Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
1061/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te niin kauheasti välitätte jostain julki-imetyksestä jos ei mammat teistäkään sen erityisemmin välitä mielestänne?

Miksi menee niin tunteisiin kun joku sanoo ettei välitä?

Miksi te siitä välitätte noin paljon?

Yksinkertaisia kysymyksiä joihin ei vastata osata ja en ole julki-imettäjä mutta ketjua lukeneena ihmettelen tätä vauhkoamista välittämisestä.

Siksi että vauhkoajalla on paha olo ja hän on sairas. En tiedä valitsiko kohteensa nyt taas jonkun trauman mukaan vai ihan puhdasta ilkeyttään.

Voisinko minä tehdä ketjun jossa toivon ettei lihava tai haiseva tai ruma henkilö saa lainkaan tulla ravintolaan tai minä paljastan sukuelimeni tai tuijotan koska mulla on vittu oikeus?

Niin. Eikös sitä pidä välittää vain siitä omasta tekemisestään eikä muiden?

Vierailija
1062/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minäkin vaadin myöskin teiltä kaikilta kun ravintolaan astun sisään seuraavaa:

EMPATIAA, SYMPATIAA, HUOMIOTA JA VÄLITTÄMISTÄ, FILMITÄHTIKOHTELUA JA KUNNIOITUSTA!!!!

Olen vela ja tämä oli TEILLE KAIKILLE!!!

Samoin. Ja minä olen vaan minä.

MINÄ vaan vaadin että minut huomioidaan. Kaikki pois minun tieltä! Haisettekin pahalle ja olette rumia.

Sinäkin siinä!!! Vaadin ettei MINUA KOPIOIDA KOSKA UNIIKKILUMIHIUTALE!!!

KUMARTAKAA MINUA!!! POLVISTUKAA ETEENI!!!

Keksi oma!!!

Minä vaadin että minun ei tarvitse keksiä omaa koska minä olen paljon erikoisempi! Miksi minun pitää ajatella sinua kun sinä et ota MINUA huomioon! Minulla on oikeus nyt näyttää perseeni koska et huomioi minua!

Hah! Täällä nyt persettä näytän!

HAH!!! MINÄPÄ OLENKIN ALASTI!! ULKONA!!!! PUHDISTAN AUTOANI!!!

KOSKA MINULLA ON OIKEUS!!

ENKÄ VÄLITÄ NAAPUREISTANI!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1063/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TISSITKIN VIELÄ TYRKYLLÄ JA NÄNNIT KOHOLLA!!! XD

Vierailija
1064/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kun nämä julki-imettäjät eivät huomioi muita eikä välitä muista kuin itsestään".

Olisikohan jankuttaja itse mahdollisesti jäänyt vaille äidinrakkautta ja äidillistä hoivaa kun noin menee tunteisiin?

Siltä tuo vain kuullostaa pahasti

No ei se silti oikeuta terrorisoimaan muita ihmisiä, vaikka kuinka itsellä päässä surisee.

Ota surina pois ja tule ottamaan rusina :)

Vierailija
1065/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi te niin kauheasti välitätte jostain julki-imetyksestä jos ei mammat teistäkään sen erityisemmin välitä mielestänne?

Yksinkertaisia kysymyksiä joihin ei vastata osata ja en ole julki-imettäjä mutta ketjua lukeneena ihmettelen tätä vauhkoamista välittämisestä.

Siksi että vauhkoajalla on paha olo ja hän on sairas. En tiedä valitsiko kohteensa nyt taas jonkun trauman mukaan vai ihan puhdasta ilkeyttään.

Voisinko minä tehdä ketjun jossa toivon ettei lihava tai haiseva tai ruma henkilö saa lainkaan tulla ravintolaan tai minä paljastan sukuelimeni tai tuijotan koska mulla on vittu oikeus?

Niin. Eikös sitä pidä välittää vain siitä omasta tekemisestään eikä muiden?

No ei kenenkään imettäminen nyt ainakaan kenellekään kuulu. Ei ole mikään syy uhkailla laittomalla toimella.

Vierailija
1066/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

EMPATIAA, SYMPATIAA, HUOMIOTA JA VÄLITTÄMISTÄ, FILMITÄHTIKOHTELUA JA KUNNIOITUSTA!!!!

MINÄ vaan vaadin että minut huomioidaan. Kaikki pois minun tieltä! Haisettekin pahalle ja olette rumia.

Keksi oma!!!

Minä vaadin että minun ei tarvitse keksiä omaa koska minä olen paljon erikoisempi! Miksi minun pitää ajatella sinua kun sinä et ota MINUA huomioon! Minulla on oikeus nyt näyttää perseeni koska et huomioi minua!

No siitä joutuu putkaan. Katsos hölmöläinen kun sulla ei ole mitään syytä olla alasti ulkona ja viuhahdella ja kiusata naapureitasi. Se on rikoslaissa kiellettyä.

Vierailija
1067/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Keksi oma!!!

No siitä joutuu putkaan. Katsos hölmöläinen kun sulla ei ole mitään syytä olla alasti ulkona ja viuhahdella ja kiusata naapureitasi. Se on rikoslaissa kiellettyä.

Onhan minulla syy olla alasti ulkona kun en halunnut pukeutua aamulla :D

Vierailija
1068/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä harrastan usein seksiä ravintoloiden vessoissa eikä sen pitäisi ketään haitata

Vierailija
1069/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sitten imettää kyrpääni siellä ravintolassa? Lupana pitää serviettiä näkösuojana. Eihän sellaista voi mennä mihinkään haisevaan vessaankaan tekemään.

Ajatella, että sinäkin olet joskus ollut pieni vauva, jota joku on imettänyt, hoitanut ja rakastanut. Vai onko sittenkään?

Tulen joskus olemaan myös haiseva ruumis, mutta en silti halua katsella ja haistella ruumista nauttiessani ravintolassa ateriaani. Ei minun tarvitse haluta nähdä kaikkea, mitä olen joskus ollut tai tulen olemaan.

Enkä muutenkaan ole voinut vauvana vaikuttaa siihen, millä tavalla minua on hoidettu, joten se ei ole minun vastuullani eikä vaikuta minun mielipiteisiini.

Vierailija
1070/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä argumentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko minä sitten imettää kyrpääni siellä ravintolassa? Lupana pitää serviettiä näkösuojana. Eihän sellaista voi mennä mihinkään haisevaan vessaankaan tekemään.

Ajatella, että sinäkin olet joskus ollut pieni vauva, jota joku on imettänyt, hoitanut ja rakastanut. Vai onko sittenkään?

Tulen joskus olemaan myös haiseva ruumis, mutta en silti halua katsella ja haistella ruumista nauttiessani ravintolassa ateriaani. Ei minun tarvitse haluta nähdä kaikkea, mitä olen joskus ollut tai tulen olemaan.

Enkä muutenkaan ole voinut vauvana vaikuttaa siihen, millä tavalla minua on hoidettu, joten se ei ole minun vastuullani eikä vaikuta minun mielipiteisiini.

Ai jäikö multa se ruumis johonkin ravintolaan dumppausmatkalla? No voihan perkele!!

Vierailija
1071/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aatella että vuonna 2017 ihmiset pahastuvat julki-imetyksestä

Vierailija
1072/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Typerä argumentti kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jäikö multa se ruumis johonkin ravintolaan dumppausmatkalla? No voihan perkele!!

No mutta, ei kannata siitä huolehtia. Ei kukaan siitä voi närkästyä, jokainen meistä tulee joskus olemaan ruumis ja niillä nyt on tapana haiskahtaa joskus.

Vierailija
1073/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tähän osataan vastata, mutta mitä se kannattaa, kun te ette ymmärrä. Tähän on vastattu jo useammankerran, mutta tässä siis kerran vielä.

Toisista väälittäminen tulee normaalisti ihmisiltä ihan luonnostaan ja se, että joku kysyy, että miksi toisista pitää välittää, osoittaa jo sen, että joku on mennyt kasvatuksessa jo alusta asti pieleen. Toivottavasti oppisit välittämisen taidon vielä jossakin elämänvaiheessa, viimeistään silloin kun/jos saat lapsenlapsia, omia lapsia saadessasi et näköjään vielä ole oppinut.

Helpottaisi kaikkia jos pikkuhiljaa opettelisitte katsomaan oman napanne ulkopuolelle niin silloin näkisitte ympärillänne paljon mukavia ja kauniita asioita, älkää ainakaan opettako vauvoillenne, että toisista ihmisistä ei tarvitse välittää, ei äitikään välitä :(

Vierailija
1074/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei ihan avaudu tämä että miten muiden hyvinvointi riippuu jostain julki-imetyksestä tapahtui sitä tai ei?

Olen vela enkä ole huomannut omassa hyvinvoinnissani mitään muutosta vaikka joku imettääkin julkisesti

Vierailija
1075/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä tähän osataan vastata, mutta mitä se kannattaa, kun te ette ymmärrä. Tähän on vastattu jo useammankerran, mutta tässä siis kerran vielä.

Toisista väälittäminen tulee normaalisti ihmisiltä ihan luonnostaan ja se, että joku kysyy, että miksi toisista pitää välittää, osoittaa jo sen, että joku on mennyt kasvatuksessa jo alusta asti pieleen. Toivottavasti oppisit välittämisen taidon vielä jossakin elämänvaiheessa, viimeistään silloin kun/jos saat lapsenlapsia, omia lapsia saadessasi et näköjään vielä ole oppinut.

Helpottaisi kaikkia jos pikkuhiljaa opettelisitte katsomaan oman napanne ulkopuolelle niin silloin näkisitte ympärillänne paljon mukavia ja kauniita asioita, älkää ainakaan opettako vauvoillenne, että toisista ihmisistä ei tarvitse välittää, ei äitikään välitä :(

Olen lapseton. Välitän läheisistäni. Enkä usko tuntemattomien välittävän minusta kun sinne ravintolaan astun tai menen kauppaan.

Suhtaudun neutraalisti tuntemattomiin.

Miksi minun pitäisi välittää tuntemattomista ihmisistä?

Neutraali tapa suhtautua tuntemattomiin on siis väärä vaan ylenpalttinen välittäminen on oikein?

Vierailija
1076/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama imetättekö vai ette, vauvat ja pikkulapset EIVÄT OLE tervetulleita tavallisiin ruokaravintoloihin. Niissä käy maksavia asiakkaita, jotka haluavat syödä rauhassa eivätkä kuunnella lasten rääkynää ja parkunaa. Keskityn ravintolassa seuralaiseeni ja ruoka-annokseeni, enkä kuuntele yhtään mitään vauvojen ulvontaa siellä.

Pysykää siis suosiolla poissa ravintoloista.

Vierailija
1077/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta pidät julki-imetystä huonona käytöksenä, ettei välitetä ja huomioida muita ihmisiä ollankaan?

Tai ainakin sen merkkinä ettei kyseinen ihminen muusta välitä kuin itsestään kun julki-imettää.

Välitän läheisistäni, en tuntemattomista. Tuskin tuntemattomatkaan minusta ja koirastani piittaavat yhtään kun ohi kuljen.

Vierailija
1078/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ruuasta, en metelistä!!! kirjoitti:

Ihan sama imetättekö vai ette, vauvat ja pikkulapset EIVÄT OLE tervetulleita tavallisiin ruokaravintoloihin. Niissä käy maksavia asiakkaita, jotka haluavat syödä rauhassa eivätkä kuunnella lasten rääkynää ja parkunaa. Keskityn ravintolassa seuralaiseeni ja ruoka-annokseeni, enkä kuuntele yhtään mitään vauvojen ulvontaa siellä.

Tavallisissa ravintoloissa käy myös perheitä. Sitä ei kielletä missään joten ovat tervetulleita, halusit sinä tai et.

Olen lapseton ja en ole noin suvaitsematon moukka kuten sinä.

Eikös ne lasten vanhemmat ole niitä maksavia asiakkaita?

Mikset keskity sitten siihen ruokailuusi ja seuralaiseesi vaan niiden perheiden vahtimiseen?

Vai onko sinulla joku keskittymishäiriö ettet pysty keskittymään jos on häiriötä ympärillä?

Minä pystyn keskittymään hyvinkin. Tavallisissa ravintoloissa on muutakin hälinää kuin lapset ja vauvat.

Vierailija
1079/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joidenkin suvaitsemattomien olisi syytä pysyä poissa ihmisten ilmoilta jos eivät ihmisiä kestä :D

Vierailija
1080/2693 |
26.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maksan ruuasta, en metelistä!!! kirjoitti:

Kieltämättä maahanmuuttajien myötä on meteliäkin tullut lisää kaikkialle.

Heidän tässä poissa pitäisi pysyä kun eivät osaa käytöstapoja ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän yhdeksän