Miksei ravintolassa muka saisi imettää?
Mikä siinä ihmisiä häiritsee tai ahdistaa?
Luin erään jutun, missä eräs ravintola oli tehnyt imetysnurkan vessaan, koska salissa imetys oli aiheuttanut palautteita ihmisiltä. Näissä taas näkee, kenen mielipide on muka parempi.
Kommentit (2693)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolanpöydässä imetys on oksettavaa PISTE. Se että siihen on oikeus tai ei ole, ei poista sitä että se on OKSETTAVAA!
No sitten pittää oksentaa. Ei siinä sitten muu auta.
Hienoa, että myönnät oksettavuuden
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmeessä porukka selittelee jollekin häiriintyneelle teinille imetystään?
Se käyttää valtaa ja saa teidät ihan pähkinöiksi.
Totta helvetissä vauva imetetään siellä missä sille tulee nälkä ja kukin tyylillään.
Nyt ei todellakaan puhuta asiasta mitä pitää hävetä tai peitellä.
Eikä todellakaan tarvitse mitään kaapuja tai telttoja ottaa mukaan. Rinnasta tulee lämmintä, steriiliä maitoa juuri siksi, että sillä voi ruokkia vauvan. Ne pullotelkoon jotka pullottelee, ne peitelköön jotka haluaa, mutta minä ainakin imetän ihan ylpeydellä.
Tässä malliesimerkki moukasta.^ Yhteisiä pelisääntöjä ja käytöstapoja ei tarvitse noudattaa, kun MINÄ teen mitä MINÄ haluan. Miettikää kun kaikki toimisivat samoin....
No ilmankos sitä imettämistä pitää esittää mahdollisimman laajalle yleisölle, jos siitä on oikein YLPEÄ!
On se melkoinen saavutus kyllä! Ehkä elämäsi ainoa, että oikein maito nousee hormonien voimalla maitorauhasiin. Voi että, vieläköhän sulle ehtisi järkätä kutsun linnanjuhliin?
Haastattelija: "Ja tässä Avmamma. Hän on tänä vuonna saanut julkisuutta taidostaan imettää vauvaa. Kertoisitko lisää tästä erikoislahjakkuudestasi?"
2017 jäädään muistamaan vuotena kuin naiset menetti järkensä
Kuin näitä kommentteja ja peukutuksia katselee ei voi kuin olla iloinen siitä että keinotekoisia kohtuja on jo tulossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ravintolanpöydässä imetys on oksettavaa PISTE. Se että siihen on oikeus tai ei ole, ei poista sitä että se on OKSETTAVAA!
Sinun oksettavuuden? Ehdottomasti. Mielenterveyspotilaan raivoaminen on aina vastenmielistä ja oksettavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn ravintolassa silloin tällöin ostoskeskuksessa syömässä kun ostosreissulla olen koska kotipitäjässä ei ole ostoskeskusta missä shoppailla ja en jätä vauvaa aina hoitajalle.
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää että en siis mene varta vasten siksi ravintolaan että mun on pakko sinne päästä imettämään?
Ja äiditkö tyhmiä???
toivottavasti olet huomaavainen, ja hoidat imetyksen jossain muualla kohtaa kauppakeskusta kuin siellä missä toiset syövät. Vaikkapa mukavasti penkillä istuen, lokoisassa kuutiotuolissa tai kirjastossa.
Sillä vaikka vauvasi imettäminen on välttämätöntä, niin ole ystävällinen jaa tee se muualla kuin kahvilassa tai ravintolassa. Vaikka et käsitä, miten se voi viedä ruokahalut toisilta, niin usko pois, se vie. Et varmaan halua, että sinä vauvoinesi keräätte kielteistä huomiota, ja inhon katseita?
Eli muu perhe menee syömään ja minä eristäydyn vauvan kanssa muualle?
Just just....
Ja menen sitten yksin syömään myöhemmin tai syön vasta kotona. Ei.
Perheen kesken ravintolaan syömään siinä missä muutkin ihmiset koska imetys ei ole tarttuva sairaus eikä häpeän aiheihan sama se muille asiakkaille on missä sä liikut, kunhan et ruokapaikassa ala nesteitäs ruikkimaan ja vie toisilta ruokahalua. Kun harvoin käyn ravintolassa (ihan vain pizzeriassa) syömässä, niin ei ole kiva jos sen makuelämyksen joku tissiliruttaja pilaa, rakastan pizzaa.
Oletko useinkin saanut tissimaitoa pitsaasi?
Tissimaitoahan se pizzan päällä oleva juustokin on 😂. Eläimen utare-eritettä, jota nämä kaksi (tai yksi) jankkaajaa vetävät suurella ruokahalulla naamariinsa. Sitä kamalaa tissimaitoa 😂!
Olet varmaan niitä mammoja, jotka paistaa kotona letut omasta maidostaan?
Mikäs, maito kun maito!
😬😬
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinun oksettavuuden? Ehdottomasti. Mielenterveyspotilaan raivoaminen on aina vastenmielistä ja oksettavaa.
Sairauden halveksiminen ja siitä pilkkaaminen. Se jos joku on vastenmielistä/oksettavaa. Minä sanon mielipiteeni, en julkisesta rintaruokinnasta vaan... rintaruokinnasta ravintolassa. Sinä taas haukut minua sairaudella, ei ole kovin viisasta toimintaa haukkua MT-potilaita. Sinä et taida tuntea yhtään mt-potilasta? Onko kellään lähipiirissäsi ollut esim. masennusta? Se ei ole mikään vitsi, eikä sitä saa piiloon niin kuin paljasta rintaa.
Aika uskomaton ajattelutapa minusta, että vauvan täytyy tyytyä syömään ravintolassa vessan nurkassa, kun muidenkaan ihmisten ei tarvitse ravintolassa ollessaan syödä vessassa. Miltä teistä aikuiset tuntuisi, jos teidät komennettaisiin ravintolan vessaan syömään? Minusta vauvan imettäminen on yksi maailman luonnollisimmista asioista ja jos joku imettää vauvaansa julkisella paikalla, niin se ei minua jaksa kiinnostaa, koska muutkin ihmiset syövät julkisella paikalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyn ravintolassa silloin tällöin ostoskeskuksessa syömässä kun ostosreissulla olen koska kotipitäjässä ei ole ostoskeskusta missä shoppailla ja en jätä vauvaa aina hoitajalle.
Mikä tässä on vaikeaa ymmärtää että en siis mene varta vasten siksi ravintolaan että mun on pakko sinne päästä imettämään?
Ja äiditkö tyhmiä???
toivottavasti olet huomaavainen, ja hoidat imetyksen jossain muualla kohtaa kauppakeskusta kuin siellä missä toiset syövät. Vaikkapa mukavasti penkillä istuen, lokoisassa kuutiotuolissa tai kirjastossa.
Sillä vaikka vauvasi imettäminen on välttämätöntä, niin ole ystävällinen jaa tee se muualla kuin kahvilassa tai ravintolassa. Vaikka et käsitä, miten se voi viedä ruokahalut toisilta, niin usko pois, se vie. Et varmaan halua, että sinä vauvoinesi keräätte kielteistä huomiota, ja inhon katseita?
Eli muu perhe menee syömään ja minä eristäydyn vauvan kanssa muualle?
Just just....
Ja menen sitten yksin syömään myöhemmin tai syön vasta kotona. Ei.
Perheen kesken ravintolaan syömään siinä missä muutkin ihmiset koska imetys ei ole tarttuva sairaus eikä häpeän aiheihan sama se muille asiakkaille on missä sä liikut, kunhan et ruokapaikassa ala nesteitäs ruikkimaan ja vie toisilta ruokahalua. Kun harvoin käyn ravintolassa (ihan vain pizzeriassa) syömässä, niin ei ole kiva jos sen makuelämyksen joku tissiliruttaja pilaa, rakastan pizzaa.
Oletko useinkin saanut tissimaitoa pitsaasi?
Tissimaitoahan se pizzan päällä oleva juustokin on 😂. Eläimen utare-eritettä, jota nämä kaksi (tai yksi) jankkaajaa vetävät suurella ruokahalulla naamariinsa. Sitä kamalaa tissimaitoa 😂!
Olet varmaan niitä mammoja, jotka paistaa kotona letut omasta maidostaan?
Mikäs, maito kun maito!
😬😬
Juu olen! En ole koskaan synnyttänyt, mutta ruiskuttelen tissimaitojani jopa miehen aamukahviin. Ja sinä taidat olla niitä vajaita, jotka luulevat, että maitopurkin maito ja juustot tulevat kaupan kylmähyllyltä? Kerron salaisuuden, maito tulee lehmän tissistä. Vuohenmaito vuohen tissistä jne. Pahoittelut, mutta jos syöt maitotuotteita, syöt sitä kamalaa tissieritettä. Sitä, joka on tarkoitettu eläinvauvoille lussutettavaksi suoraan emon tissistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jos se asia sua oksettaa niin sitten sun täytyy oksentaa. Tai nieleskellä. Ei siihen itkupotkuraivarit auta. Ei kukaan ole imettämättä vaikka sua oksettaisi kuinka.
Ihmeellistä tässä julki-imetyksen paheksumisessa on se, että suurin osa paheksujista tuntuu olevan toisia naisia.
Koska joku nainen saattaa pahoittaa mielensä, että miehensä näkee vieraan naisen tissin OMG!
Vierailija kirjoitti:
Ihmeellistä tässä julki-imetyksen paheksumisessa on se, että suurin osa paheksujista tuntuu olevan toisia naisia.
Kyllä. Epävarmoja naisia.
Ravintolassa ei syödä omia eväitä, onko selvä? Ei vauva eikä vaari.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sairauden halveksiminen ja siitä pilkkaaminen. Se jos joku on vastenmielistä/oksettavaa. Minä sanon mielipiteeni, en julkisesta rintaruokinnasta vaan... rintaruokinnasta ravintolassa. Sinä taas haukut minua sairaudella, ei ole kovin viisasta toimintaa haukkua MT-potilaita. Sinä et taida tuntea yhtään mt-potilasta? Onko kellään lähipiirissäsi ollut esim. masennusta? Se ei ole mikään vitsi, eikä sitä saa piiloon niin kuin paljasta rintaa.
On, lähipiirissä on masennuksesta ja skitsofreniasta kärsiviä. He eivät tosin ole kusipäisiä ja oksettavia muita ihmisiä kohtaan. En halveksi mt-potilaita, mutta halveksin kaltaisiasi mt-ihmisiä, jotka vertauskuvallisesti oksentavat omat traumansa ja pahan olonsa muiden viattomien ihmisten päälle. Mm. lasten. Ja edelleen, olen lapseton. Ota tämä oppina, niin metsä vastaa kuin sinne huudetaan. Mt-ongelmat eivätkä traumat ole mitään hyviä tekosyitä olla kusipää ja oksettava ihminen muita kohtaan. Kun vihaat muita, saat vain vihaa itseäsi kohtaan ja eristäydyt entisestään. Ja se on ihan sinun omaa syytäsi.
Ei V. Naiset taks keittöö 4real
Vierailija kirjoitti:
Koska joku nainen saattaa pahoittaa mielensä, että miehensä näkee vieraan naisen tissin OMG!
Ensinnäkään mitä seksikästä on sinisuonekkaassa peruslipeäkalanvärisessä rinnassa jonka nänni venynyt lautaseksi ja muuttunut ruskeaksi? Tuskin sellaiselle kukaan nainen kateellinen, tai kukaan mies halua sellaista omalle naiselleen! :D
Vierailija kirjoitti:
Ravintolassa ei syödä omia eväitä, onko selvä? Ei vauva eikä vaari.
Ei ole selvä. Minä ravintola-alan työntekijänä toivotan lapsiperheet edelleen tervetulleeksi ja vaikka lämmitän kiinteitä syövän naperon omat eväät mikrossa lämpimäksi. Aivan kuten tähänkin asti. Vittumaiset ja märisevät asiakkaat voivat sen sijaan jättää tulematta. Meillä saa imettää, jos sitä ei kestä, voi syödä pihalla.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nyt joku tekee itsestään hölmön.
Ikävä kyllä, vaikka kuinka mölötät, tulee maailmassa olemaan vauvoja ja äitejä ja perheitä. Ne käy ravintoloissa ja siellä imetetään. Et voi asialle mitään.
Tässä taitaa riehua 70-luvun rintaliivinpolttajan jälkeläinen. Nykyfeministin vapautumisen manifesti on imetysriepu.
Painopistekään ei ole enää vapautumisessa, vaan siinä, että halutaan maksimaalisesti häiritä muita, jotka eivät muuta pyydä kuin saada ruokailla ravintolassa rauhassa.
Teinien touhua, tahallinen häiritseminen, kuin myös minäminä-mentaliteetti.
Suorastaan hävettää olla nainen tässä joukossa. Enkä voi suoraan sanoen moittia, jos miehet ovat taipuvaisia pitämään joitain naisia heikkolahjaisina, jotka eivät näe omaa napaansa pitemmälle.
Jos ei ole muuta tuuletettavaa kuin imetystaito, niin onhan se säälittävää.
Tämä ei ole mitään lapsivihaa, tämä on vihaa tyhmiä äitejä kohtaa. Minua ainakin otti päähän suunnattomasti, kuin olin ruokailemassa ahtaassa ravintolassa lounas aikaan. Paikalle pamahtaa äiti rattaiden ja kolmen huutavan lapsen kanssa (ihme ettei imettämäänkin alkanut). En sano ettei äidit ja lapset saisi käydä ravintolassa, mutta jotain järkeä voisi liikkua päässä. Ei minulle tulisi mieleenkään lähteä lounas buffettiin, kolmen huutavan kersan kanssa, jotka eivät edes tottele käskyjä. Vaikka teillä on lapsi. Se ei tarkoita, että olette etuoikeutetussa asemassa, koska jatkatte ihmisrotua. Voin kertoa lapsen tekeminen on varsin helppoa.