Maria Veitola tarvitsi ammattiapua Andy McCoyn jälkeen
Hän sai siis trauman ja on toipumassa siitä. En tiedä itkeäkö vai nauraa.
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/57aee19b-c80c-43af-8c22-68ee4d…
Kommentit (137)
Ei saisi lähetellä niitä vagpiceja, naiset!
Andy käski Veitolaa olemaan varovainen vitsiensä kanssa, or else..
No kun menee kylään narkin ja alkoholistin luokse
Niin
Vierailija kirjoitti:
"Moni teistä on huolehtinut, miten toivuin tästä kaikesta? Turvallisten, lempeiden läheisten ja ammattimaisen keskusteluavun tuella."
Yhyy. Kunnon pumpulissa elävä keskiluokan nynny tuokin.
Ihan oikeasti on kyllä ärsyttävää. Viimeksi tänään minua yritettiin lyödä töissä, eikä ketään kiinnostanut tai kukaan tarjonnut terapiaa. Pitää vaan kestää. Ja nainen olen itsekin, tosin ruma ja huonosti koulutettu ja trendiarvoni on nolla.
Toisaalta miksei hän saisi tehdä noin ? Hän on ihminen siinä missä mekin. Pelästyin minäkin vaikka katsoin sohvalta. Ihminen joka käyttänyt huumeita ym , niin on aika arvaamaton.
Ei pitäisi olla yllätys kun menee Andyn luo, joka on jo aiemmin ilmaissut ettei pidä Mariasta.
Taidan sittenkin olla Andyn puolella. Se näki tuon akan läpi.. juoppojen ja hullujen suusta kuulee totuuden. No, Andyn suusta saattaa kuulla pari valettakin, mutta onpa outo keissi.
Kuspää on aina kuspää... Miksi sinä annat itsestäsi aina niin huonon kuvan ihmisille? Kylmäverinen ämmmä, niin jengi kelaa, McCoy sanoi Veitolalle
Toivottavasti ei mennyt veronmaksajien piikkiin
Vierailija kirjoitti:
Toisaalta miksei hän saisi tehdä noin ? Hän on ihminen siinä missä mekin. Pelästyin minäkin vaikka katsoin sohvalta. Ihminen joka käyttänyt huumeita ym , niin on aika arvaamaton.
Koska jos joka saatanan juopon pieraisun jälkeen mennään shokkiin ja hakeudutaan terapiaan, niin se ei ole enää normaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Moni teistä on huolehtinut, miten toivuin tästä kaikesta? Turvallisten, lempeiden läheisten ja ammattimaisen keskusteluavun tuella."
Ihan oikeasti on kyllä ärsyttävää. Viimeksi tänään minua yritettiin lyödä töissä, eikä ketään kiinnostanut tai kukaan tarjonnut terapiaa. Pitää vaan kestää. Ja nainen olen itsekin, tosin ruma ja huonosti koulutettu ja trendiarvoni on nolla.
Ikäänkuin oikea ratkaisu ei voisi olla, että sinäKIN olet oikeutettu saamaan tukea - ei niin että kukaan ei saa kun sinäkään et saa.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin elitistinen tuo Veitolan teksti kieltämättä. Aiheuttaa enemmän ärsytystä kuin sympatiaa. Elää ihan omassa kuplassaan, eikä taida tajuta sitä itse.
No, minusta Veitolalta on ihan asiallista kysyä miksi antaa itsestään sellaisen kuvan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin elitistinen tuo Veitolan teksti kieltämättä. Aiheuttaa enemmän ärsytystä kuin sympatiaa. Elää ihan omassa kuplassaan, eikä taida tajuta sitä itse.
Woke kupla on tuollainen.
Kuinkas Andy. Selvisikö Veitolasta ilman traumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuplan jäsenet kyselee Veitolalta miten tämä "toipuu" Andy McCoyn örinästä, mikä on jo koomista. Kertoo miten helvetin sekaisin siellä ollaan.
Vierailija kirjoitti:
Noo, Veitola on tarvinnut ammattiapua jo useamman vuosikymmenen.
Narsisti ei kestä arvostelua.
Molemmat ärsyttäviä. Andy ja Maria.