En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu
Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.
Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.
Kommentit (209)
Vierailija kirjoitti:
Ja joku sanoi edellisessä ketjussa, että kaikilla on enemmän tai vähemmän paha mieli? Newsflash: ei ole.
ap
Missä edellisessä ketjussa?
Laitat pahan mielen eteenpäin, sille on olemassa jokin oma termi
Tein äsken saman aloituksen, mutta se poistui heti, siinä oli haukkumista ja siivosi ne.
ap
Liittyykö tämä aloitus taas miljoonannen kerran "vastuuta en ota mistään" -tapaukseen, kaikki on äidin syytä ja lopulta ap haukkuu kaikki auttajansakin.
Vierailija kirjoitti:
Ööö..niin? Niin laitankin. Jos mulla ei ole hyvä mieli on aika vaikea laittaa hyvää eteenpäin. Varsinkin kun mua on toistuvasti kohdeltu todella väärin siksi, että pahoitan mieleni. Enkä oo vaan että ei tää mitään, että sattui ja tehtiin pahaa. Ilmeisesti jollekin on tullut siitä, miten kohtelee, syyllinen olo (äitini).
ap
AP:lla on psyykkisen kehityksen ongelma, kuulostaa kirjoitustyylin perusteella siltä, että ÄO on jäänyt hyvin alhaiseksi, ehkä alle 70 tienoille. Ei vaan, aloitus oli provo.
Ja jälleen kerran kivikissaäiti vauhdissa vai?
Ja SIIS, se joka loukkaa minua laittaa myös. Koska minua loukkaa se, kun joku ei hoida omia asioitaan, vaan kaataa pahan olonsa niskaani.
ap
Ketjureaktio? Sait pahaa niskaasi, laitat pahaa eteenpäin.. Jatkuu domino-efektinä niin kauan kunnes joku tajuaa toimia toisin.
Todellakaan ei riitä mielenpahoittamiseksi sinun helppo lapsuus. Vatvot yli 40 v takaisia pikkuasioita
Ha pidät oikeutenasi tehdä pahaa lapsillesi. Ja kaikille
Sinä olet paha. Sinä teet pahoja tekoja. Ihan itse
Vierailija kirjoitti:
AP:lla on psyykkisen kehityksen ongelma, kuulostaa kirjoitustyylin perusteella siltä, että ÄO on jäänyt hyvin alhaiseksi, ehkä alle 70 tienoille. Ei vaan, aloitus oli provo.
Äo on keskimääräistä korkeampi todellakin.
ap
Ei kuule kiinnosta p*:n vertaa millä tekosyillä aikuinen ihminen selittelee ilkeyttään ja huonoa käytöstään. Katso vain sinne peiliin.
Vierailija kirjoitti:
Tein äsken saman aloituksen, mutta se poistui heti, siinä oli haukkumista ja siivosi ne.
ap
Niin Luuta-Hilta siivosi sen, koska nukensänky. Oli sekin. Ja sen työkaveri. Kokkakuoriaisen syy. Vain minulla on titityy-oikeuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ööö..niin? Niin laitankin. Jos mulla ei ole hyvä mieli on aika vaikea laittaa hyvää eteenpäin. Varsinkin kun mua on toistuvasti kohdeltu todella väärin siksi, että pahoitan mieleni. Enkä oo vaan että ei tää mitään, että sattui ja tehtiin pahaa. Ilmeisesti jollekin on tullut siitä, miten kohtelee, syyllinen olo (äitini).
ap
Sinähän kostat äitisi virheet niihin syyttömille ihmisille. Ei se minusta kovin hyväntahtoiselta kuulosta.
Vierailija kirjoitti:
Todellakaan ei riitä mielenpahoittamiseksi sinun helppo lapsuus. Vatvot yli 40 v takaisia pikkuasioita
Ha pidät oikeutenasi tehdä pahaa lapsillesi. Ja kaikille
Sinä olet paha. Sinä teet pahoja tekoja. Ihan itse
Ei "lapsuus" sinänsä riitäkään, en ole koskaan sanonut niin. Vaan nimenomaan se, ettei minulla ollut koskaan oikeus kokea mielipahaa asioista, joilla mua loukattiin. Mua syyllistettiin niistä mielen pahoittumisesta, joka taas nostatti vihaa. Niin sinussakin ois nostattanut. Sitten sut ois sen perusteella määritelty ilkeäksi ja pahaa muille haluavaksi.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja jälleen kerran kivikissaäiti vauhdissa vai?
Koska se vauhdissa on ollut, kun vuosia on halunnut liimautua lähtötelineisiin. Kun ei tajua, että lähtölaukaus on jo kuulunut ja pitäisi olla jo piiiiitkällä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kuule kiinnosta p*:n vertaa millä tekosyillä aikuinen ihminen selittelee ilkeyttään ja huonoa käytöstään. Katso vain sinne peiliin.
Ihan samat sulle, ootko koskaan tullut ajatelleeksi?
ap
Miten voi olla että aikuinen ei ota vastuuta mistään. Laittaa mielenpahoittamisen muiden syyksi. Jopa nimettömien palstalaisten.
Minä pahoitin mieleni - kostan lapsille ja miehelle. Ja se on sinun syy
Minulla ei ole vastuuta mistään teoista tai ajatuksista.
Minä minä
Ja joku sanoi edellisessä ketjussa, että kaikilla on enemmän tai vähemmän paha mieli? Newsflash: ei ole.
ap