Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Munkkineimi yksiö 34 neliötä, 610 euroa sisältää nettiyhteyden, sähkön ja veden.
Eli täällä päin tosi edullinen. Vuokranäytässä vanha rouva tykästyi muhun, kun olin päässyt lääkikseen ensi yrittämällä ja muutenkin synkkasi.
Sain tuoda koirankin :)
Iski kateus... Miten jotkut ovat niin kultalusikka suussa syntyneitä. Sano nyt vielä, että pappa maksaa vuokran.
Kannattaa avata suunsa oikeissa paikoissa. Mäkin sain 550 €/kk 35 m2 yksiön Harjusta Vaasankadulta, kun juttelin ihmisille oikeaan aikaan. Ja liksa oli ~3,5K. Hyvä diili.
375e vajaa 30 neliöinen yksiö Helsingin Viikissä
Heikohkon varustelutason alle 30 neliön yksiö Tampereella lähellä keskustaa 600 euroa vesi mukaan luettuna. Asunto on kuitenkin sijainniltaan täydellinen ja oikeastaan kaikki tarvitsemani on kilometrin säteellä. Myös taloyhtiö on hyvä sekä naapurit rauhallisia ja hiljaisia. Vähän varmaan saisin hintaa pudotettua tai ainakin paremman varustelutason samaan hintaan jos muuttaisin, mutta en viitsi alkaa muuttamaan näin hyvältä paikalta pienen säästön tai parannuksen takia. Lähinnä kaipaisin asuntooni keittiön, jossa olisi enemmän laskutilaa ja pienen vaatehuoneen. Saunakin olisi ihan kiva, mutta toisaalta en ole valmis maksamaan siitä juurikaan ylimääräistä. Lasitettu parveke olisi myös kiva säilytystä varten.
560€, ilman asunistukea 930€. 80 neliön kolmio muuttotappiokunnassa itä-suomessa kaupungin vuokratalo. T. Työtön yh
Lahden keskusta 610 € 48 neliöinen kaksio.
Omistusasunto 55m2 Helsingissä, velaton, maksan 280€ vastiketta.
400 euroa, 33 neliön omakotimökki. Sisältyy sähkö ja vesi.
576 €/kk, sisältää perusmaksun vedestä. 46 m2 Kuopiolaisessa lähiössä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Munkkineimi yksiö 34 neliötä, 610 euroa sisältää nettiyhteyden, sähkön ja veden.
Eli täällä päin tosi edullinen. Vuokranäytässä vanha rouva tykästyi muhun, kun olin päässyt lääkikseen ensi yrittämällä ja muutenkin synkkasi.
Iski kateus... Miten jotkut ovat niin kultalusikka suussa syntyneitä. Sano nyt vielä, että pappa maksaa vuokran.
Kannattaa avata suunsa oikeissa paikoissa. Mäkin sain 550 €/kk 35 m2 yksiön Harjusta Vaasankadulta, kun juttelin ihmisille oikeaan aikaan. Ja liksa oli ~3,5K. Hyvä diili.
Todella kallis Jyväskylässä, vaikka hyvä paikka onkin.
Vuokrat ovat paljon lähempänä toisiaan kuin ostoneliöt.
Eli jossain Kouvolassa voi joutua maksamaan melkein saman kuin Lepäävaarassa. Kouvolassa kuitenkin ostoneliö on jotain tonnin max ja Leppävaarassa parhaimmillaan viisi.
Outo juttu! Tästä oli artikkelikin joitain aikoja sitten Hesarissa.
500e/kk Kuopiossa, 35neliöinen saunallinen yksiö.
2750€/kk + autotallipaikka 150€/kk. 108 neliötä Helsinki.
485,80/kk
Asun Nummelassa (44km Helsinkiin) kunnan vuokratalossa, kaksiossa. En pidä asunnosta, tämä on kulunut, tässä on muovimattolattia ja ikkunoista puhaltaa kylmä sisälle.
Mutta sijainti on hyvä. Bussilla pääsee Helsinkiin 50-55 minuutissa.
635 Kerava 48 neliöö Luhtitalossa Savion as. Palkka käteen 2000.
690 €/kk, 27 neliöä, Helsinki. Vuokrat pk-seudulla ihan kamalat.
Vierailija kirjoitti:
430 euroa.
Itse myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa avata suunsa oikeissa paikoissa. Mäkin sain 550 €/kk 35 m2 yksiön Harjusta . Vaasankadulta, kun juttelin ihmisille oikeaan aikaan. Ja liksa oli ~3,5K. Hyvä diili.
:tai sitten pitää suunsa kiinni. En ärsyttänyt äitipuoltani, niin järkkäs vastikkeella 190 /kk , siskonsa kaksion Mäki-Matissa. Omistaja laittaa veroilmoitukseen, asunto perheen käytössä. Näen akkaa, äitipuolta, pari kertaa vuodessa enkä auo päätäni. Siskonsa olen nähnyt 2 kertaa 10 vuoden aikana, tervehdin kohteliaasti. Palkasta jää päivärahoineen liki 4 k, käteen. Kohta omaan kivalla pohjakassalla, eikä enää sinkkuna. Hyvin menee, mutta menköön.
510e/kk, sisältää veden. Kuopion keskusta ja kokoa 21 neliötä.