En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu
Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.
Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Mieleni on pahoitettu
Tämä kuvaa hyvin vastuuttomuuttasi. Ei tarvitse miettiä mistä ja miksi itse pahoitti oman mielensä. Voi pestä kätensä
Olen uhri. Minun ei tarvitse tehdä mitään. Ei edes miettiä omia reaktioita ja muuttaa niitä. Ei edes miettiä mikä tämä passiivi on. Mieleni pahoitettiin....
Ja minkälainen ihminen naureskelee ja pilkkaa Vauva-palstalla jonkun aloitusta, ja odottaa saavansa kunnioittavaa ja hyvinkohtelevaa käytöstä????????? Et saa, saat pelkkää paskaa, mitä ansaitsitkin.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse vastuussa tunteistasi. Saan minä raivota.
apJos muut ovat vastuussa omista tunteistaan niin olet sinäkin. Ja kyllä, saat raivota ja muut saavat siihen vastata miten haluavat.
Minä EN RAIVONNUT siinä ketjussa josta puhun, kun tuli naureskelua ja pilkkaa. Sen jälkeen kyllä raivosin, mutta tilanne oli siinä vaiheessa jo 1-1. Muut jatkoivat paskamaista käytöstään ilkeydellä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on psyykkisen kehityksen ongelma, kuulostaa kirjoitustyylin perusteella siltä, että ÄO on jäänyt hyvin alhaiseksi, ehkä alle 70 tienoille. Ei vaan, aloitus oli provo.
Äo on keskimääräistä korkeampi todellakin.
ap
Niinhän narskuilla aina omasta mielestään on :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on psyykkisen kehityksen ongelma, kuulostaa kirjoitustyylin perusteella siltä, että ÄO on jäänyt hyvin alhaiseksi, ehkä alle 70 tienoille. Ei vaan, aloitus oli provo.
apNiinhän narskuilla aina omasta mielestään on :)
Ai? Ja jos et ole narsku pidät itseäsi keskimääräistä tyhmempänä, vai? Okei, kiitos tiedosta. Suhtaudun sinuun kuten haluat 💋
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet itse vastuussa tunteistasi. Saan minä raivota.
apJos muut ovat vastuussa omista tunteistaan niin olet sinäkin. Ja kyllä, saat raivota ja muut saavat siihen vastata miten haluavat.
Minä EN RAIVONNUT siinä ketjussa josta puhun, kun tuli naureskelua ja pilkkaa. Sen jälkeen kyllä raivosin, mutta tilanne oli siinä vaiheessa jo 1-1. Muut jatkoivat paskamaista käytöstään ilkeydellä.
ap
Eli tilanne siinä ketjussa oli 2-1 minun edukseni.
ap
Tällaiset naureskelijat ja pilkkaajat ovat tällaisten palstojen syöpä ja vain purkavat tänne omaa pahaa oloaan. Ja kuvittelevat , kehtaavatkin kuvitella, että kiusattu miettii, mikä hänessä on vikana, kun mä vähän naureskelin!
Itse asiassa, niin kiusattu helposti miettiikin, mutta ei mistään syystä, koska tämä nauru ja pilkka ei todellakaan ole millään lailla kohdistettu sitä ansaitseville ihmisille! Minä olen kulkenut pitkän tien, että en miettisi, mikä MINUSSA on vikana, kun minulle aletaan nauraa ja minua aletaan pilkata. Paljon pidemmän, kuin te naurajat ja pilkkajat. Se on vielä kesken, enkä tiedä, miten vaikeaa teillä on ollut, kun pitää muille naureskella ja heitä pilkata, mutta menkääpä terapioihin ottamaan siitä selvää ja kantakaa vastuu siitä, että käyttäydytte muita kohtaan näiden ansaitsemalla tavalla. Se voi tarkoittaa esimerkiksi sitä, että ette kommentoi aloituksiin, joissa teidän tekee mieli naureskella ja pilkata jotakuta.
ap
Ja vielä pidemmän tien saan kulkea siinä, etten minä miettisi sitä, mikä minussa on vikana, kun minua aletaan syytellä. Syyttäjä on nimittäin aina ja 100% väärässä, paitsi puhuessaan omista tunteistaan.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja vielä pidemmän tien saan kulkea siinä, etten minä miettisi sitä, mikä minussa on vikana, kun minua aletaan syytellä. Syyttäjä on nimittäin aina ja 100% väärässä, paitsi puhuessaan omista tunteistaan.
ap
Mutta tästähän ei ihminen, jonka vanhempi ei ole narsisti voi tietää mitään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMutta tästähän ei ihminen, jonka vanhempi ei ole narsisti voi tietää mitään.
ap
Eikä ymmärrä, minkälainen taakka se on. Myös parisuhteessa, tai varsinkin siinä, ja vanhempana. Syytöksiä ei tarvitse kenenkään läheisen sanoa, ne tulevat teoista, joita he tekevät. Joissa on vain mahdollisuus tulla syytetyksi, vaikkei kukaan ikinä aikoisikaan syyttää, koska heillä ei ole narsistista luonnehäiriötä tai he muuten vain hyväksyvät epätäydellisyyttä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEikä ymmärrä, minkälainen taakka se on. Myös parisuhteessa, tai varsinkin siinä, ja vanhempana. Syytöksiä ei tarvitse kenenkään läheisen sanoa, ne tulevat teoista, joita he tekevät. Joissa on vain mahdollisuus tulla syytetyksi, vaikkei kukaan ikinä aikoisikaan syyttää, koska heillä ei ole narsistista luonnehäiriötä tai he muuten vain hyväksyvät epätäydellisyyttä.
ap
Narsistin lapsi ei ole oppinut minkäänlaisen epätäydellisyyden olevan sallittua, ikinä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEikä ymmärrä, minkälainen taakka se on. Myös parisuhteessa, tai varsinkin siinä, ja vanhempana. Syytöksiä ei tarvitse kenenkään läheisen sanoa, ne tulevat teoista, joita he tekevät. Joissa on vain mahdollisuus tulla syytetyksi, vaikkei kukaan ikinä aikoisikaan syyttää, koska heillä ei ole narsistista luonnehäiriötä tai he muuten vain hyväksyvät epätäydellisyyttä.
apNarsistin lapsi ei ole oppinut minkäänlaisen epätäydellisyyden olevan sallittua, ikinä.
ap
Siitä ei ole poikkeuksia. Mikään inhimillinen ei salli minkäännäköisiä epätäydellisyyksiä. Mikäli sinulle on kerrottu (ja sinulle ON kerrottu, kun olet narsistin lapsi) miten asioiden kuuluu olla, niin jos ne eivät ole niin kun sinulle kerran on kerrottu, kuinka niiden tulee olla, niin niiden tulee sitten olla niin, tai muuten sinussa on vikaa, et ole hyväksyttävä ihminen.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Häröä. Tulee peräti mieleen erikoinen entinen duunikaveri.
Sillä kävi kerran niin että kun se tuli sateisena aamuna pyörällä töihin, joku autoilija onnistui kastelemaan sitä roiskasemalla lätäkön vedet sen päälle. Se raivosi sitten siitä että kun saa auton, se aikoo kostaa autoilijan aiheuttaman kastumisensa kastelemalla kaikki pyöräilijät jotka pystyy. Hepun logiikka oli... erikoista.
ps Oli muuten aktiivinen kristytty eikä epäröinyt lyödä raamatulla päähän niitä jotka oli sen mielestä kyseenalaisia ihmisiä.
pps Onnistui vieläpä polttamaan ihan kaikki sillat oman alansa työpaikkoihin Suomessa, rupesi sitten isännöitsijäksi!
Jos sua ei moinen vituta niin okkei. Liikkuukohan siellä sun aivoissa mitään muutakaan?
ap
Et selvästikään ymmärtänyt miksi toin esiin tuon tapauksen. Tuo käytös muistutti todella paljon SINUN käytöstäsi.
En tiedä liikkuuko päässäni paljoakaan, mutta selvästi aivan eri asioita kuin sinulla...
Koska sinä TIEDÄT, miten asioiden kuuluu olla, koska narsisti kertoi sinulle. Niin ainoa selitys sille, ettei jokin sinussa ole niin (eli täydellistä) on siinä, että sinä olet huono, sinä olet kelvoton, tai niskuri, tai räkänokka, pelkkä paska. Koska jos sinä olisit ihana, rakastettu, rakastettava ihminen nyt ylipäätään, niin sinussa ei olisi niitä kamalia vikoja, joita sinussa nyt kuitenkin on, tai kamalia valintoja, joita teet, tai kamalaa protestia, kun et suostu tätä käsittämään.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vau. Häröä. Tulee peräti mieleen erikoinen entinen duunikaveri.
Sillä kävi kerran niin että kun se tuli sateisena aamuna pyörällä töihin, joku autoilija onnistui kastelemaan sitä roiskasemalla lätäkön vedet sen päälle. Se raivosi sitten siitä että kun saa auton, se aikoo kostaa autoilijan aiheuttaman kastumisensa kastelemalla kaikki pyöräilijät jotka pystyy. Hepun logiikka oli... erikoista.
ps Oli muuten aktiivinen kristytty eikä epäröinyt lyödä raamatulla päähän niitä jotka oli sen mielestä kyseenalaisia ihmisiä.
pps Onnistui vieläpä polttamaan ihan kaikki sillat oman alansa työpaikkoihin Suomessa, rupesi sitten isännöitsijäksi!
Jos sua ei moinen vituta niin okkei. Liikkuukohan siellä sun aivoissa mitään muutakaan?
apEt selvästikään ymmärtänyt miksi toin esiin tuon tapauksen. Tuo käytös muistutti todella paljon SINUN käytöstäsi.
En tiedä liikkuuko päässäni paljoakaan, mutta selvästi aivan eri asioita kuin sinulla...
No sehän oli ihan oikea suhtautumistapa! Sitä kaveria vitutti, että joku autoilija saattoi tehdä niin! Mitä kohtaa sä et tossa ymmärrä?
ap
Sitäpaitsi tieliikennelaissa velvoitetaan sovittamaan ajonopeus lätäköiden yli ajettaessa niin, ettei sillä häiritä muita tienkäyttäjiä. Sen autoilijan ois kuulunut maksaa työkaverisi pesulasku, joten jos ei maksanut, niin kai siitä hyvästä sai aika lailla sadatella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, että sulla on paha mieli.
Kiitos! ✔️
Wow, sivulla 3, ketjussa numero 73882 joku ymmärtää asian ytimen!
ap
Mä tykkään susta, kun olet ulalla. Mäkin oon ollut. Avain hyvinvointiin löytyy siitä, ettei laskelmoi menetykaiään. Niillä ei juurikaan ole merkitystä. Vain tällä hetkellä ja tulevalla on. Istuta vihreä oksa ja hoida sitä.
Enkä ymmärrä, miten jollekin voi olla ongelma, mitä joku autoilijan kuraama työkaveri mielikuvissan tekisi, jos voisi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurjaa, että sulla on paha mieli.
Kiitos! ✔️
Wow, sivulla 3, ketjussa numero 73882 joku ymmärtää asian ytimen!
apMä tykkään susta, kun olet ulalla. Mäkin oon ollut. Avain hyvinvointiin löytyy siitä, ettei laskelmoi menetykaiään. Niillä ei juurikaan ole merkitystä. Vain tällä hetkellä ja tulevalla on. Istuta vihreä oksa ja hoida sitä.
Kiinnostavaa. Mitä oikeastaan tarkoitat? Laskelmoi menetyksiään? Miten?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiinhän narskuilla aina omasta mielestään on :)
Ai? Ja jos et ole narsku pidät itseäsi keskimääräistä tyhmempänä, vai? Okei, kiitos tiedosta. Suhtaudun sinuun kuten haluat 💋
ap
Tavallisesti ihmisellä on suhteellisen realistinen käsitys omasta älykkyydestään. Narsisteilla tämä käsitys on useimmiten vääristynyt ja he uskovat olevansa älykkäämpiä kuin ovat, huomattavasti keskivertoa älykkäämpiä ja muutenkin kaikin tavoin erityisiä ja muiden yläpuolella.
Jos muut ovat vastuussa omista tunteistaan niin olet sinäkin. Ja kyllä, saat raivota ja muut saavat siihen vastata miten haluavat.