Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksei ravintolassa muka saisi imettää?

Vierailija
20.10.2017 |

Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?

Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.

Kommentit (2693)

Vierailija
601/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni lähtee kotiin siinä vaiheessa kun muu seurue menee SYÖMÄÄN SINNE PERKELEEN RAVINTOLAAN ja satut vaikka olemaan se porukan ainoa äiti jolla vauva mukana syistä X?

Ihme jankkaaja liikkeellä joka kuvittelee että äidit menevät ravintoloihin vain imettämään eivätkä SYÖMÄÄN itse vauva mukanaan. Ja imettää JOS vauvan tulee nälkä eikä lähde kotiin ennen kun on edes syönyt itse mitään. Tai vastaavasti autoon tms. piiloon.

Aika kiusallistahan se olisi kun eka menet sinne ravintolaan kaveritapaamisen päätteeksi aikomuksena vielä syödä yhdessä ja vauvan tuleekin nälkä ja lähdet kotiin imettämään ettei jonkun herkkäsielun mieli pahoitu ja ruokahalu mene koska vauvalla on nälkä.

Minua ei ystäväni vauva eikä imetys häiritse eikä vie ruokahalua. Ja autan jos voin esim kohentamalla suojana olevaa liinaa tai huivia. Itselläni ei ole lapsia -vielä. Ja en ole saanut maito- tai puklusuihkua päälleni enkä ruokaani kertaakaan. Enkä muuten ole ystäväni tissistä nähnyt vilaustakaan kun on imettämään alkanut seurassani.

Vierailija
602/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi imetysikäisten lasten vanhemmat eivät voi myöntää, että ravintolaan ei ole ihan pakko mennä, mutta se nostaa heidät jalustalle (omiensa silmissä), että on saanut käydä näpäyttämässä muita ihmisiä imettämisellään.

Teidän argumenttinne on se, että imettäminen on luonnollista ja lapselle täytyy antaa ruokaa silloin kun hän sitä tarvitsee. Tämä kaikki on totta, mutta miten kaikkien muiden kuin "ravintolaimettäjien" lapset pysyvät hengissä ja iloisina?

Suurimmalla osalla suomalaisia on jossakin vaiheessa imetysikäisiä lapsia, mutta suurin osa heistä ymmärtää, että ravintolassa olevat ihmiset eivät halua nähdä imetystä, olkoonkin se vaikka kuinka luonnollista. Julki-imettäjät hokevat koko ajan, että MINÄ kyllä imetän silloin kuin MINUA huvittaa, eli loppupeleissä se on minäminä, eikä vauvavauva!

No älä hyvä ihminen rakas pikku pallukka mene sinne ravintolaan! Siellä saattaa vastaan tulla vaikka mitä. Olet nyt kotona vaan ihan rauhassa.

En nyt oikein tiedä, että miksi minä, hoikka ihminen olen mielestäsi pikku pallukka :) Tais mennä tunteisiin...

Minä kyllä menen ravintolaan, en tosin kuse, imetä, rakastele, peseydy tai hoida muitakaan luonnollisia asioita ravintolapöydässä sen ruokailumme lisäksi, sitähän sinä et ymmärrä vaan haluat tulla ravintolaan juurikin toimittamaan näitä luonnollisia asioita, huolimatta siitä, että muut saavat kärsiä. Tämä on juuri sitä minäminä julki-imettäjä toimintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
603/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt joku tekee itsestään hölmön.

Ikävä kyllä, vaikka kuinka mölötät, tulee maailmassa olemaan vauvoja ja äitejä ja perheitä. Ne käy ravintoloissa ja siellä imetetään. Et voi asialle mitään.

Vierailija
604/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi imetysikäisten lasten vanhemmat eivät voi myöntää, että ravintolaan ei ole ihan pakko mennä, mutta se nostaa heidät jalustalle (omiensa silmissä), että on saanut käydä näpäyttämässä muita ihmisiä imettämisellään.

Teidän argumenttinne on se, että imettäminen on luonnollista ja lapselle täytyy antaa ruokaa silloin kun hän sitä tarvitsee. Tämä kaikki on totta, mutta miten kaikkien muiden kuin "ravintolaimettäjien" lapset pysyvät hengissä ja iloisina?

Suurimmalla osalla suomalaisia on jossakin vaiheessa imetysikäisiä lapsia, mutta suurin osa heistä ymmärtää, että ravintolassa olevat ihmiset eivät halua nähdä imetystä, olkoonkin se vaikka kuinka luonnollista. Julki-imettäjät hokevat koko ajan, että MINÄ kyllä imetän silloin kuin MINUA huvittaa, eli loppupeleissä se on minäminä, eikä vauvavauva!

No älä hyvä ihminen rakas pikku pallukka mene sinne ravintolaan! Siellä saattaa vastaan tulla vaikka mitä. Olet nyt kotona vaan ihan rauhassa.

En nyt oikein tiedä, että miksi minä, hoikka ihminen olen mielestäsi pikku pallukka :) Tais mennä tunteisiin...

Minä kyllä menen ravintolaan, en tosin kuse, imetä, rakastele, peseydy tai hoida muitakaan luonnollisia asioita ravintolapöydässä sen ruokailumme lisäksi, sitähän sinä et ymmärrä vaan haluat tulla ravintolaan juurikin toimittamaan näitä luonnollisia asioita, huolimatta siitä, että muut saavat kärsiä. Tämä on juuri sitä minäminä julki-imettäjä toimintaa.

Kyllä mä vaan käyn vauvan kanssa ravintolassa ja imetän häntä, jos hänelle nälkä tulee. Tissi saattaa vilahtaa. Minkäs teet? Mua ei ikävä kyllä vähäänkään kiinnosta miltä sinusta tuntuu, vaan syödään ja annan vauvalle maitoa rinnasta jos hän sitä vaatii.. Ei, enkä lähde vessaan. Ja sinä et voi sille asialle yhtään mitään, vaikka itkisit potkisit ja raivoisit.

Vierailija
605/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa nyt hyvä mammat että kukaan ei halua nähdä teidän läski tissejä syödessään. EI KUKAAN!

Vierailija
606/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka moni lähtee kotiin siinä vaiheessa kun muu seurue menee SYÖMÄÄN SINNE PERKELEEN RAVINTOLAAN ja satut vaikka olemaan se porukan ainoa äiti jolla vauva mukana syistä X?

Ihme jankkaaja liikkeellä joka kuvittelee että äidit menevät ravintoloihin vain imettämään eivätkä SYÖMÄÄN itse vauva mukanaan. Ja imettää JOS vauvan tulee nälkä eikä lähde kotiin ennen kun on edes syönyt itse mitään. Tai vastaavasti autoon tms. piiloon.

Aika kiusallistahan se olisi kun eka menet sinne ravintolaan kaveritapaamisen päätteeksi aikomuksena vielä syödä yhdessä ja vauvan tuleekin nälkä ja lähdet kotiin imettämään ettei jonkun herkkäsielun mieli pahoitu ja ruokahalu mene koska vauvalla on nälkä.

Minua ei ystäväni vauva eikä imetys häiritse eikä vie ruokahalua. Ja autan jos voin esim kohentamalla suojana olevaa liinaa tai huivia. Itselläni ei ole lapsia -vielä. Ja en ole saanut maito- tai puklusuihkua päälleni enkä ruokaani kertaakaan. Enkä muuten ole ystäväni tissistä nähnyt vilaustakaan kun on imettämään alkanut seurassani.

Tulihan se taas sieltä, eli  Minua ei ystäväni vauva eikä imetys häiritse eikä vie ruokahalua!

Sittenhän kaikki on hyvin sinun MINÄMINÄ maailmassasi kun SINUA ei häiritse!

Tajuatko, että maailmassa on muitakin ihmisiä?

Vierailija
607/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä te oikein käytte kun näette imettäviä äitejä paljaine tisseineen ja eritteet vaan roiskuu kaikkialle????

Itse käyn ihan tavallisissa ruokaravintoiloissa ja koskaan nähnyt moista esitystä missään. En ole nähnyt myöskään mäkkärissä, hesessä, abclla jne mitään vastaavaa mitä täällä on kuvailtu. Enkä niitä vaipanvaihtojakaan ole nähnyt muualla kun vessoissa.

Ihmettelen vaan kommenttien perusteella......

tuosta roiskumisesta jankuttavat vain julki-imettäjät tässä ketjussa, me muut olemme vain huolissamme ruokahalusta joka katoaa aika äkkiä kun tietää että joku rutistelee nesteitä kehostaan...

Ei mikään bon appetit-hetki.

Ilmeisesti imettäessä sitten roiskuu, kun mammat sitä jankkaavat.

Erite-sana herättää heissä selvää hysteriaa. Onko se liian vaikea käsite? Ymmärrän, että hormonit vie järjenjuoksun, mutta en silti välitä luetella erikseen ruumiinnesteitä, joita toimintojaan (ymmärrettävästi) hallitsemaan kykenemättömät vauvat erittävät ja joiden hajuja leviää ilmaan lisäämään ravintolan viihtyisää ja juhlavaa tunnelmaa.

Googlatkaa, mammat. Eritystoiminta käytiin kyllä jo peruskoulun bilsan tunnilla läpi. Lukiossa tarkemmin, jos joku teistä on senkin käynyt. Ei tosin siltä vaikuta.

Juu, vauva syö rintamaitoa, saattaa pieraista ja röyhtäistäkin päälle. Ehkä tulee puklua ja ehkä jopa maitokakka housuun. Voi että. Kamalaa. Ja minkäs teet?

Vierailija
608/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistakaa nyt hyvä mammat että kukaan ei halua nähdä teidän läski tissejä syödessään. EI KUKAAN!

Kyllä haluaa, se vauva. Ja en välitä muista, olenhan vauvakuplassani ja imetysapatiassani.

Kyynel.

Vierailija
609/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan mene ravintolaan syömään omia eväitään.

Vierailija
610/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän ihmisiä vaivaa kun eivät ymmärrä näitä selviä lauseita?

Kaikki vauvat eivät hyväksy pulloa.

Äidit eivät juokse ravintoloihin varta vasten imettämään.

Äidit menevät ravintoloihin syömään siinä missä muutkin aikuiset ja useimmiten lapset ovat mukana esim hoitajapulan vuoksi mikä ei ole este menemästä ulos kotiovesta ostarille tai muualle tapaamaan ystäviään kun sinne koteihin tai leikkipuistoihin.

Perheet haluavat myöskin vaihtelua arkeensa menemällä ravintolaan syömään. Ja samalla opettaa isommille lapsille ravintolakäyttäytymistä.

Rinnoista tuleva maito ei roisku metrien päähän eikä ole tekemisissä kenenkään ruuan kanssa.

Hyviin käytöstapoihin ei kuulu ihmisten tuijottaminen eikä tissinkään näyttäminen senkään vertaa.

Vauvat eivät tunne kelloa. Eivätkä osaa valita aikaa eikä paikkaa jos nälkä iskee vaikka olisikin kotona ennen lähtöä syönyt.

Nämä eritteet eivät roisku, suihkua jne mihinkään ilman suuntaan.

Vierailija
611/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulihan se taas sieltä, eli  Minua ei ystäväni vauva eikä imetys häiritse eikä vie ruokahalua!

Ja sinua häiritsee. Voi pientä onnetonta naista.

Vaikka kuinka itkisit ja rähiset, imettää imettävät äidit tuolla ulkomaailmassa.. Ravintoloissa, kahviloissa, puistoissa, rannalla.. Siellä heilutaan tissi paljaana ja vauvakin pieree päälle.. Ja sinä raukkaparka kiehut ja kihiset kiukusta etkä tiedä mitä tekisit.

Vierailija
612/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä vaan käyn vauvan kanssa ravintolassa ja imetän häntä, jos hänelle nälkä tulee. Tissi saattaa vilahtaa. Minkäs teet? Mua ei ikävä kyllä vähäänkään kiinnosta miltä sinusta tuntuu, vaan syödään ja annan vauvalle maitoa rinnasta jos hän sitä vaatii.. Ei, enkä lähde vessaan. Ja sinä et voi sille asialle yhtään mitään, vaikka itkisit potkisit ja raivoisit.

Miksi aina ne tyhmimmät ihmiset tekevät ne lapset :(

Vierailija
613/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aina ne tyhmimmät ihmiset tekevät ne lapset :(

Niinpä. Oletko kysynyt asiaa äidiltäsi 😉?

Vierailija
614/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En jaksa katsos kiinnittää huomiota teihin mielensäpahoittajiin kun teikäläiset eivät minua kiinnosta

Vierailija
615/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintolanpöydässä imetys on oksettavaa PISTE.  Se että siihen on oikeus tai ei ole, ei poista sitä että se on OKSETTAVAA!

Vierailija
616/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty käsittämään tätä lapsivihaa. En vaan pysty. Sen lapsen ruokkimisen voi hoitaa myös niin ettei kukaan edes huomaa, jollei juuri väkisin toisen kannuja tuijota. Esim liinan alla. Eikä se maito haise miltään. Hajuttomampaa kuin Valion kama.

Ja koska joku sanoi ettei vaan kestä katsoa sitä kun pieni vauva syö, edes pullosta, niin vastaan sitten toivovani myös jotain naamarajaa julkisille paikoille. En vaan kestä kuin sä, ruma Ansku tai Pertsa syöt viereisessä pöydässä. Tai edes kuljet ulkona. Kuin kehtaat.

Vierailija
617/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvan pitäisi syödä vessassa? Söisitkö itse?

Johan se on sanottu: se ällöttää tavallisia asiakkaita.

Lapset ravintolaan sitten kun osaavat käyttäytyä ja syödä siivosti.

Vauvat ei osaa, niiden paikka ei ole tavallisissa ravintoloissa: menkää johonkin mammakuppilaan.

Lapsen hankkiminen muuttaa elämää jonkin verran tietääkseni. Yksi toivottava muutos on tajuta, että kaikki paikat eivät sovi vauvaseurueille.

Ravintola on sellainen
.

Juuri näin.

Itselleni ei olis tullut mieleenkään lähteä ravintolaan syömään vauva mukana.. Mutta toisille tuntuu olevan aivan käsittämättömän mahdotonta pysyä niistä poissa se aika. Tuntuu että näillä ihmisillä on aivan pakko päästä imettämään juuri ravintolaan, kai heitä jossain imetyshihhulifoorumeilla usutetaan siihen, ei tuota pakkomiellettä muulla voi käsittää. 

Idiootteja on moneen junaan.

Kuule, pysy sinä kotona.

Mä pelkään mitä ihmettä tapahtuu kun joku aivastaa tai niistää tai yskii ja siitä tulee ERITETTÄ et mikä se sun ERITTEEN tuoton määrä onkaan siellä ravintolassa.

Miten ihminen voi rakastaa eritteitä noin paljon?

Miksi pysyisin, ei mulla vauvaa ole ollut enää 15 vuoteen. 

Sillon kun vauva oli, en lukkiutunut kotiinkaan, vaikka en RAVINTOLAAN tunkenut vauva kainalossa.

Eikö tosiaan ole kuin kaksi vaihtoehtoa, lukkiutua neljän seinän sisään TAI rynnätä imettämään tukka putkella ruokaravintolaan.

Kovin kummallista, että mitään siltä väliltä ei ole.

No tuskin sinne ravintolaan kukaan VARTA VASTEN imettämään menee joten rauhoituhan nyt.

Mäkin käyn ostosreissun yhteydessä silloin tällöin ravintolassa SYÖMÄSSÄ vauva mukana, ymmärrätkö?

En mene sinne varten vasten vauvaani imettämään ja valitsen aina syrjäisemmän nurkkapöydän ja olen vielä selkä muihin päin sekä käytän harsoa tai huivia suojana. Eikä mitään eritteitä valu, roisku tai lentele minnekään. Vaipat käyn vaihtamassa vessassa tai lastenhoitohuoneessa kuten NORMAALIT ihmiset tekevät.

Tiestikö että teinisi tuottaa eritteitä myös? Ja jos on poika niin niitä eritteitä tulee yöaikaan yöllisten eritesyöksyjen myötä kun hormonit alkaa myllätä.

Et pääse niistä eritteistä mihinkään kotonasikaan ja olet sinäkin sitten 15 vuotta viimeksi kaiketi saanut jonkinlaista eritettä sisääsi.

Sekö on syy eritetraumaasi?

Pyydän. Rauhoitu nyt. Ja hae apua tuohon eriteongelmaasi.

Harvoin kenenkään teini menee näitä yllisiä eritesyöksyjä ravintolapöytään suorittamaan!

joo ei meiän teini ainakaan eritteitään ravintoloissa levittele. ehkä noitten imetyshihhulien lapset sitten teineinä niin saattavat tehdäkin, kun oppivat äideiltään että ravintola on sikailupaikka johon mennään erittämään kropan nesteitä.

Näetkö pöydän ja vaatteiden läpi mitä siellä pöydän alla ja housuissa tapahtuu? Tai vessassa?

Tuo kuulostaa pakkomielteisyydeltä, aika pahalta. Varmasti saisit lääkäriltä siihen sopivat lääkkeet, terapiakin voisi auttaa sua.

Olet kumman kiinnostunut ihmisten housuista, ja mitä siellä kuvittelet (salaa, pimennossa) tapahtuvan. Et kai ole lapsuudessa kärsinyt seksuaalisesta hyväksikäytöstä? Siitä voi jäädä traumoja, jotka ilmenee kummallisin tavoin.

Vierailija
618/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pysty käsittämään tätä lapsivihaa. En vaan pysty. Sen lapsen ruokkimisen voi hoitaa myös niin ettei kukaan edes huomaa, jollei juuri väkisin toisen kannuja tuijota. Esim liinan alla. Eikä se maito haise miltään. Hajuttomampaa kuin Valion kama.

Ja koska joku sanoi ettei vaan kestä katsoa sitä kun pieni vauva syö, edes pullosta, niin vastaan sitten toivovani myös jotain naamarajaa julkisille paikoille. En vaan kestä kuin sä, ruma Ansku tai Pertsa syöt viereisessä pöydässä. Tai edes kuljet ulkona. Kuin kehtaat.

Älä ota tätä todesta. Täällä trollaa 1-2 mielenterveystapausta, kohkaavat samaa viestiä sivu tolkulla. Oikeassa elämässä ihmisiä ei haittaa ja valtaosa ei vihaa lapsia. Mt-tapaukset ovat asia erikseen. Vauvapalstan hulluja ei kannata verrata maailmaan tämä nettipalstan ulkopuolella. Nuo henkilöt tuskin käyvät missään oikeasti. Mieti nyt. Kukaan normaali ihminen ei kirjoittele netissä tuolla tavalla roiskuvista eritteistä ja rinnasta virtsaamista vauvan ruokailuun.

Vierailija
619/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi vauvan pitäisi syödä vessassa? Söisitkö itse?

Johan se on sanottu: se ällöttää tavallisia asiakkaita.

Lapset ravintolaan sitten kun osaavat käyttäytyä ja syödä siivosti.

Vauvat ei osaa, niiden paikka ei ole tavallisissa ravintoloissa: menkää johonkin mammakuppilaan.

Lapsen hankkiminen muuttaa elämää jonkin verran tietääkseni. Yksi toivottava muutos on tajuta, että kaikki paikat eivät sovi vauvaseurueille.

Ravintola on sellainen
.

Juuri näin.

Itselleni ei olis tullut mieleenkään lähteä ravintolaan syömään vauva mukana.. Mutta toisille tuntuu olevan aivan käsittämättömän mahdotonta pysyä niistä poissa se aika. Tuntuu että näillä ihmisillä on aivan pakko päästä imettämään juuri ravintolaan, kai heitä jossain imetyshihhulifoorumeilla usutetaan siihen, ei tuota pakkomiellettä muulla voi käsittää. 

Idiootteja on moneen junaan.

Kuule, pysy sinä kotona.

Mä pelkään mitä ihmettä tapahtuu kun joku aivastaa tai niistää tai yskii ja siitä tulee ERITETTÄ et mikä se sun ERITTEEN tuoton määrä onkaan siellä ravintolassa.

Miten ihminen voi rakastaa eritteitä noin paljon?

Miksi pysyisin, ei mulla vauvaa ole ollut enää 15 vuoteen. 

Sillon kun vauva oli, en lukkiutunut kotiinkaan, vaikka en RAVINTOLAAN tunkenut vauva kainalossa.

Eikö tosiaan ole kuin kaksi vaihtoehtoa, lukkiutua neljän seinän sisään TAI rynnätä imettämään tukka putkella ruokaravintolaan.

Kovin kummallista, että mitään siltä väliltä ei ole.

No tuskin sinne ravintolaan kukaan VARTA VASTEN imettämään menee joten rauhoituhan nyt.

Mäkin käyn ostosreissun yhteydessä silloin tällöin ravintolassa SYÖMÄSSÄ vauva mukana, ymmärrätkö?

En mene sinne varten vasten vauvaani imettämään ja valitsen aina syrjäisemmän nurkkapöydän ja olen vielä selkä muihin päin sekä käytän harsoa tai huivia suojana. Eikä mitään eritteitä valu, roisku tai lentele minnekään. Vaipat käyn vaihtamassa vessassa tai lastenhoitohuoneessa kuten NORMAALIT ihmiset tekevät.

Tiestikö että teinisi tuottaa eritteitä myös? Ja jos on poika niin niitä eritteitä tulee yöaikaan yöllisten eritesyöksyjen myötä kun hormonit alkaa myllätä.

Et pääse niistä eritteistä mihinkään kotonasikaan ja olet sinäkin sitten 15 vuotta viimeksi kaiketi saanut jonkinlaista eritettä sisääsi.

Sekö on syy eritetraumaasi?

Pyydän. Rauhoitu nyt. Ja hae apua tuohon eriteongelmaasi.

Harvoin kenenkään teini menee näitä yllisiä eritesyöksyjä ravintolapöytään suorittamaan!

joo ei meiän teini ainakaan eritteitään ravintoloissa levittele. ehkä noitten imetyshihhulien lapset sitten teineinä niin saattavat tehdäkin, kun oppivat äideiltään että ravintola on sikailupaikka johon mennään erittämään kropan nesteitä.

Näetkö pöydän ja vaatteiden läpi mitä siellä pöydän alla ja housuissa tapahtuu? Tai vessassa?

Tuo kuulostaa pakkomielteisyydeltä, aika pahalta. Varmasti saisit lääkäriltä siihen sopivat lääkkeet, terapiakin voisi auttaa sua.

Olet kumman kiinnostunut ihmisten housuista, ja mitä siellä kuvittelet (salaa, pimennossa) tapahtuvan. Et kai ole lapsuudessa kärsinyt seksuaalisesta hyväksikäytöstä? Siitä voi jäädä traumoja, jotka ilmenee kummallisin tavoin.

On todella säälittävää ja lapsellista käyttää samoja metodeja, joita sinuun on käytetty. Keksisit edes omia argumentteja ja diagnooseja, etkä pyörittelisi muiden päälle niitä, mitä sinulle on kirjoitettu. Ihan oikeasti, todella noloa :D.

Vierailija
620/2693 |
24.10.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ravintolanpöydässä imetys on oksettavaa PISTE.  Se että siihen on oikeus tai ei ole, ei poista sitä että se on OKSETTAVAA!

No sitten pittää oksentaa. Ei siinä sitten muu auta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yhdeksän