan ole mitään järkeä, että "tää kuukausi on omistettu Mikolle". Ensi kuussa "Marko" on ehkä jo varattu, eikä ole kiinnostunut susta. Toki jos Mikko on yksi ylitse muiden, niin mikäs siinä. Se vaan on aika harvinaista, että pääsisit valitsemaan parhaan suoraan karkkikaupan hyllyltä. Mutta tässä kannattaa huomioida se, että itselleni ekat tapaamiset ovat vain tutustumista uuteen ihmiseen. Siinä ei ole mitään pahaa. En harrasta irtosuhteita.
Myönnän kerran loukkaantuneeni, kun olin tavannut erään herran "jo" kolmesti, ja näin hänen vihjailevan tapaamista jollekin uudelle naiselle netissä. Olin vielä vähän naiivi, vaikka itselläkin oli vielä verkot vesillä, eikä mistään oltu sovittu.
Miksi pitäisi sitoutua vain yhteen ihmiseen, kun vasta tapaillaan?
Treffailu ei ole = parisuhde
Treffailu on ajanvietettä, jossa vasta tutustutaan mielenkiintoisiin ihmisiin.
Minulle riittää ihan yksi kiinnostava mies kerrallaan. Toki olen voinut ensimmäiset treffit sopia 3 eri miehen kanssa ja yleensä yhden kanssa sovitaan sitten lisää treffejä :) haluan keskittyä vain yhteen kerrallaan. Toki, jos ei olisi mitään suurempaa kiinnostusta, niin voisin muitakin tavata... Minulle tulisi ainakin sellainen olo, ettei mies tosissaan ole minusta kiinnostunut, jos hän tapailee muitakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli pidät vaan varalla? Tietääkö nämä sun treffikumppanit, ettei ole ainoita?
Siis millä tavalla mielestäsi pidän varalla, jos juttelen kahden ihmisen kanssa yhtä aikaa, enkä tiedä heistä kummastakaan oikein mitään? Kenellekään en ole sanonut, että seurustelen heidän kanssaan. Pitäisikö sinun mielestäsi mieluummin antaa kokonaan pakit vain sen takia, etten ole vielä ehtinyt treffeille sen edellisenkään kanssa?
Mitä mieltä olette? Siis jos tapaa jonkun kivan ihmisen ja haluaa alkaa tutustua paremmin häneen, niin miksi siinä pitäisi olla myös muita? Mä en käsitä. En mä ihan huvikseni ketään tapaile ja yksi kerrallaan riittää hyvin! En tarvitse enkä halua mitään haaremia! Tuntuu, että miehillä paljon tätä. Jotkut jopa valehtelee, etteivät tapaile muita, mutta jäävät kuitenkin kiinni. Ap