Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
161/1255 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katsooko tätä sarjaa enää kukaan? Itse en ole enää paria vimeisintä jaksoa jaksanut katsoa kun tuntuu ettei kausi etene yhtään mihinkään.

Harmittaa ettei edes sitä jakson jälkeistä Talking Dead-keskusteluohjelmaa ole Fox viitsinyt tänä vuonna ostaa, se sentään tarjosi monesti enemmän kuin itse jaksot.

Lopetin kutoskauteen. Ilmeisesti maailmallakin on kiinnostus loppunut, jostain luin että katsojamäärät ovat romahtaneet kakkoskauden tasolle.

Vierailija
162/1255 |
28.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rick on koko ajan puhunut muille siitä, että pysytään suunnitelmassa. Eli varmaan siihen suunnitelmaan jostain syystä sitten kuului tuokin, että jää kaatisjengin vangiksi. Kun ei vaikuttanut edes erityisen huolestuneelta tuossa tilanteessa.

Eipä saatu sille helikopterille mitään selvyyttä tässä jaksossa.

Neganin porukoita voisi kyllä näyttää enemmän. Kiinnostaa, miten pappi pärjäilee. En ole muuten Eugenesta vieläkään ihan varma, onko täysillä Neganin mukana, vai onko toinen jalka vielä Rickin puolella. Jos jossain ratkaisevassa tilanteessa vielä vaihtaa puolta, tai ainakin auttaa Rickin jengiä. Kova hinku näyttää olevan Darylilla listiä Dwight, halunnee liivinsä takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montako jaksoa vielä ennen välitaukoa?

Tuntuu, että tässä kaudessa oli aluksi monta jaksoa, joissa ei tapahtunut juonessa yhtään mitään. Jotain joutavaa tavallista tappelua ja pitkäpiimäisiä keskusteluja. Ei mitään sä ärsyttävää juonta. Ja aika ei etene, kun ensin näytetään koko kahden jakson verran saman päivän tapahtumia ensin toisen porukan kannalta ja sitten toisen.

Nyt varmaan ekan kauden puolikas on loppumassa, kun viimeinkin alkoi jotain tapahtua ja näytettiin useampia päähenkilöitä.

Ärsyttää, ettei voi näyttää lähes kaikkien päähenkilöiden tapahtumia samassa jaksossa. Ei hitaita lisää jännitystä vaan tylsistyttää. Varmaan on tarkoitus näyttää useampi pitkäveteinen jakso ja sitten kausien lopuksi tapahtumatäyteinen jakso, niin katsojat luulevat, että nyt alkaa kiinnostava kausi ensi kaudella ja odottavat innolla. Katin kontit.

Vierailija
164/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Papin kohtalolle ei saatu mitään selvyyttä. Hän kai sitten vaan kuolee. Helikoptereista odotin jotain jännää, mutta ei niistäkään kerrottu mitään.

Kausi varmaan "huipentuu" Neganin vangitsemiseen ja sitten laskeutuu vieras helikopteri ja näytetään sieltä laskeutuvaa porukkaa. Sitten katsojat "jännityksellä" odottavat seuraavaa kautta, mitä ne helikopterimiehet ovat. Näin siis arvaan. Tietoa ei ole.

Vierailija
165/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Keväälläkin päättyi siihen, että Rickin porukka oli vihdoin jälleen koossa ja toimintatarmoa täynnä. Luulin, että tulee kiinnostava syksy. Ei tullut, vaan tylsä.

Vierailija
166/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sarja toistaa itseään ihan koko ajan. Nyt pitäisi saada jo piste noille eri porukoiden välisille valtataisteluille. Ne ei kiinnosta enää ketään.

Aluksi sarja oli paljon mielenkiintoisempi, kun muita ihmisiä oli tosi vähän. Nyt ihmisiä tuntuukin olevan joka mutkassa ja kaikki tietty kauheita pahiksia.

Mua kiinnostaisi enemmän jos sarja alkaisi mennä taas siihen suuntaan, että ruoka, bensa, ammukset alkaa olla loppu ja kulkijoita alkaa olla hitosti lähimailla.

Vierailija
167/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

lol vitosen kohdalla totesin että minkä hiton takia katson moista paksaa ku nelonenkin oli jo tylsä. Eikä kolmosessakaan paljon hurrattavaa.

Vierailija
168/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika kummallisia tyyppejä olette. Kukaan ei tunnu sarjasta pitävän ja ulistaan kuorossa miten kaikki on niin tylsää... Miksi ihmeessä te sitten katsotte sitä? Jos ei jostain pidä niin luulisi sen verran käden liikkuvan että kanavaa vaihtaa.

Vierailija
169/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraan lähinnä Tyttäreni seuraksi.

Vierailija
170/1255 |
29.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakohan kautta vielä tehdään. Tuohon keksii ihan talvisin kiinnostavia juonenkäänteitä, mutta sarja on jämähtänyt samaan.

Vierailija
171/1255 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleva jakso on nro 7eli puoliväli häämöttää.

Vierailija
172/1255 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika kummallisia tyyppejä olette. Kukaan ei tunnu sarjasta pitävän ja ulistaan kuorossa miten kaikki on niin tylsää... Miksi ihmeessä te sitten katsotte sitä? Jos ei jostain pidä niin luulisi sen verran käden liikkuvan että kanavaa vaihtaa.

Tästä on tosiaan tullut uliuliurpojen ykkössarja, pakko katsoa että pääsee joka viikko ulisemaan miten epärealistista taas oli ja hahmotkin on tyhmiä ja itse hoitais tilanteen paljon paremmin. Sitten kun joku kyseenalaistaa että miksi katsot niin selityksiä löytyy :D 

Vierailija
173/1255 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin olisi mukava lukea keskustelua ihan juonikuvioista eikä siitä, miten huono ja tylsä sarja on. En itsekään käy kommentoimassa keskusteluja sarjoista, joista en itse pidä. Kun ei kiinnosta.

Vierailija
174/1255 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkauksia kuka menettää henkensä vielä mid season finalessa vai menettääkö kukaan?

Vierailija
175/1255 |
30.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Carl kuolee, varma tieto.

Vierailija
176/1255 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen kuullut huhuja, että Carl kuolee. Harmin paikka!

Vierailija
177/1255 |
01.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat huhut olen kuullut ja uskoinkin niihin alkuunsa mutta olen vähän muuttanut mieleni tässä.. Ei ehkä kuolekaan vaan ennemmin loukkaantuu vakavasti ja on poissa pelistä lähes koko loppukauden. Veikkaanpa vielä että tuo jää midseason finalen isoks cliffhangeriks että miten Carlin käy ja ehkä jopa ysijaksossakin vielä annetaan ymmärtää että kuoli. 

Kahdessa viimeissä jaksossa ennen taukoa kuolee varmaan ainakin osa niistä Neganin luottomiehistä, ei varmaan Simon vielä eikä Dwight tietenkään mutta ne kaksi-kolme muuta ehkä. Ja toivottavasti roskakasan Jadis kuolee myös. Rickin joukoista en osaa sanoa.. En ymmärrä mikä on esim Rositan tai Taran rooli sarjassa enää ja kumpi vaan vois hyvin kuolla.

Vierailija
178/1255 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rositaa ja Taraa veikkaan myös, jompi kumpi kuolee.

179/1255 |
02.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurannut sarjaa alusta asti, joten tietysti en voi lopettaa nyt, vaikka olisi kuinka tylsä. Mut tää kausi on ollu tähän mennessä mun mielestä tosi hyvä! Onhan monen viikon pitkä useasta paikasta samanaikaisesti tapahtuva hyökkäys Sanctuaryyn paljon jännempää kun odottelu. Kuitenkin 1 kausi oli mielestäni paras, niinkuin voisi useasta sarjasta odottaa.

Vierailija
180/1255 |
04.12.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä näy Eugenella olevan kanttia käräyttää Dwightia, vaikka onkin siirtynyt Neganin leipiin. Taitaa ensi jakso olla mid-season finale, jossa Negan ja Saviorsit vihdoin kukistuvat. Sitten sarjassa kai tapahtuu aikaharppaus monta vuotta eteenpäin.