Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
141/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että yleisessä vessassa pitäisi imettää?

Kukaan tuskin haluaa viettää aikaa missään virtsanhajuisessa, tunkkaisessa, ikkunattomassa paikassa, missä eritteet löyhkää joka suunnasta ja seuraava odottaa oven takana päästäkseen ulostamaan viereiseen wc-pönttöön.

Ei ole imettävän vastuulla, jos joku häiriintyy niin paljon imetyksestä, että lähettää valituksen ravintolalle. Eikä imettävällä ole mitään velvollisuutta siirtyä vessaan muiden asiakkaiden vaatimuksesta. Ravintolan henkilökunnaltakin pidän melko ihmeellisenä, että mielistellään valittajia, ketkä "häiriintyvät" nähdessään imetyksen.

Häirintä on AINA häiritsijän vastuulla. Saako ravintolapöydässä röyhtäillä tai piereskellä kuuluvasti? Häiriintyisitkö?

Häirintä ei ole sama kuin häiriintyminen. Häiriintyä voi myös esimerkiksi naapuripöytäläisen aknesta, eikä akneihoista voi silti syyttää häirinnästä.

Vierailija
142/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sitten imettää kyrpääni siellä ravintolassa? Lupana pitää serviettiä näkösuojana. Eihän sellaista voi mennä mihinkään haisevaan vessaankaan tekemään.

Hyi helvetti olet sairas! Hae itsellesi apua. Kukaan täysjärkinen ei voi verrata imetystä tuollaiseen.

Kuule sinä, vaimoni haluaa kunnon kulauksen spermaani ennen ateriaa. Muuten hän rupeaa kiukuttelemaan. Ei se mitenkään eroa tissin imemisestä. Sitäpaitsi hän tekee sen siististi kontallaan pöydän alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai että yleisessä vessassa pitäisi imettää?

Kukaan tuskin haluaa viettää aikaa missään virtsanhajuisessa, tunkkaisessa, ikkunattomassa paikassa, missä eritteet löyhkää joka suunnasta ja seuraava odottaa oven takana päästäkseen ulostamaan viereiseen wc-pönttöön.

Ei ole imettävän vastuulla, jos joku häiriintyy niin paljon imetyksestä, että lähettää valituksen ravintolalle. Eikä imettävällä ole mitään velvollisuutta siirtyä vessaan muiden asiakkaiden vaatimuksesta. Ravintolan henkilökunnaltakin pidän melko ihmeellisenä, että mielistellään valittajia, ketkä "häiriintyvät" nähdessään imetyksen.

Häirintä on AINA häiritsijän vastuulla. Saako ravintolapöydässä röyhtäillä tai piereskellä kuuluvasti? Häiriintyisitkö?

Häirintä ei ole sama kuin häiriintyminen. Häiriintyä voi myös esimerkiksi naapuripöytäläisen aknesta, eikä akneihoista voi silti syyttää häirinnästä.

Akne? Olipa älykäs vertaus. Tissi esiin vaan. Vulgääriä.

Vierailija
144/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mun puolesta saa vetää vaikka koko yläkropan paljaaksi ja vuorotella vauvaa tissiltä toiselle jos haluaa! Kyllä lasta saa imettää, jos ihmiset ei sitä kestä niin huhhuh.

N20

Jep. Mikä ihana tekosyy paljastella itseään!

Vierailija
145/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mun puolesta saa vetää vaikka koko yläkropan paljaaksi ja vuorotella vauvaa tissiltä toiselle jos haluaa! Kyllä lasta saa imettää, jos ihmiset ei sitä kestä niin huhhuh.

N20

koska naiset niin tykkääkin paljastella rintojaan julkisesti, imetys eri asia

Vierailija
146/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N20

Ei varmaan haittaa jos varhaisteini poikani tulee siihen viereiseen pöytään tuijottamaan, se on iässä jossa ollaan tosi kiinnostuneita tisseistä. Paljaita tissejähän saa tuijottaa, ja jos paljastaja ei sitä, kestä niin huhhuh.

Vierailija
147/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N20

koska naiset niin tykkääkin paljastella rintojaan julkisesti, imetys eri asia

Miksi se on eri asia? Tissi paljaana on tissi paljaana.

Vierailija
148/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään, en myöskään ymmärrä miksi minä en saa korjata alushousuja imettäjän edessä ilman että syytetään itsensä paljastelusta, minusta imettäminen pitää salli samoinkuin pulloon kuseminen imettäjän edessä. Sama kait se on mihin suuntaan eritteitä vaihdetaan...

Vierailija
149/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mikään, en myöskään ymmärrä miksi minä en saa korjata alushousuja imettäjän edessä ilman että syytetään itsensä paljastelusta, minusta imettäminen pitää salli samoinkuin pulloon kuseminen imettäjän edessä. Sama kait se on mihin suuntaan eritteitä vaihdetaan...

Sinä varmaan logiikan nimissä juot omaa kustasi. Selittää paljon.

Vierailija
150/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Prototyyppi kirjoitti:

Harva taitaa kuitenkaan imettää julkisilla paikoilla rinnat paljaana ja kaikkien nähtävillä. Imetyspaidat, huivit ja harsot suojaavat hyvin tuota "irstasta" näkymää. Siis jonkun silmät nyt ihan oikeasti tuosta syöpyvät.

Ei siinä ole pelkästään näkemisestä kysymys. Imetystapahtumaan kuuluvat äänet (lussutus, röyhtäys) ja hajut (pulautus, hapan maito, syömisen jälkeen vaippaan tuleva turahdus) riittävät viemään ruokahalun lähellä istuvilta.

Vierailija
151/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruumiin eritteet ei kuulu julkiseen ruokailutilaan. Piste.

Jos on niin älyvapaa ettei tätä ymmärrä, eikä osaa ottaa kanssaihmisiä huomioon, niin mitä niin hölmölle ihmiselle voi sanoa, sellanen kun ei koskaan näe toimissaan mitään vikaa koska MINÄ MINÄ MINÄ..

Vierailija
152/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ruumiin eritteet ei kuulu julkiseen ruokailutilaan. Piste.

Jos on niin älyvapaa ettei tätä ymmärrä, eikä osaa ottaa kanssaihmisiä huomioon, niin mitä niin hölmölle ihmiselle voi sanoa, sellanen kun ei koskaan näe toimissaan mitään vikaa koska MINÄ MINÄ MINÄ..

Et sä niitä eritteitä näe. Ne siirtyy suoraan rinnasta vauvani suuhun. Ei ole sen iljettävämpää kuin syöminen muutenkaan.

Vierailija
153/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ruokin vauvani tuttipullolla, jos hänelle sattui nälkä julkisella paikalla. Miksi tätä vaihtoehtoa ei tunnu olevan olemassakaan monella? Siinä pullossa voi ihan yhtä hyvin olla äidinmaitoa kuin korvikettakin. Vauvan syöttäminen pullolla ei ole mitenkään loukkaavaa tai irvokasta ja sopii kyllä siihen ravintolapöytäänkin.

Kukaan kolmesta lapsestani ei hyväksynyt pulloa.

Oma vikasi kun et ole opettanut. Vanhemmat päättävät - ei lapset. Sitähän täällä toitotetaan. Entä jos sinulta ei olisi tullut maitoa - olisivatko kuolleet nälkään? Vai olisitko hankkinut sijaisimettäjän?

Veikkaan, että riittävän nälkäinen vauva hyväksyy pullon.

Vierailija
154/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe häiritsevänä jos sen rinnan päällä on se sellainen kangas-viltti-mikälie. No joku riepu kummiskin. Jos vielä jotakuta häiritsee riepu päällä niin... on kyllä kyylä.

Tissi ei ole sama kuin sukupuolielin. 90-luvulla ketään ei haitannut jos joku mamma imetti keskellä kahvilaa tai vaikka puistossa. Mutta näin vaan on ne ajat muuttuneet. Mieluummin mä hyväksyn sen tissin kuin huutavan vauvan.

Vierailija
155/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä ruokin vauvani tuttipullolla, jos hänelle sattui nälkä julkisella paikalla. Miksi tätä vaihtoehtoa ei tunnu olevan olemassakaan monella? Siinä pullossa voi ihan yhtä hyvin olla äidinmaitoa kuin korvikettakin. Vauvan syöttäminen pullolla ei ole mitenkään loukkaavaa tai irvokasta ja sopii kyllä siihen ravintolapöytäänkin.

Oma vikasi kun et ole opettanut. Vanhemmat päättävät - ei lapset. Sitähän täällä toitotetaan. Entä jos sinulta ei olisi tullut maitoa - olisivatko kuolleet nälkään? Vai olisitko hankkinut sijaisimettäjän?

Kyllä minun lapseni saa ihan parasta ruokaa kätevimmästä käyttöliittymästä. Sun lapsellesi sitten voi välttää vähän vähempikin.

Vierailija
156/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minun lapseni saa ihan parasta ruokaa kätevimmästä käyttöliittymästä. Sun lapsellesi sitten voi välttää vähän vähempikin.

JA on jo vauvana niin jääräpäinen että mieluummin kuolee nälkään kuin hyväksyy korvaavan vaihtoehdon? Onnea murrosikään.

Vierailija
157/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse on vain siitä, että sinä imettäväinen kykenet ja pystyt laittamaan harson tissisi ja lapsen päälle. Joku luutu riittää. Katsos toisia ei se tilanne välttämättä miellytä. Se ei ole vaikeaa.

Vierailija
158/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit perustaa nettiin jonkun imettävät äidit valokuvakollaasin. Tee se.

Vierailija
159/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki ei saa siitä hienonhienosta tilanteesta mitään irti. Ei ollenkaan.

Vierailija
160/2693 |
21.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta on tehty vaikea. Ei sen rievun tarvitse olla mikään pyyhe!!! Saatana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi