Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu

Vierailija
21.10.2017 |

Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.

Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.

Kommentit (209)

Vierailija
41/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja SIIS, se joka loukkaa minua laittaa myös. Koska minua loukkaa se, kun joku ei hoida omia asioitaan, vaan kaataa pahan olonsa niskaani.

ap

Niinhän sinäkin kaadat pahan olosi mm. lastesi ja miehesi niskaan. Mutta kaiketi sinulla on erityisoikeudet toimia tavalla, minkä muissa tuomitset?

Missä mä oon tuominnut sen, että joku laittaa oman pahan mielensä eteenpäin?

ap

Eli se on sulle siis ihan ok, että äitisi laittoi oman pahan mielensä eteenpäin sulle. Mikä tässä on siis ongelmana?

Itseasiassa se ei ole ongelma mulle, vaan se on, miten te tuomitsette sen seuraukset minussa.

ap

Vierailija
42/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kurjaa, että sulla on paha mieli.

Kiitos! ✔️

Wow, sivulla 3, ketjussa numero 73882 joku ymmärtää asian ytimen!

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ymmärrän sinua, ap. Englanninkielisillä foorumeilla saisit ehkä enemmän sympatiaa osaksesi.

Vierailija
44/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku (=äitisi?) on kohdellut sinua joskus väärin oikeuttaa sinut siis siihen että kohtelet muita nyt huonosti? Haluat kostaa muille sen että sinulla on ja on ollut paha olo? Onnea vaan. 

Vierailija
45/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se että joku (=äitisi?) on kohdellut sinua joskus väärin oikeuttaa sinut siis siihen että kohtelet muita nyt huonosti? Haluat kostaa muille sen että sinulla on ja on ollut paha olo? Onnea vaan. 

Enhän mä kosta, mä en vain tee muiden eteen samaa, mitä tekisin, jos mua ei ois satutettu ja loukattu.

ap

Vierailija
46/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme todellakaan ole ilkeitä kivikissaäidille siksi, että haluaisimme pahaa, vaan siksi, että kivikissaäiti on pahoittanut mielemme.

Niin. Siksi emme aio auttaa enää kivikissaäitiä, emme siksi, että haluaisimme kellekään pahaa. Mielemme pahoittamisesta se johtuu EI MEISTÄ. Olemme muille kaikkea hyvää haluavia ja toivovia ihmisiä, mutta jos meitä loukataan niin että pahoitamme mielemme, muut saavat kärsiä.

Etkö kivikissaäiti kykene kommentoimaan mitään? Et vissiin. Tajusi ihmismielestä on nolla, ja koitat vain nähdä kaltaisemme huonoina ihmisinä nostaaksesi itseäsi ja välttyäksesi joutumasta katsomaan peiliin loukattuasi muita.

Vierailija
47/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kuulostaa narsistilta. Oikeasti. Tiedän että termiä viljellään liian kevyesti, mutta ehkä tässä tapauksessa pieni introspektio olisi paikallaan.

Vierailija
48/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieleni on pahoitettu

Tämä kuvaa hyvin vastuuttomuuttasi. Ei tarvitse miettiä mistä ja miksi itse pahoitti oman mielensä. Voi pestä kätensä

Olen uhri. Minun ei tarvitse tehdä mitään. Ei edes miettiä omia reaktioita ja muuttaa niitä. Ei edes miettiä mikä tämä passiivi on. Mieleni pahoitettiin....

Vierailija
49/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis kun tämän keskustelun edes kahlaa läpi, tuntuu siltä kuin uisi jossain mutavellissä eteenpäin. Miten kukaan pystyy suoltamaan tollaista paskaa tollaisella kirjoitustyylillä edes provotakseen? :D Se tässä mua pelottaa, että entä jos AP ei olekaan provo, ja tuolla on vapaana ja heitteillä AP:n kaltainen ihminen. Suosittelen hakeutumista oman kuntasi mielenterveyspäivystykseen.

Jos ei halua auttaa muita ihmisiä, ei ole automaattisesti jotenkin hullu tai mielenterveysongelmainen. Ap:n "ongelma" on se, että hän on rehellinen. Hän kertoo rehellisesti sen, että hänellä on paha olo, häntä on satutettu ja loukattu (juuri siksi hänellä on paha olo ja ihmiset täällä vain lisäävät ja lisäävät hänen loukkaamistaan ja pahaa oloaan) ja hän ei halua olla avuksi muille. Kohtaamme päivittäin lukuisia välinpitämättömiä ja ilkeitä tai osittain ilkeitä ihmisiä, jotka eivät myönnä pahoja puoliaan vaan kiistävät ne. En yhtään ihmettele, miksi hän ei halua olla avuksi muille. Jos suurin osa hänen ihmiskokemuksistaan on negatiivista, kuten tässäkin ketjussa, miksi ihmeessä hän haluaisi ketään auttaa, kun hän saa vain kuraa niskaansa. Jokaisen olisi syytä katsoa peiliin. Et ole niin hyvä ihminen kuin kuvittelet olevasi. 

Vierailija
50/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja SIIS, se joka loukkaa minua laittaa myös. Koska minua loukkaa se, kun joku ei hoida omia asioitaan, vaan kaataa pahan olonsa niskaani.

ap

Niinhän sinäkin kaadat pahan olosi mm. lastesi ja miehesi niskaan. Mutta kaiketi sinulla on erityisoikeudet toimia tavalla, minkä muissa tuomitset?

Missä mä oon tuominnut sen, että joku laittaa oman pahan mielensä eteenpäin?

ap

Eli se on sulle siis ihan ok, että äitisi laittoi oman pahan mielensä eteenpäin sulle. Mikä tässä on siis ongelmana?

Tai siis en ihmettele sitä, että äitini on loukannut minua, niinhän kaikki ihmiset tekee täällä kaikille joskus, loukkaavat. Varsinkin sairaat luonnehäiriöiset sekopäät, kuten äitini. Ongelma on se, että kun olen siitä vaurioitunut, niin jotkut ihmiset kokevat oikeudekseen purkaa sitä mitä heille on tehty, minuun. Normaali ihminen tai sellainen pärjäävä ja luvan puolustaa itseään saanut ihminen ei siitä vahingoittuisi, vaan pitäisi puoliaan, mutta minulle sekin oli kielto. Ei saa. Satutat muita.

ap

Vierailija
51/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei riitä mielenpahoittamiseksi sinun helppo lapsuus. Vatvot yli 40 v takaisia pikkuasioita

Ha pidät oikeutenasi tehdä pahaa lapsillesi. Ja kaikille

Sinä olet paha. Sinä teet pahoja tekoja. Ihan itse

Ei "lapsuus" sinänsä riitäkään, en ole koskaan sanonut niin. Vaan nimenomaan se, ettei minulla ollut koskaan oikeus kokea mielipahaa asioista, joilla mua loukattiin. Mua syyllistettiin niistä mielen pahoittumisesta, joka taas nostatti vihaa. Niin sinussakin ois nostattanut. Sitten sut ois sen perusteella määritelty ilkeäksi ja pahaa muille haluavaksi.

ap

Voi viitata passiivisaggressiivisuuteen. Tsemppiä ap! Tämä on huono kanava purkaa näitä asioita, ihmiset ovat täällä epäkohteliaita ja tylyjä toisilleen asiasta kuin asiasta.

Vierailija
52/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ihmisellä oikeus tehdä muille pahaa, koska hänen mielensä on pahoitettu? Siis tämän mielen pahoitiskuvion ulkopuolelle?

Vierailija
53/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme todellakaan ole ilkeitä kivikissaäidille siksi, että haluaisimme pahaa, vaan siksi, että kivikissaäiti on pahoittanut mielemme.

Niin. Siksi emme aio auttaa enää kivikissaäitiä, emme siksi, että haluaisimme kellekään pahaa. Mielemme pahoittamisesta se johtuu EI MEISTÄ. Olemme muille kaikkea hyvää haluavia ja toivovia ihmisiä, mutta jos meitä loukataan niin että pahoitamme mielemme, muut saavat kärsiä.

