Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
1461/2693 |
08.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laki ei kiellä imettämästä.

Eikä ravintolaimetys toisaalta myöskään ole ihmisoikeus. Eli sen voi hyvin kieltääkin.

Laki joka kieltäisi imetyksen? V@#$&*n pelle.

Aivan, laki siis kieltäisi imetyksen ruokaravintolassa. Minusta hyvä idea. Äänestäisin kiellon puolesta jos äänestys pidettäisiin. 

Jotta tästä pikkuvauvan ravitsemiskiellosta ei tulisi toisia vauvoja syrjivä, niin sen tulisi kieltää vauvan ruokkiminen kaikilla tavoin, eli myös tuttipullosta, hörppyyttämällä, nokkamukista ja niin edelleen. Laitettaisiko ravintolakriteeriksi sitten vaikka se, että kun todistettavasti näyttää ovella, että osaa pitää haarukkaa ja veistä oikeissa käsissä ja pyyhkiä vessassa itse pyllynsä, niin pääsee sisälle. Ikävä kyllä näillä kriteereillä monta aikuistakin jäisi ovelle mouruamaan. Yllättävän vaikeaa tuo ruokailuvälineiden oikeaoppinen käyttö esimerkiksi monille ;)

Vierailija
1462/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muiden asiakkaiden viihtyvyyden vuoksi lasten asioiminen ravintolassa voisi alkaa aikaisintaan siinä iässä, kun he hallitsevat suolentoiminnan eli ovat päässeet vaipoista.

Kakanhaju ei sovi ravintolaan, vaikka äitejä se ei häiritsekään.

Mutta tämä on juuri sitä muiden ihmisten huomioon ottamista, mistä tämä ketju lähti liikkeelle.

Ikävä kyllä se ei ole mahdollista.

Mut siis missä tää ravintola sijaitsee missä on ruiskutissejä ja lapset haisee paskalle?

Siis tää > hieno ravintola< jossa käyt pihvillä/ jonka omistat?

Ei tarvi kuin ilmoittaa näitä ravintoloita niin eihän sinne ruiskutissit ja kakkahousut tule, ettei mene keltään elanto tai tarvi ruveta esittelemään sukuelimiään tai ruveta pissalle pöydässä.

Siinähän se kuule onkin, että kukaan ei ole ruvennut pissalle tai näytellyt sukuelimiään pöydässä. Pöyristyttävän käytöksen hoitavat julki-imettäjät!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1463/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä ravintolaimetys toisaalta myöskään ole ihmisoikeus. Eli sen voi hyvin kieltääkin.

Täällä ei ole kukaan ollut kieltämässä imettämistä, saati syrjimässä imettäviä naisia!

Oletteko niin idiootteja, että ihan selkeä asia ei mene perille. RAVINTOLAIMETTÄMINEN on se asia jota on kritisoitu. Huomatkaa sana RAVINTOLA!

Vierailija
1464/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan, laki siis kieltäisi imetyksen ruokaravintolassa. Minusta hyvä idea. Äänestäisin kiellon puolesta jos äänestys pidettäisiin. 

Just sinä yksi valittaja olet se v*&@$n pelle.

Voi hyvät hyssykät kun olet löytänyt kivoja merkkejä tietokoneeltasi! Kipitäppäs nyt äiskäsi ja iskäsi väliin nukkumaan ja voit heti aamulla kertoa heille mitä olet oppinut. Sitten voitte lähteä ravintolaan ja äiskäsi voi iskeä tissin suuhusi!

Vierailija
1465/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ihan oikeasti tissit tiskiin-mammoja olette nähneet?

Täällä on moni kysynyt samaa ja jankkaatte ihan muuta kysymyksen vierestä.

Vastaus siis on että olette kuvitelleet aivan kaiken ihan itse pienessä sairaassa päässänne.

Suosittelen pikaisesti menemään terapiaan ja hankkimaan asian mukaisen lääkityksen kun näette tissejä kaikkialla heti kun vauva ilmaantuu näköpiiriin äitinsä kanssa.

Vierailija
1466/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normiravintolat kun eivät ole kieltäneet imettämistä tiloissaan. Eikä moni muukaan ravintola. Piste.

Ravintolat itse päättävät sääntönsä, eivät mielensäpahoittajat ja kukkikset pysty muulla tavoin vaikuttamaan kun joko hyväksymällä asia tai pysymällä itse poissa ravintoloista.

Tämä jankkaus on aivan turhaa.

Lapsen rintaruokinta ei ole käytöshäiriötä.

Teidän sairaan tuijottamisen ja asiasta meuhkaamisen voisi jo tulkita jonkinlaiseksi käytöshäiriöksi tai jopa mielenterveysongelmaksi.

Vierailija
1467/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus siis on että olette kuvitelleet aivan kaiken ihan itse pienessä sairaassa päässänne.

Suosittelen pikaisesti menemään terapiaan ja hankkimaan asian mukaisen lääkityksen kun näette tissejä kaikkialla heti kun vauva ilmaantuu näköpiiriin äitinsä kanssa.

Jos juli-imettäjä mesuaa tässä ketjussa, että menee jatkossakin ravintolaan ja iskee tissit pöytään niin siinä sinulle vastaus!

Eiköhän se kerro, että heitä on olemassa ja kertoo myös sen, että kuinka normaalilta julki-imettäjät kuulostavat!

Vierailija
1468/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä ei ole kukaan ollut kieltämässä imettämistä, saati syrjimässä imettäviä naisia!

Oletteko niin idiootteja, että ihan selkeä asia ei mene perille. RAVINTOLAIMETTÄMINEN on se asia jota on kritisoitu. Huomatkaa sana RAVINTOLA!

Eikä sinunkaan pieneen päähäsi mahdu tämä lause sitten millään kuten ei monen muukaan päähän;

RAVINTOLOISSA SAA IMETTÄÄ ELLEI RAVINTOLA ITSE SITÄ KIELLÄ ITSE LAATIMISSAAN JÄRJESTYSSÄÄNNÖISSÄ!!!

(kohta tätä taas lainataan johonkin pissakakkanaiminenmenkkarättijne kommenttiin kun mt-potilaat eivät muuta keksi)

Vierailija
1469/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos juli-imettäjä mesuaa tässä ketjussa, että menee jatkossakin ravintolaan ja iskee tissit pöytään niin siinä sinulle vastaus!

Eiköhän se kerro, että heitä on olemassa ja kertoo myös sen, että kuinka normaalilta julki-imettäjät kuulostavat!

Entäs jos kyseessä on provoavasti kirjoitettu vastalause ja näin tuskin tapahtuu?

Ai niin. Se mitä netissä kirjoitetaan on myös totta ;)

Vierailija
1470/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin voin nettiin kirjoittaa että näytinpä tissit enkä edes imettänyt vauvaa ja täällä jotkut takertuvat tähän ja luulevat kaiken olevan heti totta, oikeasti tapahtunutta. Vaikka totuus on aivan muuta :D

Mutta kun se nettiin kirjoitettu, niin pakkohan sen oltava totta myöskin ;D

Hienoa että on tosikoita jotka kaiken lukemansa uskovat mitä kirjoitetaan.

Ei syntyisi näin meheviä ketjuja mistään aiheesta.

Vierailija
1471/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä siis uskot kaiken mitä nettiin kirjoitetaan 😂

Voi pientä.....

Vierailija
1472/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana ketju 💕!

Mä niin meinaan jatkossakin imettää vauvaani missä milloinkin tarve on, joskus jopa ravintolassa! Puspus kaikki mielensäpahoittajat 😘!

Vierailija
1473/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihana ketju 💕!

Mä niin meinaan jatkossakin imettää vauvaani missä milloinkin tarve on, joskus jopa ravintolassa! Puspus kaikki mielensäpahoittajat 😘!

Eikun et saa!!!! RUOKAravintolassa ei saa imettää. Eikö mee perille???

( voisko joku kertoo tyhmälle mitä muita ravintoloita on kuin RUOKAravintola?)

Siis joku juomaravintola?

Vierailija
1474/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ravintoloissa ei ole imettämistä kielletty? Missä se ei ole sallittua?

Vierailija
1475/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovatko kaikki ravintolat kieltäneet imettämisen tiloissaan?

En ole kylläkään nähnyt yhtäkään tämmöistä ravintolaa joka sen olisi kieltänyt

Vierailija
1476/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikä sinunkaan pieneen päähäsi mahdu tämä lause sitten millään kuten ei monen muukaan päähän;

RAVINTOLOISSA SAA IMETTÄÄ ELLEI RAVINTOLA ITSE SITÄ KIELLÄ ITSE LAATIMISSAAN JÄRJESTYSSÄÄNNÖISSÄ!!!

(kohta tätä taas lainataan johonkin pissakakkanaiminenmenkkarättijne kommenttiin kun mt-potilaat eivät muuta keksi)

Pakkohan tässä on jotakin lainausta käyttää kun sinulla ja kaltaisillasi ei mene muuten jakeluun, että KAIKKI MIKÄ EI OLE KIELLETTYÄ RAVINTOLAN ITSE LAATIMISSAAN JÄRJESTYSSÄÄNÖISSÄ EI OLE SALLITUA!!!

Tähän voisin luetella esimerkkinä ne itse mainitsemasi asiat, mutta olkoon, minulla ei ole tarve luetella kaikkea mikä ei ole sopivaa ravintolapöydässä, et sinä sitä kuitenkaan ymmärrä!

Vierailija
1477/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan tässä on jotakin lainausta käyttää kun sinulla ja kaltaisillasi ei mene muuten jakeluun, että KAIKKI MIKÄ EI OLE KIELLETTYÄ RAVINTOLAN ITSE LAATIMISSAAN JÄRJESTYSSÄÄNÖISSÄ EI OLE SALLITUA!!!

Tähän voisin luetella esimerkkinä ne itse mainitsemasi asiat, mutta olkoon, minulla ei ole tarve luetella kaikkea mikä ei ole sopivaa ravintolapöydässä, et sinä sitä kuitenkaan ymmärrä!

Entäs kun ravintola sen itse sallii kysymättä sinulta sallitko sinä?

Moni ravintola imettämisen sallii vaikkei sitä sanotakaan erikseen.....

Etkö itse ymmärrä?

Vierailija
1478/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat sallivat imettämisen yhä tiloissaan kysymättä mielensäpahoittajilta erikseen sallivatko he sen vai eivät...

Tämä kun ei mene kenenkään päähän sitten millään ;)

Vierailija
1479/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolat sallivat itse imettämisen tiloissaan kysymättä kenenkään mielipidettä

Vierailija
1480/2693 |
09.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkiä ei sais olla liikaa naamassa koska se on "luonnotonta" mutta imettäminen, maailman luonnollisin asia jolla sinutkin on ravittu, on kiellettyä. Ei teitä oo järjellä pilattu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän