The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Kylläpäs oli harmoniaa ja aikaharppaus.
Siis siinä feariswajo te olette nähneet aikaharppauksen.
Pääsarjaan kun on tulossa, muttei kaisitä missään voi vielä nähdä. Onkin tuo uusin sarjis lukematta mulla.
Vierailija kirjoitti:
Siis siinä feariswajo te olette nähneet aikaharppauksen.
Pääsarjaan kun on tulossa, muttei kaisitä missään voi vielä nähdä. Onkin tuo uusin sarjis lukematta mulla.
Onhan tuo ihan selkeesti tuossa trailerissa näkyvillä. Lapset kasvaneet. Leskellä on vauva, vaikka sehän oli alkukuukausia raskaana kun kasi kausi loppui. Viljelykset olivat suurentuneet, oli vesitorni rakennettu.. Ehkä 1,5 vuoden harppaus.
MIchonnella oli Lucille trailerin lopussa.
Tässä pätkässä avattu enemmän tuota ysikauden traileria ja vähän pikku yksityiskohtia kasikaudesta mm. Whisperers.
Epämääräinen kysymys liittyen "kuiskaajiin". Jotkut aiemmilla kausilla ratsas sen jonkun jokiveneen ja rannalla näkyi jalat ja kengät. Tuliko koskaan selvitettyä kelle ne jalat kuuluivat, vai olisko ollut jo noita kuiskaajia? Oliskohan niitä enemmänkin livautettu sinne tänne?
Psst uusi lehti on taas tullut. Ja kohta jatkuu FTWD, jee :D
Kiitti lehtivihjeestä!
Fearia en seuraa, kun ei oo sitä ohjelmapalvelut ostettuna
Milloin alkaa The walking dead?
Harmittaa vaan nuo puolikkaat kaudet. Kun vihdoin alkaa tapahtua ja pääsee taas sarjaan kiinni, se jo jää tauolle.
Eikös se joskus lokakuussa ole? Mä olen seurannut Fearia nyt, sekin puolitetaan kesken kauden ja jatkuu nyt. Uusi lehtikin tulee taas kohta, jee :D
Vierailija kirjoitti:
Uus lehti olis taas julki..
Kiitos tiedosta. Menen lukemaan.
Viikon pstä jatkuu! Tänään tulee viimeinen 4. Kauden Feari ja keskiviikkona uusi lehti!
No, joku laittoi kaudesta 9 uuden ketjun.
Siitä tosin puuttuu linkki lehteen!
Jaahas helikopteri bongattu ja sarjiksesta tutut hahmot tulevaisuudesta aikaa jälkeen Neganin kukistuminen ja uuden ajan alku. Jes!