En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu
Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.
Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.
Kommentit (209)
Sinä olet ilkeä ja haluat muille pahaa. Niis se oli ja niin se on nyt
Vierailija kirjoitti:
Ja SIIS, se joka loukkaa minua laittaa myös. Koska minua loukkaa se, kun joku ei hoida omia asioitaan, vaan kaataa pahan olonsa niskaani.
ap
Niinhän sinäkin kaadat pahan olosi mm. lastesi ja miehesi niskaan. Mutta kaiketi sinulla on erityisoikeudet toimia tavalla, minkä muissa tuomitset?
Vierailija kirjoitti:
Miten voi olla että aikuinen ei ota vastuuta mistään. Laittaa mielenpahoittamisen muiden syyksi. Jopa nimettömien palstalaisten.
Minä pahoitin mieleni - kostan lapsille ja miehelle. Ja se on sinun syyMinulla ei ole vastuuta mistään teoista tai ajatuksista.
Minä minä
Kyllähän sinäkin oikeutat ilkeän käytöksesi sillä, että muut kiusaa sinua.
ap
Vau. Häröä. Tulee peräti mieleen erikoinen entinen duunikaveri.
Sillä kävi kerran niin että kun se tuli sateisena aamuna pyörällä töihin, joku autoilija onnistui kastelemaan sitä roiskasemalla lätäkön vedet sen päälle. Se raivosi sitten siitä että kun saa auton, se aikoo kostaa autoilijan aiheuttaman kastumisensa kastelemalla kaikki pyöräilijät jotka pystyy. Hepun logiikka oli... erikoista.
ps Oli muuten aktiivinen kristytty eikä epäröinyt lyödä raamatulla päähän niitä jotka oli sen mielestä kyseenalaisia ihmisiä.
pps Onnistui vieläpä polttamaan ihan kaikki sillat oman alansa työpaikkoihin Suomessa, rupesi sitten isännöitsijäksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja SIIS, se joka loukkaa minua laittaa myös. Koska minua loukkaa se, kun joku ei hoida omia asioitaan, vaan kaataa pahan olonsa niskaani.
apNiinhän sinäkin kaadat pahan olosi mm. lastesi ja miehesi niskaan. Mutta kaiketi sinulla on erityisoikeudet toimia tavalla, minkä muissa tuomitset?
Missä mä oon tuominnut sen, että joku laittaa oman pahan mielensä eteenpäin?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta p*:n vertaa millä tekosyillä aikuinen ihminen selittelee ilkeyttään ja huonoa käytöstään. Katso vain sinne peiliin.
Ihan samat sulle, ootko koskaan tullut ajatelleeksi?
ap
Kiitos, olen tullut ajatelleeksi. Minulla oli hirveä lapsuus, mutta en siirrä pahaa eteenpäin. Päinvastoin, etsin maailmasta hyvää, imen sitä itseeni ja pyrin siirtämään sitä eteenpäin. En ole täydellinen, mutta pystyn ns. katsomaan peiliin, analysoimaan itseäni, miettimään mitä olen tehnyt hyvin ja mitä voisin tehdä paremmin.
Äitihullun mielestä pitää sallia ihmisille huonoa käytöstä, koska hän on kärsinyt enemmän. Sitä hän ei ole kyllä koskaan kyennyt selittämään että miksi tämä oikeus koskee vain häntä.
Muilla ei ole väliä. Muilla ei ole ollut mitään yhtä kamalaa.
Äitihullun otsaan pitää liimata lappu. Vain minä saan käyttäytäytyä huonosti. Silittäkää, kun puren. Erikoistapaus.
Näytän pahalta, koska minulla on OIKEUS
Vierailija kirjoitti:
Vau. Häröä. Tulee peräti mieleen erikoinen entinen duunikaveri.
Sillä kävi kerran niin että kun se tuli sateisena aamuna pyörällä töihin, joku autoilija onnistui kastelemaan sitä roiskasemalla lätäkön vedet sen päälle. Se raivosi sitten siitä että kun saa auton, se aikoo kostaa autoilijan aiheuttaman kastumisensa kastelemalla kaikki pyöräilijät jotka pystyy. Hepun logiikka oli... erikoista.
ps Oli muuten aktiivinen kristytty eikä epäröinyt lyödä raamatulla päähän niitä jotka oli sen mielestä kyseenalaisia ihmisiä.
pps Onnistui vieläpä polttamaan ihan kaikki sillat oman alansa työpaikkoihin Suomessa, rupesi sitten isännöitsijäksi!
Jos sua ei moinen vituta niin okkei. Liikkuukohan siellä sun aivoissa mitään muutakaan?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apNiinhän sinäkin kaadat pahan olosi mm. lastesi ja miehesi niskaan. Mutta kaiketi sinulla on erityisoikeudet toimia tavalla, minkä muissa tuomitset?
Missä mä oon tuominnut sen, että joku laittaa oman pahan mielensä eteenpäin?
ap
Eli se on sulle siis ihan ok, että äitisi laittoi oman pahan mielensä eteenpäin sulle. Mikä tässä on siis ongelmana?
Olen saletti, että äitisi välittää susta eniten tässä maailmassa.
Vierailija kirjoitti:
Äitihullun mielestä pitää sallia ihmisille huonoa käytöstä, koska hän on kärsinyt enemmän. Sitä hän ei ole kyllä koskaan kyennyt selittämään että miksi tämä oikeus koskee vain häntä.
Muilla ei ole väliä. Muilla ei ole ollut mitään yhtä kamalaa.
Äitihullun otsaan pitää liimata lappu. Vain minä saan käyttäytäytyä huonosti. Silittäkää, kun puren. Erikoistapaus.
Näytän pahalta, koska minulla on OIKEUS
Ei vaan minunkin pitää saada olla ilkeä muille, ja muiden mennä siitä kyykkyyn, kuten te teette toisille.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laitat pahan mielen eteenpäin, sille on olemassa jokin oma termi
Ööö..niin? Niin laitankin. Jos mulla ei ole hyvä mieli on aika vaikea laittaa hyvää eteenpäin. Varsinkin kun mua on toistuvasti kohdeltu todella väärin siksi, että pahoitan mieleni. Enkä oo vaan että ei tää mitään, että sattui ja tehtiin pahaa. Ilmeisesti jollekin on tullut siitä, miten kohtelee, syyllinen olo (äitini).
apSinähän kostat äitisi virheet niihin syyttömille ihmisille. Ei se minusta kovin hyväntahtoiselta kuulosta.
No ei sekään, että sinä syyttelet minua siitä, että kärsin äitini virheistä. Sun pitäis sallia mulle enemmän, koska olen kärsinyt enemmän syyttämistä oikeuksistani, kuin sinä.
ap
En ole syytellyt sinua siitä, että kärsit äitisi virheistä. Siitä sinua kritisoin, että kostat äitisi virheet syyttömille osapuolille. Ja ei, sinun kärsimyksesi ei oikeuta sinua vahingoittamaan muita. Sinä olet aikuinen ihminen ja sinulle sallitaan tasan samat asiat kuin muillekin. Ei yhtään enempää. Sinä et ole maailman napa ja ihmisenä jotenkin tärkeämpi kuin nekään, joita vahingoitat.
Vierailija kirjoitti:
Olen saletti, että äitisi välittää susta eniten tässä maailmassa.
Siinähän välittää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö..niin? Niin laitankin. Jos mulla ei ole hyvä mieli on aika vaikea laittaa hyvää eteenpäin. Varsinkin kun mua on toistuvasti kohdeltu todella väärin siksi, että pahoitan mieleni. Enkä oo vaan että ei tää mitään, että sattui ja tehtiin pahaa. Ilmeisesti jollekin on tullut siitä, miten kohtelee, syyllinen olo (äitini).
apSinähän kostat äitisi virheet niihin syyttömille ihmisille. Ei se minusta kovin hyväntahtoiselta kuulosta.
No ei sekään, että sinä syyttelet minua siitä, että kärsin äitini virheistä. Sun pitäis sallia mulle enemmän, koska olen kärsinyt enemmän syyttämistä oikeuksistani, kuin sinä.
ap
Kärsit syyttämistäsi oikeuksista. Että sellasta tänään. Kuule, täällä on melkoinen joukko aikuisia ihmisiä, joilla ei ole ollut lapsen oikeuksia, niistä on kärsitty. Voit laittaa sen vähäisen äo:n takaisin pöytälaatikkoosi ja mieti, kuinka montaa auttajaa olet täällä vuosien aikana loukannut, haukkunut ja vähätellyt. Ei ole yhtään ihme, ettet saa enää jankkauksiisi huomiota. Aikuinen ihminen muka, joka ei ota vastuuta lapsistaan, hyi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEn ole syytellyt sinua siitä, että kärsit äitisi virheistä. Siitä sinua kritisoin, että kostat äitisi virheet syyttömille osapuolille. Ja ei, sinun kärsimyksesi ei oikeuta sinua vahingoittamaan muita. Sinä olet aikuinen ihminen ja sinulle sallitaan tasan samat asiat kuin muillekin. Ei yhtään enempää. Sinä et ole maailman napa ja ihmisenä jotenkin tärkeämpi kuin nekään, joita vahingoitat.
Entäpä, jos vahingoittamiseksi lasketaan se, etten tee mitään läheisteni eteen? Miksi minun pitäisi tehdä, kun mieleni on pahoitettu?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apEn ole syytellyt sinua siitä, että kärsit äitisi virheistä. Siitä sinua kritisoin, että kostat äitisi virheet syyttömille osapuolille. Ja ei, sinun kärsimyksesi ei oikeuta sinua vahingoittamaan muita. Sinä olet aikuinen ihminen ja sinulle sallitaan tasan samat asiat kuin muillekin. Ei yhtään enempää. Sinä et ole maailman napa ja ihmisenä jotenkin tärkeämpi kuin nekään, joita vahingoitat.
Ja ei, minä en todellakaan ole tärkeämpi kuin ne, joiden eteen en tee mitään. Eivät hekään ole välittäneet pahoitella asioita, joilla ovat minua loukanneet. En todellakaan ole maailman napa. Koskaan ollutkaan. Enkä sellaista tartte.
ap
Kurjaa, että sulla on paha mieli.
Siis kun tämän keskustelun edes kahlaa läpi, tuntuu siltä kuin uisi jossain mutavellissä eteenpäin. Miten kukaan pystyy suoltamaan tollaista paskaa tollaisella kirjoitustyylillä edes provotakseen? :D Se tässä mua pelottaa, että entä jos AP ei olekaan provo, ja tuolla on vapaana ja heitteillä AP:n kaltainen ihminen. Suosittelen hakeutumista oman kuntasi mielenterveyspäivystykseen.
ap