Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En todellakaan ole ilkeä siksi, että haluaisin pahaa, vaan siksi, että mieleni on pahoitettu

Vierailija
21.10.2017 |

Niin. Siksi en aio auttaa läheisiäni, en siksi, että haluaisin kellekään pahaa. Mieleni pahoittamisesta se johtuu EI MINUSTA. Minä olen muille kaikkea hyvää haluava ja toivova ihminen, mutta jos minua loukataan niin että pahoitan mieleni, muut saavat kärsiä.

Ettekö alapeukuttajat kykene kommentoimaan mitään? Ette vissiin. Tajunne ihmismielestä on nolla, ja koitatte vain nähdä kaltaiseni huonoina ihmisinä nostaaksenne itseänne ja välttyäksenne joutumasta katsomaan peiliin loukattuanne muita.

Kommentit (209)

Vierailija
1/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joku sanoi edellisessä ketjussa, että kaikilla on enemmän tai vähemmän paha mieli? Newsflash: ei ole.

ap

Vierailija
2/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja joku sanoi edellisessä ketjussa, että kaikilla on enemmän tai vähemmän paha mieli? Newsflash: ei ole.

ap

Missä edellisessä ketjussa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitat pahan mielen eteenpäin, sille on olemassa jokin oma termi

Vierailija
4/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein äsken saman aloituksen, mutta se poistui heti, siinä oli haukkumista ja siivosi ne.

ap

Vierailija
5/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö tämä aloitus taas miljoonannen kerran "vastuuta en ota mistään" -tapaukseen, kaikki on äidin syytä ja lopulta ap haukkuu kaikki auttajansakin.

Vierailija
6/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ööö..niin? Niin laitankin. Jos mulla ei ole hyvä mieli on aika vaikea laittaa hyvää eteenpäin. Varsinkin kun mua on toistuvasti kohdeltu todella väärin siksi, että pahoitan mieleni. Enkä oo vaan että ei tää mitään, että sattui ja tehtiin pahaa. Ilmeisesti jollekin on tullut siitä, miten kohtelee, syyllinen olo (äitini).

ap

Vierailija
7/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP:lla on psyykkisen kehityksen ongelma, kuulostaa kirjoitustyylin perusteella siltä, että ÄO on jäänyt hyvin alhaiseksi, ehkä alle 70 tienoille. Ei vaan, aloitus oli provo.

Vierailija
8/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jälleen kerran kivikissaäiti vauhdissa vai?

Vierailija
9/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja SIIS, se joka loukkaa minua laittaa myös. Koska minua loukkaa se, kun joku ei hoida omia asioitaan, vaan kaataa pahan olonsa niskaani.

ap

Vierailija
10/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjureaktio? Sait pahaa niskaasi, laitat pahaa eteenpäin.. Jatkuu domino-efektinä niin kauan kunnes joku tajuaa toimia toisin.

Vierailija
11/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan ei riitä mielenpahoittamiseksi sinun helppo lapsuus. Vatvot yli 40 v takaisia pikkuasioita

Ha pidät oikeutenasi tehdä pahaa lapsillesi. Ja kaikille

Sinä olet paha. Sinä teet pahoja tekoja. Ihan itse

Vierailija
12/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

AP:lla on psyykkisen kehityksen ongelma, kuulostaa kirjoitustyylin perusteella siltä, että ÄO on jäänyt hyvin alhaiseksi, ehkä alle 70 tienoille. Ei vaan, aloitus oli provo.

Äo on keskimääräistä korkeampi todellakin.

ap

Vierailija
13/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuule kiinnosta p*:n vertaa millä tekosyillä aikuinen ihminen selittelee ilkeyttään ja huonoa käytöstään. Katso vain sinne peiliin.

Vierailija
14/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tein äsken saman aloituksen, mutta se poistui heti, siinä oli haukkumista ja siivosi ne.

ap

Niin Luuta-Hilta siivosi sen, koska nukensänky. Oli sekin. Ja sen työkaveri. Kokkakuoriaisen syy. Vain minulla on titityy-oikeuksia.

Vierailija
15/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ööö..niin? Niin laitankin. Jos mulla ei ole hyvä mieli on aika vaikea laittaa hyvää eteenpäin. Varsinkin kun mua on toistuvasti kohdeltu todella väärin siksi, että pahoitan mieleni. Enkä oo vaan että ei tää mitään, että sattui ja tehtiin pahaa. Ilmeisesti jollekin on tullut siitä, miten kohtelee, syyllinen olo (äitini).

ap

Sinähän kostat äitisi virheet niihin syyttömille ihmisille. Ei se minusta kovin hyväntahtoiselta kuulosta.

Vierailija
16/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakaan ei riitä mielenpahoittamiseksi sinun helppo lapsuus. Vatvot yli 40 v takaisia pikkuasioita

Ha pidät oikeutenasi tehdä pahaa lapsillesi. Ja kaikille

Sinä olet paha. Sinä teet pahoja tekoja. Ihan itse

Ei "lapsuus" sinänsä riitäkään, en ole koskaan sanonut niin. Vaan nimenomaan se, ettei minulla ollut koskaan oikeus kokea mielipahaa asioista, joilla mua loukattiin. Mua syyllistettiin niistä mielen pahoittumisesta, joka taas nostatti vihaa. Niin sinussakin ois nostattanut. Sitten sut ois sen perusteella määritelty ilkeäksi ja pahaa muille haluavaksi.

ap

Vierailija
17/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielesi on paloiteltu?

Vierailija
18/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja jälleen kerran kivikissaäiti vauhdissa vai?

Koska se vauhdissa on ollut, kun vuosia on halunnut liimautua lähtötelineisiin. Kun ei tajua, että lähtölaukaus on jo kuulunut ja pitäisi olla jo piiiiitkällä.

Vierailija
19/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kuule kiinnosta p*:n vertaa millä tekosyillä aikuinen ihminen selittelee ilkeyttään ja huonoa käytöstään. Katso vain sinne peiliin.

Ihan samat sulle, ootko koskaan tullut ajatelleeksi?

ap

Vierailija
20/209 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla että aikuinen ei ota vastuuta mistään. Laittaa mielenpahoittamisen muiden syyksi. Jopa nimettömien palstalaisten.

Minä pahoitin mieleni - kostan lapsille ja miehelle. Ja se on sinun syy

Minulla ei ole vastuuta mistään teoista tai ajatuksista.

Minä minä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan