Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
1041/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin mä ajattelin että 1 kirja on 1 jakso nimien perusteella vasemmanpuoleisessa valikossa tuolla sarjakuvakaupassa. Kun ne on nimetty jaksojen nimillä. Compedium on sit vissiin isompi kooste kun niitä on 1, 2 ja 3 ja jos sivuja on se 100? Voihan sitä yrittää selvittää mitä viimeisin numero pitää sisällään?

-se joka linkitti sarjakuvakaupan sivun

Ainakin compedium ykkösessä on yli tuhat sivua ja käsittää numerot 1-48. Tähän hätiin en muista, mihin päättyy (mitkä ovat viimeiset tapahtumat) mutta voin käydä katsomassa jos google ei osaa auttaa asiassa.

Vierailija
1042/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No olipa päätös taas kaudelle, pidetään Negan hengissä että voi myöhemmin taas aiheuttaa jotain harmeja  yms.  Ja s Darylin joukon orastava salaliitto. Mitä ihmettä se Jeesusmieskin siinä teki, kun on aina paasannut ettei saa tappaa ynnämuutasaissea ja nyt yhtäkkiä sekin haluaa olla verta vuodattamassa.

Olen vahvasti sitä mieltä, että Jesus katsoo Maggien perään ettei hän tee typeryyksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1043/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikavilkaisulla TWD #144 liittyy Whisperersiin eli edellä on. Tekisi mieli tilata mutta on loppuumyyty ja toisaalta jos huonolaatuinen niin eipä kannata melkein 70 euroa maksaa :(

Vierailija
1044/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin mä ajattelin että 1 kirja on 1 jakso nimien perusteella vasemmanpuoleisessa valikossa tuolla sarjakuvakaupassa. Kun ne on nimetty jaksojen nimillä. Compedium on sit vissiin isompi kooste kun niitä on 1, 2 ja 3 ja jos sivuja on se 100? Voihan sitä yrittää selvittää mitä viimeisin numero pitää sisällään?

Ainakin compedium ykkösessä on yli tuhat sivua ja käsittää numerot 1-48. Tähän hätiin en muista, mihin päättyy (mitkä ovat viimeiset tapahtumat) mutta voin käydä katsomassa jos google ei osaa auttaa asiassa.

Kerro vaan, jos voisit.

Onpa siinä paljon sivuja. Compedium on suomeksi tiivistelmä sanakirjan mukaan.

Tämä mulla oleva satasivuinen kirja on sitten eri juttu. Tämä on hiljattain ilmestynyt ja tosiaan vasta numero 29. Tässä ei tietonaista tai Pamelaa esiinny ja kontaktit Whispersien kanssa ovat vasta aluillaan. Tässä ei lue compedium, vaan tällä on nimi: Lines we Cross.

Vierailija
1045/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan, jos voisit.

Tämä mulla oleva satasivuinen kirja on sitten eri juttu. Tämä on hiljattain ilmestynyt ja tosiaan vasta numero 29. Tässä ei tietonaista tai Pamelaa esiinny ja kontaktit Whispersien kanssa ovat vasta aluillaan. Tässä ei lue compedium, vaan tällä on nimi: Lines we Cross.

Toi ykkönen loppuu siihen kun Rick ja kumppanit pakenevat vankilasta Kuvernöörin hyökättyä sinne.

Vierailija
1046/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro vaan, jos voisit.

Toi ykkönen loppuu siihen kun Rick ja kumppanit pakenevat vankilasta Kuvernöörin hyökättyä sinne.

Selvä, kiitos tiedosta! Eli tapahtumat loppuvat monta kautta sitten.

Vierailija
1047/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No olipa päätös taas kaudelle, pidetään Negan hengissä että voi myöhemmin taas aiheuttaa jotain harmeja  yms.  Ja s Darylin joukon orastava salaliitto. Mitä ihmettä se Jeesusmieskin siinä teki, kun on aina paasannut ettei saa tappaa ynnämuutasaissea ja nyt yhtäkkiä sekin haluaa olla verta vuodattamassa.

Olen vahvasti sitä mieltä, että Jesus katsoo Maggien perään ettei hän tee typeryyksiä.

Voi olla niin, mutta sitten jos miettii toisinpäin, niin on epäloogista. eli miksi Maggie kertoisi tuollaisen suunnitelman hänelle, jonka kaikki tietää välttävän tappamista.

Vierailija
1048/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikavilkaisulla TWD #144 liittyy Whisperersiin eli edellä on. Tekisi mieli tilata mutta on loppuumyyty ja toisaalta jos huonolaatuinen niin eipä kannata melkein 70 euroa maksaa :(

Mikä se tuo sitten on. Numero on noin suuri kuin 144, joten luulisi, että siinä olisi numeron perusteella pienempi määrä sivuja kuin mun uusinta painosta olevassa satasivuisessa, joka on vain numero 29.

Mutta koska tuo sinun mainitsema kirja on noin kallis, sen täytyy olla paljon paksumpi kuin mun, mutta julkaisujärjestyksen numeron suuruus hämää.

Vierailija
1049/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole muuten kummallista, että eivät säästä ja varastoi bensaa jonnekin ja kulje polkupyörillä.

Vierailija
1050/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Compedium 1 on sarjakuvakaupan mukaan numerot 1-48, compedium 2 (huom! 1 tilattavissa) sisältää numerot 49-96 ja compedium 3 sisältää numerot 97-144. Näköjään myös adlibris myy näitä ja halvemmalla, en tiedä onko loppuunmyytyjä.

Vierailija
1051/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä se tuo sitten on. Numero on noin suuri kuin 144, joten luulisi, että siinä olisi numeron perusteella pienempi määrä sivuja kuin mun uusinta painosta olevassa satasivuisessa, joka on vain numero 29.

Mutta koska tuo sinun mainitsema kirja on noin kallis, sen täytyy olla paljon paksumpi kuin mun, mutta julkaisujärjestyksen numeron suuruus hämää.

Jos se sun kirja ei oo compedium niin ne on eri numerojärjestyksessä. Ku tuolla myydään myös toisenlaisia ja kolmannenlaisiakin TWD kirjoja. Nää compediumit on näköjään englanniksi mut ne toiset kirjat saa suomeksi.

Vierailija
1052/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sarjakuvakauppa.fi/the-walking-dead-21.html

Esim. Tämä numero 21 käsittelee juuri näitä tapshtumia mitä nähtiin tv sarjan 8. Kauden finaalissa

Vierailija
1053/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Varmaankin se paksumpi kirja on sitten tiivistelmä jostain numerosta alkaen lehteen 144 asti eikä noin mones paksu kirja. Jos se on compedium.

Tää mun satasivuinen on mustavalkoinen ja englanniksi.

En tiennytkään, että niitä saa myös suomeksi.

Vierailija
1054/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta ois kivempi lukea suomeksi vaikka kohtalaisesti enkkua ymmärränkin. Neganin put her down jäi kyllä mietityttämään kun joku siitä kysyi täällä :D

Noi kirjat Vol. Jotain on 100-200 sivuisia suunnilleen.

Vierailija
1055/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://www.sarjakuvakauppa.fi/the-walking-dead-21.html

Esim. Tämä numero 21 käsittelee juuri näitä tapshtumia mitä nähtiin tv sarjan 8. Kauden finaalissa

126 lehtinumeroon asti kai tuo sitten. Joten ei se kirja ole kovinkaan pitkälle tulevaisuuteen, joka on lehtinumeroon 144 asti.

Se mun kirja numero 29 ei tunnu minusta olevan kovinkaan pitkällä nykytapahtumista, kun Whispwrs-sota ei ole vielä alkanut. Niitä on vasta pienesti kohdattu. Mutta kai Tässä välissä ei sitten tapahdu suuria juonenkäänteitä sitten. Eli etenee erittäin hitaasti. Luulen, että mun kirja on samaa sarjaa, kuin tuossa linkistä oleva.

Miksiköhän sarjakuvakaupan tuotteet eivät ole missään järjestyksessä numeroittain ja laaduittain. Sekavaa selata.

Vierailija
1056/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa lukea tuosta nro 21:stä niin olkaapa hyvät, synopsis kohdasta saa lukea tapahtumat

http://walkingdead.wikia.com/wiki/Volume_21:_All_Out_War_-_Part_Two

Hassua että Denise ja Nicholas on tuossa hengissä ja Jesus on homo :D

Vierailija
1057/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
1058/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos linkeistä!!!!

Kiinnostavaa luettavaa. Siinä on tosiaan elossa henkilöitä, jotka ei oo enää elossa.

Lehti numero 127 mainitaan tuossa ilmestyväksi vuonna 2014, joten varmaan ne lehdet ovat kovinkin pitkällä.

Vierailija
1059/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta ois kivempi lukea suomeksi vaikka kohtalaisesti enkkua ymmärränkin. Neganin put her down jäi kyllä mietityttämään kun joku siitä kysyi täällä :D

Noi kirjat Vol. Jotain on 100-200 sivuisia suunnilleen.

Samaa oon miettinyt. Mitenkähän tuo on käännetty.

Vierailija
1060/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jollakin tietoa, että mistä se helikopteri tuli?

Minua ei haittaa, jos se on spoileri :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi