Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Verhot kirjoitti:
No näitä kommentteja lukiessa hoksasin aivan mahtavan idean! Miks ravintolassa ei voisi olla ns perhe looseja joissa on verhot jolloin muut asiakkaat ei vaivaannu imetyksestä!
Ei mua muuten harmita mennä jonnekkin sivuun imettämään mutta onhan se aika kurjaa kun ruoka jäähtyy tms jos joutuu pöydästä lähtemään. Tai myöskin se ettei sit pysty seurustelemaan muiden kanssa.Hahhhaa!!
😂😂😂 Tyypillisenä minäminä-ihmisenä ei mieleesi varmaan juolahda, että ravintoloitsija on ammatinharjoittaja, yrittäjä.
Mikähän motivaatio hänellä voisi olla rakennuttaa ravintolaansa joku perhelooshi?
Lapsiperheet on muutenkin ravintolan asiakkaina ei-toivottuja ja huonosti tuottavia, ja yleensä heillä on erikoisvaatimuksia kuten syöttötyolit ja muut vermeet.
Lapsiperheet meluavat, sotkevat, sähläävät, eivätkä koskaan jätä tippiä.Jospa perustat perhelooshin omaan keittiöösi!
Nimenomaan, ravintoloitsija on yrittäjä ja yrittäjää yleensä kiinnostaa asiakkaiden viihtyisyys. Jos asiakkaat viihtyvät tuolloin paremmin, niin silloin siihen motivaatiota.
Oletko itse ravintiloitsija, yrittäjä tai edes ravintolatyöntekijä?
Kuvitteletko, että ravintoloissa ei käy muita asiakkaita kuin lapsiperheitä?
Kumma kyllä, vain Suomessa lasten kanssa liikkuvat pursuavat erityisvaatimuksia. Heillä on kuorma tavaraa mukana, heti kun pöytä on saatu, alkaa levittäytyminen ja henkilökunnan juoksuttaminen. Pilttipurkki pitää saada -heti- mikroon, vessaan koko pesue yksi tenava kerrallaan, mitä, eikö siellä ollut pottaa!!, ja olisko teillä vaikka paperia ja värikyniä että nää saa piirtää?
Sitten yritetään tilata. Mikkopetteri haluaa sitä ja Mirkasylvia ei sitten syö mitään kasviksia. Ai teillä ei ole Muumilimpparia ollenkaan...!? Hermostuneet vanhemmat hosuvat ja pyörivät, mutta ei auta, parku alkaa viimeistään kun selviää että mansikkajäätelö on loppu.
Kun seurue vihdoin on kerännyt kamppeensa ja ovi loksahtaa kiinni äidin jälkeen, joka palasi etsimään pöydän alle pudonnutta kurarukkasta, helpottunut tarjoilija istuu juomaan kupin kahvia, ennenkuin siivoaa pöydän valmiiksi seuraavaa asiakasta varten.
Ja uudelleen tämäkin.. Mikset vaan kopsannut aikaisempia sekoilujasi? Miten sä jaksat??
Tai jaksathan sä..." mun äiti sitä ja mun äiti tätä" " mua aina arvosteltiin ja mun äiti ei rakastanut mua" ja plää plää plää...
Ja nyt oksennat pahaa oloasi perheiden, äitien ja vauvojen päälle.. Yrität pelotella, uhkailla.. Olet perverssi ja sulla on sairaita, todella sairaita ajatuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin imettämistä on syytä olla huolissaan siitä, millaisia asenteita ja muihin ihmisiin suhtautumista nykyäidit lapsilleen omalla mallillaan opettavat. Seuraavat seikat toistuvat monessa purkauksessa:
- minä teen mitä haluan, kaikkialla, välittämättä kenestäkään muusta kuin itsestäni.
- se joka tuntee toisin kuin minä, on sekopää.
- sillä joka ajattelee toisin kuin minä, on mielenterveysongelma tai trauma. ne ovat haukkumasanoja.
- vanhemmat ihmiset ovat typeriä. heillähän on erilaisia mielipiteitä kuin minulla.
- minä olen maailman keskipiste. vaadin että toiset ihmiset mukautuvat minun tarpeisiin. Muuten pysykööt kotonaan.Herttaista, eikö totta?
Suomi vuonna 2040, maltan tuskin odottaa.Juu, onneksi meitä "sekopäitä" on onneksi IRL enemmän kun näitä selvästi vähän epätasapainoisia ravintolassa imettäjiä, jotka eivät osaa keskustella asiasta asiana, vaan uhriutuvat ja keuhkoavat päät punaisena vaikka eivät (mukamas) välitä toisten mielipiteistä.. heh.
Hyvin keksenkasvuinen ainakin tämä yksi joka täällä haukkuu kaikki sairaiksi ja vaahtoaa kuin vesikauhuinen koira. No, onneksi hän "ei välitä" meidän mielipiteistä, miettikää millanen olisi jos välittäisi. ;)Meidän? Kenen vitun meidän?
Sinun ja sun skitso sivupersoonien?
Et mitään muuta ole keksinyt kuin käydä äitien ja vauvojen kimppuun, saatanan käytöshäiriöinen äitihullu. Alhaisista alhaisin.
Yllä ilmaisee itseään äiti, Suomi v. 2017
Mahtaako olla laitos- vai avohoidossa?
Vierailija kirjoitti:
Miten jota kuta voi noin paljon kuumottaa jonkun imetys ravintolassa?
Eikös sitä voisi vaan keskittyä siihen omaan ruokailuun ja seurueeseen / seuralaiseen?
Liian helppo ratkaisu. Imettäjälle voi myös kääntää selkänsä, tuolit liikkuvat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enemmän kuin imettämistä on syytä olla huolissaan siitä, millaisia asenteita ja muihin ihmisiin suhtautumista nykyäidit lapsilleen omalla mallillaan opettavat. Seuraavat seikat toistuvat monessa purkauksessa:
- minä teen mitä haluan, kaikkialla, välittämättä kenestäkään muusta kuin itsestäni.
- sillä joka ajattelee toisin kuin minä, on mielenterveysongelma tai trauma. ne ovat haukkumasanoja.
- vanhemmat ihmiset ovat typeriä. heillähän on erilaisia mielipiteitä kuin minulla.
- minä olen maailman keskipiste. vaadin että toiset ihmiset mukautuvat minun tarpeisiin. Muuten pysykööt kotonaan.Herttaista, eikö totta?
Suomi vuonna 2040, maltan tuskin odottaa.No vähän vaikeaa se on nyt jättää imettämättä jottei kukaan loukkaannu. Se vaan on vähän liikaa pyydetty siltä vauvalta.
Vauvako teillä imettää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi vuonna 2040, maltan tuskin odottaa.No vähän vaikeaa se on nyt jättää imettämättä jottei kukaan loukkaannu. Se vaan on vähän liikaa pyydetty siltä vauvalta.
Vauvako teillä imettää.
Vitun typerä ja skitso kusipää.
Vauvat ja imettävät äidit? Oikeasti? Et muuta keksinyt? Mitäs nyt on sattunut? Eikö laosi kaivannutkaan sun jauhelihakastiketta? Ootko soitellut miehelle " vähän epästabiilissa" mielentilassa? Ilkeilikö äidin ystävätär? Tuliko takauma jostain tilanteesta jossa äiti hylkäsi?
FeedingMama kirjoitti:
Mun mielestä ihan asiallista tehdä imetysnurkkaus! Paljas rinta on kuitenkin intiimi asia, on se sitten miehen tai vauvan suussa-- vaikka toki eipä näiti voi verrata :D Nykyään kauhea tarve tehdä niinkin luonnollisesta asiasta kuin äitiydestä/imetyksestä/lisääntymisestä kauhea meteli, joka asiasta pakko mesota ja voi hyvänen aika-- pakko tehdä asiat niin vaikeiksi.....
Musta on ihan mielipuolista että tästä luonnollisesta asiasta on pakko tehdä joku "in-juttu" väenvängällä, että kaikkien tarttee katsoa ruokintaepisodia. Eikö kyse ole äidin ja lapsen välisestä, ruokinta hetkestä? Jos tulee ravintolaan, niin kunnioittaa myös muita maksavia asiakkaita, jotka sinne ovat päättäneet tulla.
Eipä siinä mitään, jos imetyksen hoitaa ilman suurta draamaa, sujauttaa tissin suuhun. Mutta joillakin kamala tarve heilutella sitä paljasta tissiä, ja pitää rintaa esillä kun vauva huutaa ja sitten täytyy höpötellä vauvaa rauhoittaakseen.
Mä olen imettänyt kaikissa sukujuhlissa, muuton keskellä, neuvolassa, kirjastossa, kirkossa, jne. Aina olen vetäytynyt johonkin pois katseilta, kun en halua ketään ahdistaa eikä mun kovaan ääneen oo tarttenut asiasta ilmoittaa "että nyt imetän".
Ei julkisesti imettäjiä niin paljon ole että sellasia pitäis pykätä normi ravintolaan, ettekö te julki-imettäjät viihdy niissä mammakerhoissanne, ne riittävät kyllä. Ei ravintoloitsija halua pilata paikkansa viihtyvyyttä sillä, että rakentaisi sinne erillisen imetyslooshin, joka vetäisi imetyskaartin paikalle pitämään omaa räksytyskonserttiaan.
Kuka haluaisi istua sen looshin vieressä tai takana, en minä ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomi vuonna 2040, maltan tuskin odottaa.Juu, onneksi meitä "sekopäitä" on onneksi IRL enemmän kun näitä selvästi vähän epätasapainoisia ravintolassa imettäjiä, jotka eivät osaa keskustella asiasta asiana, vaan uhriutuvat ja keuhkoavat päät punaisena vaikka eivät (mukamas) välitä toisten mielipiteistä.. heh.
Hyvin keksenkasvuinen ainakin tämä yksi joka täällä haukkuu kaikki sairaiksi ja vaahtoaa kuin vesikauhuinen koira. No, onneksi hän "ei välitä" meidän mielipiteistä, miettikää millanen olisi jos välittäisi. ;)Meidän? Kenen vitun meidän?
Sinun ja sun skitso sivupersoonien?
Et mitään muuta ole keksinyt kuin käydä äitien ja vauvojen kimppuun, saatanan käytöshäiriöinen äitihullu. Alhaisista alhaisin.Yllä ilmaisee itseään äiti, Suomi v. 2017
Mahtaako olla laitos- vai avohoidossa?
Avo- veikkaan, ei pääse Suomessa enää niin helposti hullutkaan hoitoon kuin ennen.
Pahat on vainoharhat päällä ja kuvittelee kaikki vainoojakseen? Toivottavasti sillä ei oo lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Eikös sitä voisi vaan keskittyä siihen omaan ruokailuun ja seurueeseen / seuralaiseen?
Riippuu ajasta ja paikasta. Ja kakaran rääkymisestä. Jälkimmäisestä olen omiltani saanut riittävästi. Toisaalta nauran aina, että enää ei tarvi, ei niin pahasti. Syöttäminen ei ole mikhän, muu oheistoiminta on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ravintoloidenkin kehittyvän siten että imetykselle sopivia loosseja olisi jonne ei muut asiakkaat näkisi ja näin ollen myös äitikin saisi nauttia ravintolaruuastaan.
Kasvattaisi ravintoloiden suosiota ja lisäisi asiakkaita --> myynti lisääntyisi.Näinköhän se olisi hyvä investointi? Moiset loossit veisivät tilaa eikä ainakaan pienessä ravintolassa mitenkään kannattavaa.
Ei todellakaan mitään imetyspaikkoja pidä rakentaa parille hullulle.
Miksei kannata?
Ai niin. Hauskempaa se on mielensä pahoittaa ja vauvapalstalla valittaa kuin että raflat kehittäisivät bisnestään myös imettäjät huomioonottaviksi ja lisäisi asiakaskuntaa.
Miksi kukaan haluaisi friikkimamman ravintolaansa oikein loossin rakentamalla?
Eikös sinun pitäisi olla läksyjä tekemässä?
Kuvitteletko oikeasti, että joku vauva-palsta kiinnostaisi teini-ikäisiä?
Vai yritätkö olla ironinen? Se on vaikea laji ammattikirjailijallekin.
Miten imetys tekee äidistä minäminä-ihmisen?
Enemmän taitaa se minäminä-persoona olla itse joka tuota minäminä-mantraa hokee sivutolkulla.
Oletko jotenkin katkera vai mikä on ongelmasi?
Miten imetys on huomionhakua ja itsensäpaljastelua?
Minusta vauvan ruokkimisella ei ole mitään tekemistä huomionhaun eikä itsensäpaljastelun kanssa tai imetyksellä julkisesti ylipäätänsä, vaan kun vauvalla on nälkä ja kaikki vauvat eivät pulloa huoli.
Kyllä on hyvin lääkitys kohdallaan porukalla jotka heiluvia, maitoa suihkuavia tissejä näkevät kaikkialla.
Kas kummaa kun ravintoloissa usein syöneenä en ole kuvailtuihin imetysesityksiin törmännyt missään.
En minkään ikäluokan äiteihin jotka ovat tissit esillä imettämässä vauvojaan mukamas.
Hyvin ovat suojautuneet.
En tosin jää tuijottamaan vauvan ruokailua loppuun saakka, minulla kun on muutakin tekemistä esim. syödä oma ruokani loppuun ja keskustella seurani kanssa.
Missähän maaiman kolkassa oikein käytte syömässä?
Siis aikuiset naisetko niin pahoin järkyttyvät tisseistä?
Kai te niitä olette useammankin kerran elämässänne nähneet, tyttöjen saunailta, uimahalli, kylpylä?
Vai tynnyrissäkö te olette tähän asti olleet ja päässeet vihdoin ulos?
Minullakin on tissit, olen imettänyt enkä järkyty moisista enkä ole moksiskaan ravintolassa tapahtuvasta imetyksestä.
Todella lapsellista sanoa imetystä ällöttäväksi, oksettavaksi jne.
Ei kuulosta aikuisen puheilta.
Kakaroista se varmaan onkin oksettavaa ja ties mitä.
Jos todella aikuinen on tota mieltä, niin on kyllä reikä päässä hänellä itsellään tai muuten pahasti vikaa nupissa.
Eihän sen vian iso tarvitse olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulisi ravintoloidenkin kehittyvän siten että imetykselle sopivia loosseja olisi jonne ei muut asiakkaat näkisi ja näin ollen myös äitikin saisi nauttia ravintolaruuastaan.
Kasvattaisi ravintoloiden suosiota ja lisäisi asiakkaita --> myynti lisääntyisi.Näinköhän se olisi hyvä investointi? Moiset loossit veisivät tilaa eikä ainakaan pienessä ravintolassa mitenkään kannattavaa.
Ei todellakaan mitään imetyspaikkoja pidä rakentaa parille hullulle.
Miksei kannata?
Ai niin. Hauskempaa se on mielensä pahoittaa ja vauvapalstalla valittaa kuin että raflat kehittäisivät bisnestään myös imettäjät huomioonottaviksi ja lisäisi asiakaskuntaa.
Miksi kukaan haluaisi friikkimamman ravintolaansa oikein loossin rakentamalla?
Eikös sinun pitäisi olla läksyjä tekemässä?
Kuvitteletko oikeasti, että joku vauva-palsta kiinnostaisi teini-ikäisiä?
Vai yritätkö olla ironinen? Se on vaikea laji ammattikirjailijallekin.
Kuulostaa puheet vaan teinien jutuilta pissakakkaällöoksennus eikä aikuisten jutuilta tai sitten on jääny teini-ikä päälle monilla
Millä erityisellä tavalla teidät MIELENSÄPAHOITTAJAT tulisi ottaa huomioon ja miten teistä voisi välittää vielä enemmän?
Tulenko ottamaan kädestä kiinni ja silittelen ettei ole mitään pelättävää? Lohdutan kun kamala äiti-ihminen imettää vähän matkan päästä eikä edes tissiä näy?
T. Neljän teinin äiti ja kahden taaperon täti
Itse en ole julki-imettänyt mutta enpä jaksa moisesta pulttia vetää joka kerta jos imettävän äidin näen esim ravintolassa. Ei ällötä eikä okseta.
Keskenkasvuisia ehkä nyt ällöttää aivan kaikki mahdollinen mutta pissakakkahuumori on hieno asia.
Vierailija kirjoitti:
Miten imetys tekee äidistä minäminä-ihmisen?
Enemmän taitaa se minäminä-persoona olla itse joka tuota minäminä-mantraa hokee sivutolkulla.
Oletko jotenkin katkera vai mikä on ongelmasi?Miten imetys on huomionhakua ja itsensäpaljastelua?
Minusta vauvan ruokkimisella ei ole mitään tekemistä huomionhaun eikä itsensäpaljastelun kanssa tai imetyksellä julkisesti ylipäätänsä, vaan kun vauvalla on nälkä ja kaikki vauvat eivät pulloa huoli.
Kyllä on hyvin lääkitys kohdallaan porukalla jotka heiluvia, maitoa suihkuavia tissejä näkevät kaikkialla.
Kas kummaa kun ravintoloissa usein syöneenä en ole kuvailtuihin imetysesityksiin törmännyt missään.
En minkään ikäluokan äiteihin jotka ovat tissit esillä imettämässä vauvojaan mukamas.
Hyvin ovat suojautuneet.
En tosin jää tuijottamaan vauvan ruokailua loppuun saakka, minulla kun on muutakin tekemistä esim. syödä oma ruokani loppuun ja keskustella seurani kanssa.Missähän maaiman kolkassa oikein käytte syömässä?
Siis aikuiset naisetko niin pahoin järkyttyvät tisseistä?
Kai te niitä olette useammankin kerran elämässänne nähneet, tyttöjen saunailta, uimahalli, kylpylä?
Vai tynnyrissäkö te olette tähän asti olleet ja päässeet vihdoin ulos?Minullakin on tissit, olen imettänyt enkä järkyty moisista enkä ole moksiskaan ravintolassa tapahtuvasta imetyksestä.
Todella lapsellista sanoa imetystä ällöttäväksi, oksettavaksi jne.
Ei kuulosta aikuisen puheilta.
Kakaroista se varmaan onkin oksettavaa ja ties mitä.
Jos todella aikuinen on tota mieltä, niin on kyllä reikä päässä hänellä itsellään tai muuten pahasti vikaa nupissa.
Eihän sen vian iso tarvitse olla.
Näin. Vauva tarvitsee ruokansa ja normaalista elämästä on turha niuhottaa. Epäreiluimmat pölvästit käyvät lapsien ja vauvojen ja äitien kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Itse en ole julki-imettänyt mutta enpä jaksa moisesta pulttia vetää joka kerta jos imettävän äidin näen esim ravintolassa. Ei ällötä eikä okseta.
Keskenkasvuisia ehkä nyt ällöttää aivan kaikki mahdollinen mutta pissakakkahuumori on hieno asia.
Siis en vedä pulttia lainkaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta rakas, kun vaihda sinä fiksumpana paikkaa kun joku ikävä vauva ja imettäjä osuu sun viereen. Kun muita ei häiritse niin sinä voit etsiä uuden nurkan itsellesi.
Kun maailma ei pyöri sinun mukaasi. Älä hyvä ihminen mene lainkaan ravintolaan häiriintymään ja oksentamaan.. Se on niin yksinkertaista.Taas yksi minäminä julki-imettäjä viisastelle, että Kun muita ei häiritse ?
Käytkö sinä kysymässä jokaiselta, että häiritseekö, miten muuten tiedät, että muita ei häiritse. Se on vain sinun olettamuksesi koska et halua ottaa näitä muita ja heidä mielipiteitään huomioon.
Miksi mää kyselisin keneltäkään mitään?
Jos jotakuta vaivaa, niin voi voi, sitten hän poistuu.Vastaus olikin siihen, että julki-imettäjä sanoi, että muita ei häiritse!
Eli teitä ei siis kuitenkaan kiinnosta, se, että joitakin häiritsee. Päättäkää jo, että oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä.
Välitätkö itse muista ihmisistä vai eikö sinusta ole joku välittänyt tarpeeksi?
Miksi olet kiinnostunut siitä, että välitänkö minä muista vai enkö välitä? Kysymys oli esitetty julki-imettäjille, jotka eivät ilmeisesti osaa siihen vastata, eli kerran vielä josko se nyt menisi perille: oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä?
Jälkimmäinen,kulta pieni, jälkimmäinen.
Helpottiko?Tulihan se sieltä lopultakin!
Tätä ketjua on turha enää jatkaa, ainakin saatiin tietää, että ravintolassa julki-imettävät ovat itsekeskeisiä p*askoja joita ei vähääkään kiinnosta muiden ihmisten hyvinvointi ja mielipiteet.
Kuinkas sitä itse otetaan muiden hyvinvointi huomioon ettet myrkytä hajuillasi ympäristöäsi ja allergiset saa kohtausta lähelläsi?
Ja mitenkähän tämä taas liittyy julki-imettäjiin ja siihen, että he eivät välitä p*skaakaan muista? Mitä sinä tiedät kenenkään hajuista ja hajuttomuudesta, julki-imettäjät sen sijaan itse myönsivät moneen otteeseen, etteivät voisi vähempää välittää kenestäkään muusta kuin itsestään!
Miten imetysliinan alla imetys voi häiritä ketään? Eihän sekään häiritse ketään että ruokapöydässä nainen erittää kuukautisvuotoa siteeseen. Samalla lailla siinä eritteitä muodostuu, paitsi että kuukautiset jää siteeseen muhimaan ja maito sen sijaan menee vauvan nielusta alas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kulta rakas, kun vaihda sinä fiksumpana paikkaa kun joku ikävä vauva ja imettäjä osuu sun viereen. Kun muita ei häiritse niin sinä voit etsiä uuden nurkan itsellesi.
Kun maailma ei pyöri sinun mukaasi. Älä hyvä ihminen mene lainkaan ravintolaan häiriintymään ja oksentamaan.. Se on niin yksinkertaista.Taas yksi minäminä julki-imettäjä viisastelle, että Kun muita ei häiritse ?
Käytkö sinä kysymässä jokaiselta, että häiritseekö, miten muuten tiedät, että muita ei häiritse. Se on vain sinun olettamuksesi koska et halua ottaa näitä muita ja heidä mielipiteitään huomioon.
Miksi mää kyselisin keneltäkään mitään?
Jos jotakuta vaivaa, niin voi voi, sitten hän poistuu.Vastaus olikin siihen, että julki-imettäjä sanoi, että muita ei häiritse!
Eli teitä ei siis kuitenkaan kiinnosta, se, että joitakin häiritsee. Päättäkää jo, että oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä.
Välitätkö itse muista ihmisistä vai eikö sinusta ole joku välittänyt tarpeeksi?
Miksi olet kiinnostunut siitä, että välitänkö minä muista vai enkö välitä? Kysymys oli esitetty julki-imettäjille, jotka eivät ilmeisesti osaa siihen vastata, eli kerran vielä josko se nyt menisi perille: oletteko sitä mieltä, että ketään ei häiritse vai, että ette voisi vähempää välittää muista ihmisistä?
Jälkimmäinen,kulta pieni, jälkimmäinen.
Helpottiko?Tulihan se sieltä lopultakin!
Tätä ketjua on turha enää jatkaa, ainakin saatiin tietää, että ravintolassa julki-imettävät ovat itsekeskeisiä p*askoja joita ei vähääkään kiinnosta muiden ihmisten hyvinvointi ja mielipiteet.
Kuinkas sitä itse otetaan muiden hyvinvointi huomioon ettet myrkytä hajuillasi ympäristöäsi ja allergiset saa kohtausta lähelläsi?
Ja mitenkähän tämä taas liittyy julki-imettäjiin ja siihen, että he eivät välitä p*skaakaan muista? Mitä sinä tiedät kenenkään hajuista ja hajuttomuudesta, julki-imettäjät sen sijaan itse myönsivät moneen otteeseen, etteivät voisi vähempää välittää kenestäkään muusta kuin itsestään!
Miten sinusta nyt pitää välittää? On sulla pienet murheet.
Vierailija kirjoitti:
Miten imetysliinan alla imetys voi häiritä ketään? Eihän sekään häiritse ketään että ruokapöydässä nainen erittää kuukautisvuotoa siteeseen. Samalla lailla siinä eritteitä muodostuu, paitsi että kuukautiset jää siteeseen muhimaan ja maito sen sijaan menee vauvan nielusta alas.
Ai herran jumala!!!!:D