Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

The Walking Dead kausi 8 OFFICIAL

Vierailija
22.10.2017 |

Onko sarjan katsojia paikalla, joko jännittää huominen aloitus? Itse haluaisin jo että Neganista päästäisiin eteenpäin, lähdettäisiin taas liikkeelle vaikka eri kaupunkiin, maahan tai miksei laivalle. Jotain uutta odotan tulevalta kaudelta.

Kommentit (1255)

Vierailija
761/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko täällä ketään, jonka mielestä on oikein mukavaa, kun sarja etenee hyvin verkkaisesti ja päähenkilöitä näkyy harvakseltaan kutakin.

Vierailija
762/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisi se Negan tuhota kaikki niiden pikkukylä, niin ne lähtisivät vaeltamaan ja kaikki yhdessä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
763/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ne tekevät sarjaa sillä tavalla, että kaikki katsojat toivoisivat toteutusta toisenlaiseksi.

Vierailija
764/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisi se Negan tuhota kaikki niiden pikkukylä, niin ne lähtisivät vaeltamaan ja kaikki yhdessä

Sanos muuta, johan noita mestoja on katseltu ihan riittävästi. Alexandria jo poltettiinkin, ei muuta kuin matalaksi loputkin. 

Vierailija
765/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhokkeja: Eugene. Kunnon nilviäinen ja takinkääntäjä. Meni helpolla Neganin puolelle. Gregory: mielistelijä, luihu. Nämä ehkä suurimmat inhokit tällä hetkellä. Tällä hetkellä myös kyllästyttää Rick ja Negan vaikka eivät nyt varsinaisia inhokkeja olekkaan.

Suosikkeja: Dwigh. Symppis hahmo joka on kokenut kovia. Olen täällä jo aiemminkin kertonut että D on lempparihahmoja nykyään 😌 tykkään myös Michonnesta, Aronista ja Darylista.

Sellaisia ristiriitaisia tunteita herättäviä hahmoja on: Morgan ( vintissä vippaa ), Megan ( aika mitäänsanomaton rooli nykyään )

Vierailija
766/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se Eugene lienee Asperger eikä ehkä osaa olla muunlainen.

Mitä ajattelette Jadiksesta. Jos hän olisi joku helikopterijoukkojen jäsen, niin miten olisi noin paha. Mikä pakko hänen olisi ollut tappaa Rick inhottavin menetelmin. Eli siis kiduttamalla ja vielä kahteen kertaan. Kamala sadisti se Jadis.

Onko Jadis sitten osa sen tietonaisen porukkaa ja tietonaisen joukko lentelisi niillä helikoptereilla. Mutta jos olisi, niin miksi ihmeessä olisi suostunut alisteiseksi Neganille.

Onkohan tietonainen sen pahis-Pamelan joukkoa.

Vierailija
767/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Inhokkeja: Eugene. Kunnon nilviäinen ja takinkääntäjä. Meni helpolla Neganin puolelle. Gregory: mielistelijä, luihu. Nämä ehkä suurimmat inhokit tällä hetkellä. Tällä hetkellä myös kyllästyttää Rick ja Negan vaikka eivät nyt varsinaisia inhokkeja olekkaan.

Suosikkeja: Dwigh. Symppis hahmo joka on kokenut kovia. Olen täällä jo aiemminkin kertonut että D on lempparihahmoja nykyään 😌 tykkään myös Michonnesta, Aronista ja Darylista.

Sellaisia ristiriitaisia tunteita herättäviä hahmoja on: Morgan ( vintissä vippaa ), Megan ( aika mitäänsanomaton rooli nykyään )

Vaikea luottaa siihen Dwightiin. Hän jo näyttääkin niin luihulta.

Pahimmat pahikset toki saisi tappaa, mutta kun sieltä häipyy ihan liikaa tuttuja hahmoja, niin alkaa jo ajatella, että voisivat pitää elossa edes nuo välimaastossa olevat.

Vierailija
768/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, jos Negan kuolisi ja hänet kiinnitettäisiin sinne joukkojensa aitaan.

Vierailija
769/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku uusi orjuuttajarikollisjoukko tietysti on taas sen tietonaisen kun takana. Ja nuo alkavat sitten sitä vastaan sotia. Miksei ne voisi välttää ainaista sotimista ja mennä rauhallisempaan paikkaan.

Vierailija
770/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on tällä hetkellä oikeastaan sellainen tilanne, etten oikeastaan pidä erityisemmin kenestäkään.

Rick on jokseenkin väsyttävä sillä ainaisella palloilullaan Neganin kanssa, ja jälkimmäisenä mainittu on myöskin välillä hyvin iskevä mutta sitten loppupelissä ihme päällepäsmäri johon kyllästyn yhtä nopeasti kun ihastun.

Loput Hilltoppilaisetkin menevät samaan meh-osuuteen. Maggie, Michonne, Daryl, Tara, Rosita, kaikki tuntuvat nyt kovin etäisiltä hahmoilta. Pidin Rositan purkauksesta Eugenea kohtaan viime jaksossa. En kuitenkaan ole koskaan aikaisemmin pitänyt erityisemmin tästä naisesta, ja Eugenenkin suhteen minua lähinnä säälittää ja inhostuttaa, kun se ei osaa päättää mieltään. Nyt päätös on kuitenkin vissiin tehty, enkä pidä siitä mihin se on menossa.

Dwight on mielenkiintoinen, mutta herättää myös päätöksillään välillä ärsytystä. Ja Simonista aloin pitää siitä hetkestä lähtien kun hän rupesi pokkuroimaan Negania vastaan, en edes tiedä miksi. Oli kivaa vaihtelua luultavasti nähdä vähän jotain kränää Saviorsienkin sisällä.

Morganin sekoilu on jo hieman itseään toistavaa, Jesusta ei edes näy, Aaronin ja Enidin vierailu Oceansidessä jäi multa vähän epäselväksi kun olin varmaan sillä aikaa juurikin jonkun teistä mainitsemassa pikasuihkussa niiden mainoskatkojen takia...

Tällä hetkellä oikeastaan pidän ”yksipuolisesti” Carolista ja Gabrielista. Carol on kyllä aina ollut minun suosikkini, enkä ole koskaan osannut ”vihata” häntä. Ja Gabrielin kohtalo minua myös kiinnostaa, tämä uskon kanssa painiminen ja oman paikkansa löytäminen on ainakin omaan silmääni toteutettu hyvin ja uskottavasti. Pelkäänkin että jommalle kummalle näistä tapahtuu jotain huomisen jaksossa, enkä kyllä pidä yhtään ajatuksesta että he poistuisivat.

Vierailija
771/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kyllä aika siistiä nähdä kuinka Rick ja Negan yhdistävät voimansa tietonaisen joukkoja vastaan (olettaen että hän on Pamela).

Vierailija
772/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin tuossa ylemmässä viestissä nyt puhuin vähän ristiin, eli toisinsanoen muista en erityisemmin pidä kuin Carolista ja Gabrielista, sekä hieman myös Dwightistä :D

Vierailija
773/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gabrielin rooli on tosiaan hyvin suoritettu ja uskottava. Minusta taas Eugenen rooli ja olemus on epäuskottavaa sen suhteen, että muka olisi erittäin älykäs.

Olisi kyllä mielenkiintoista, jos Rick ja Negan taistelisi yhdessä tietonaista vastaan. Toisaalta tuo ainainen taistelu sarjassa kyllästyttää. Eikö niillä voisi olla välillä muita murheita kuin suursotia joukkojen välillä.

Vierailija
774/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakaan ei oo erityistä suosikkia sarjassa, Rick ärsyttää ehkä eniten kun uhoaa koko ajan ja tappaa sellaisetkin joista olis voinut olla apua (ne karanneet Pelastajat poislukien liuhuletti). Ihme että Siddiq sai jäädä ryhmään niinkin helposti. Päähahmoja näytetään nykyään tosi vähän, parhaita on Carol ja Daryl.

Mä veikkaan ja olen varma siitä että Eugene palasi takaisin luoteja tekemään vain siksi että se on pienissä autistisissa aivoissaan Rickin porukan puolella ja käsittelee luodit niin että ne räjähtää Pelastajien aseissa tappavasti. Trailerissa ei ollut paljon vihjeitä tulevasta 😎

Vierailija
775/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta eikö trailerissa ollut sellainen, että Eugene oli uhkaava Gabriel-pappia vastaan.

Vierailija
776/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä seuraan paljon tätä ketjua, harvemmin vaan tulee kommentoitua.

Sarjaa olen seurannut heti alusta alkaen ja jäin jostain syystä heti koukkuun, vaikkei tälläinen zombiaihe kuulu mitenkään suosikkeihin.

Kaksi viimeistä kautta ovat olleet jokseenkin pettymys. Tuntuu, että junnataan paikoillaan ja samaa taistelua toistetaan jaksosta toiseen. Epäloogisuudet myös ärsyttävät; Negania ei saada hengiltä, vaikka seisoo kymmenien aseiden ristitulessa ja jos on varmasti tähtäimessä, kukaan ei ammu kuin vasta sitten, kun Neganista ei näy kuin kenkä... Toki ymmärrän, ettei sarjan tuottajat halua vielä tyyppiä hengiltä, mutta miksi tehdä tälläisiä kohtauksia, että sarja alkaa näyttää naurettavalta ja puuduttavalta..?

Suosikeista sitten. Itselläni on alusta asti ollut sama suosikki eli Daryl. Alussa pahis, mutta tällöinkin tuli selviä pilkahduksia, että kuoren alla on pehmeä puoli. Näkyi jo siinä, kun yritti epätoivoisesti etsiä Carolin tytärtä.

Glenn oli jollakin tapaa symppis tyyppi, pelasti monia pulasta ja itse pelastui monesti niukin naukin. Osasyy minusta sarjan huonomiseen oli Glenin kuolema.

Naisista suosikki ehkä Carol. Toki sen käyttäytyminen on ärsyttänyt välillä, mutta historia huomioiden, on se ollut osittain loogistakin.

Inhokkeja ollut useampi; kuvernööri on kärkipäässä, Andreasta en tykännyt missään vaiheessa. Nykyistä en oikein osaa sanoa. Negan on tietysti hahmona ärsyttävä, mutta sen muut hyvisroolit (esim.Greyn anatomia), vähän hämää ja tuo Neganin hahmoon jotain hämäävän sympaattisuutta.

Simon oli ärsyttävä hahmo. Jaa, nyt sitten tulikin mieleen Eugene, joka taitaa olla nykyisin se ärsyttävin. Jos ei se tee eikä puhu mitään, niin pelkästään sen tukka saa verenpaineen nousemaan. Hyvänä kakkosena tulee toinen tukkapahis, Jadis.

Itse en pidä juonipaljastuksia huonoina, ainahan ne voi jättää lukematta, jos ei kiinnosta.

Vierailija
777/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullakaan ei oo erityistä suosikkia sarjassa, Rick ärsyttää ehkä eniten kun uhoaa koko ajan ja tappaa sellaisetkin joista olis voinut olla apua (ne karanneet Pelastajat poislukien liuhuletti). Ihme että Siddiq sai jäädä ryhmään niinkin helposti. Päähahmoja näytetään nykyään tosi vähän, parhaita on Carol ja Daryl.

Mä veikkaan ja olen varma siitä että Eugene palasi takaisin luoteja tekemään vain siksi että se on pienissä autistisissa aivoissaan Rickin porukan puolella ja käsittelee luodit niin että ne räjähtää Pelastajien aseissa tappavasti. Trailerissa ei ollut paljon vihjeitä tulevasta 😎

Eugene toisaalta keksi laittaa ammuksiin zombiainetta. Miksi nytkään välittäisi.

Vierailija
778/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ehdoton suosikki on tällä hetkellä Negan. Muita suosikkeja on (tai on ollut) Dale, Carol, Hershell ja Simon. Dwightista en oikein tiedä, kauhean ristiriitainen hahmo mulle. Ja Glen...alusta lähtien mun inhokki, en tiedä miksi. Ei vaan ole koskaan napannut koko tyyppi. Eugenesta pidin aluksi, nyt inhoan. 

Vierailija
779/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, vanhoja suosikkeja ehdottomasti Dale ja myös Hershel. Tykkäsin myös jollain tapaa Darylin veljestä Merlestä. Joo, outoa, tiedän 😀 en aluksi mutta sitten Merlestä paljastui myös se inhimillisempi puoli.

Tiedän että Eugene on asperger/autisti. Silti persoonana todella raivostuttava ja se kamala mullet on piste iin päälle. Jadis menee myös korkealle inhokkilistoissa kivikasvoillaan ja liki yhtä rumalla tukallaan.

Sarjassa on myös paljon ”pääosanesittäjiä” joiden kuolema ei hetkauttaisi yhtään. Ainakin Ezekiel on täysin turha. Korulauseita viljelee, ei mitään muuta annettavaa.

Vierailija
780/1255 |
15.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, vanhoja suosikkeja ehdottomasti Dale ja myös Hershel. Tykkäsin myös jollain tapaa Darylin veljestä Merlestä. Joo, outoa, tiedän 😀 en aluksi mutta sitten Merlestä paljastui myös se inhimillisempi puoli.

Tiedän että Eugene on asperger/autisti. Silti persoonana todella raivostuttava ja se kamala mullet on piste iin päälle. Jadis menee myös korkealle inhokkilistoissa kivikasvoillaan ja liki yhtä rumalla tukallaan.

Sarjassa on myös paljon ”pääosanesittäjiä” joiden kuolema ei hetkauttaisi yhtään. Ainakin Ezekiel on täysin turha. Korulauseita viljelee, ei mitään muuta annettavaa.

Ezkiel oli minusta aluksi mielenkiintoinen ja persoonallinen tyyppi. Shivan kuoleman jälkeen hänestä tuli...noh, tavis.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi