The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Negan-juoni alkaa jo kyllästyttää. Ensin oli se kuvernööri, jonka kanssa taisteltiin ihan liian pitkään ja nyt sitten tuo.
Sori OT, mutta seuraako joku vielä Fear the Walking Deadia? Mä katoin nyt vasta kolmoskauden, kun en oikein jaksanut keskittyä siihen keväällä.
Mä olen katsonut myös Fear of The Walking Dead, onko siitä tullut jo uusia jaksoja?
Vierailija kirjoitti:
Olihan sellainen helikopteri aiemminkin ja siinä oli armeijan väkeä. Joku pahisporukka ne armeijan miehet tappoi. Ja taisi tuhota heidän tukikohtansakin vielä.
Ai kuvernöörin porukka? Miten mä en muista tätä..
Vierailija kirjoitti:
Mä olen katsonut myös Fear of The Walking Dead, onko siitä tullut jo uusia jaksoja?
On tullut kolmas kausi, alkoi keväällä ja loppui lokakuussa, kesällä oli pieni tauko välissä. En tiedä, miten tätä Suomessa näytetään, olettaisin, että jossain nettipalvelussa on.
Vierailija kirjoitti:
Sori OT, mutta seuraako joku vielä Fear the Walking Deadia? Mä katoin nyt vasta kolmoskauden, kun en oikein jaksanut keskittyä siihen keväällä.
Yritin katsoa tätä sarjaa joskus mutta koko toteutus ja näyttelijät olivat niin huonoja että en pystynyt. Alkoi vain ärsyttämään koko ohjelma. Surkea köyhän miehen walking dead. En tiedä sitten onko sarja parantunut ajan myötä. Katsoin vain ensimmäisen tuotantokauden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On tullut kolmas kausi, alkoi keväällä ja loppui lokakuussa, kesällä oli pieni tauko välissä. En tiedä, miten tätä Suomessa näytetään, olettaisin, että jossain nettipalvelussa on.
No mä olen katsonut nää aiemmat Popcorn Timessa niin luulisi löytyvän. Tekstityksiä siellä ei kyllä ole.
Minustakin viimeisimmässä twd jaksossa luki teksityksissä että ei voinut laskea ensimmäistä vaimoa maahan. Meilläkin oli tv niin hiljaisella että en kuullut kuinka se sanottiin. Eli ei pystynyt lopettamaan vaimoa vai ei pystynyt laskemaan käsistään?
Kohta toivottavasti selviää kuka helikopterilla lentelee.
Täälläkin odotellaan. Enemmän jännittää paljastuuko Dwight ja mitä sitten tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olihan sellainen helikopteri aiemminkin ja siinä oli armeijan väkeä. Joku pahisporukka ne armeijan miehet tappoi. Ja taisi tuhota heidän tukikohtansakin vielä.
Ai kuvernöörin porukka? Miten mä en muista tätä..
Se oli muistaakseni ennen kuin kuvernööri tuli kuvioihin.
Onpa tuo Maggien näyttelijä vanhentunut nopeasti. Ei ole enää ollenkaan sellainen kaunotar kuin oli vielä pari kautta sitten.
Ärsyttävää, että Rick meni tuonne kantis porukan luokse. Inhottava johtaja niillä.
Miettikää, miten hitaasti etenee. Michonne ekaa kertaa tällä kaudella.
Katsooko tätä sarjaa enää kukaan? Itse en ole enää paria vimeisintä jaksoa jaksanut katsoa kun tuntuu ettei kausi etene yhtään mihinkään.
Harmittaa ettei edes sitä jakson jälkeistä Talking Dead-keskusteluohjelmaa ole Fox viitsinyt tänä vuonna ostaa, se sentään tarjosi monesti enemmän kuin itse jaksot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mä olen katsonut nää aiemmat Popcorn Timessa niin luulisi löytyvän. Tekstityksiä siellä ei kyllä ole.
Minustakin viimeisimmässä twd jaksossa luki teksityksissä että ei voinut laskea ensimmäistä vaimoa maahan. Meilläkin oli tv niin hiljaisella että en kuullut kuinka se sanottiin. Eli ei pystynyt lopettamaan vaimoa vai ei pystynyt laskemaan käsistään?
Kiitos, juuri noin minäkin sen muistan.
Nyt Rick on sitten kaatiksella vankina. Toivottavasti Eugenius ei paljasta Dwightia...
Mulla meni ohi tiesikö muut oikeasti mihin Rick lähti vai yrittikö vain huijata kaatiksen johtajaa?
Ei se mun mielestä mitään sellaista sanonut Darylille kun se auto posahti?