The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL
Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.
Kommentit (1255)
Tuskinpa siitä olis hyötyä. Ainahan voi jättää katsomatta jos juoni on oman makuun liian tylsä.
Varmasti kuulkaa on käsikirjoittajat lukeneet vaikka mitä foorumia, vaikkei ehkä juuri tätä meidän niin kyllä kaikkia meitä sarjan katsojia oikeastaan yhdistää se että hidas tempo turhastuttaa!
Mä taidan olla ainoa joka ei halua Negania pois sarjasta. Musta ihan älyttömän mielenkiintoinen hahmo ja varsinkin nyt kun hänestä ollaan näytetty vähän inhimmillisempääkin puolta.
Mutta, todennäköisesti Negan kuolee jossakin vaiheessa. En usko, että Negan ja Rick pystytään kirjoittamaan luontevasti elämään about rauhallista rinnakkaiseloa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että täällä ihmiset kyselevät, koska sarja etenee niin hitaasti ja on niin pitkä syyttävä, että katsoja ei huomaa terästäytyä, kun jotain oikeasti juonen kannalta oleellista tapahtuu.
Ihmiset myös saattavat puuhailla samaan aikaan jotain muuta, kun sarja junnaa paikoillaan ja sitten jotain jää huomaamatta.
Totta ainakin mun kohdalla. Kaipaan niitä alkukausia jolloin sai purra kynsiä ja vuorotellen pistää lähes silmät kiinni tai tuijottaa herkeämättä tapahtumia.
Mikä teille on ollut mieleenpainuvin tapahtuma sarjassa näiden vuosien varrella? Itselläni on varmasti ”look at the flowers” -kohtaus jossa Carol ampui sen mielisairaan pikkutytön 😰 se kohtaus oli niin raju ja muistan että liki haukoin henkeäni sen nähdessäni. Niin hieno, karu ja julma se kohtaus oli 😦
On ollu kyl monta mieleenpainuvaa tapahtumaa, mutta yksi ehkä eniten: kun Sophiaa etsittiin ja etsittiin ja lopulta tulee zombina sieltä ladosta :(
Mulle Hershelin kuolema: se tuli niin puun takaa ja tekotapa oli kammottava, Hershel oli lisäksi suosikkihahmoni. Dalen kuolema harmittaa kanssa. Näköjään tykkään noista vanhoista ja viisaista, symppiksistä papoista.
Mulla on jääny mieleen jostain syystä hevosten joutuminen zombien käsiin. Silloin kun sarjan alussa Rick meni Atlantaan ja se villihevonen kans :(
Yllärikäänne olisi tekohammaspellen ja länkisäären kiimainen homosuhde. Jos palaute olisi liian raskasta homman voisi kuitata unena tai jonkun harhoina.
Kuka on länkisääri ja tekohammaspelle?
Mun mieleeni on jäänyt se, kun katsojien annettiin ymmärtää Glennin kuolleen siellä aidalla, mutta olikin selviytynyt kasan alla. Katsojien reaktiota kai kokeiltiin.
Mua ärsyttää sarjassa sen kauden jakaminen kahteen osaan. Kun tottuu katsomaan, niin sitten se puolikas kausi jo loppuukin ja ei ole tapahtunut juuri mitään.
Ne on selittäneet tuota kauden jakamista kahteen osaan sillä, että sarjan hahmot ikään kuin elävät siinä katsojan rinnalla. Jos olisi vain yksi kausi, niin olisi liian pitkä väli siinä, jolloin katsoja voikin alkaa seurata jotain muuta sarjaa.
He voisivat muuttaa juonta mielenkiintoisemmaksi, jolloin ei heillä olisi tuota huolta. En ihmettele, jos ihmiset lakkaa seuraamasta. Tottumuksesta enää seuraa .
Harmittaa siksikin kauden loppuminen, että tämä ketju on ollut mielenkiintoinen seurattava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa tätä Negan-kuviota enää. Kuinka pitkään sitä oikein on rakennettu, siitä lähtien kun Rickin jengi alkoi törmätä neganilaisiin? Joka tapauksessa jo siinä vaiheessa, kun Negan itse tuli kuvioihin ja pisti porukkaa kylmäksi, olin ihan täynnä koko tyyppiä.
Jos jotain ei ala tapahtua, niin jätän ensi kauden katsomatta.Samanlainen se kuvernöörikin oli. Ihan liian pitkään sitäkin juonta pitkitettiin. Ei siitäkään meinattu päästä millään eroon. Mitä muuten tapahtui niille sen kuvernöörin kylän tavallisille asukkaille, kun kuvernööri kukistui vihdoin viimein.
Kun jännitystä yritetään pitää yllä aivan liian pitkään, se ei ole enää jännittävää, vaan ainoastaan erittäin tylsää.
Nehän liittyi Rickin porukkaan, kun tajusivat/kerrottiin millainen kuvernööri on oikeasti. Sitten kuvernööri palasi vankilalle kostamaan Rickille uuden tapaamansa/huijaamansa ryhmän kanssa, jotka tajusivat myös vasta siellä paikan päällä mikä sairas tyyppi onkaan kun katkaisi Hershelin kaulan. Tarahan jäi tuosta ryhmästä Rickin joukkoon.
Ai juu, noinhan se menikin. Kiitos.
Täällä on joitain niin mukavia keskusteluja, että tykkäsin olla ystävänne myöskin tosielämässä.
Kiitos kommentistasi, tulipa tosi hyvä mieli että haluaisit olla ystäväni. Tämä on kyllä ollut mukava ketju ja pitää tarkistaa parin päivän välein onko tullut uusia kommentteja :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä en vaan jaksa tätä Negan-kuviota enää. Kuinka pitkään sitä oikein on rakennettu, siitä lähtien kun Rickin jengi alkoi törmätä neganilaisiin? Joka tapauksessa jo siinä vaiheessa, kun Negan itse tuli kuvioihin ja pisti porukkaa kylmäksi, olin ihan täynnä koko tyyppiä.
Jos jotain ei ala tapahtua, niin jätän ensi kauden katsomatta.Samanlainen se kuvernöörikin oli. Ihan liian pitkään sitäkin juonta pitkitettiin. Ei siitäkään meinattu päästä millään eroon. Mitä muuten tapahtui niille sen kuvernöörin kylän tavallisille asukkaille, kun kuvernööri kukistui vihdoin viimein.
Kun jännitystä yritetään pitää yllä aivan liian pitkään, se ei ole enää jännittävää, vaan ainoastaan erittäin tylsää.
Nehän liittyi Rickin porukkaan, kun tajusivat/kerrottiin millainen kuvernööri on oikeasti. Sitten kuvernööri palasi vankilalle kostamaan Rickille uuden tapaamansa/huijaamansa ryhmän kanssa, jotka tajusivat myös vasta siellä paikan päällä mikä sairas tyyppi onkaan kun katkaisi Hershelin kaulan. Tarahan jäi tuosta ryhmästä Rickin joukkoon.
Ai juu, noinhan se menikin. Kiitos.
Täällä on joitain niin mukavia keskusteluja, että tykkäsin olla ystävänne myöskin tosielämässä.
Kiitos kommentistasi, tulipa tosi hyvä mieli että haluaisit olla ystäväni. Tämä on kyllä ollut mukava ketju ja pitää tarkistaa parin päivän välein onko tullut uusia kommentteja :)
Se oli tarkoituskin :-)
Tämä on tällainen hyvän mielen ketju. Ystävälliset ihmiset auttavat toisiaan muistamaan ja ymmärtämään juonta.
Minäkin katson tätä ketjua tiuhaan, että onko tullut uusia kommentteja.
Samoin minä käyn täällä katsomassa usein onko tullut kommentteja. Täällä on ystävällinen ilmapiiri eikä toisten mielipiteitä teilata. Fiktiotahan tämä on ja kaikilla omat mielipiteensä. Moni seuraa sarjaa pelkästä tottumuksesta, minä mukaanlukien. Onhan tässä sarjassa edelleen paljon hyvääkin enkä halua jättää katsomista kesken.
Pidetään ketju elossa ja jatketaan keskustelua vielä ( ainakin hetki ) huomisen jakson jälkeenkin! Toivotaan että on sellainen wow-päätös jolla jää odottamaan uutta kautta 💀😊
En varmaankaan uskalla tulla tänään enkä huomenna pyörimään tänne tai minnekään TWD-foorumeille etten vahingossakaan spoilaannu :D
Odotukset on kyllä hyvin korkealla kauden viimeistä jaksoa kohtaan. Toivottavasti suosikkini eivät kuolisi, mutta sitten taas toivottavasti inhokkini heittäisivät suosiolla lusikan nurkkaan, kiiitoos...
Täällä tosiaan on hyvä meininki ja oikeasti jopa keskustelua, se on hyvä se!
Joo, pidetään tämä ketju spoiler-vapaana kiitos. Muistatteko vielä sen jakson jossa Beth kuoli ja jaksosta oli kuva jossa Daryl kantaa kuollutta Bethiä käsivarsillaan ja Jenkeissä aikaeron takia spoilaantui hirveä määrä katsojia ja nousi valtava raivo asian vuoksi... TWD:n tuottajat ottivat asiasta opikseen ja sen jälkeen ei ole mitään kuvia/klippejä laitettu nettiin mitkä paljastaisivat tapahtumat.
Minun mielestäni taas spoilaukset ovat mukavia. Tykkään lukea niitä, jos joku tietää jotain tulevasta. Voihan spoilaaja laittaa tekstinsä ensin varoituksen, niin ei tietoa haluamattomien kannata lukea sitten pidemmälle, jos ei halua tietää. Minä taas haluan.
Viime vuonna kauden viimeinen jakso oli tapahtumatäyteinen je kaikki päähenkilöt olivat mukana. Mulle tuli suuret odotukset, että vihdoin kaikki ovat yhdessä ja muutenkin alkaa tapahtua.
Tästä uudessakin kaudesta tuli kuitenkin tylsä ja päähenkilöt esiintyivät harvoin.
Kerro itsestäsi sinä OFFICIAL-ketjun aloittaja.
1. Oletko sama, joka perustaa muitakin OFFICIAL-ketjuja?
2. Kirjoitatko tähän ketjuun paljon?
3. Kerro muutakin itsestäsi!
Minusta on hyvä, että perustit tämän ketjun. Tämä on ollut kiinnostava.
Osaisiko joku teistä laittaa palautetta meiltä suomalaisilta sille käsikirjoittajalle.