Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
701/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa tätä Negan-kuviota enää. Kuinka pitkään sitä oikein on rakennettu, siitä lähtien kun Rickin jengi alkoi törmätä neganilaisiin? Joka tapauksessa jo siinä vaiheessa, kun Negan itse tuli kuvioihin ja pisti porukkaa kylmäksi, olin ihan täynnä koko tyyppiä.

Jos jotain ei ala tapahtua, niin jätän ensi kauden katsomatta.

Samanlainen se kuvernöörikin oli. Ihan liian pitkään sitäkin juonta pitkitettiin. Ei siitäkään meinattu päästä millään eroon. Mitä muuten tapahtui niille sen kuvernöörin kylän tavallisille asukkaille, kun kuvernööri kukistui vihdoin viimein.

Kun jännitystä yritetään pitää yllä aivan liian pitkään, se ei ole enää jännittävää, vaan ainoastaan erittäin tylsää.

Vierailija
702/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en vaan jaksa tätä Negan-kuviota enää. Kuinka pitkään sitä oikein on rakennettu, siitä lähtien kun Rickin jengi alkoi törmätä neganilaisiin? Joka tapauksessa jo siinä vaiheessa, kun Negan itse tuli kuvioihin ja pisti porukkaa kylmäksi, olin ihan täynnä koko tyyppiä.

Juuri noin ajattelen minäkin. Kuitenkin Toisaalta sitä haluaisi seurata, mihin kaikki päätyy, kun on näin pitkään jo seurannut.

Ja eiköhän se kevään viimeinen jakso ole taas niin täynnä kiinnostavia tapahtumia, että katsoja jää innolla odottamaan syksyä , jolloin huomaa jälleen, että ei sitten enää mitään tapahdukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
703/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllästyttää, jos se kirjanainen on jostain pahisjengistä, jonka kanssa soditaan seuraavat kaudet edeten niin hitaasti, että kausi vastaa kuukautta.

Vierailija
704/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis v*ttu taasko ne valmistautuu suureen seuraavan kauden taisteluun? Blaaaahhhh.

Vierailija
705/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että täällä ihmiset kyselevät, koska sarja etenee niin hitaasti ja on niin pitkä syyttävä, että katsoja ei huomaa terästäytyä, kun jotain oikeasti juonen kannalta oleellista tapahtuu.

Ihmiset myös saattavat puuhailla samaan aikaan jotain muuta, kun sarja junnaa paikoillaan ja sitten jotain jää huomaamatta.

Totta ainakin mun kohdalla. Kaipaan niitä alkukausia jolloin sai purra kynsiä ja vuorotellen pistää lähes silmät kiinni tai tuijottaa herkeämättä tapahtumia.

Mikä teille on ollut mieleenpainuvin tapahtuma sarjassa näiden vuosien varrella? Itselläni on varmasti ”look at the flowers” -kohtaus jossa Carol ampui sen mielisairaan pikkutytön 😰 se kohtaus oli niin raju ja muistan että liki haukoin henkeäni sen nähdessäni. Niin hieno, karu ja julma se kohtaus oli 😦

Vierailija
706/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lievä spoiler alert:

Ainakin käsikirjoittajat ovat luvanneet kauden finaalista jotain suurta ja mahtavaa, joka summaa - ei ainoastaan tämän kauden - vaan kaikki aiemmatkin kaudet yhteen.

Tarkoituksena on tehdä tilaa uusille juonikuvioille, ja ohjelma tarvitseekin piristystä junnaavan juonen ja laskevien katsojalukujen takia.

http://bloody-disgusting.com/tv/3493103/walking-dead-season-8-finale-wi…

Ei voi muuta toivoa kuin että tämä lupaus pitäisi.

Vierailija
707/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samanlainen se kuvernöörikin oli. Ihan liian pitkään sitäkin juonta pitkitettiin. Ei siitäkään meinattu päästä millään eroon. Mitä muuten tapahtui niille sen kuvernöörin kylän tavallisille asukkaille, kun kuvernööri kukistui vihdoin viimein.

Kun jännitystä yritetään pitää yllä aivan liian pitkään, se ei ole enää jännittävää, vaan ainoastaan erittäin tylsää.

Nehän liittyi Rickin porukkaan, kun tajusivat/kerrottiin millainen kuvernööri on oikeasti. Sitten kuvernööri palasi vankilalle kostamaan Rickille uuden tapaamansa/huijaamansa ryhmän kanssa, jotka tajusivat myös vasta siellä paikan päällä mikä sairas tyyppi onkaan kun katkaisi Hershelin kaulan. Tarahan jäi tuosta ryhmästä Rickin joukkoon.

Vierailija
708/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen, että täällä ihmiset kyselevät, koska sarja etenee niin hitaasti ja on niin pitkä syyttävä, että katsoja ei huomaa terästäytyä, kun jotain oikeasti juonen kannalta oleellista tapahtuu.

Ihmiset myös saattavat puuhailla samaan aikaan jotain muuta, kun sarja junnaa paikoillaan ja sitten jotain jää huomaamatta.

Totta ainakin mun kohdalla. Kaipaan niitä alkukausia jolloin sai purra kynsiä ja vuorotellen pistää lähes silmät kiinni tai tuijottaa herkeämättä tapahtumia.

Mikä teille on ollut mieleenpainuvin tapahtuma sarjassa näiden vuosien varrella? Itselläni on varmasti ”look at the flowers” -kohtaus jossa Carol ampui sen mielisairaan pikkutytön 😰 se kohtaus oli niin raju ja muistan että liki haukoin henkeäni sen nähdessäni. Niin hieno, karu ja julma se kohtaus oli 😦

On ollu kyl monta mieleenpainuvaa tapahtumaa, mutta yksi ehkä eniten: kun Sophiaa etsittiin ja etsittiin ja lopulta tulee zombina sieltä ladosta :(

Vierailija
709/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nehän liittyi Rickin porukkaan, kun tajusivat/kerrottiin millainen kuvernööri on oikeasti. Sitten kuvernööri palasi vankilalle kostamaan Rickille uuden tapaamansa/huijaamansa ryhmän kanssa, jotka tajusivat myös vasta siellä paikan päällä mikä sairas tyyppi onkaan kun katkaisi Hershelin kaulan. Tarahan jäi tuosta ryhmästä Rickin joukkoon.

Ai juu, noinhan se menikin. Kiitos.

Täällä on joitain niin mukavia keskusteluja, että tykkäsin olla ystävänne myöskin tosielämässä.

Vierailija
710/1255 |
12.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lievä spoiler alert:

Ainakin käsikirjoittajat ovat luvanneet kauden finaalista jotain suurta ja mahtavaa, joka summaa - ei ainoastaan tämän kauden - vaan kaikki aiemmatkin kaudet yhteen.

Tarkoituksena on tehdä tilaa uusille juonikuvioille, ja ohjelma tarvitseekin piristystä junnaavan juonen ja laskevien katsojalukujen takia.

Mahtaakohan se uusi juonikuvio olla se Pamelan porukka, jota vastaan aletaan seuraavaksi tapella.

Vierailija
711/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lievä spoiler alert:

Mahtaakohan se uusi juonikuvio olla se Pamelan porukka, jota vastaan aletaan seuraavaksi tapella.

Eli taas vastassa on entistä pahempi pahis... Huoooooh.

Vierailija
712/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä on tapahtunut tällä kaudella. Öööö...Carl kuoli. Siinäpä se. Todella paljon junnaa paikallaan eikä tunnu olevan mitään järkeä noissa taisteluissa enää. Päähahmoja näytetään jaksossa ehkä minuutti. Mukaan on tullut paljon ei kiinnostavia sivuhahmoja. Saviorsit on jo niin loppuun kulutettu aihe.

Vierailija
713/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä on tapahtunut tällä kaudella. Öööö...Carl kuoli. Siinäpä se. Todella paljon junnaa paikallaan eikä tunnu olevan mitään järkeä noissa taisteluissa enää. Päähahmoja näytetään jaksossa ehkä minuutti. Mukaan on tullut paljon ei kiinnostavia sivuhahmoja. Saviorsit on jo niin loppuun kulutettu aihe.

Ja lisäksi tutustuttiin kaatisporukkaan. Eipä juuri muuta sitten olekaan tapahtunut. (Ainakin Luulen, että se oli tällä kaudella)

Samaa Ihmettelen, että miksi päähahmoja näytetään niin vähän. Ja vastaan itse. Säästävät rahaa. Päähahmojen näyttelijät tienaavat niin valtavasti. Halvempaa pitää esillä turhia sivuhahmoja. Katsojan mielestä taas tylsää.

Vierailija
714/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että vanhat pääosanesittäjät ovat nykyään täysin pimennossa. Darylia on näytetty luvattoman vähän, samoin Maggie vilahtaa vaan silloin tällöin ruudussa. Jesus, Aron - todella vähän ruutuaikaa. Rick ja Negan varmaan eniten ja sitten mun uusi lemppari Dwight. :) 

Toivotaan että viimeinen jakso oikeasti jättää sellaisen fiiliksen että haluan aloittaa taas kauden 9 katsomisen lokakuussa.  Hieno sarja on nykyisin kuin varjo entisestään. en tiedä onko käsikirjoittajaporukka vaihtunut vai mistä on kyse, mutta näin hidasta etenemistä ei vaan kukaan jaksa, ei edes ne tosifanit. 

Vierailija
715/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu että vanhat pääosanesittäjät ovat nykyään täysin pimennossa. Darylia on näytetty luvattoman vähän, samoin Maggie vilahtaa vaan silloin tällöin ruudussa. Jesus, Aron - todella vähän ruutuaikaa. Rick ja Negan varmaan eniten ja sitten mun uusi lemppari Dwight. :) 

Toivotaan että viimeinen jakso oikeasti jättää sellaisen fiiliksen että haluan aloittaa taas kauden 9 katsomisen lokakuussa.  Hieno sarja on nykyisin kuin varjo entisestään. en tiedä onko käsikirjoittajaporukka vaihtunut vai mistä on kyse, mutta näin hidasta etenemistä ei vaan kukaan jaksa, ei edes ne tosifanit. 

Tulee mieleen semmoinen häijy ajatus että käsikirjoittajille on annettu tehtävästi täyttää 16 jaksoa per esityskausi, mutta Negania ja tiettyjä päähenkilöitä ei saa tappaa kesken kauden. Jos olette katsonut joskus elokuvan Blu-rayltä tai DVD:ltä, jossa ohjaaja kertoo miksi tietyt kohtaukset (Delete Scenes) ovat jääneet pois elokuvan lopullisesta versiosta, niin yleensä syynä on ollut se että nuo kohtaukset eivät olisi vieneet elokuvan juonta eteenpäin.

Tv-sarjan mittakaavassa tuo näkyy siinä että yksi jakso on saatu helposti menemään vaikka Ezekielin Kingdomissa, Jadiksen kaatopaikkajengin tai  Oceansiden naisyhteisön parissa. Samalla kun kierretään noita eri yhteisöjä, niin aikajana pysyy paikallaan ja sitten käydään välillä katsomassa mitä kuuluu Maggielle Hilltopissa tai Michonelle Alexandriassa.  Kaikkein turhauttavimpia ovat olleet ne Rickin ja Neganin tuloksettomat kaksintaistelut sekä alkukaudesta pidetyt mahtipontiset puheet.

Vierailija
716/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime jaksossa oli ihan hassua kun Gregory lähti sieltä neganin luota ja olikin samantien Hilltopissa. Nopein siirtymä ikänä TWD:ssä. Odotin että ainankin kolme jaksoa menee tuossa :D

Vierailija
717/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viime jaksossa oli ihan hassua kun Gregory lähti sieltä neganin luota ja olikin samantien Hilltopissa. Nopein siirtymä ikänä TWD:ssä. Odotin että ainankin kolme jaksoa menee tuossa :D

Itse odotin että matkaan tulee jotain mutkia, ainakin walkereita tms. mutta Gregory meni suorastaan ajatusta nopeammin perille :D kerrankin tosiaan näin! 

Vierailija
718/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulee mieleen semmoinen häijy ajatus että käsikirjoittajille on annettu tehtävästi täyttää 16 jaksoa per esityskausi, mutta Negania ja tiettyjä päähenkilöitä ei saa tappaa kesken kauden. Jos olette katsonut joskus elokuvan Blu-rayltä tai DVD:ltä, jossa ohjaaja kertoo miksi tietyt kohtaukset (Delete Scenes) ovat jääneet pois elokuvan lopullisesta versiosta, niin yleensä syynä on ollut se että nuo kohtaukset eivät olisi vieneet elokuvan juonta eteenpäin.

Tv-sarjan mittakaavassa tuo näkyy siinä että yksi jakso on saatu helposti menemään vaikka Ezekielin Kingdomissa, Jadiksen kaatopaikkajengin tai  Oceansiden naisyhteisön parissa. Samalla kun kierretään noita eri yhteisöjä, niin aikajana pysyy paikallaan ja sitten käydään välillä katsomassa mitä kuuluu Maggielle Hilltopissa tai Michonelle Alexandriassa.  Kaikkein turhauttavimpia ovat olleet ne Rickin ja Neganin tuloksettomat kaksintaistelut sekä alkukaudesta pidetyt mahtipontiset puheet.

Näin on. Koko jakso menee yhdessä paikassa ja Seuraavassa jaksossa näytetään, mitä tapahtui samaan aikaan toisessa paikassa ja kolmannessa jaksossa , mitä tapahtui kolmannessa paikassa jne.

Vierailija
719/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan niitä aikoja kun oli Rick ja sen porukat, Daryl ja veljensä Merle, se ihana vanha mies Dale. Porukka oli yhtenäistä ja kuvattiin vain niitä. Sen jälkeen kun tuli Hilltop, Alexandria, Kingdom, Kaatisjengi, Oceanside, Saviorit jne. on yksi jakso keskittynyt tosiaan lähinnä yhteen leiriin ja sen kuvaamiseen.  Seuraavan jakson kuvatessa toisen leirin tapahtumia. 

Tuo hajaantuminen on "pilannut" sarjan. Siitä puuttuu se tempo ja jännitys. Toivottavasti tulevilla kausilla homma muuttuisi samaan vanhaan suuntaan jolloin intensiteetti on paljon korkeammalla. Pahaa pelkään kyllä. Tämä usean porukan seuraaminen on tullut jäädäkseen :( 

Vierailija
720/1255 |
13.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ne amerikkalaiset fanit voi kertoa käsikirjoittajalle, että tuo jakaantuminen saisi jo loppua ja joka jaksossa käytettäisiin koko ydinjoukkoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi