Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
1021/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisia spoilereita!

Tämä toinen tulevista vastustajista, Pamela, mahdollisesti jo meidän tapaamammekin tietonainen ”Georgie” tulee erittäin suuresta kommuunista. Siis puhutaan useista tuhansista ihmisistä, jos oikein muistan. Eli joissain paikoissa kyllä ollaan tavallaan siirrytty eteenpäin tästä walker-uhasta ja ihme taisteluista ryhmien välillä. En oikeastaan malta odottaa tätä Pamelaa tulevaksi myös sarjaan

Mahdollista spoileria:

Pamela tulee yhteisöstä, jossa on kymmeniätuhansia ihmisiä. Mutta olen lukenut jostakin, että hän on pahempi kuin kuvernööri. Mutta en tiedä, onko tietonainen Pamela. Näyttelijä itse arvelee niin.

Mutta mitävarten tuo tyyppi matkustelsisi hakemassa pikkuyhteisöjä. Eikö hänelle muka riitä useampi kymmenen tuhatta asukasta?

Millä tavalla sille ja Rickin ryhmälle taas tulee riitaa.

Vierailija
1022/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ne lehdet edellä niitä sarjakuvakirjoja?

Sarjakuvakirja on pehmeäpahvikantinen ja siinä on yli 100 sivua.

Synnyttäjää Maggie lapsensa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1023/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

*synnyttääkö Maggie lapsensa?

Vierailija
1024/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahdollisia spoilereita!

Tämä toinen tulevista vastustajista, Pamela, mahdollisesti jo meidän tapaamammekin tietonainen ”Georgie” tulee erittäin suuresta kommuunista. Siis puhutaan useista tuhansista ihmisistä, jos oikein muistan. Eli joissain paikoissa kyllä ollaan tavallaan siirrytty eteenpäin tästä walker-uhasta ja ihme taisteluista ryhmien välillä. En oikeastaan malta odottaa tätä Pamelaa tulevaksi myös sarjaan

Mahdollista spoileria:

Pamela tulee yhteisöstä, jossa on kymmeniätuhansia ihmisiä. Mutta olen lukenut jostakin, että hän on pahempi kuin kuvernööri. Mutta en tiedä, onko tietonainen Pamela. Näyttelijä itse arvelee niin.

Mutta mitävarten tuo tyyppi matkustelsisi hakemassa pikkuyhteisöjä. Eikö hänelle muka riitä useampi kymmenen tuhatta asukasta?

Millä tavalla sille ja Rickin ryhmälle taas tulee riitaa.

Ai että näyttelijä itsekään ei tiedä omaa rooliaan sen tarkemmin? Noh, eipähän ainakaan mitään vuoda julkisuuteen.

Vierailija
1025/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ostatte noita sarjakuvia niin älkää ainakaan tätä, sivut lähtevät irtoilemaan todella helposti. Hyvä kun uskaltaa edes lukea.

http://cdon.fi/kirjat/robert-kirkman/the-walking-dead-kompendium-01-252…

Vierailija
1026/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten sanoin jo aikaisemmin, tietonainen tulee todennäköisesti takaisin vaatimaan elintarvikkeita korvauksena antamistaan rakennusohjeista. Ja tämä synnyttää sodan ryhmien välille.

Vierailija
1027/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten sanoin jo aikaisemmin, tietonainen tulee todennäköisesti takaisin vaatimaan elintarvikkeita korvauksena antamistaan rakennusohjeista. Ja tämä synnyttää sodan ryhmien välille.

Mutta jos hän asusta päätellen tulee hyvistä oloista ja erittäin kaukaa, miksi maksaa vaivan sotia pikkuyhteisön kanssa heille vähäisistä elintarvikkeista kaukana tukikohdasta.

Vierailija
1028/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ostatte noita sarjakuvia niin älkää ainakaan tätä, sivut lähtevät irtoilemaan todella helposti. Hyvä kun uskaltaa edes lukea.

http://cdon.fi/kirjat/robert-kirkman/the-walking-dead-kompendium-01-252…

En valitettavasti edes saanut tolkkua noista sivuista. miksiköhän siellä ei ole ne lehdet ja kirjat mitenkään ilmestymisjärjestyksessä.

Vierailija
1029/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Spoilerasiaa. Älkää lukeko, jos ette halua.

Kun katsoo netistä hakusanalla: Rick Grimes

Aukeaa näkymä, jossa on kohta videos. Siinä on yhden videon otsikkona sellainen, että viitataan siihen, että Rick tulee kuolemaan. Siis mitä ihmettä nyt taas. Onko tuo oikeasti totta. Siinä viitataan Kirkmaniin. Kertokaa jos Tiedätte, mistä on kyse.

Vierailija
1030/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niitä lehtiä myynnissä missään kaupoissa. Ovatko lehdet edellä sarjakuvakirjoja?

Vierailija
1031/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lehtiä myynnissä jossain, missä niitä voisi ensin katsoa? Onko lehdet edellä pahvikantisia sarjakuvakirjoja?

Vierailija
1032/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi joku alapeukuttaja, kun kysyn, synnyttääkö Maggie lapsensa?

Entä miksi alapeukutetaan kysymystä lehtien ostopaikasta ja lehtien ja kirjojen erosta ?

Vierailija
1033/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku tietää mutta ei halua kertoa. Lapselista touhua. Eiks ne sarjakuvat ole merkittu issue sejase eli issue 1,2,3 jne? Cdon:nin linkki ei toiminut..

Vierailija
1034/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.sarjakuvakauppa.fi/the-walking-dead-compendium-1.html

Mä löysin tämmöisen eli tossa sarjikset 1-48 mut noi on värillisiä ku ne sarjakuvat on mustavalkoisia. Oisko niin että 1 kirja vastaa yhtä jaksoa tv:ssä?

Vierailija
1035/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sain kyllä Linkin auki, mutta siellä ei ollut ollenkaan selkeästi, mitä siellä myydään. Siis ne olivat sekaisin ja ei mitenkään saanut selvää, mitä ne olivat edes ja missä järjestyksessä.

Ilmeisesti sarjan tiimoilta on monenlaista erilaista julkaisua.

Itse siis tiedän pehmeäpähvikantiset kirjat, joissa on vähän yli sata mustavalkoista sarjakuvasivua. Niissä viimeisin julkaisu on numero 29. Siinä ei puhuta vielä Pamelasta mitään ja sota Whispersejä vastaan ei ole alkanut. Pari kohtaamista vain on.

Kiinnostaisi siis tietää, mistä saisi ostaa sarjakuvalehtiä. Ovatko ne paljon edellä näitä kirjoja?

Vai onko tuotteita jopa paljon enemmän. Erilaisia kokoelmateoksia. Tekevätkö ne rahansa näillä erilaisilla versioilla sarjakuvasta?

Vierailija
1036/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä löysin tämmöisen eli tossa sarjikset 1-48 mut noi on värillisiä ku ne sarjakuvat on mustavalkoisia. Oisko niin että 1 kirja vastaa yhtä jaksoa tv:ssä?

Tuo on kyllä kiinnostava, mutta siinä on sitten vaan alkukausien tapahtumia. Mitäköhän saisi näitä viimeisimpiä ilmestyneitä sarjakuvia?

Vierailija
1037/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjako vastaisiyhtä jaksoa. Niitä kirjoja on varmaan erilaisia. Tää ainoa sarjakuva, mitä olen löytänyt, on yli satasivuinen. Se on numero 29. En tiedä, voisiko neljä kirjaa olla suunnilleen yksi kausi sitten. En tiedä.

Mutta noita kirjoja on sitten tämän keskustelun mukaan erilaisia. Ilmeisesti osa kirjoista on koottuja lehtiä?

En tajua. Sekavaa.

Vierailija
1038/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä tuo on mustavalkoisena (ja tosiaan, sivut pysyvät tosi huonosti kiinni). Pitäisi ostaa vielä tuo conpendium kakkonen ja katsoa, löytyykö noita vielää lisää. Siitäkin huolimatta että tosiaan on vähän heppoista tekoa.

-se cdon.com-linkin laittanut-

Vierailija
1039/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin mä ajattelin että 1 kirja on 1 jakso nimien perusteella vasemmanpuoleisessa valikossa tuolla sarjakuvakaupassa. Kun ne on nimetty jaksojen nimillä. Compedium on sit vissiin isompi kooste kun niitä on 1, 2 ja 3 ja jos sivuja on se 100? Voihan sitä yrittää selvittää mitä viimeisin numero pitää sisällään?

-se joka linkitti sarjakuvakaupan sivun

Vierailija
1040/1255 |
19.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa päätös taas kaudelle, pidetään Negan hengissä että voi myöhemmin taas aiheuttaa jotain harmeja  yms.  Ja s Darylin joukon orastava salaliitto. Mitä ihmettä se Jeesusmieskin siinä teki, kun on aina paasannut ettei saa tappaa ynnämuutasaissea ja nyt yhtäkkiä sekin haluaa olla verta vuodattamassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän