PULLONPALAUTUSTULOT ovat veronalaista ansiotuloa, jos pulloja ei ole ostanut itse
Kommentit (20)
Minä keräsin kerran pulloja enkä ilmoittanut verottajalle.
Miten minulle käy?!
Kyllä nyt pitäisi palkata lisää porukkaa verovirastoon, niin että ehtisivät valvomaan kaikkia pullonkerääjiä.
Joskus keräsin festareilla pulloja 3 päivää ja sain niistä 1100 euroa. Se olis sitä aikaa kun omia juomia sai viedä festareille vuosina 2001-2006. Ihan hirveesti oli pulloja jaa tölkkejä kaduilla ja festari aluella jonne pääsin vielä ilmaiseksi. Se oli 12 tuntia pullon keräystä joka päivä. Minulla oli enoni pakettiauto apuna jonne lastasin pulloja ja varastoin niitä sen takapihalle. Ei enää näy missään pulloja että niistä tienais.
Ostin ja join kaikki 118 olutölkkiä ihan ite, eikä mennyt kun kolme päivää. Ja yötä.
Opettele kirjoittaan, kolme virhettä aloituksessa. Aika hyvin kyllä
Vierailija kirjoitti:
TROLLI
TRULLI
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TROLLI
TRULLI
Jarno?
Vierailija kirjoitti:
Niin lahjaveron.
Lahjaveroa on maksettava, jos saat samalta lahjanantajalta lahjoja vähintään 7 500 euron arvosta kolmen vuoden aikana
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lahjaveron.
Lahjaveroa on maksettava, jos saat samalta lahjanantajalta lahjoja vähintään 7 500 euron arvosta kolmen vuoden aikana
Tavanomainen koti-irtaimisto on verotonta, jos sen arvo on alle 4 000 euroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin lahjaveron.
Helevetin moinen duuni pullomuoreilla ensin selvittää kenen pullon juuri puistonpenkiltä löysi ja pitää kirjaa jokaisesta löytämästään pullosta ja niiden omistajasta, ettei vaan kolmessa vuodessa mene yli 7500 euron per lahjoittaja ;)
Tölkkien ja muidenkin pantillisten juomien säilytykseen tarkoitettujen tai pantillisten juomien säilytykseen suunniteltujen eri materiaaleista valmistettujen erilaisten pakettikokojen eri pakkausratkaisuihin tulossa vahva tunnistautuminen viimeistään ensi vuoden puolella koskien kaikkia tölkki-ja pullopalautuspisteitä. T. hallitus.
Pullokuitit saa vain Suomi.fi.sovelluksella jatkossa.
Äitini kävi luonani ja jätti yhden limutölkin minulle. Sisällön voin siis juoda ilman seuraamuksia, mutta kuori pitää ilmoittaa verottajalle...?
Aikauhee, nyt menee unet. Mitä tästäkin nyt tulee?