Yksinasuva! Kuinka paljon maksat vuokraa?
Itse maksan 709e/kk, tuntuu suolaiselta mutta asunto on palvelee minua täydellisesti joten en raaski muuttaa halvempaan
Kommentit (740)
68 m2 kaksio parin kilometrin päässä Tampereen keskustasta, vuokra + vesi 800 €/kk.
Asumistuen jälkeen noin 150€(Olen opiskelija). Kaupungin vuokrayksiö, ruma kuin mikä. Sijainti ok. Jos olisin töissä niin maksaisin kivasta kodista vaikka 700€/kk.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Munkkineimi yksiö 34 neliötä, 610 euroa sisältää nettiyhteyden, sähkön ja veden.
Eli täällä päin tosi edullinen. Vuokranäytässä vanha rouva tykästyi muhun, kun olin päässyt lääkikseen ensi yrittämällä ja muutenkin synkkasi.
Sain tuoda koirankin :)
Iski kateus... Miten jotkut ovat niin kultalusikka suussa syntyneitä. Sano nyt vielä, että pappa maksaa vuokran.
Itseasiassa kyllä maksaa :D
Vuokra 595e, Turku, 61 neliötä.
Asumistuen jälkeen jää maksettavaksi jotain 150e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helsinki, Munkkineimi yksiö 34 neliötä, 610 euroa sisältää nettiyhteyden, sähkön ja veden.
Eli täällä päin tosi edullinen. Vuokranäytässä vanha rouva tykästyi muhun, kun olin päässyt lääkikseen ensi yrittämällä ja muutenkin synkkasi.
Sain tuoda koirankin :)
Iski kateus... Miten jotkut ovat niin kultalusikka suussa syntyneitä. Sano nyt vielä, että pappa maksaa vuokran.
Itseasiassa kyllä maksaa :D
Ei maksa! Ei saa esiintyä toisena täällä.
Saan opintotuet ja käyn töissä ja maksan itse loput työssä käymällä. Olen ns. hyvästä suvusta ja siihen meillä kuuluu itsensä elättäminen arvona.
Totta kai voi kritisoida yhteiskunnan tukia. Mutta siihen ei minulla ole vaikutusvaltaa.
300€. Yksiö maalla tuppukylän keskustassa.
Mulle ei ole vielä vuosienkaan jälkeen selvinnyt mikä tämä peukutuslogiikka näissä ketjuissa on 🤔
80 euroa, sisältää veden ja sähkön. Asuntona vanhempieni omistama pieni saunallinen omakotitalo uudellamaalla.
917,50€/kk
Kouvola, rivari 74,5m2
560€. Rovaniemi, keskusta, 31 neliötä. Uudiskohde omalla saunalla ja isolla parvekkeella.
570 euroa Helsingissä 2km keskustasta. 40 neliötä. Kauhean meluisa vuokra-asunto katutasossa. Melut kuuluu joka ilmansuunnasta 24h vuorokaudessa. En muuta kun muutkaan ei ole nyt minulle tarjolla tuohon hintaan ja kaupungin kämpät menevät muille.
680e/kk ja Helsinki. Suolaselta tuntuu.
450 e/kk. Oulu, keskusta. Yksiö 38 neliötä.
Vierailija kirjoitti:
560€. Rovaniemi, keskusta, 31 neliötä. Uudiskohde omalla saunalla ja isolla parvekkeella.
Miten se voi maksaa noin törkeästi?
Vierailija kirjoitti:
Mulle ei ole vielä vuosienkaan jälkeen selvinnyt mikä tämä peukutuslogiikka näissä ketjuissa on 🤔
No tuskin kaikki peukuttajat noudattavat jotain yhtenäistä logiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se voi maksaa noin törkeästi?
Jostain syystä Rovaniemi on nykyään melko hintava 😕