Etkö kivikissaäiti kykene kommentoimaan mitään? Et vissiin. Tajusi ihmismielestä on nolla, ja koitat vain nähdä kaltaisemme huonoina ihmisinä nostaaksesi itseäsi ja välttyäksesi joutumasta katsomaan peiliin loukattuasi muita.

"Emme todellakaan ole ilkeitä kivikissaäidille siksi, että haluaisimme pahaa, vaan siksi, että kivikissaäiti on pahoittanut mielemme."

Tämä on totta. Pahoitin teidän mielenne raivoamalla, että vitut mä lapsistani ja siivoamisesta, kun minulle naurettiin ja minua pilkattiin siinä ekassa pitkässä ketjussani.

"Niin. Siksi emme aio auttaa enää kivikissaäitiä, emme siksi, että haluaisimme kellekään pahaa. Mielemme pahoittamisesta se johtuu EI MEISTÄ. Olemme muille kaikkea hyvää haluavia ja toivovia ihmisiä, mutta jos meitä loukataan niin että pahoitamme mielemme, muut saavat kärsiä."

Kuinka niin enää ? Te ette ole auttaneet minua koskaan (paitsi täysin tahattomasti). Te ette auta minua siksi, että te ette kykene, eikä niin, että mielipahanne olisi syynä. Sen hyväksyn. Varmasti muut saavatkin kärsiä, kun te pahoitatte mielenne.

"Etkö kivikissaäiti kykene kommentoimaan mitään? Et vissiin. Tajusi ihmismielestä on nolla, ja koitat vain nähdä kaltaisemme huonoina ihmisinä nostaaksesi itseäsi ja välttyäksesi joutumasta katsomaan peiliin loukattuasi muita."

Kyllä mielellänikin kommentoin ja jos olen loukannut sinua niin katso ihan itse peiliin vaan. Olet itse vastuussa tunteistasi. Saan minä raivota.

ap

Vierailija
54/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleni on pahoitettu

Tämä kuvaa hyvin vastuuttomuuttasi. Ei tarvitse miettiä mistä ja miksi itse pahoitti oman mielensä. Voi pestä kätensä

Olen uhri. Minun ei tarvitse tehdä mitään. Ei edes miettiä omia reaktioita ja muuttaa niitä. Ei edes miettiä mikä tämä passiivi on. Mieleni pahoitettiin....

No niin! Nyt päästään asiaan! Milläslailla se ois auttanut miettiä mistä mä pahoitan mieleni, kun mua kohtaan tehdään väärin?! Kerropa! Jotain, mitä en todellakaan ansaitse! Hienoa, että sä kuvittelet minussa olevan vikaa, jos mieleni pahoittuu! Mahtavaa! Tuntematta minua edes!

ap

Vierailija
55/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelle.

Vierailija
56/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleni on pahoitettu

Kannattaisko sinun miettiä tätä? Minkälainen ihminen alkaa Vauva-palstalla naureskelemaan ja pilkkaamaan ihmistä, joka kysyy apua äitinsä poispitämiseksi elämästään, kun äiti kutsuu itse itseään kylään? Ja pöyristyy kun kiusattu raivostuu?

ap

Vierailija
57/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mieleni on pahoitettu

Kannattaisko sinun miettiä tätä? Minkälainen ihminen alkaa Vauva-palstalla naureskelemaan ja pilkkaamaan ihmistä, joka kysyy apua äitinsä poispitämiseksi elämästään, kun äiti kutsuu itse itseään kylään? Ja pöyristyy kun kiusattu raivostuu?

ap

Ja kiusaa lisää. Mieti ihan keskenäsi tätä, minkälainen ihminen SINÄ oikein olet. Tai ellet ollut mukana, niin keitä puolustat.

ap

Vierailija
58/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pelle.

Etkö parempaan argumenttiin kykene? Tiedän varsin hyvin, etten ole mikään pelle, mutta sinun kiusaamisstrategiasi uhkaa kadota kuiviin.

ap

Vierailija
59/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on aikuisia, tai niin ainakin oletin. Kyllä täällä saa raivota aikuisille ihmisille jos mieli tekee.

ap

Vierailija
60/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieleni on pahoitettu

Opi edes olemaan vastaamatta jos mieli tekee syyllistää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi